Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=аксіологічний підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
17
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-17
>
1.
Зарічанський, Олег
.
Загальнонаукові підходи до формування системи психолого-педагогічної підготовки особового складу підрозділів із надзвичайних ситуацій / О. Зарічанський> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 16-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.9
ББК
88.4
Рубрики:
Галузева психологія
Отраслевая психология
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічна підготовка
--
професійна діяльність
--
підрозділи із надзвичайних ситуацій
--
особовий склад підрозділів
--
різнорівнева психолого-педагогічна підготовка
--
загальнонаукові підходи формування
--
системний
підхід
--
синергетичний
підхід
--
управлінський
підхід
--
структурно-функціональний
підхід
--
аксіологічний
підхід
--
культурологічний
підхід
--
психолого-педагогическая подготовка
--
профессиональная деятельность
--
подразделения по чрезвычайным ситуациям
--
разноуровневая психолого-педагогическая подготовка
--
общенаучные подходы формирования
--
системный подход
--
синергетический подход
--
управленческий подход
--
структурно-функциональный подход
--
аксиологический подход
--
культурологический подход
Анотація:
Про важливість побудови системи різнорівневої психолого-педагогічної підготовки особового складу підрозділів із надзвичайних ситуацій. Про застосування загальнонаукових підходів до формування такої системи.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Заблоцька, Ольга
(завідувач кафедри хімії Житомирського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / Заблоцька> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 4
. - С. 23 - 28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.580.2
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Кл.слова (ненормовані):
компетентісний
підхід
--
пошуковий експеримент
--
діагностика компетенцій
--
системний аналіз
--
самонавчання
--
компетентісна орієнтація
--
творчий рівень
--
методологічні принципи
--
концептуальна модель
--
аксіологічний
підхід
--
аналіз кейс-ситуацій
--
кейс-ситуації
--
дидактичні завдання
--
ціннісні орієнтації
--
мотивація навчання
--
предметні компетенції
--
компетентостный подход
--
диагностика компетенций
--
поисковый эксперимент
--
системный анализ
--
самообучение
--
компетентностная ориентация
--
творческий уровень
--
методологические принципы
--
концептуальная модель
--
аксиологический подход
--
анализ кейс-ситуаций
--
кейс-ситуации
--
дидактические задания
--
ценностные ориентации
--
мотивация обучения
--
предметные компетенции
Анотація:
Запропонована концептуальна модель є одним їз можливих варіантів формування у студентів предметних компетенцій.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Антоненко, Т. Л.
Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця / Т. Л. Антоненко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 26-36. - Бібліографія : С.35-36 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход
--
акмеологічний
підхід
--
аксиологический подход
--
аксіологічний
підхід
--
вища освіта
--
высшее образование
--
духовність особистості
--
духовность личности
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професійне становлення
--
професіоналізм фахівця
--
профессионализм специалиста
--
профессиональное становление
--
ценности
--
ценностно-смысловая сфера
--
ценностные ориентации
--
ціннісні орієнтації
--
ціннісно-смислова сфера
--
цінності
Анотація:
В статті розкрито сутність ціннісно-смислової сфери майбутнього спеціаліста, розглянуті акмеологічний та аксеологічний підходи щодо досконалості людини, формування людини культури, людини-професіонала. Важливим завданням психології є розвиток специфіч но людського в людині; становлення ціннісно-смислової сфери - визначальна психічна особливість юнацького віку, в якому відбувається особистісне, професійне, соціальне й духовно-практичне самовизначення; система цінностей, яку приймає майбутній фахівец ь, формує його ціннісну свідомість; найвищим рівнем ціннісно-смислового світу особистості є ідеал як"образ-взірець, як втілення того, чим може стати особистість, стимул і регулятор її розвитку".
Знайти схожі
>
4.
Рогова, О. Г.
(методист Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Аксіологічний
аспект гуманітарної парадигми освіти / О. Г. Рогова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 4
. - С. 56-59. - Бібліографія : С.59 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход
--
аксиология педагогики
--
аксіологічний
підхід
--
аксіологія педагогіки
--
гуманистическая педагогика
--
гуманитарная парадигма образования
--
гуманістична освіта
--
гуманістична педагогіка
--
гуманітарна парадигма освіти
--
философия образования
--
філософія освіти
--
ценности образовательные
--
ценностные ориентации
--
ціннісні орієнтації
--
цінності
Анотація:
Аналізується важливість актуалізації аксіологічного підходу до формування змісту сучасної освіти в контексті гуманітарної парадигми, розглядається проблема цінностей і ціннісних орієнтацій у сучасній вітчизняній філософії освіти.
Знайти схожі
>
5.
Назимко, Єгор
(науковий співробітник відділу організації наукової роботи).
Аксіологічне дослідження кримінального права як запорука ефективності кримінально-правового законодавства / Є. Назимко> // Підприємництво, господарство, право. - 2010. -
№ 10
. - С. 161-164. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
343.2/.7
ББК
67.408
Рубрики:
Право
Кримінальне право
Уголовное право
Кл.слова (ненормовані):
кримінальне право
--
уголовное право
--
аксіологія
--
аксиология
--
аксіологічний
підхід
--
аксиологический подход
--
теорія права
--
теория права
--
принципи кримінального права
--
принципы уголовного права
--
принципи права
--
принципы права
--
нормативно-правове регулювання
--
кодекси
Анотація:
Порушується питання необхідності дослідження кримінального права з позиції аксіології як фактора забезпечення ефективності кримінально-правового законодавства.
Дод.точки доступу:
Кримінальний кодекс України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Прокоф'єва, Марина
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та психології РВНЗ "Кримський гуманітарний університет").
Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
учителі початкових класів
--
учителя начальных классов
--
майбутні учителі
--
будущие учителя
--
підготовка вчителів
--
подготовка учителей
--
концепції підготовки майбутнії вчителів
--
компетенции подготовки учителей
--
компоненти концепцій
--
компоненты концепций
--
концептуальні положення
--
концептуальные положения
--
компетентнісний
підхід
--
компетентностный подход
--
інтегративний
підхід
--
интегративный подход
--
синергетичний
підхід
--
синергетический подход
--
акмеологічний
підхід
--
акмеологический подход
--
аксіологічний
підхід
--
аксиологический подход
--
технологіний
підхід
--
технологический подход
--
принципи організації навчально-виховного процесу
--
принципы организации учебно-воспитательного процесса
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
Анотація:
Представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
7.
Семеног, Олена
(доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
Етнокультурна компетентність особистості в реаліях сьогодення: аксіологічні виміри / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 15-18. - Література : С.18 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход в преподавании различных дисциплин
--
аксиология образования
--
аксіологічний
підхід
--
аксіологія педагогіки
--
виховання учнів
--
воспитание учеников
--
духовно-моральне виховання
--
духовно-моральное воспитание
--
етнокультурна компетенція
--
компетентнісний
підхід
--
компетентністне навчання
--
компетентностное воспитание
--
компетентностное обучение
--
компетентностный подход в образовании
--
методика вивчення і викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
родинне виховання
--
родинні традиції
--
семейное воспитание
--
семейные традиции
--
украинская литература
--
українська література
--
этнокультурная компетенция
Анотація:
Окреслено аксіологічні виміри родинних виховних, зокрема трудових, традицій як чинника формування етнокультурної компетентності. Доводиться, що формування етнокультурної компетентності - складний багатовимірний процес якісних змін у когнітивній, морально-естетичній, емоційній сферах особистості.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
8.
Мурована, Нонна
.
Розвиток інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освіти: наукові засади / Н. Мурована> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. -
№ 1
. - С. 98-105. - Бібліогр.: 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
71.05
Рубрики:
Инновационная политика
Інноваційна політика
Кл.слова (ненормовані):
керівники учбових закладів
--
руководители учебных заведений
--
инновационная культура руководителей
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
інноваційна культура керівників
--
неперервна освіта
--
непрерывное образование
--
андрагогічні принципи
--
андрологические принципы
--
післядипломна педагогічна освіта
--
последипломное педпгогическое образование
--
культурологічний
підхід
--
культурологический подход
--
аксіологічний
підхід
--
аксиологический подход
--
акмеологічний
підхід
--
акмеологический подход
--
синергетичний
підхід
--
синергетический подход
Анотація:
У статті обґрунтовано наукові засади розвитку інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу, розглянуто особливості реалізації сучасних наукових підходів у післядипломній педагогічній освіті.
Знайти схожі
>
9.
Тарасенко, Галина
(доктор пед. наук; професор; зав. кафедри дошкільної та початкової освіти).
Екологія дитинства: полілог науково-педагогічних підходів / Г. Тарасенко> // Дошкільне виховання. - 2014. -
№ 5
. - С. 3-4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.100
Рубрики:
Дошкільне виховання
Дошкольное воспитание
Кл.слова (ненормовані):
захист дитини
--
захист дитинства
--
природовідповідний
підхід
--
особистісно орієнтований
підхід
--
аксіологічний
підхід
--
комунікативний
підхід
--
інвайроментальний
підхід
--
середовищний
підхід
--
креативно-діяльнісний
підхід
--
методология
--
защита ребенка
--
защита детства
--
природоответственный подход
--
личностно ориентированный подход
--
аксиологический подход
--
коммуникативный подход
--
инвайроментальный подход
--
окружающий подход
--
креативно-деятельностный подход
--
экология детства
--
екологія дитинства
Анотація:
Автор статті розкриває сутність поняття "екологія дитинства" та визначає місію педагога щодо її забезпечення.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_5\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Знайти схожі
>
10.
Лар'яновський, І. С.
(Одеська національна академія харчових технологій).
Інтегральний
аксіологічний
підхід
до оцінки науково-технічної діяльності / І. С. Лар'яновський> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 3
. - С. 37-42. - Література : 21 назва
УДК
1:316
ББК
60.024
Рубрики:
Соціальна філософія
Социальная философия
Кл.слова (ненормовані):
аксиологический анализ
--
аксиологический подход
--
аксиология
--
аксіологічний
вимір
--
аксіологічний
підхід
--
аксіологія
--
инжиниринг
--
наукова діяльність
--
научная деятельность
--
научно-техническая деятельность
--
общество и техника
--
суспільство і техніка
--
технологічна діяльність
--
технологическая деятельность
--
інтегральний
підхід
--
интегральный подход
--
інтегральні цінності
--
ынтегральные ценности
--
постнекласичні цінності
--
постнеклассические ценности
--
концепція інтегральних постнекласичних цінностей
--
концепция интегральных постнеклассических ценностей
Анотація:
Розглянуто проблему соціогуманітарної оцінки науково-технічної діяльності та наголошено, що для розв'язання цієї проблеми потрібен інтегральний
аксіологічний
підхід
.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-17
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)