Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=неперервна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.


    Галус, О. М.
    Розвиток адаптивних здібностей студентів у контексті неперервної освіти / О. М. Галус // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 54-63. - Бібліографія : С.63-64 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
адаптация студентов -- адаптація студентів -- адаптивні здібності -- адаптивные способности -- безперервна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- здібності -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- професійна адаптація молоді -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная адаптация молодежи -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- способности
Анотація: Розглянуті питання розвитку адаптивних здібностей студентів в контексті неперервної освіти. Використовуючи різні методики, автор пропонує три рівня професійної адаптації в залежності від розвитку адаптивних здібностей студентів: високий, середній та н изький рівень професійної адаптації.


Знайти схожі

2.


    Азарова, Світлана.
    Поняття "неформальна освіта" в наукових дослідженнях зарубіжних вчених / С. Азарова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 13-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.05
Рубрики: Неперервна освіта
   Азія
    Африка

    Азия

    Африка

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- формальна освіта -- позаформальна освіта -- неперервна освіта -- позашкільна освіта -- світова криза в освіті -- ціложиттєва освіта -- електронне навчання -- періоди неформальної освіти -- дистанційна освіта -- освітні програми -- неформальное образование -- внеформальное образование -- непрерывное образование -- мировой кризис в образовании -- электронное обучение -- периоды неформального образования -- дистанционное обучение -- образовательные программы
Анотація: Аналіз дефініції "неформальна освіта", про типи й ознаки неформальної освіти, періоди розвитку неформальної освіти.


Дод.точки доступу:
Десятов, Г. (вітчизняний учений) \о нем\; Деркач, Ю. (вітчизняний учений) \о нем\; Науменко, Р. (вітчизняний учений) \о нем\; Кумбе, Філіп Голл (фахівець з міжнародного розвитку) \о нем\; Хамадахе, Алі (дослідник) \о нем\; Сімкіне (британський науковець) \о нем\; Роджерс, Алан (британський науковець) \о нем\; Фундоментальна освіта. Підгрунтя для всіх людей, документ Юнеско \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Семиченко, В. А.
    Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти / В. А. Семиченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 46-57. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- професійна освіта -- професійний розвиток особистості -- професійний саморозвиток -- профессиональное образование -- профессиональное развитие личности -- профессиональное саморазвитие -- развитие личности -- розвиток особистості -- саморазвитие -- саморозвиток
Анотація: Розглянуті питання, пов'язані з методологічними труднощами вирішення проблем розвитку в психології. Проаналізовані особливості розвитку складних систем з урахуванням психологічних факторів. Розкриті специфіка, напрямки та основні ознаки розвитку людини в зв'язку з віковими та онтогенетичними змінами. Проаналізовані особливості професійного розвитку в різних контекстах: розвиток як позитивні зміни, як адаптація, особистісні деформації і як наслідок професійного розвитку.


Знайти схожі

4.


    Побірченко, Н. С.
    Формування неперервної педагогічної освіти як системи з погляду історичних перетворень (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. С. Побірченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 68-78. - Бібліографія : С.78 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 19 ст., друга пол.
   Образование. Педагогика, 20 ст., поч.

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- история образования -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- освітня реформа -- педагогические кадры -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- підготовка вчителів -- післядипломна освіта -- подготовка учителей истории -- последипломное образование -- реформа образования -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: Проаналізовано процес формування неперервної педагогічної освіти в Україні другої половини 19 - початку 20 століття з точки зору історичних перетворень.Висвітлена ієрархізована система неперервної освіти педагогічних працівників означеного періоду в к онтексті різних ознак організаційної та змістової єдності, взаємозв'язку та послідовності усіх ланок освіти. Початок розвитку системи неперервної педагогічної освіти ми пов'язуємо з кінцем Петровської епохи, коли в першій половині ХVIII ст. Київська д уховна академія стала осередком підготовки вчителів для національних шкіл. У 1802 р. створено центральний орган управління освітою - Міністерство народної освіти. Широка освітня реформа в Російській імперії зачепила всі ланки освіти - вищу, середню та початкову, активізувала пошуки нових форм педагогічної освіти. Після шкільної реформи 1864 р. особливо загострилася потреба в учительськихкадрах. Значні зміни в системі неперервної педагогічної освіти відбуваються після Жовтневого перевороту. Створен ня в 1925 р. Державного науково-методологічного комітету започаткувало новий етап керівництва післядипломною освітою.


Дод.точки доступу:
Министерство народного образования \о нем\; Міністерство народної освіти \о нем\

Знайти схожі

5.


    Липова, Людмила (старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти / Л. Липова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
загальна освіта -- професійна освіта -- неперервна освіта -- школа-ВНЗ -- післявузівська освіта -- освіта упродовж усього життя -- освітньо-професійні програми -- академічна мобільність -- навчальна методична інформація -- диференційований підхід -- індивідуалізоване навчання у ЗНЗ -- вища школа -- профільної освіти -- кооперативне навчання -- кабінет допрофільної підготовки -- индивидуализированное обучение -- общее образование -- профессиональное образование -- послевузовское образование -- обучающая методическая информация -- высшая школа -- профильное образование -- кооперативное обучение -- кабинет допрофильной подготовки -- непрерывное образование -- учебно-профессиональные программы -- образование на протяжении всей жизни
Анотація: Одним з важливих педагогічних аспектів підготовки молоді до життєдіяльності в умовах ринкової економіки є взаємодія загальної і прфесійної освіти в єдиній системі неперервної освіти.


Дод.точки доступу:
Войцеховський, Михайло (директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; кандидат педагогічних наук); Малишев, Віктор (професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини"Україна"; доктор технічних наук); Замаскіна, Поліна; Таланчук, Т.М. \о нем\; Мала Академія Наук \о ней\; Киівський університет імені Бориса Грінченко \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Міщенко, Володимир (доктор економічних наук; професор; директор Центру наукових досліджень Національного банку України).
    Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 9-16. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Неперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

   Іспанія
    Испания

    Словенія

    Словения

    Австрія

    Австрия

    Норвегія

    Норвегия

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- непрерывное образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- професійне спрямування освыти -- профессиональная направленность образования -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- економічна освіта -- экономическое образование -- освіта дорослих -- образование взрослых -- дорослі учні -- взрослые ученики -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- освітній процес -- образовательный процесс -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- системи непрерервної освіти -- системы непрерывного образования
Анотація: Досліджено світовий досвід організації неперервної освіти, обгрунтовано основні напрями його використання в Україні, визначено проблеми становлення та запропановано важелі впорядкування, фінансування і стимулювання розвитку вітчизняної системи неперервної освіти.


Дод.точки доступу:
Лісабонська стратегія \о произв.\; Європейська стратегія зайнятості \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Дем'яненко, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогики і психології вищої школи НПУ імені М.П. Драгоманова).
    Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі : (1949 - 2010 роки) / Н. Дем'яненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 49-53 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти, 1949-20110 рр.

   Образование. Педагогика

   Организация образования, 1949-2010 рр.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослого населення -- образование взрослого населения -- освіта впродовж життя -- образование в течении всей жизни -- освіта для всіх -- образование для всех -- осівітня політика -- образовательная политика -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- андрагогіка -- андрагогика -- герагогіка -- герагогика
Анотація: На основі документальної бази ЮНЕСКО перілду 1949 - 2010 років здійснено логіко-систематичний аналіз міжнародного досвіду і преспектив розвитку ідеїй освіти дорослого населення та освіти впродовж життя


Дод.точки доступу:
Генеральна конференція ЮНЕСКО \о ней\; Паризька конференція \о ней\; Гамбурзька конференція \о ней\; Концепція освіти для дорослих до 2015 р. \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Сагуйченко, В. В. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Теоретичний конструктор освіти протягом усього життя і його філософсько-антропологічне обгрунтування / В. В. Сагуйченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 98-100. - Бібліографія: С. 100 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- беспрерывное образование -- беспрерывное профессиональное образование -- информация -- история образования -- історія освіти -- ключевые компетенции -- компетенції -- личностно-профессиональная компетентность -- навчання протягом життя -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- образовательная политика -- обучение на протяжении жизни -- освітня політика -- особистісно-професійна компетентність -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- система образования -- система освіти -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: У статті розглянуто питання розвитку і становлення концепції освіти протягом усього життя. Простежено вплив освіти на формування критичного аналізу власного досвіду дорослої людини, її орієнтації на нові соціальні ролі у сучасному суспільстві.


Знайти схожі

9.


    Омельченко, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри ТМОФВіР Слов'янського державного педагогічного університету).
    Педагогічний ВНЗ у системі неперервної освіти: сучасні підходи, тенденції, перспективи розвитку / С. Омельченко, С. Чуйко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- система неперервної освіти -- система непрерывного образования -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- педагогічні ВНЗ -- педагогические ВУЗы -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- опыт работы университетов -- досвід роботи університетів
Анотація: Розглядається теоретичний і практичний досвід роботи Слов'янського державного педагогічного університету в системі неперервної освіти. Констатується, що система цілісної неперервної освіти в СДПУ забезпечується як активною співпрацею з дошкільними, середніми та вищими закладами освіти, так і організацією курсів підвищення кваліфікації вчителів.


Дод.точки доступу:
Чуйко, Сергій (доктор фізико-математичних наук; професор; в.о. ректора Слав'янського державного педагогічного університету; проректор з наукової роботи); Слов'янський державний педагогічний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Чернікова, Лідія (проректор з науково-педагогчної роботи Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; доцент).
    Стратегія розвитку регіональної системи післядипломної педагогічної освіти / Л. Чернікова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 46-51 : табл. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- непрерывное образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- регіональна система освіти -- региональная система образования -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- система післядипломної педагогічної освіти -- система последипломного педагогического образования -- особиста компетентність -- личная компетентность -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- накопичувальна система навчання -- накопительная система обучения -- науково-методична робота -- научно-методическая работа -- освітні послуги -- образовательные услуги -- соціальне замовлення -- социальный заказ -- система підвищення кваліфікації -- система повышения квалификации -- інноваційні моделі навчання -- инновационные модели обучения
Анотація: Висвітлюються проблеми розвитку регіональної системи післідипломної педагогічної освіти на засадах неперервної професійної освіти. Пропонується досвід введення новацій до традиційної системипідвищення кваліфікації. Розглянуто накопичувальну, кредитно-модульну та інші інноваційні моделі навчання. Наголошено на значенні компетентнісно-орієнтованого підходу в розбудові системи неперервної освіти, взаємодії методичних служб.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)