Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=профессиональная культура специалиста<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Мачуліна, І. І. (доцент кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету).
    Соціально-реконструкціоністський підхід як методологічна основа з проблем формування професійної культури фахівця у вищій школі / І. І. Мачуліна // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 1. - С. 113-115. - Бібліографія: С.115 : 6 назв
УДК
Рубрики: Соціологія
   Соціологія освіти

   Социология

   Социология образования

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- конструирование социальное -- конструювання соціальне -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- професійна культура фахівця -- профессиональная культура специалиста -- реконструкционизм социальный -- реконструкціонізм соціальний -- социальный реконструкционизм -- соціальний реконструкционизм -- социальное конструирование -- соціальне конструювання
Анотація: Автор статті Ірина Іванівна Мачуліна (доцент кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету; кандидат соціологічних наук) використовує соціально-реконструкціоністський підхід, заснований на соціальному конструкціонізмі (соці альному конструюванні діяльності), для вивчення проблеми формування професійної культури фахівця в системі вищої освіти України.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (13.04.2009р. Інв.2428ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Демченко, Н. І.
    Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фахівців технічного профілю / Н. І. Демченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 66-74. - Бібліографія : С.73-74 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- гуманизация образования -- гуманитаризация образования -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна діяльність -- професійна культура фахівця -- професійна освіта -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональная деятельность -- профессиональная культура специалиста -- профессиональное образование -- психолого-педагогическая подготовка -- психолого-педагогічна підготовка -- техническое образование -- технічна освіта
Анотація: Розкриті теоретичні та методологічні аспекти формування професійної культури майбутніх спеціалістів технічного профілю, проаналізовані сутність і зміст поняття "професійна культура", стратегічні підходи до професійно-культурного становлення таких фахівців в вузах. Можна виділити чотири основні складові моделі професійної підготовки. Перша з них передбачає формування системи розвинених і гнучких професійних умінь, що забезпечують успішне виконання нових професійних завдань. Друга складова - це здатність самостійно вчитися, здобувати професійні знання, опановувати вміння й навички, нові технології, вдосконалюючи кваліфікацію. Третя складова грунтується на вимогах гуманізації й гуманітаризації освіти. . Четверта складова - це система професійних знань, умінь та навичок, які відповідають вимогам професійної діяльності, функціям і обов'язкам майбутнього фахівця, що закріплено в його кваліфікаційній характеристиці.


Знайти схожі

3.


    Артемов, В. Ю.
    Іноземний досвід підготовки фахівців із захисту інформації з обмеженим доступом: компетентнісний підхід / В. Ю. Артемов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 130-134. - Бібліографія : С.134 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- захист інформації -- защита информации -- информация с ограниченным доступом -- інформація з обмеженим доступом -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- образование в Европейском Союзе -- освіта в Європейському Союзі -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- професійна культура фахівця -- професійна освіта -- професійне виховання вчителя -- профессиональная культура специалиста -- профессиональное воспитание -- профессиональное образование -- специалисты по защите информации -- спеціалісти із захисту інформації
Анотація: Проаналізован іноземний досвід підготовки фахівців із захисту інформації, заснований на вимогах міжнародного стандарту ISO 27001. Проекстрапольовані міжнародні компетенції на вітчизняну систему знань, умінь та навичок. Зроблено висновок, що професійне становлення особистості залежить від діалектичноїєдності хаотичного й спрямованого в освітньому та виховному процесах. І неможливо, принаймні для слов'янської ментальності, концентруватися на формуванні компетентності особистості, не враховуючи склад ових її професійного виховання.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)