Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вища освіта України<.>
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Січкаренко, Галина
    Початок формування державної політики в галузі вищої освіти в Україні (кінець 1980 - початок 1990 рр.) / Галина Січкаренко // Історичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 19-30. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Україна, 20 ст.кінець
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- политика образовательная -- політика освітня -- политика в сфере образования -- політика в сфері освіти -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: На базі архівних документів Міністерства освіти і науки України розглядаються перші кроки у формуванні національної системи управління вищою освітою наприкінці 1980 - початку 1990 рр. (нормативно-правові акти, акредитація вищих навчальних закладів, ат естація науково-педагогічних кадрів).


Знайти схожі

2.


    Рудишин, С. Д.
    Методолгічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 47-55. - Бібліографія : С.55 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів -- вища освіта -- вища освіта України -- воспитание студентов -- высшее образование -- высшее образование Украины -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- методология образования -- методологія освіти -- підготовка екологів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: Методологічною основою змісту вищої екологічної освіти і виховання в контексті сталого розвитку є екоеволюційна парадигма симбіоза трьох систем "людина - біосфера - техніка". Біологічні знання розглядаються як базові при формуванні професійної компете нтності майбутніх екологів. Саме біологічна складова екологічних знань з урахуванням соціального аспекту сприяє гуманізації; дає змогу майбутньому фахівцеві емоційно й морально приєднатися до гуманістичної традиції в ставленні до навколишнього природн ого середовища.


Знайти схожі

3.


    Курбатов, С.
    Про формування рейтингів університетів в Україні / С. Курбатов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 111-120. - Бібліографія : С.119-120 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- качество образования -- концепция формирования университетских рейтингов -- концепція формування університетських рейтингів -- рейтинг внз -- рейтинг ВУЗов -- рейтинг университетов -- рейтинг університетів -- университеты Украины -- університети України -- якість освіти
Анотація: Останнім часом у ЗМІ опубліковано чимало різноманітних рейтингів закладів вищої освіти України, які отримали діаметрально протилежні оцінки громадськості. В педагогічних колах нині точиться гостра дискусія про створення єдиного науково-методологічного підгрунтя оцінювання університетської діяльності. Запропонована концепція формування університетських рейтингів в Україні, ухвалена в Інституті вищої освіти АПН України.


Знайти схожі

4.


    Таланова, Ж. В.
    Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- докторантура -- докторская подготовка -- докторские программы -- докторська підготовка -- докторські програми -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейское исследовательское пространство -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський дослідницький простір -- європейський освітній простір -- кадри вузів -- кадры вузов -- ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательский состав
Анотація: В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання.


Знайти схожі

5.


    Артемов, Ю. І.
    Створення інформаційно-освітнього порталу як важлива складова стратегії розвитку Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В.О.Сухомлинського / Ю. І. Артемов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 144-149. - Бібліографія : С.149 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 78с
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
библиотеки Украины -- библиотечно-информационный ресурс -- библиотечные порталы -- бібліотеки України -- бібліотечні портали -- бібліотечно-інформаційний ресурс -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- интернет-портал -- информационная культура пользователей -- информационные технологии в библиотечном деле -- інтернет-портал -- інформаційна культура -- інформаційна культура користувачів -- інформаційні технології в бібліотечній справі -- мега-портал -- образование Украины -- освіта України
Анотація: Дано визначення бібліотечно-інформаційного ресурсу та інтернет-порталу в контексті інформаційного забезпечення освітнього процесу. Розкриті етапи стратегічного розвитку представництва ДНПБ України ім.В.О.Сухомлинського в інтернеті, сутність і роль мег апорталу в забезпеченні рівного доступу користувачів України до бібліотечно-інформаційних ресурсів освітньої спрямованості незалежно від їхнього місця перебування, статусу, рівня підготовки й часу доби.


Дод.точки доступу:
Госудаоственная научно-педагогическая библиотека Украины им. В.А. Сухомлинского \о ней\; Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В.О. Сухомлинського \о ней\

Знайти схожі

6.


    Пальчук, М. І.
    Глобалізаційні процеси в єдиному освітньому просторі та їхній вплив на стратегічний розвиток професійної освіти / М. І. Пальчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 38-49. - Бібліографія : С.47-49 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- интеграция образования -- интернационализация образования -- інтеграція освіти -- інтернаціоналізація освіти -- модернизация образования -- модернізація освіти -- образование в Европейском Союзе -- образование и глобализация -- образование и рынок труда -- образовательное пространство -- освіта в Європейському Союзі -- освіта і глобалізація -- освіта і ринок праці -- освітній простір -- професійна освіта -- профессиональное образование -- стратегическое развитие -- стратегічний розвиток
Анотація: Розглянуті проблеми впливу глобалізаційних процесів на розвиток професійної освіти в умовах загальноєвропейської інтеграції. Розкриті особливості розвитку системи професійної освіти в країнах ЄС. Обгрунтована необхідність орієнтації професійної освіти на світовий ринок праці.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

7.


    Артемов, В. Ю.
    Іноземний досвід підготовки фахівців із захисту інформації з обмеженим доступом: компетентнісний підхід / В. Ю. Артемов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 130-134. - Бібліографія : С.134 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- захист інформації -- защита информации -- информация с ограниченным доступом -- інформація з обмеженим доступом -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- образование в Европейском Союзе -- освіта в Європейському Союзі -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- професійна культура фахівця -- професійна освіта -- професійне виховання вчителя -- профессиональная культура специалиста -- профессиональное воспитание -- профессиональное образование -- специалисты по защите информации -- спеціалісти із захисту інформації
Анотація: Проаналізован іноземний досвід підготовки фахівців із захисту інформації, заснований на вимогах міжнародного стандарту ISO 27001. Проекстрапольовані міжнародні компетенції на вітчизняну систему знань, умінь та навичок. Зроблено висновок, що професійне становлення особистості залежить від діалектичноїєдності хаотичного й спрямованого в освітньому та виховному процесах. І неможливо, принаймні для слов'янської ментальності, концентруватися на формуванні компетентності особистості, не враховуючи склад ових її професійного виховання.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

8.


    Загірняк, М.
    Запровадження національного індексу цитування як важливий елемент ранжування вищих навчальних закладів на шляху до якості та їх визнання у світі / М. Загірняк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 120-129. - Бібліографія : С.129 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
бази даних -- базы данных -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- индекс цитирования -- індекс цитування -- качество высшего образования -- качество образования -- национальный индекс цитирования -- національний індекс цитування -- образование Украины -- освіта України -- ранжирование ВУЗов -- ранжирование университетов -- ранжування ВНЗ -- ранжування університетів -- рейтинг вузів -- рейтинг ВУЗов -- рейтинг университетов -- рейтинг університетів -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: На основі аналізу світових методик ранжування університетів визначені основні напрями роботи українських вузів з метою їх входження до світових рейтингів, обгрунтована можливість і доцільність створення національного індексу цитування як аналітичної системи й інструменту для оцінки наукової діяльності. Національний індекс цитування може бути використаний для коректування списку "обраних" за допомогою кількісних бібліометричних методів: можна буде ідентифікувати часто цитовані журнали з виданнями з списку ВАКу, а також ухвалити включення їх до цього списку. Певною мірою сам факт індексування є показником престижу журналу.


Знайти схожі

9.


    Скульська, В. Є.
    Соціально-економічні чинники розвитку професійного навчання незайнятого насалення в сучасних умовах / В. Є. Скульська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 62-68. - Бібліографія : С.67-68 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- зайнятість населення -- занятость населения -- незайняте населення -- незанятое население -- образование Украины -- освіта України -- професійна освіта -- професійна підготовка -- професійна підготовка незайнятого населення -- професійне навчання -- профессиональная подготовка -- профессиональная подготовка незанятого населения -- профессиональное образование -- профессиональное обучение -- ринок праці -- рынок труда
Анотація: В статті розкрито соціально-економічні проблеми розвитку професійного навчання незайнятого населення України. На основі економіко-статистичного аналізу стану професійного навчання незайнятого населення визначені соціально-економічні чинники, що вплива ють на якість та результативність навчання цієї категорії громадян. Запропоновані шляхи удосконалення системи професійного навчання незайнятого населення.


Знайти схожі

10.


    Зіньковський, Ю. Ф.
    Досвід Болонських перетворень вітчизняної освіти / Ю. Ф. Зіньковський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 57-61. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- качество высшего образования -- качество образования -- образование Украины -- освіта України -- трициклова система навчання -- трицикловая система обучения -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Означені головні завдання вітчизняної освіти, що виникли в зв'язку із входженням України в Болонський процес, а саме: гарантування якості освіти, прийняття трициклової системи навчання і елементів його творчої системи, визначення загальноєвропейських рівнів і термінів навчання, - і випливаючих звідси завдань і умов. Виконання Болонських угод означає, що наші випускники вишів отримають диплом європейського зразка, тобто матимуть можливість працевлаштуватися в будь-якій державі, яка підписала ці міжнародні домовленості. Україна за низкою важливих показників у галузі освіти - серед передових європейських і світових держав.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)