Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітній процес<.>
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Киселиця, Лідія (методист з виховної роботи; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Роль психологічного супроводу в управлінні школою повного дня / Л. Киселиця // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 28-31 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.204
Рубрики: Школоведение
   Школознавство

Кл.слова (ненормовані):
управління школою -- школа повного дня -- психолого-педагогічний супровід -- освітній процес -- психологічний супровід -- планування психологічного супровіду -- практичні психологі -- моніторингові дослідження -- досвід гімназій -- управление школой -- школа полного дня -- психолого-педагогическое сопровождение -- образовательный процесс -- психологическое сопровождение -- планирование психологического сопровождения -- практические психологи -- мониторинговые исследования -- опыт гимназий -- психологическая служба школы
Анотація: Про функції психологічної служби гімназії. Про цілі та завдання психологічного супроводу дитини в гімназії, про основні напрямки практичної діяльності психолога в гімназії. Досвід роботи гімназії "Ерудит" м. Києва.


Дод.точки доступу:
Моніторингові дослідження психічного, фізичного та морального здоров'я учнів, педагогічна рада \о ней\; Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бондаренко, Олена (аспірант кафедри педагогіки Слов'янського державного педагогічного університету).
    Експериментальна перевірка застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі з педагогічних дисциплін / О. Бондаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 50-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- освітній процес -- інформатизація освітнього процесу -- педагогічна освіта -- вищі навчальні заклади -- ілюстративний матеріал -- звуковий супровід -- звукова ілюстрація -- мультимедійні продукти -- учебный процесс -- образовательный процесс -- информатизация образовательного процесса -- педагогическое образование -- высшие учебные заведения -- иллюстративный материал -- звуковое сопровождение -- звуковая иллюстрация -- мультимедийные продукты
Анотація: Про упровадження мультимедійних технологій у навчальний процес вищого закладу педагогічної освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Кучай, Олександр (аспірант кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького).
    Компетенція і компетентність - відображення цілісності та інтеграційної суті результату освіти / О. Кучай // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 44-47. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Загальна педагогіка
   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетенція -- життєві компетенції -- аналіз досліджень вчених -- образовательный процесс -- компетентностный подход -- компетентность -- компетенция -- жизненные компетенции -- анализ исследований ученых
Анотація: Розглядається сутність компетентнісного підходу через визначення поняття "компетенція" і "компетентність", з'ясовується їхня роль у розвитку особистості майбутнього фахівця.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Зінковський, Ю. (завідувач кафедри радіоконструювання Національного технічного університету України "КПІ"; дійсний член Академії педагогічних наук України; доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України).
    Імператив трансформації сучасної освітньої парадигми / Ю. Зінковський, Г. Мірських // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 3/4. - С. 36-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- знаннєва парадигма -- освітні парадигми -- освітні парадигми -- освітнє середовище -- духовність -- діалог культур -- теорія освіти -- теория образования -- образовательный процесс -- знания -- парадигма знаний -- образовательные парадигмы -- образовательная среда -- духовность -- диалог культур
Анотація: Показано, що стратегія освітньої парадигми постіндустріального суспільства у процесі свого становлення зазнає певних трансформацій, впливає на культуру та духовність соціуму, містить внутрішні протиріччя, які змінюють статус та роль усіх учасників освітнього процесу.


Дод.точки доступу:
Мірських, Г. (доцент кафедри радіоприймання та оброблення сигналів Національного технічного університету України "КПІ"; кандидат технічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Кремень, Василь (доктор філософських наук; Президент НАПН України; академік НАН і НАПН України).
    Синергетична модель розвитку освіти / В. Кремень // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 3-6. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- освіта -- синергетична парадигма -- модель розвитку освіти -- філософія освіти -- освітній процес -- образование -- синергетическая парадигма -- модель развития образования -- философия образования -- образовательный процесс
Анотація: Репрезентовано нову парадигму сучасного стилю мислення. Завважується, що нині синергетика як нова методологія впливає на розвиток техніки, економіки, мистецтва і, безумовно, має проникати в освіту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Кондрашова, Лідія (доктор педагогічних наук; професор).
    Емоційна домінанта підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності / Л Кондрашова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 14-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
емоційна домінанта -- інтелектуальний чинник -- гармонізація -- якості педагога -- принцип модульності -- освітній процес -- підготовка майбутніх педагогів -- модернізація підготовки майбутніх педагогів -- эмоциональная доминанта -- интеллектуальные особенности -- гармонизация -- качества педагога -- принцип модульности -- образовательный процесс -- подготовка будущих педагогов -- модернизация подготовки будущих педагогов
Анотація: Розкривається роль емоційної домінанти в професійній підготовці майбутніх педагогів, обгрунтовується необхідність її гармонізації з інтелектуальною складовою навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Бугрій, Олена (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри економічної і соціальної географії та методики викладання).
    Методологічне обгрунтування дидактичних проблем / О. Бугрій // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 20-23 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- розвиток інтелекту -- логіка -- соціокультурний досвід -- навчальний текст -- освітній процес -- логіко-методологічний підхід -- логіко-інформаційний підхід -- развитие интеллекта -- логика -- социокультурный опыт -- обучающий текст -- образовательный процесс -- логико-методологичный подход -- логико-информационный подход
Анотація: Розглядається мета дидактики з позицій логико-иетодологічного та логіко-інформаційного підходів, її специфіка та головні проблеми.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Макаренко, Ірина (аспірант КДПУ).
    Проблема моніторингу в педагогічній теорії і практиці / І. Макаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 47-50 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний моніторинг -- неперервність -- спостереження -- освітній процес -- педагогічний облік -- педагогічна теорія -- педагогический мониторинг -- непрерывность -- наблюдение -- образовательный процесс -- педагогический учет -- педагогическая теория
Анотація: Розглянуто сутність поняття "моніторинг у педагогічній теорії та практиц, а також проаналізовано історію виникнення, становлення та розвитку педагогічного моніторингу як наукового феномену.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Міщенко, Володимир (доктор економічних наук; професор; директор Центру наукових досліджень Національного банку України).
    Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 9-16. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Неперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

   Іспанія
    Испания

    Словенія

    Словения

    Австрія

    Австрия

    Норвегія

    Норвегия

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- непрерывное образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- професійне спрямування освыти -- профессиональная направленность образования -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- економічна освіта -- экономическое образование -- освіта дорослих -- образование взрослых -- дорослі учні -- взрослые ученики -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- освітній процес -- образовательный процесс -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- системи непрерервної освіти -- системы непрерывного образования
Анотація: Досліджено світовий досвід організації неперервної освіти, обгрунтовано основні напрями його використання в Україні, визначено проблеми становлення та запропановано важелі впорядкування, фінансування і стимулювання розвитку вітчизняної системи неперервної освіти.


Дод.точки доступу:
Лісабонська стратегія \о произв.\; Європейська стратегія зайнятості \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Ничкало, Нелля (доктор педагогічних наук; дійсний член НАПН України; академік-секретар Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Педагогіка мистецтва у контексті творчого розвитку суб'єктів освітнього процесу / Н. Ничкало // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 79-80. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рец. на : Отич О.М. Мистецтво у розвитку індивідуального педагога: історичний і педагогічний аспекти : монографія / О. М.Отич О.М. Отич. - Чернівці: Зелена Буковина, 2008.- 440 с.;
Отич О.М. Мистецтво у системі розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання: теоретичний і методичний аспекти : монографія / О. М. Отич. - Чернівці: Зелена Буковина, 2009. - 752 с.
УДК
ББК 74 00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- образовательный процесс -- українська педагогічна наука -- украинская педагогическая наука -- нові книги -- новые книги -- рецензії на монографії -- рецензии на монографии -- монографії -- монографии -- педагогіка мистецтва -- педагогика искусства

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)