Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=формальна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Азарова, Світлана.
    Поняття "неформальна освіта" в наукових дослідженнях зарубіжних вчених / С. Азарова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 13-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.05
Рубрики: Неперервна освіта
   Азія
    Африка

    Азия

    Африка

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- формальна освіта -- позаформальна освіта -- неперервна освіта -- позашкільна освіта -- світова криза в освіті -- ціложиттєва освіта -- електронне навчання -- періоди неформальної освіти -- дистанційна освіта -- освітні програми -- неформальное образование -- внеформальное образование -- непрерывное образование -- мировой кризис в образовании -- электронное обучение -- периоды неформального образования -- дистанционное обучение -- образовательные программы
Анотація: Аналіз дефініції "неформальна освіта", про типи й ознаки неформальної освіти, періоди розвитку неформальної освіти.


Дод.точки доступу:
Десятов, Г. (вітчизняний учений) \о нем\; Деркач, Ю. (вітчизняний учений) \о нем\; Науменко, Р. (вітчизняний учений) \о нем\; Кумбе, Філіп Голл (фахівець з міжнародного розвитку) \о нем\; Хамадахе, Алі (дослідник) \о нем\; Сімкіне (британський науковець) \о нем\; Роджерс, Алан (британський науковець) \о нем\; Фундоментальна освіта. Підгрунтя для всіх людей, документ Юнеско \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Луговий, В. І.
    Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і практична реалізація / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 5-22. - Бібліографія : С.21-22 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- информальное образование -- інформальна освіта -- международные организации -- мировое образование -- міжнародні організації -- непрерывное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- професійна освіта -- професійна підготовка -- професіоналізація освіти -- профессионализация образования -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- світова освіта -- формальна освіта -- формальное образование
Анотація: В статті з використанням методології МСКО (Міжнародної стандартної класифікації освіти) та ОЕСР (Організації економічного співробітництва і розвитку) і відповідних статистичних даних дана характеристика різним аспектам професіоналізації безперервної освіти в світі, окремих регіонах і країнах. Показано, що в безперервній освітній системі на першому її етапі домінує складноорганізована формальна професійна освіта, а на другому - неформальна та інформальна. Професіоналізація безперервної освіти харак- теризується низкою закономірностей, пов'язаних із рівневою, галузевою, типовою, орієнтаційною, ступенево-кваліфікаційною й іншою її (освіти) організацією. Для виявлення таких закономірностей слід враховувати формальні, неформальні та інформальні засади здійснення освіти взагалі і професійної зокрема.


Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Організація економічного співробітництва і розвитку \о ней\; Организация экономического сотрудничества и развития \о ней\

Знайти схожі

3.


    Міщенко, Володимир (доктор економічних наук; професор; директор Центру наукових досліджень Національного банку України).
    Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 9-16. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Неперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

   Іспанія
    Испания

    Словенія

    Словения

    Австрія

    Австрия

    Норвегія

    Норвегия

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- непрерывное образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- професійне спрямування освыти -- профессиональная направленность образования -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- економічна освіта -- экономическое образование -- освіта дорослих -- образование взрослых -- дорослі учні -- взрослые ученики -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- освітній процес -- образовательный процесс -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- системи непрерервної освіти -- системы непрерывного образования
Анотація: Досліджено світовий досвід організації неперервної освіти, обгрунтовано основні напрями його використання в Україні, визначено проблеми становлення та запропановано важелі впорядкування, фінансування і стимулювання розвитку вітчизняної системи неперервної освіти.


Дод.точки доступу:
Лісабонська стратегія \о произв.\; Європейська стратегія зайнятості \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Муранова, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент; директор інституту доуніверсітетської підготовки НАУ).
    Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стендарти / Н. Муранова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 41-44 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослого населення -- образование взрослого населения -- державні стандарти у навчанні -- государственные стандарты в образовании -- професійне навчання -- профессиональное образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- навчання дорослого населення -- обучение взрослого населения -- дорослі учні -- взрослые ученики -- неперервність навчання -- неперерывность образования -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- інформальна освіта -- информальное образование
Анотація: Розглядаються питання освіти дорослого населення ПТНЗ, висвітлюється досвід упровадження українсько-німецького проекту "Підтримка реформи професійно-технічної освіти в Україні", а також наголошується на потребі розроблення і використання державних стандартів України.


Дод.точки доступу:
Підтримка реформи професійно-технічної освіти в Україні, проект \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Войцях, Тетяна (методист обласного центру практичної психології і соціальної роботи; Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників; соціальний педагог-правник; магістр соціальної педагогіки).
    Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 62-67 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Безперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

Кл.слова (ненормовані):
соціальні педагоги -- професійна компетентність -- післядипломна освіта -- неперервна освіта -- формальна освіта -- неформальна освіта -- інформальна освіта -- стратегія навчання впродовж життя -- навчання впродовж життя -- социальные педагоги -- профессиональная компетентность -- последиплимное образование -- формальное образование -- неформальное образование -- информальные образование -- стратегия обучения в течении жизни -- непрерывное образование -- обучение в течении жизни -- стилі навчання -- стили обучения -- моделі стилів навчання -- модели стилей обучения -- модель Колба -- Колба модель -- тренінгові табори -- тренинговые лагеря
Анотація: Обгрунтовується актуальність та ефективнсть інтеграції інтерактивних форм і методів неформальної освіти у систему формальної післядипломної освіти як умови забезпечення ефективного розвитку професійної компетентності соціального педагога. Аналізуються концептуальні засади стратегії навчання впродовж життя та зміст формальної, неформальної та інформальної освіти на основі документів Європейської Комісії та Меморандуму неперервної освіти Європейського Союзу. Представлено авторське бачення експериментальної моделі Тренінгового табору для тренерів.



Дод.точки доступу:
Тренінговий табір для тренерів \о нем\

Знайти схожі

6.


    Прохорова, Ганна (бібліотекар I категорії відділу науково-інформаційного забезпечення інформаційних процесів Харківської державної наукової бібліотеки ім. В. Г. Короленка).
    NE-FORMAT не навчання бібліотекарів / Г. Прохорова // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2014. - № 2. - С. 26-27
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Украина
    Україна

    Львовская область

    Львівська область

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- молодые библиотекари -- молоді бібліотекарі -- повышение квалификации -- підвищення кваліфікації -- школи молодих бібліотекарів -- школы молодых библиотекарей -- навчання -- обучение -- цель проекта -- мета проекту -- формальное образование -- формальна освіта -- неформальное образование -- неформальна освіта -- самообучение -- самонавчання -- фандрейзинг -- социальные коммуникации -- соціальні комунікації -- реклама -- проектный менеджмент -- проектний менеджмент
Анотація: Інформація про Зимову школу молодих бібліотекарів Української бібліотечної асоціації, що була проведена за підтримки програми "Бібліоміст" 11-15 лютого 2014 року у Львівській області.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Українська бібліотечна асоціація \про неї\; Бібліоміст, програма \про неї\; NE-FORMAT, школа молодих бібліотекарів \про неї\; Зимова школа молодих бібліотекарів \про неї\

Знайти схожі

7.


    Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Технологічний вимір трансформації змісту освіти для розвитку та самореалізації особистості школяра: філософсько-освітній аспект / І. М. Безена // Грані. - 2015. - № 3. - С. 118-124. - Бібліографія : С.124 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
альтернативна освіта -- альтернативное образование -- дистанционное образование -- дистанційна освіта -- зміст освіти -- индивидуальное обучение -- интерактивность -- індивідуальне навчання -- інтерактивність -- класно-урочна форма навчання -- классно-урочная форма обучения -- компетентнісний підхід -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- личность школьника -- навчально-виховний процес -- неформальна освіта -- неформальное образование -- особистість школяра -- развитие личности -- розвиток особистості -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- технологическое измерение -- технологічний вимір -- трансформация содержания образования -- трансформація змісту освіти -- учебно-воспитательный процесс -- философия воспитания -- философия образования -- философско-образовательный аспект -- філософія виховання -- філософія освіти -- філософсько-освітній аспект -- формальна освіта -- формальное образование -- форми навчання -- формы обучения -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: У навчальному процесі необхідно забезпечити збалансованість особистісних і загальнодержавних інтересів. Це зумовляє два основні напрями формування змісту шкільної освіти: державний та особистісний, який уможливлює вибір кожним учнем предметів і курсів , які поглиблюють і доповнюють визначений державою навчальний зміст. Загальновизнано, що наблизити школу до потреб дітей, а разом з тим - і до реалізації гуманістичних цінностей в навчально-виховному процесі без контролю з боку громадськості неможливо . Тобто постає питання про прозорість навчальної роботи школи, технологічного процесу трансформації форм навчання, а також формування змісту загальноосвітньої підготовки, його коригування відповідно до запитів замовників освітньої послуги.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\21.pdf

Знайти схожі

8.


    Возняк, Оксана (завідувач сектору ).
    Порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти в контексті євроінтеграції освітнього простору [Текст] / О. Возняк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 2. - С. 41-47 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
освіта протягом життя -- образование на протяжении жизни -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- типи неформальної освіти -- типы неформального образования -- організація освіти -- организация образования -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- євроінтеграція освіти -- евроинтеграция образования -- форми неформальної освіти -- формы неформального образования
Анотація: Обгрунтовано специфіку, особливості формальної та неформальної освіти як елементів неперервного навчання в умовах євроінтеграції освітнього простору. Висвітлено типи та форми неформальної освіти. Зроблено порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Дука, О. А. (начальник Білоцерківського училища професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України).
    Роль освіти дорослих в органзації нової системи навчання персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України [Текст] / О. А. Дука, А. М. Григоренко // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2016. - № 6. - С. 47-52. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.409(4УКР) + 74.4(4УКР)в6
Рубрики: Право
   Уголовно-исполнительное право

   Кримінально-виконавче право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
европейская интеграция -- європейська інтеграція -- информальное образование -- інформальна освіта -- кримінально-виконавча служба -- уголовно-исполнительная служба -- кадровое обеспечение -- кадрове забезпечення -- образовательные системы -- освітні системи -- непрерывное образование -- безперервна освіта -- неформальное образование -- неформальна освіта -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- образовательные инновации -- освітні інновації -- передовой опыт -- передовий досвід -- уголовно-исполнительная политика -- книмінально-виконавча політика -- учения на протяжении жизни -- навчання протягом життя -- формальное образование -- формальна освіта
Анотація: Висвітлено актуальність організації нової системи навчання персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України за допомогою європейського підходу освіти дорослих та інтеграції досягнень міжнародної і вітчизняної науки й практики у сфері виконання кримінальних покарань.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Григоренко, А.М. (перший заступник начальника училища - начальник навчального відділу Білоцерківського училища професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України); Белоцерковское училище профессиональной подготовки персонала Государственной уголовно-исполнительной службы Украины \о нем\Білоцерківське училище професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України \о нем\; Державна кримінально-виконавча служба України \о ней\; Академія Державної пенітенціарної служби \о ней\

Знайти схожі

10.


    Луговий, Володимир (доктор педагогічних наук; академік НАПН України; перший віце-президент НАПН України).
    Комунальні коледжі США: досвід для України / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 37-48. - Література : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта за кордоном -- вища освіта зарубіжних країн -- вища школа -- высшая школа -- высшее образование за рубежом -- коммунальные колледжи -- комунальні коледжі -- неформальна освіта -- неформальное образование -- неформальное образование взрослых -- неформальна освіта дорослих -- образование за рубежом -- освіта за кордоном -- навчальні курси -- учебные курсы -- сертифікатні освітні програми -- сертифицированные образовательные программы -- формальна освіта -- формальное образование
Анотація: На прикладі штату Флорида проаналізовано спеціку комунальних коледжів США з огляду на розвиток відповідних закладів освіти в Європі та Україні. Досліджено роль коледжів у забезпеченні формальної і неформальної освіти впродовж життя, насамперед після с ередньої невищої та вищої освіти.


Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)