Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогічна теорія<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Бойко, Алла
(доктор педагогічних наук; завідувач кафедри педагогіки Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка; член-кореспондент АПН України).
Стратегія-упровадження прискореного розвитку педагогічної практики й теорії / А. Бойко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 2/3
. - С. 3-9 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Загальна педагогіка
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна
теорія
--
методологія освіти
--
педагогічна
наука
--
передовий педагогічний досвід
--
педагогічна
діяльність вчителя
--
інноваційні педагогічні технології
--
педагогічні технології
--
класифікація педагогічних досліджень
--
фундаментальні педагогічні дослідження
--
прикладні дослідження
--
теорія
-практика
--
інноваційні технології
--
етапи впровадження інновацій
--
процес упровадження нового
--
впровадження нового
--
педагогическая теория
--
методология образования
--
педагогическая наука
--
передовой педагогический опыт
--
педагогическая деятельность учителя
--
инновационные педагогические технологии
--
педагогические технологии
--
классификация педагогичесских исследований
--
фундаментальные педагогические исследования
--
прикладные исследования
--
теория-практика
--
инновационные технологии
--
этапы внедрения инноваций
--
внедрение нового
Анотація:
Про вдосконалення педагогічного процесу на наукових засадах, про впровадження у їхню практику останніх досягнень науки, новітніх дидактичних і вихлвних технологій, передового досвіду.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Макаренко, Ірина
(аспірант КДПУ).
Проблема моніторингу в педагогічній теорії і практиці / І. Макаренко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 47-50 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.13
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний моніторинг
--
неперервність
--
спостереження
--
освітній процес
--
педагогічний облік
--
педагогічна
теорія
--
педагогический мониторинг
--
непрерывность
--
наблюдение
--
образовательный процесс
--
педагогический учет
--
педагогическая теория
Анотація:
Розглянуто сутність поняття "моніторинг у педагогічній теорії та практиц, а також проаналізовано історію виникнення, становлення та розвитку педагогічного моніторингу як наукового феномену.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Бойко, Алла
(доктор педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; завідувач кафедри педагогіки і андрагогіки Полтавського національного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка).
Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 8/9
. - С. 15-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна
інноватика
--
педагогическая инноватика
--
інновації
--
инновации
--
досягнення педагогічної науки
--
достижения педагогической науки
--
педагогічні технології
--
педагогические технологии
--
педагогічна
наука
--
педагогическая наука
--
педагогічна
діяльність
--
педагогическая деятельность
--
педагогічна
теорія
--
педагогическая теория
--
інноваційна діяльність
--
инновационная деятельность
Анотація:
Обгрунтовано специфіку співвідношення педагогічної теорії і практики в умовах модернізації системи освіти України. Доведено, що упровадження педагогічних інновацій є головним чинником оптимізації їх співвідношення. Охарактеризовано найбільш значущі для практики праці вчених та діяльність з упровадження інновацій Національної академії педагогічних наук України.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Бурова, Елла
(аспірантка кафедри педагогіки).
Проблема взаємодії педагогічної теорії та освітянської практики у роботі вчительських з'їздів / Е. Бурова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 37-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 20 ст. 50 - 60-і рр.
Образование. Педагогика
История образования, 20 ст. 50 - 60-е гг.
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна
теорія
--
педагогическая теория
--
педагогічна
практика
--
педагогическая практика
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
вищі педагогічні навчальні заклади
--
высшие педагогические учебные заведения
--
учительські з'їзди
--
учительские съезды
--
з'їзди учителів
--
съезды учителей
--
аналіз роботи з'їздів
--
анализ работы съездов
--
взаємодія педагогічної теорії та освітянської практики
--
взаимодействие педагогической теории образовательной практики
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
підвищення кваліфікації вчителів
--
повышение квалификации учителей
--
підготовка педагогічних кадрів
--
подготовка педагогических кадров
Анотація:
Розглянуті різні погляди на проблему взаємодії загальноосвітніх шкіл та вищих педагогічних закладів, які обговорювалися в ході роботи з'їздів учителів 50-80-х років ХХ ст. Виокремлено найбільш дискусійні питання, а саме: впровадження нових програм та підручників у навчально-виховний процес школи, активізація роботи викладачів ВНЗ у напрямі надання допомоги вчителям-практикам, підвищення кваліфікації учителів та ін. Проаналізовано діяльність з'їздів учителів досліджуваного періоду в контексті оптимізації взаємодії педагогічної теорії і освітянської практики.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
5.
Марченко, Наталія
.
Принципи гуманізації і гуманітаризації освіти у наукових пошуках А. Г. Погрібного та їх розвиток у працях українських учених / Н. Марченко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. -
№ 1
. - С. 106-111. - Бібліогр.: 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.03д + 74.04в2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія педагогіки
Образование. Педагогика
История педагогики
Кл.слова (ненормовані):
виховання
--
воспитание
--
розвиток особистості
--
развитие личности
--
антропоцентризм
--
гуманізація освіти
--
гуманизация образования
--
гуманітаризація освіти
--
гуманитаризация образования
--
дитиноцентризм
--
людиноцентризм
--
человекоцентризм
--
нормативно-правові документи
--
державні національні програми
--
государственные национальные программы
--
педагогічна
теорія
--
педагогическая теория
Анотація:
На основі аналізу сутності понять "гуманізація та гуманітаризація освіти", їх генези та розвитку розкривається внесок А. Г. Погрібного у теоретичне осмислення та практичну реалізацію зазначених принципів в українській системі освіти. Детально проаналізовано Державну національну програму "Освіта" ("Україна ХХІ століття"), що є першим нормативно-правовим документом, у якому зазначено шляхи реформування названої галузі відповідно до принципів демократизації, гуманізації та гуманітаризації освіти, та інші загальнонаціональні нормативні документи.
Дод.точки доступу:
Погрібний, Анатолій Григорович (український літературознавець; письменник; критик і публіцист; політичний, культурний і громадський діяч ; 1942-2007) \про нього\; Гончаренко, Семен Устимович (академік НАПН України; головний спеціаліст Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України ; 1928-2013) \про нього\; Мальований, Юрій Іванович (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; член-кореспондент НАПН України ; 1939-) \про нього\; Кремень, Василь Григорович (український вчений; державний, політичний та громадський діяч, президент НАПН України (з 1997) ; 1947-) \про нього\; Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; дійсний член (академік) НАПН України; ректор НПУ ім. М. П. Драгоманова ; 1949-) \про нього\; Освіта, державна національна програма \о произв.\
Знайти схожі
>
6.
Білецька, Галина
.
Природничо-наукова підготовка майбутніх екологів: сутність та стан проблеми у педагогічних дослідженнях / Г. Білецька> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. -
№ 1
. - С. 60-65. - Бібліогр.: 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.584р3
Рубрики:
Высшее профессиональное образование
Вища професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
природничо-наукова освіта
--
естственно-научное образование
--
професійна екологічна освіта
--
профессиональное экологическое образование
--
підготовка екологів
--
подготовка экологов
--
вища школа
--
высшая школа
--
педагогічна
теорія
--
педагогическая теория
Анотація:
Проаналізовано стан дослідженості проблеми природничо-наукової освіти у педагогічній теорії. Обґрунтовано значення природничо-наукової підготовки в системі професійної екологічної освіти. Встановлено основні проблеми, які зумовлюють критичний стан природничо-наукової підготовки фахівців-екологів у вищих навчальних закладах.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)