Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=неперервна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
33
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-33
>
1.
Галус, О. М.
Розвиток адаптивних здібностей студентів у контексті неперервної освіти / О. М. Галус> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 54-63. - Бібліографія : С.63-64 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
адаптация студентов
--
адаптація студентів
--
адаптивні здібності
--
адаптивные способности
--
безперервна
освіта
--
вища
освіта
--
вища професійна
освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
здібності
--
неперервна
освіта
--
непрерывное образование
--
професійна адаптація молоді
--
професійна
освіта
--
професійна підготовка
--
профессиональная адаптация молодежи
--
профессиональная подготовка
--
профессиональное образование
--
способности
Анотація:
Розглянуті питання розвитку адаптивних здібностей студентів в контексті неперервної освіти. Використовуючи різні методики, автор пропонує три рівня професійної адаптації в залежності від розвитку адаптивних здібностей студентів: високий, середній та н изький рівень професійної адаптації.
Знайти схожі
>
2.
Азарова, Світлана
.
Поняття "неформальна
освіта
" в наукових дослідженнях зарубіжних вчених / С. Азарова> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 1
. - С. 13-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.05
Рубрики:
Неперервна
освіта
Азія
Африка
Азия
Африка
Кл.слова (ненормовані):
неформальна
освіта
--
формальна
освіта
--
позаформальна
освіта
--
неперервна
освіта
--
позашкільна
освіта
--
світова криза в освіті
--
ціложиттєва
освіта
--
електронне навчання
--
періоди неформальної освіти
--
дистанційна
освіта
--
освітні програми
--
неформальное образование
--
внеформальное образование
--
непрерывное образование
--
мировой кризис в образовании
--
электронное обучение
--
периоды неформального образования
--
дистанционное обучение
--
образовательные программы
Анотація:
Аналіз дефініції "неформальна
освіта
", про типи й ознаки неформальної освіти, періоди розвитку неформальної освіти.
Дод.точки доступу:
Десятов, Г. (вітчизняний учений) \о нем\; Деркач, Ю. (вітчизняний учений) \о нем\; Науменко, Р. (вітчизняний учений) \о нем\; Кумбе, Філіп Голл (фахівець з міжнародного розвитку) \о нем\; Хамадахе, Алі (дослідник) \о нем\; Сімкіне (британський науковець) \о нем\; Роджерс, Алан (британський науковець) \о нем\; Фундоментальна
освіта
. Підгрунтя для всіх людей, документ Юнеско \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Семиченко, В. А.
Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти / В. А. Семиченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 46-57. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Образование. Педагогика
Освіта
. Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища педагогічна
освіта
--
вища професійна
освіта
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
высшее профессиональное образование
--
неперервна
освіта
--
непрерывное образование
--
педагогическое образование
--
педагогічна
освіта
--
післядипломна
освіта
--
последипломное образование
--
професійна
освіта
--
професійний розвиток особистості
--
професійний саморозвиток
--
профессиональное образование
--
профессиональное развитие личности
--
профессиональное саморазвитие
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
саморазвитие
--
саморозвиток
Анотація:
Розглянуті питання, пов'язані з методологічними труднощами вирішення проблем розвитку в психології. Проаналізовані особливості розвитку складних систем з урахуванням психологічних факторів. Розкриті специфіка, напрямки та основні ознаки розвитку людини в зв'язку з віковими та онтогенетичними змінами. Проаналізовані особливості професійного розвитку в різних контекстах: розвиток як позитивні зміни, як адаптація, особистісні деформації і як наслідок професійного розвитку.
Знайти схожі
>
4.
Побірченко, Н. С.
Формування неперервної педагогічної освіти як системи з погляду історичних перетворень (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. С. Побірченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 68-78. - Бібліографія : С.78 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка, 19 ст., друга пол.
Образование. Педагогика, 20 ст., поч.
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища
освіта
України
--
вища педагогічна
освіта
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
высшее педагогическое образование
--
история образования
--
история образования в Украине
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
неперервна
освіта
--
непрерывное образование
--
освітня реформа
--
педагогические кадры
--
педагогическое образование
--
педагогічна
освіта
--
педагогічні кадри
--
підготовка вчителів
--
післядипломна
освіта
--
подготовка учителей истории
--
последипломное образование
--
реформа образования
--
управление образованием
--
управління освітою
Анотація:
Проаналізовано процес формування неперервної педагогічної освіти в Україні другої половини 19 - початку 20 століття з точки зору історичних перетворень.Висвітлена ієрархізована система неперервної освіти педагогічних працівників означеного періоду в к онтексті різних ознак організаційної та змістової єдності, взаємозв'язку та послідовності усіх ланок освіти. Початок розвитку системи неперервної педагогічної освіти ми пов'язуємо з кінцем Петровської епохи, коли в першій половині ХVIII ст. Київська д уховна академія стала осередком підготовки вчителів для національних шкіл. У 1802 р. створено центральний орган управління освітою - Міністерство народної освіти. Широка освітня реформа в Російській імперії зачепила всі ланки освіти - вищу, середню та початкову, активізувала пошуки нових форм педагогічної освіти. Після шкільної реформи 1864 р. особливо загострилася потреба в учительськихкадрах. Значні зміни в системі неперервної педагогічної освіти відбуваються після Жовтневого перевороту. Створен ня в 1925 р. Державного науково-методологічного комітету започаткувало новий етап керівництва післядипломною освітою.
Дод.точки доступу:
Министерство народного образования \о нем\; Міністерство народної освіти \о нем\
Знайти схожі
>
5.
Липова, Людмила
(старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти / Л. Липова> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 2
. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.05
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
загальна
освіта
--
професійна
освіта
--
неперервна
освіта
--
школа-ВНЗ
--
післявузівська
освіта
--
освіта
упродовж усього життя
--
освітньо-професійні програми
--
академічна мобільність
--
навчальна методична інформація
--
диференційований підхід
--
індивідуалізоване навчання у ЗНЗ
--
вища школа
--
профільної освіти
--
кооперативне навчання
--
кабінет допрофільної підготовки
--
индивидуализированное обучение
--
общее образование
--
профессиональное образование
--
послевузовское образование
--
обучающая методическая информация
--
высшая школа
--
профильное образование
--
кооперативное обучение
--
кабинет допрофильной подготовки
--
непрерывное образование
--
учебно-профессиональные программы
--
образование на протяжении всей жизни
Анотація:
Одним з важливих педагогічних аспектів підготовки молоді до життєдіяльності в умовах ринкової економіки є взаємодія загальної і прфесійної освіти в єдиній системі неперервної освіти.
Дод.точки доступу:
Войцеховський, Михайло (директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; кандидат педагогічних наук); Малишев, Віктор (професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини"Україна"; доктор технічних наук); Замаскіна, Поліна; Таланчук, Т.М. \о нем\; Мала Академія Наук \о ней\; Киівський університет імені Бориса Грінченко \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Міщенко, Володимир
(доктор економічних наук; професор; директор Центру наукових досліджень Національного банку України).
Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 11
. - С. 9-16. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.014
ББК
74.05
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Неперервна
освіта
Образование. Педагогика
Непрерывное образование
Іспанія
Испания
Словенія
Словения
Австрія
Австрия
Норвегія
Норвегия
Кл.слова (ненормовані):
неперервна
освіта
--
непрерывное образование
--
професійна
освіта
--
профессиональное образование
--
професійне спрямування освыти
--
профессиональная направленность образования
--
формальна
освіта
--
формальное образование
--
неформальна
освіта
--
неформальное образование
--
економічна
освіта
--
экономическое образование
--
освіта
дорослих
--
образование взрослых
--
дорослі учні
--
взрослые ученики
--
освіта
впродовж життя
--
образование на протяжении жизни
--
освітній процес
--
образовательный процесс
--
зарубіжний досвід
--
зарубежный опыт
--
системи непрерервної освіти
--
системы непрерывного образования
Анотація:
Досліджено світовий досвід організації неперервної освіти, обгрунтовано основні напрями його використання в Україні, визначено проблеми становлення та запропановано важелі впорядкування, фінансування і стимулювання розвитку вітчизняної системи неперервної освіти.
Дод.точки доступу:
Лісабонська стратегія \о произв.\; Європейська стратегія зайнятості \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Дем'яненко, Наталія
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогики і психології вищої школи НПУ імені М.П. Драгоманова).
Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі : (1949 - 2010 роки) / Н. Дем'яненко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 1/2
. - С. 49-53 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Організація освіти, 1949-20110 рр.
Образование. Педагогика
Организация образования, 1949-2010 рр.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
освіта
дорослого населення
--
образование взрослого населения
--
освіта
впродовж життя
--
образование в течении всей жизни
--
освіта
для всіх
--
образование для всех
--
осівітня політика
--
образовательная политика
--
неперервна
освіта
--
непрерывное образование
--
андрагогіка
--
андрагогика
--
герагогіка
--
герагогика
Анотація:
На основі документальної бази ЮНЕСКО перілду 1949 - 2010 років здійснено логіко-систематичний аналіз міжнародного досвіду і преспектив розвитку ідеїй освіти дорослого населення та освіти впродовж життя
Дод.точки доступу:
Генеральна конференція ЮНЕСКО \о ней\; Паризька конференція \о ней\; Гамбурзька конференція \о ней\; Концепція освіти для дорослих до 2015 р. \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Сагуйченко, В. В.
(старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Теоретичний конструктор освіти протягом усього життя і його філософсько-антропологічне обгрунтування / В. В. Сагуйченко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 1
. - С. 98-100. - Бібліографія: С. 100 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A1
ББК
87
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
безперервна
освіта
--
беспрерывное образование
--
беспрерывное профессиональное образование
--
информация
--
история образования
--
історія освіти
--
ключевые компетенции
--
компетенції
--
личностно-профессиональная компетентность
--
навчання протягом життя
--
неперервна
освіта
--
непрерывное образование
--
образовательная политика
--
обучение на протяжении жизни
--
освітня політика
--
особистісно-професійна компетентність
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетентность
--
система образования
--
система освіти
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
У статті розглянуто питання розвитку і становлення концепції освіти протягом усього життя. Простежено вплив освіти на формування критичного аналізу власного досвіду дорослої людини, її орієнтації на нові соціальні ролі у сучасному суспільстві.
Знайти схожі
>
9.
Омельченко, Світлана
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри ТМОФВіР Слов'янського державного педагогічного університету).
Педагогічний ВНЗ у системі неперервної освіти: сучасні підходи, тенденції, перспективи розвитку / С. Омельченко, С. Чуйко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 4/5
. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Педагогічна
освіта
Педагогическое образование
Україна
Украина
Донецька область
Донецкая область
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
система неперервної освіти
--
система непрерывного образования
--
педагогічна
освіта
--
педагогическое образование
--
педагогічні ВНЗ
--
педагогические ВУЗы
--
неперервна
освіта
--
непрерывное образование
--
опыт работы университетов
--
досвід роботи університетів
Анотація:
Розглядається теоретичний і практичний досвід роботи Слов'янського державного педагогічного університету в системі неперервної освіти. Констатується, що система цілісної неперервної освіти в СДПУ забезпечується як активною співпрацею з дошкільними, середніми та вищими закладами освіти, так і організацією курсів підвищення кваліфікації вчителів.
Дод.точки доступу:
Чуйко, Сергій (доктор фізико-математичних наук; професор; в.о. ректора Слав'янського державного педагогічного університету; проректор з наукової роботи); Слов'янський державний педагогічний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Чернікова, Лідія
(проректор з науково-педагогчної роботи Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; доцент).
Стратегія розвитку регіональної системи післядипломної педагогічної освіти / Л. Чернікова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 4/5
. - С. 46-51 : табл. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Педагогічна
освіта
Педагогическое образование
Україна
Украина
Донецька область
Донецкая область
Кл.слова (ненормовані):
неперервна
освіта
--
непрерывное образование
--
професійна
освіта
--
профессиональное образование
--
інтерактивні технології
--
интерактивные технологии
--
регіональна система освіти
--
региональная система образования
--
післядипломна педагогічна
освіта
--
последипломное педагогическое образование
--
система післядипломної педагогічної освіти
--
система последипломного педагогического образования
--
особиста компетентність
--
личная компетентность
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
накопичувальна система навчання
--
накопительная система обучения
--
науково-методична робота
--
научно-методическая работа
--
освітні послуги
--
образовательные услуги
--
соціальне замовлення
--
социальный заказ
--
система підвищення кваліфікації
--
система повышения квалификации
--
інноваційні моделі навчання
--
инновационные модели обучения
Анотація:
Висвітлюються проблеми розвитку регіональної системи післідипломної педагогічної освіти на засадах неперервної професійної освіти. Пропонується досвід введення новацій до традиційної системипідвищення кваліфікації. Розглянуто накопичувальну, кредитно-модульну та інші інноваційні моделі навчання. Наголошено на значенні компетентнісно-орієнтованого підходу в розбудові системи неперервної освіти, взаємодії методичних служб.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-33
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)