Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=непрерывное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
68
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Стеблянский, Н.
Непрерывное
корпоративное
образование
/ Н. Стеблянский> // Мир трансп. - 2009. -
№ 3
. - С. 157-159
УДК
378
Рубрики:
Образование
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
управление персоналом
--
непрерывное
образование
--
обучение персонала
--
корпоративное развитие
--
управління персоналом
--
безперервна освіта
--
навчання персоналу
--
корпоративний розвиток
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (25.01.2010р. Інв.3083ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Галус, О. М.
Розвиток адаптивних здібностей студентів у контексті неперервної освіти / О. М. Галус> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 54-63. - Бібліографія : С.63-64 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
адаптация студентов
--
адаптація студентів
--
адаптивні здібності
--
адаптивные способности
--
безперервна освіта
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее
образование
--
высшее профессиональное
образование
--
здібності
--
неперервна освіта
--
непрерывное
образование
--
професійна адаптація молоді
--
професійна освіта
--
професійна підготовка
--
профессиональная адаптация молодежи
--
профессиональная подготовка
--
профессиональное
образование
--
способности
Анотація:
Розглянуті питання розвитку адаптивних здібностей студентів в контексті неперервної освіти. Використовуючи різні методики, автор пропонує три рівня професійної адаптації в залежності від розвитку адаптивних здібностей студентів: високий, середній та н изький рівень професійної адаптації.
Знайти схожі
>
3.
Астахова, О.
(кандидат економічних наук; Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України м. Київ).
Перспективи розвитку професійної освіти в Україні / О. Астахова> // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 9-12. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
65
Рубрики:
Економіка
Экономика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта
--
профессиональное
образование
--
криза освіти
--
кризис образования
--
фахівці
--
специалисты
--
ринок праці
--
рынок труда
--
післядипломна освіта
--
последипломное
образование
--
безперервна освіта
--
непрерывное
образование
--
перепідготовка дорослого населення
--
переподготовка взрослого населения
Анотація:
У статті розглядаються питання ролі та місця професійної освіти в економіці України в умовах переходу від індустріального до постіндустріального суспільства як визначального чинника підвищення якості та конкурентоспроможності фахівців на ринку праці в умовах глобалізації, нестабільності, модернізацій і кризи.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Антонюк, В.
(доктор економіних наук).
Якісна система безперервної освіти як умова підвищення конкурентоспроможності України та її регіонів / В. Антонюк, Ю. Дорофєєва> // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. -
№ 5
. - С. 11-18 : табл., сх. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
65
Рубрики:
Економіка. Економічні науки
Экономика. Экономические науки
Україна
США
Велика Британія
Польща
Франція
Данія
Кл.слова (ненормовані):
система освіти
--
система образования
--
ступені освіти
--
этапы образования
--
безперервна освіта
--
непрерывное
образование
--
людський капітал
--
человеческий капитал
--
якість освіти
--
качество образования
--
формування особистості
--
формирование личности
--
конкурентоспроможність економіки
--
конкурентоспособность экономики
--
конкурентоспроможність освіти
--
конкурентоспособность образования
--
конкурентоспроможність країни
--
конкурентоспособность страны
Анотація:
В статті висвітлюються питання забезпечення безперервної освіти як умови підвищення конкурентоспроможності країни та регіону. Розглядається стан формування безперервної освіти в Україні та окремих європейських країнах. Визначено основні проблеми забезпечення освіти впродовж життя та надані рекомендації щодо шляхів підвищення конкурентоспроможності освіти в Україні.
Дод.точки доступу:
Дорофєєва, Ю. (Інститут економіки промисловості НАН України м. Донецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Стрелкова, И. Б.
Образование
на протяжении всей жизни. (Аналитический обзор литераьуры последнего десятилетия) / И. Б. Стрелкова> // Науч.-техн. б-ки. - 2010. -
№ 7
. - С. 75-80
УДК
023.5
Рубрики:
Библиотеки
ПОДГОТОВКА КАДРОВ
БІБЛІОТЕКИ
ПІДГОТОВКА КАДРІВ
Кл.слова (ненормовані):
ПОДГОТОВКА КАДРОВ
--
НЕПРЕРЫВНОЕ
ОБРАЗОВАНИЕ
--
ПІДГОТОВКА КАДРІВ
--
БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)
Знайти схожі
>
6.
Азарова, Світлана
.
Поняття "неформальна освіта" в наукових дослідженнях зарубіжних вчених / С. Азарова> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 1
. - С. 13-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.05
Рубрики:
Неперервна освіта
Азія
Африка
Азия
Африка
Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта
--
формальна освіта
--
позаформальна освіта
--
неперервна освіта
--
позашкільна освіта
--
світова криза в освіті
--
ціложиттєва освіта
--
електронне навчання
--
періоди неформальної освіти
--
дистанційна освіта
--
освітні програми
--
неформальное
образование
--
внеформальное
образование
--
непрерывное
образование
--
мировой кризис в образовании
--
электронное обучение
--
периоды неформального образования
--
дистанционное обучение
--
образовательные программы
Анотація:
Аналіз дефініції "неформальна освіта", про типи й ознаки неформальної освіти, періоди розвитку неформальної освіти.
Дод.точки доступу:
Десятов, Г. (вітчизняний учений) \о нем\; Деркач, Ю. (вітчизняний учений) \о нем\; Науменко, Р. (вітчизняний учений) \о нем\; Кумбе, Філіп Голл (фахівець з міжнародного розвитку) \о нем\; Хамадахе, Алі (дослідник) \о нем\; Сімкіне (британський науковець) \о нем\; Роджерс, Алан (британський науковець) \о нем\; Фундоментальна освіта. Підгрунтя для всіх людей, документ Юнеско \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Семиченко, В. А.
Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти / В. А. Семиченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 46-57. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Образование
. Педагогика
Освіта. Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее
образование
--
высшее педагогическое
образование
--
высшее профессиональное
образование
--
неперервна освіта
--
непрерывное
образование
--
педагогическое
образование
--
педагогічна освіта
--
післядипломна освіта
--
последипломное
образование
--
професійна освіта
--
професійний розвиток особистості
--
професійний саморозвиток
--
профессиональное
образование
--
профессиональное развитие личности
--
профессиональное саморазвитие
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
саморазвитие
--
саморозвиток
Анотація:
Розглянуті питання, пов'язані з методологічними труднощами вирішення проблем розвитку в психології. Проаналізовані особливості розвитку складних систем з урахуванням психологічних факторів. Розкриті специфіка, напрямки та основні ознаки розвитку людини в зв'язку з віковими та онтогенетичними змінами. Проаналізовані особливості професійного розвитку в різних контекстах: розвиток як позитивні зміни, як адаптація, особистісні деформації і як наслідок професійного розвитку.
Знайти схожі
>
8.
Луговий, В. І.
Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і практична реалізація / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 5-22. - Бібліографія : С.21-22 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Образование
. Педагогика
Освіта. Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее
образование
--
высшее профессиональное
образование
--
зарубежное
образование
--
зарубіжна освіта
--
информальное
образование
--
інформальна освіта
--
международные организации
--
мировое
образование
--
міжнародні організації
--
непрерывное
образование
--
неформальна освіта
--
неформальное
образование
--
професійна освіта
--
професійна підготовка
--
професіоналізація освіти
--
профессионализация образования
--
профессиональная подготовка
--
профессиональное
образование
--
світова освіта
--
формальна освіта
--
формальное
образование
Анотація:
В статті з використанням методології МСКО (Міжнародної стандартної класифікації освіти) та ОЕСР (Організації економічного співробітництва і розвитку) і відповідних статистичних даних дана характеристика різним аспектам професіоналізації безперервної освіти в світі, окремих регіонах і країнах. Показано, що в безперервній освітній системі на першому її етапі домінує складноорганізована формальна професійна освіта, а на другому - неформальна та інформальна. Професіоналізація безперервної освіти харак- теризується низкою закономірностей, пов'язаних із рівневою, галузевою, типовою, орієнтаційною, ступенево-кваліфікаційною й іншою її (освіти) організацією. Для виявлення таких закономірностей слід враховувати формальні, неформальні та інформальні засади здійснення освіти взагалі і професійної зокрема.
Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Організація економічного співробітництва і розвитку \о ней\; Организация экономического сотрудничества и развития \о ней\
Знайти схожі
>
9.
Побірченко, Н. С.
Формування неперервної педагогічної освіти як системи з погляду історичних перетворень (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. С. Побірченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 68-78. - Бібліографія : С.78 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 19 ст., друга пол.
Образование
. Педагогика, 20 ст., поч.
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
вища педагогічна освіта
--
высшее
образование
--
высшее
образование
Украины
--
высшее педагогическое
образование
--
история образования
--
история образования в Украине
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
неперервна освіта
--
непрерывное
образование
--
освітня реформа
--
педагогические кадры
--
педагогическое
образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічні кадри
--
підготовка вчителів
--
післядипломна освіта
--
подготовка учителей истории
--
последипломное
образование
--
реформа образования
--
управление
образование
м
--
управління освітою
Анотація:
Проаналізовано процес формування неперервної педагогічної освіти в Україні другої половини 19 - початку 20 століття з точки зору історичних перетворень.Висвітлена ієрархізована система неперервної освіти педагогічних працівників означеного періоду в к онтексті різних ознак організаційної та змістової єдності, взаємозв'язку та послідовності усіх ланок освіти. Початок розвитку системи неперервної педагогічної освіти ми пов'язуємо з кінцем Петровської епохи, коли в першій половині ХVIII ст. Київська д уховна академія стала осередком підготовки вчителів для національних шкіл. У 1802 р. створено центральний орган управління освітою - Міністерство народної освіти. Широка освітня реформа в Російській імперії зачепила всі ланки освіти - вищу, середню та початкову, активізувала пошуки нових форм педагогічної освіти. Після шкільної реформи 1864 р. особливо загострилася потреба в учительськихкадрах. Значні зміни в системі неперервної педагогічної освіти відбуваються після Жовтневого перевороту. Створен ня в 1925 р. Державного науково-методологічного комітету започаткувало новий етап керівництва післядипломною освітою.
Дод.точки доступу:
Министерство народного образования \о нем\; Міністерство народної освіти \о нем\
Знайти схожі
>
10.
Липова, Людмила
(старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти / Л. Липова> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 2
. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.05
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
загальна освіта
--
професійна освіта
--
неперервна освіта
--
школа-ВНЗ
--
післявузівська освіта
--
освіта упродовж усього життя
--
освітньо-професійні програми
--
академічна мобільність
--
навчальна методична інформація
--
диференційований підхід
--
індивідуалізоване навчання у ЗНЗ
--
вища школа
--
профільної освіти
--
кооперативне навчання
--
кабінет допрофільної підготовки
--
индивидуализированное обучение
--
общее
образование
--
профессиональное
образование
--
послевузовское
образование
--
обучающая методическая информация
--
высшая школа
--
профильное
образование
--
кооперативное обучение
--
кабинет допрофильной подготовки
--
непрерывное
образование
--
учебно-профессиональные программы
--
образование
на протяжении всей жизни
Анотація:
Одним з важливих педагогічних аспектів підготовки молоді до життєдіяльності в умовах ринкової економіки є взаємодія загальної і прфесійної освіти в єдиній системі неперервної освіти.
Дод.точки доступу:
Войцеховський, Михайло (директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; кандидат педагогічних наук); Малишев, Віктор (професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини"Україна"; доктор технічних наук); Замаскіна, Поліна; Таланчук, Т.М. \о нем\; Мала Академія Наук \о ней\; Киівський університет імені Бориса Грінченко \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)