Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Социология образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Мачуліна, І. І. (доцент кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету).
    Соціально-реконструкціоністський підхід як методологічна основа з проблем формування професійної культури фахівця у вищій школі / І. І. Мачуліна // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 1. - С. 113-115. - Бібліографія: С.115 : 6 назв
УДК
Рубрики: Соціологія
   Соціологія освіти

   Социология

   Социология образования

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- конструирование социальное -- конструювання соціальне -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- професійна культура фахівця -- профессиональная культура специалиста -- реконструкционизм социальный -- реконструкціонізм соціальний -- социальный реконструкционизм -- соціальний реконструкционизм -- социальное конструирование -- соціальне конструювання
Анотація: Автор статті Ірина Іванівна Мачуліна (доцент кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету; кандидат соціологічних наук) використовує соціально-реконструкціоністський підхід, заснований на соціальному конструкціонізмі (соці альному конструюванні діяльності), для вивчення проблеми формування професійної культури фахівця в системі вищої освіти України.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (13.04.2009р. Інв.2428ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Рябченко, Володимир.
    Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та рамки осягнення ними особистості / В. Рябченко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст. 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.58в2
Рубрики: философия образования
   філософія освіти

   социология образования

   соціологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- студенти -- соціалізація -- навчання -- виховання -- вищі заклади освіти -- виховне середовище
Анотація: Поняттєво-термінологічний апарат є своєрідною мовою певної науки чи комплексу наук. Коли в ключові поняття наукової мови закладаються суперечливі смсли, тоді виникають не лише семантичні бар'єри в комунікаціях відповідного наукового співтовариства, а й створюються методологічні колізії в пізнавальній діяльності та спільній практиці. Такий висновок спирається на семантичний аналіз понять "освіта", "навчання", "виховання" і "соціалізація", що й висвітлено в цій публікації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Мосьондз, М. В. (Національний гірничий університет; Дніпропетровськ).
    Випускники ВНЗ гірничо-металургійних спеціальностей у професійно-економічній сфері суспільства (Дніпропетровський регіон) / М. В. Мосьондз // Грані. - 2015. - № 3. - С. 64-67. - Бібліографія : С.67 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія освіти
   Социология образования

   Україна
    Украина

    Дніпропетровська область

    Днепропетровская область

Кл.слова (ненормовані):
випускники вузів -- вища освіта -- включение в профессионально-экономическую сферу общества -- включення в професійно-економічну сферу суспільства -- выпускники вузов -- высшее образование -- гірничо-металургійний комплекс -- гірничо-металургійні спеціальності -- горно-металлургические специальности -- горно-металлургический комплекс -- оценка показателей успешной профессиональной интеграции -- оцінка показників успішної професійної інтеграції -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- працевлаштування -- працевлаштування випускників ВУЗів -- професійна інтеграція -- професійні практики -- професійно-економічна сфера суспільства -- профессиональная интеграция -- профессионально-экономическая сфера общества -- профессиональные практики -- работодатели -- роботодавці -- социология образования -- соціологія освіти -- трудоустройство -- трудоустройство выпускников ВУЗов -- факторы и барьеры трудоустройства -- чинники та бар'єри працевлаштування
Анотація: Проаналізовано процес включення випускників гірничо-металургійного комплексу (ГМК) до професійно-економічної сфери суспільства; ставлення роботодавців до працевлаштування випускників; бар'єри для прийому на роботу молодих спеціалістів; оцінку випускниками показників успішної професійної інтеграції.Виявлено досить високий рівень працевлаштованості випускників за фахом (64%); позитивну оцінку користі здобутої освіти; найбільшу задоволеність такими умовами праці, як стабільний дохід, відпові дність спеціальності; недостатні можливості кар'єри. Щодо роботодавців, то більшість з них позитивно ставиться до прийому на роботу молодих спеціалістів без досвіду (у випускників на це протилежний погляд). Щодо бар'єрів прийому на роботу молоді робот одавці вказують на відсутність особистих навичок, важливих для роботи, завишені вимоги з боку випускників, відсутність досвіду роботи, нестачу теоретичних та практичних знань, невідповідність отриманих знань реальним потребам роботодавців.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\11.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)