Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (4)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=образовательный процесс<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
66
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Киселиця, Лідія
(методист з виховної роботи; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
Роль психологічного супроводу в управлінні школою повного дня / Л. Киселиця> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 7
. - С. 28-31 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.204
Рубрики:
Школоведение
Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
управління школою
--
школа повного дня
--
психолого-педагогічний супровід
--
освітній процес
--
психологічний супровід
--
планування психологічного супровіду
--
практичні психологі
--
моніторингові дослідження
--
досвід гімназій
--
управление школой
--
школа полного дня
--
психолого-педагогическое сопровождение
--
образовательный
процесс
--
психологическое сопровождение
--
планирование психологического сопровождения
--
практические психологи
--
мониторинговые исследования
--
опыт гимназий
--
психологическая служба школы
Анотація:
Про функції психологічної служби гімназії. Про цілі та завдання психологічного супроводу дитини в гімназії, про основні напрямки практичної діяльності психолога в гімназії. Досвід роботи гімназії "Ерудит" м. Києва.
Дод.точки доступу:
Моніторингові дослідження психічного, фізичного та морального здоров'я учнів, педагогічна рада \о ней\; Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Бондаренко, Олена
(аспірант кафедри педагогіки Слов'янського державного педагогічного університету).
Експериментальна перевірка застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі з педагогічних дисциплін / О. Бондаренко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 8/9
. - С. 50-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес
--
освітній процес
--
інформатизація освітнього процесу
--
педагогічна освіта
--
вищі навчальні заклади
--
ілюстративний матеріал
--
звуковий супровід
--
звукова ілюстрація
--
мультимедійні продукти
--
учебный
процесс
--
образовательный
процесс
--
информатизация образовательного
процесс
а
--
педагогическое образование
--
высшие учебные заведения
--
иллюстративный материал
--
звуковое сопровождение
--
звуковая иллюстрация
--
мультимедийные продукты
Анотація:
Про упровадження мультимедійних технологій у навчальний процес вищого закладу педагогічної освіти.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Кучай, Олександр
(аспірант кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького).
Компетенція і компетентність - відображення цілісності та інтеграційної суті результату освіти / О. Кучай> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 11
. - С. 44-47. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Загальна педагогіка
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
освітній процес
--
компетентнісний підхід
--
компетентність
--
компетенція
--
життєві компетенції
--
аналіз досліджень вчених
--
образовательный
процесс
--
компетентностный подход
--
компетентность
--
компетенция
--
жизненные компетенции
--
анализ исследований ученых
Анотація:
Розглядається сутність компетентнісного підходу через визначення поняття "компетенція" і "компетентність", з'ясовується їхня роль у розвитку особистості майбутнього фахівця.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Васильєв, Станіслав
(заступник директора ліцею з науково-методичної роботи; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; Соросівський учитель; відмінник освіти України).
Науково-методична робота і творчість педагогів ліцею / С. Васильєв> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 4/5
. - С. 17-20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади
--
ліцеї
--
педагогічний досвід
--
навчальний процес
--
педагогічні колективи
--
педагогічна діяльність
--
учебные учреждения
--
лицеи
--
педагогический опыт
--
образовательный
процесс
--
педагогические коллективы
--
педагогическая деятельность
Анотація:
Розглядаються питання творчого підходу вчителів ліцею до процесу навчання, їх науково-методичної роботи на основі 20-ти річного досвіду діяльності навчального закладу.
Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Килівник, Наталія
(вчитель математики ліцею; спеціаліст першої категорії; заступник директора ліцею з науково-методичної роботи).
Ліцейське наукове товариство - шлях у велику науку / Н. Килівник, Ю. Губіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 4/5
. - С. 33-34. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
творча обдарованість
--
науково-дослідна діяльність
--
ліцейське наукове товариство
--
творчі об'єднання старшокласників
--
навчальний процес
--
творческая одаренность
--
научно-исследовательская деятельность
--
лицейское научное общество
--
творческие объединения старшеклассников
--
образовательный
процесс
Анотація:
Розглядаються питання розвитку творчої обдарованості учнів засобами науково-дослідницької діяльності. Наукове керівництво є однією з ефективних моделей збагачення змісту освіти.
Дод.точки доступу:
Губіна, Юлія (вчитель математики ліцею; спеціаліст першої категорії); Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Зінковський, Ю.
(завідувач кафедри радіоконструювання Національного технічного університету України "КПІ"; дійсний член Академії педагогічних наук України; доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України).
Імператив трансформації сучасної освітньої парадигми / Ю. Зінковський, Г. Мірських> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 3/4
. - С. 36-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
освітній процес
--
знаннєва парадигма
--
освітні парадигми
--
освітні парадигми
--
освітнє середовище
--
духовність
--
діалог культур
--
теорія освіти
--
теория образования
--
образовательный
процесс
--
знания
--
парадигма знаний
--
образовательные парадигмы
--
образовательная среда
--
духовность
--
диалог культур
Анотація:
Показано, що стратегія освітньої парадигми постіндустріального суспільства у процесі свого становлення зазнає певних трансформацій, впливає на культуру та духовність соціуму, містить внутрішні протиріччя, які змінюють статус та роль усіх учасників освітнього процесу.
Дод.точки доступу:
Мірських, Г. (доцент кафедри радіоприймання та оброблення сигналів Національного технічного університету України "КПІ"; кандидат технічних наук)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Кремень, Василь
(доктор філософських наук; Президент НАПН України; академік НАН і НАПН України).
Синергетична модель розвитку освіти / В. Кремень> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 6
. - С. 3-6. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
синергетика
--
освіта
--
синергетична парадигма
--
модель розвитку освіти
--
філософія освіти
--
освітній процес
--
образование
--
синергетическая парадигма
--
модель развития образования
--
философия образования
--
образовательный
процесс
Анотація:
Репрезентовано нову парадигму сучасного стилю мислення. Завважується, що нині синергетика як нова методологія впливає на розвиток техніки, економіки, мистецтва і, безумовно, має проникати в освіту.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Кондрашова, Лідія
(доктор педагогічних наук; професор).
Емоційна домінанта підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності / Л Кондрашова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 14-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
емоційна домінанта
--
інтелектуальний чинник
--
гармонізація
--
якості педагога
--
принцип модульності
--
освітній процес
--
підготовка майбутніх педагогів
--
модернізація підготовки майбутніх педагогів
--
эмоциональная доминанта
--
интеллектуальные особенности
--
гармонизация
--
качества педагога
--
принцип модульности
--
образовательный
процесс
--
подготовка будущих педагогов
--
модернизация подготовки будущих педагогов
Анотація:
Розкривається роль емоційної домінанти в професійній підготовці майбутніх педагогів, обгрунтовується необхідність її гармонізації з інтелектуальною складовою навчання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Бугрій, Олена
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри економічної і соціальної географії та методики викладання).
Методологічне обгрунтування дидактичних проблем / О. Бугрій> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 20-23 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
дидактика
--
розвиток інтелекту
--
логіка
--
соціокультурний досвід
--
навчальний текст
--
освітній процес
--
логіко-методологічний підхід
--
логіко-інформаційний підхід
--
развитие интеллекта
--
логика
--
социокультурный опыт
--
обучающий текст
--
образовательный
процесс
--
логико-методологичный подход
--
логико-информационный подход
Анотація:
Розглядається мета дидактики з позицій логико-иетодологічного та логіко-інформаційного підходів, її специфіка та головні проблеми.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Макаренко, Ірина
(аспірант КДПУ).
Проблема моніторингу в педагогічній теорії і практиці / І. Макаренко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 47-50 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.13
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний моніторинг
--
неперервність
--
спостереження
--
освітній процес
--
педагогічний облік
--
педагогічна теорія
--
педагогический мониторинг
--
непрерывность
--
наблюдение
--
образовательный
процесс
--
педагогический учет
--
педагогическая теория
Анотація:
Розглянуто сутність поняття "моніторинг у педагогічній теорії та практиц, а також проаналізовано історію виникнення, становлення та розвитку педагогічного моніторингу як наукового феномену.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)