Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=непрерывное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 68
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Стеблянский, Н.
    Непрерывное корпоративное образование / Н. Стеблянский // Мир трансп. - 2009. - № 3. - С. 157-159
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
управление персоналом -- непрерывное образование -- обучение персонала -- корпоративное развитие -- управління персоналом -- безперервна освіта -- навчання персоналу -- корпоративний розвиток

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (25.01.2010р. Інв.3083ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Галус, О. М.
    Розвиток адаптивних здібностей студентів у контексті неперервної освіти / О. М. Галус // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 54-63. - Бібліографія : С.63-64 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
адаптация студентов -- адаптація студентів -- адаптивні здібності -- адаптивные способности -- безперервна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- здібності -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- професійна адаптація молоді -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная адаптация молодежи -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- способности
Анотація: Розглянуті питання розвитку адаптивних здібностей студентів в контексті неперервної освіти. Використовуючи різні методики, автор пропонує три рівня професійної адаптації в залежності від розвитку адаптивних здібностей студентів: високий, середній та н изький рівень професійної адаптації.


Знайти схожі

3.


    Астахова, О. (кандидат економічних наук; Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України м. Київ).
    Перспективи розвитку професійної освіти в Україні / О. Астахова // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 9-12. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- профессиональное образование -- криза освіти -- кризис образования -- фахівці -- специалисты -- ринок праці -- рынок труда -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- безперервна освіта -- непрерывное образование -- перепідготовка дорослого населення -- переподготовка взрослого населения
Анотація: У статті розглядаються питання ролі та місця професійної освіти в економіці України в умовах переходу від індустріального до постіндустріального суспільства як визначального чинника підвищення якості та конкурентоспроможності фахівців на ринку праці в умовах глобалізації, нестабільності, модернізацій і кризи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Антонюк, В. (доктор економіних наук).
    Якісна система безперервної освіти як умова підвищення конкурентоспроможності України та її регіонів / В. Антонюк, Ю. Дорофєєва // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 11-18 : табл., сх. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65
Рубрики: Економіка. Економічні науки
   Экономика. Экономические науки

   Україна
    США

    Велика Британія

    Польща

    Франція

    Данія

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- ступені освіти -- этапы образования -- безперервна освіта -- непрерывное образование -- людський капітал -- человеческий капитал -- якість освіти -- качество образования -- формування особистості -- формирование личности -- конкурентоспроможність економіки -- конкурентоспособность экономики -- конкурентоспроможність освіти -- конкурентоспособность образования -- конкурентоспроможність країни -- конкурентоспособность страны
Анотація: В статті висвітлюються питання забезпечення безперервної освіти як умови підвищення конкурентоспроможності країни та регіону. Розглядається стан формування безперервної освіти в Україні та окремих європейських країнах. Визначено основні проблеми забезпечення освіти впродовж життя та надані рекомендації щодо шляхів підвищення конкурентоспроможності освіти в Україні.


Дод.точки доступу:
Дорофєєва, Ю. (Інститут економіки промисловості НАН України м. Донецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Стрелкова, И. Б.
    Образование на протяжении всей жизни. (Аналитический обзор литераьуры последнего десятилетия) / И. Б. Стрелкова // Науч.-техн. б-ки. - 2010. - № 7. - С. 75-80
УДК
Рубрики: Библиотеки
   ПОДГОТОВКА КАДРОВ

   БІБЛІОТЕКИ

   ПІДГОТОВКА КАДРІВ

Кл.слова (ненормовані):
ПОДГОТОВКА КАДРОВ -- НЕПРЕРЫВНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ПІДГОТОВКА КАДРІВ -- БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

6.


    Азарова, Світлана.
    Поняття "неформальна освіта" в наукових дослідженнях зарубіжних вчених / С. Азарова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 13-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.05
Рубрики: Неперервна освіта
   Азія
    Африка

    Азия

    Африка

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- формальна освіта -- позаформальна освіта -- неперервна освіта -- позашкільна освіта -- світова криза в освіті -- ціложиттєва освіта -- електронне навчання -- періоди неформальної освіти -- дистанційна освіта -- освітні програми -- неформальное образование -- внеформальное образование -- непрерывное образование -- мировой кризис в образовании -- электронное обучение -- периоды неформального образования -- дистанционное обучение -- образовательные программы
Анотація: Аналіз дефініції "неформальна освіта", про типи й ознаки неформальної освіти, періоди розвитку неформальної освіти.


Дод.точки доступу:
Десятов, Г. (вітчизняний учений) \о нем\; Деркач, Ю. (вітчизняний учений) \о нем\; Науменко, Р. (вітчизняний учений) \о нем\; Кумбе, Філіп Голл (фахівець з міжнародного розвитку) \о нем\; Хамадахе, Алі (дослідник) \о нем\; Сімкіне (британський науковець) \о нем\; Роджерс, Алан (британський науковець) \о нем\; Фундоментальна освіта. Підгрунтя для всіх людей, документ Юнеско \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Семиченко, В. А.
    Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти / В. А. Семиченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 46-57. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- професійна освіта -- професійний розвиток особистості -- професійний саморозвиток -- профессиональное образование -- профессиональное развитие личности -- профессиональное саморазвитие -- развитие личности -- розвиток особистості -- саморазвитие -- саморозвиток
Анотація: Розглянуті питання, пов'язані з методологічними труднощами вирішення проблем розвитку в психології. Проаналізовані особливості розвитку складних систем з урахуванням психологічних факторів. Розкриті специфіка, напрямки та основні ознаки розвитку людини в зв'язку з віковими та онтогенетичними змінами. Проаналізовані особливості професійного розвитку в різних контекстах: розвиток як позитивні зміни, як адаптація, особистісні деформації і як наслідок професійного розвитку.


Знайти схожі

8.


    Луговий, В. І.
    Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і практична реалізація / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 5-22. - Бібліографія : С.21-22 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- информальное образование -- інформальна освіта -- международные организации -- мировое образование -- міжнародні організації -- непрерывное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- професійна освіта -- професійна підготовка -- професіоналізація освіти -- профессионализация образования -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- світова освіта -- формальна освіта -- формальное образование
Анотація: В статті з використанням методології МСКО (Міжнародної стандартної класифікації освіти) та ОЕСР (Організації економічного співробітництва і розвитку) і відповідних статистичних даних дана характеристика різним аспектам професіоналізації безперервної освіти в світі, окремих регіонах і країнах. Показано, що в безперервній освітній системі на першому її етапі домінує складноорганізована формальна професійна освіта, а на другому - неформальна та інформальна. Професіоналізація безперервної освіти харак- теризується низкою закономірностей, пов'язаних із рівневою, галузевою, типовою, орієнтаційною, ступенево-кваліфікаційною й іншою її (освіти) організацією. Для виявлення таких закономірностей слід враховувати формальні, неформальні та інформальні засади здійснення освіти взагалі і професійної зокрема.


Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Організація економічного співробітництва і розвитку \о ней\; Организация экономического сотрудничества и развития \о ней\

Знайти схожі

9.


    Побірченко, Н. С.
    Формування неперервної педагогічної освіти як системи з погляду історичних перетворень (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. С. Побірченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 68-78. - Бібліографія : С.78 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 19 ст., друга пол.
   Образование. Педагогика, 20 ст., поч.

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- история образования -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- освітня реформа -- педагогические кадры -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- підготовка вчителів -- післядипломна освіта -- подготовка учителей истории -- последипломное образование -- реформа образования -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: Проаналізовано процес формування неперервної педагогічної освіти в Україні другої половини 19 - початку 20 століття з точки зору історичних перетворень.Висвітлена ієрархізована система неперервної освіти педагогічних працівників означеного періоду в к онтексті різних ознак організаційної та змістової єдності, взаємозв'язку та послідовності усіх ланок освіти. Початок розвитку системи неперервної педагогічної освіти ми пов'язуємо з кінцем Петровської епохи, коли в першій половині ХVIII ст. Київська д уховна академія стала осередком підготовки вчителів для національних шкіл. У 1802 р. створено центральний орган управління освітою - Міністерство народної освіти. Широка освітня реформа в Російській імперії зачепила всі ланки освіти - вищу, середню та початкову, активізувала пошуки нових форм педагогічної освіти. Після шкільної реформи 1864 р. особливо загострилася потреба в учительськихкадрах. Значні зміни в системі неперервної педагогічної освіти відбуваються після Жовтневого перевороту. Створен ня в 1925 р. Державного науково-методологічного комітету започаткувало новий етап керівництва післядипломною освітою.


Дод.точки доступу:
Министерство народного образования \о нем\; Міністерство народної освіти \о нем\

Знайти схожі

10.


    Липова, Людмила (старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти / Л. Липова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
загальна освіта -- професійна освіта -- неперервна освіта -- школа-ВНЗ -- післявузівська освіта -- освіта упродовж усього життя -- освітньо-професійні програми -- академічна мобільність -- навчальна методична інформація -- диференційований підхід -- індивідуалізоване навчання у ЗНЗ -- вища школа -- профільної освіти -- кооперативне навчання -- кабінет допрофільної підготовки -- индивидуализированное обучение -- общее образование -- профессиональное образование -- послевузовское образование -- обучающая методическая информация -- высшая школа -- профильное образование -- кооперативное обучение -- кабинет допрофильной подготовки -- непрерывное образование -- учебно-профессиональные программы -- образование на протяжении всей жизни
Анотація: Одним з важливих педагогічних аспектів підготовки молоді до життєдіяльності в умовах ринкової економіки є взаємодія загальної і прфесійної освіти в єдиній системі неперервної освіти.


Дод.точки доступу:
Войцеховський, Михайло (директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; кандидат педагогічних наук); Малишев, Віктор (професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини"Україна"; доктор технічних наук); Замаскіна, Поліна; Таланчук, Т.М. \о нем\; Мала Академія Наук \о ней\; Киівський університет імені Бориса Грінченко \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)