Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аксіологічний підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.


    Зарічанський, Олег.
    Загальнонаукові підходи до формування системи психолого-педагогічної підготовки особового складу підрозділів із надзвичайних ситуацій / О. Зарічанський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 16-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Галузева психологія
   Отраслевая психология

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічна підготовка -- професійна діяльність -- підрозділи із надзвичайних ситуацій -- особовий склад підрозділів -- різнорівнева психолого-педагогічна підготовка -- загальнонаукові підходи формування -- системний підхід -- синергетичний підхід -- управлінський підхід -- структурно-функціональний підхід -- аксіологічний підхід -- культурологічний підхід -- психолого-педагогическая подготовка -- профессиональная деятельность -- подразделения по чрезвычайным ситуациям -- разноуровневая психолого-педагогическая подготовка -- общенаучные подходы формирования -- системный подход -- синергетический подход -- управленческий подход -- структурно-функциональный подход -- аксиологический подход -- культурологический подход
Анотація: Про важливість побудови системи різнорівневої психолого-педагогічної підготовки особового складу підрозділів із надзвичайних ситуацій. Про застосування загальнонаукових підходів до формування такої системи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Заблоцька, Ольга (завідувач кафедри хімії Житомирського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
    Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / Заблоцька // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 23 - 28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.580.2
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

Кл.слова (ненормовані):
компетентісний підхід -- пошуковий експеримент -- діагностика компетенцій -- системний аналіз -- самонавчання -- компетентісна орієнтація -- творчий рівень -- методологічні принципи -- концептуальна модель -- аксіологічний підхід -- аналіз кейс-ситуацій -- кейс-ситуації -- дидактичні завдання -- ціннісні орієнтації -- мотивація навчання -- предметні компетенції -- компетентостный подход -- диагностика компетенций -- поисковый эксперимент -- системный анализ -- самообучение -- компетентностная ориентация -- творческий уровень -- методологические принципы -- концептуальная модель -- аксиологический подход -- анализ кейс-ситуаций -- кейс-ситуации -- дидактические задания -- ценностные ориентации -- мотивация обучения -- предметные компетенции
Анотація: Запропонована концептуальна модель є одним їз можливих варіантів формування у студентів предметних компетенцій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Антоненко, Т. Л.
    Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця / Т. Л. Антоненко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 26-36. - Бібліографія : С.35-36 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход -- акмеологічний підхід -- аксиологический подход -- аксіологічний підхід -- вища освіта -- высшее образование -- духовність особистості -- духовность личности -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійне становлення -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональное становление -- ценности -- ценностно-смысловая сфера -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-смислова сфера -- цінності
Анотація: В статті розкрито сутність ціннісно-смислової сфери майбутнього спеціаліста, розглянуті акмеологічний та аксеологічний підходи щодо досконалості людини, формування людини культури, людини-професіонала. Важливим завданням психології є розвиток специфіч но людського в людині; становлення ціннісно-смислової сфери - визначальна психічна особливість юнацького віку, в якому відбувається особистісне, професійне, соціальне й духовно-практичне самовизначення; система цінностей, яку приймає майбутній фахівец ь, формує його ціннісну свідомість; найвищим рівнем ціннісно-смислового світу особистості є ідеал як"образ-взірець, як втілення того, чим може стати особистість, стимул і регулятор її розвитку".


Знайти схожі

4.


    Рогова, О. Г. (методист Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Аксіологічний аспект гуманітарної парадигми освіти / О. Г. Рогова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 56-59. - Бібліографія : С.59 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход -- аксиология педагогики -- аксіологічний підхід -- аксіологія педагогіки -- гуманистическая педагогика -- гуманитарная парадигма образования -- гуманістична освіта -- гуманістична педагогіка -- гуманітарна парадигма освіти -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образовательные -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності
Анотація: Аналізується важливість актуалізації аксіологічного підходу до формування змісту сучасної освіти в контексті гуманітарної парадигми, розглядається проблема цінностей і ціннісних орієнтацій у сучасній вітчизняній філософії освіти.


Знайти схожі

5.


    Назимко, Єгор (науковий співробітник відділу організації наукової роботи).
    Аксіологічне дослідження кримінального права як запорука ефективності кримінально-правового законодавства / Є. Назимко // Підприємництво, господарство, право. - 2010. - № 10. - С. 161-164. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.408
Рубрики: Право
   Кримінальне право

   Уголовное право

Кл.слова (ненормовані):
кримінальне право -- уголовное право -- аксіологія -- аксиология -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- теорія права -- теория права -- принципи кримінального права -- принципы уголовного права -- принципи права -- принципы права -- нормативно-правове регулювання -- кодекси
Анотація: Порушується питання необхідності дослідження кримінального права з позиції аксіології як фактора забезпечення ефективності кримінально-правового законодавства.


Дод.точки доступу:
Кримінальний кодекс України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Прокоф'єва, Марина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та психології РВНЗ "Кримський гуманітарний університет").
    Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
учителі початкових класів -- учителя начальных классов -- майбутні учителі -- будущие учителя -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- концепції підготовки майбутнії вчителів -- компетенции подготовки учителей -- компоненти концепцій -- компоненты концепций -- концептуальні положення -- концептуальные положения -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- інтегративний підхід -- интегративный подход -- синергетичний підхід -- синергетический подход -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- технологіний підхід -- технологический подход -- принципи організації навчально-виховного процесу -- принципы организации учебно-воспитательного процесса -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

7.


    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Етнокультурна компетентність особистості в реаліях сьогодення: аксіологічні виміри / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 15-18. - Література : С.18 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход в преподавании различных дисциплин -- аксиология образования -- аксіологічний підхід -- аксіологія педагогіки -- виховання учнів -- воспитание учеников -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральное воспитание -- етнокультурна компетенція -- компетентнісний підхід -- компетентністне навчання -- компетентностное воспитание -- компетентностное обучение -- компетентностный подход в образовании -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- родинне виховання -- родинні традиції -- семейное воспитание -- семейные традиции -- украинская литература -- українська література -- этнокультурная компетенция
Анотація: Окреслено аксіологічні виміри родинних виховних, зокрема трудових, традицій як чинника формування етнокультурної компетентності. Доводиться, що формування етнокультурної компетентності - складний багатовимірний процес якісних змін у когнітивній, морально-естетичній, емоційній сферах особистості.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

8.


    Мурована, Нонна.
    Розвиток інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освіти: наукові засади / Н. Мурована // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 98-105. - Бібліогр.: 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 71.05
Рубрики: Инновационная политика
   Інноваційна політика

Кл.слова (ненормовані):
керівники учбових закладів -- руководители учебных заведений -- инновационная культура руководителей -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- інноваційна культура керівників -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- андрагогічні принципи -- андрологические принципы -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педпгогическое образование -- культурологічний підхід -- культурологический подход -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- синергетичний підхід -- синергетический подход
Анотація: У статті обґрунтовано наукові засади розвитку інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу, розглянуто особливості реалізації сучасних наукових підходів у післядипломній педагогічній освіті.


Знайти схожі

9.


    Тарасенко, Галина (доктор пед. наук; професор; зав. кафедри дошкільної та початкової освіти).
    Екологія дитинства: полілог науково-педагогічних підходів / Г. Тарасенко // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 3-4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
захист дитини -- захист дитинства -- природовідповідний підхід -- особистісно орієнтований підхід -- аксіологічний підхід -- комунікативний підхід -- інвайроментальний підхід -- середовищний підхід -- креативно-діяльнісний підхід -- методология -- защита ребенка -- защита детства -- природоответственный подход -- личностно ориентированный подход -- аксиологический подход -- коммуникативный подход -- инвайроментальный подход -- окружающий подход -- креативно-деятельностный подход -- экология детства -- екологія дитинства
Анотація: Автор статті розкриває сутність поняття "екологія дитинства" та визначає місію педагога щодо її забезпечення.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_5\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

10.


    Лар'яновський, І. С. (Одеська національна академія харчових технологій).
    Інтегральний аксіологічний підхід до оцінки науково-технічної діяльності / І. С. Лар'яновський // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 3. - С. 37-42. - Література : 21 назва
УДК
ББК 60.024
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
аксиологический анализ -- аксиологический подход -- аксиология -- аксіологічний вимір -- аксіологічний підхід -- аксіологія -- инжиниринг -- наукова діяльність -- научная деятельность -- научно-техническая деятельность -- общество и техника -- суспільство і техніка -- технологічна діяльність -- технологическая деятельность -- інтегральний підхід -- интегральный подход -- інтегральні цінності -- ынтегральные ценности -- постнекласичні цінності -- постнеклассические ценности -- концепція інтегральних постнекласичних цінностей -- концепция интегральных постнеклассических ценностей
Анотація: Розглянуто проблему соціогуманітарної оцінки науково-технічної діяльності та наголошено, що для розв'язання цієї проблеми потрібен інтегральний аксіологічний підхід.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)