Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічна теорія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Бойко, Алла (доктор педагогічних наук; завідувач кафедри педагогіки Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка; член-кореспондент АПН України).
    Стратегія-упровадження прискореного розвитку педагогічної практики й теорії / А. Бойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 3-9 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Загальна педагогіка
   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна теорія -- методологія освіти -- педагогічна наука -- передовий педагогічний досвід -- педагогічна діяльність вчителя -- інноваційні педагогічні технології -- педагогічні технології -- класифікація педагогічних досліджень -- фундаментальні педагогічні дослідження -- прикладні дослідження -- теорія-практика -- інноваційні технології -- етапи впровадження інновацій -- процес упровадження нового -- впровадження нового -- педагогическая теория -- методология образования -- педагогическая наука -- передовой педагогический опыт -- педагогическая деятельность учителя -- инновационные педагогические технологии -- педагогические технологии -- классификация педагогичесских исследований -- фундаментальные педагогические исследования -- прикладные исследования -- теория-практика -- инновационные технологии -- этапы внедрения инноваций -- внедрение нового
Анотація: Про вдосконалення педагогічного процесу на наукових засадах, про впровадження у їхню практику останніх досягнень науки, новітніх дидактичних і вихлвних технологій, передового досвіду.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Макаренко, Ірина (аспірант КДПУ).
    Проблема моніторингу в педагогічній теорії і практиці / І. Макаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 47-50 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний моніторинг -- неперервність -- спостереження -- освітній процес -- педагогічний облік -- педагогічна теорія -- педагогический мониторинг -- непрерывность -- наблюдение -- образовательный процесс -- педагогический учет -- педагогическая теория
Анотація: Розглянуто сутність поняття "моніторинг у педагогічній теорії та практиц, а також проаналізовано історію виникнення, становлення та розвитку педагогічного моніторингу як наукового феномену.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Бойко, Алла (доктор педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; завідувач кафедри педагогіки і андрагогіки Полтавського національного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка).
    Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 15-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інноватика -- педагогическая инноватика -- інновації -- инновации -- досягнення педагогічної науки -- достижения педагогической науки -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- педагогічна наука -- педагогическая наука -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- педагогічна теорія -- педагогическая теория -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность
Анотація: Обгрунтовано специфіку співвідношення педагогічної теорії і практики в умовах модернізації системи освіти України. Доведено, що упровадження педагогічних інновацій є головним чинником оптимізації їх співвідношення. Охарактеризовано найбільш значущі для практики праці вчених та діяльність з упровадження інновацій Національної академії педагогічних наук України.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Бурова, Елла (аспірантка кафедри педагогіки).
    Проблема взаємодії педагогічної теорії та освітянської практики у роботі вчительських з'їздів / Е. Бурова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 37-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 20 ст. 50 - 60-і рр.

   Образование. Педагогика

   История образования, 20 ст. 50 - 60-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна теорія -- педагогическая теория -- педагогічна практика -- педагогическая практика -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- вищі педагогічні навчальні заклади -- высшие педагогические учебные заведения -- учительські з'їзди -- учительские съезды -- з'їзди учителів -- съезды учителей -- аналіз роботи з'їздів -- анализ работы съездов -- взаємодія педагогічної теорії та освітянської практики -- взаимодействие педагогической теории образовательной практики -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- підвищення кваліфікації вчителів -- повышение квалификации учителей -- підготовка педагогічних кадрів -- подготовка педагогических кадров
Анотація: Розглянуті різні погляди на проблему взаємодії загальноосвітніх шкіл та вищих педагогічних закладів, які обговорювалися в ході роботи з'їздів учителів 50-80-х років ХХ ст. Виокремлено найбільш дискусійні питання, а саме: впровадження нових програм та підручників у навчально-виховний процес школи, активізація роботи викладачів ВНЗ у напрямі надання допомоги вчителям-практикам, підвищення кваліфікації учителів та ін. Проаналізовано діяльність з'їздів учителів досліджуваного періоду в контексті оптимізації взаємодії педагогічної теорії і освітянської практики.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

5.


    Марченко, Наталія.
    Принципи гуманізації і гуманітаризації освіти у наукових пошуках А. Г. Погрібного та їх розвиток у працях українських учених / Н. Марченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 106-111. - Бібліогр.: 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.03д + 74.04в2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки

   Образование. Педагогика

   История педагогики

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- воспитание -- розвиток особистості -- развитие личности -- антропоцентризм -- гуманізація освіти -- гуманизация образования -- гуманітаризація освіти -- гуманитаризация образования -- дитиноцентризм -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- нормативно-правові документи -- державні національні програми -- государственные национальные программы -- педагогічна теорія -- педагогическая теория
Анотація: На основі аналізу сутності понять "гуманізація та гуманітаризація освіти", їх генези та розвитку розкривається внесок А. Г. Погрібного у теоретичне осмислення та практичну реалізацію зазначених принципів в українській системі освіти. Детально проаналізовано Державну національну програму "Освіта" ("Україна ХХІ століття"), що є першим нормативно-правовим документом, у якому зазначено шляхи реформування названої галузі відповідно до принципів демократизації, гуманізації та гуманітаризації освіти, та інші загальнонаціональні нормативні документи.


Дод.точки доступу:
Погрібний, Анатолій Григорович (український літературознавець; письменник; критик і публіцист; політичний, культурний і громадський діяч ; 1942-2007) \про нього\; Гончаренко, Семен Устимович (академік НАПН України; головний спеціаліст Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України ; 1928-2013) \про нього\; Мальований, Юрій Іванович (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; член-кореспондент НАПН України ; 1939-) \про нього\; Кремень, Василь Григорович (український вчений; державний, політичний та громадський діяч, президент НАПН України (з 1997) ; 1947-) \про нього\; Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; дійсний член (академік) НАПН України; ректор НПУ ім. М. П. Драгоманова ; 1949-) \про нього\; Освіта, державна національна програма \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Білецька, Галина.
    Природничо-наукова підготовка майбутніх екологів: сутність та стан проблеми у педагогічних дослідженнях / Г. Білецька // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 60-65. - Бібліогр.: 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р3
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
природничо-наукова освіта -- естственно-научное образование -- професійна екологічна освіта -- профессиональное экологическое образование -- підготовка екологів -- подготовка экологов -- вища школа -- высшая школа -- педагогічна теорія -- педагогическая теория
Анотація: Проаналізовано стан дослідженості проблеми природничо-наукової освіти у педагогічній теорії. Обґрунтовано значення природничо-наукової підготовки в системі професійної екологічної освіти. Встановлено основні проблеми, які зумовлюють критичний стан природничо-наукової підготовки фахівців-екологів у вищих навчальних закладах.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)