Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (7)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=качество высшего образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.


    Ямковий, В. (завідувач відділу моніторингу якості вищої освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти; заслужений працівник освіти України).
    Аспекти оцінювання релевантності системи ранжування вищих навчальних закладів / В. Ямковий // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 6. - С. 14-38 : табл., рис., форм. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 2005-2007 рр.

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- якість вищої освіти -- рейтинги вищіх навчальних закладів -- рейтингові моделі -- інформаційні бази -- статистика -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- качество высшего образования -- рейтинги высших учебных заведений -- рейтинговые модели -- информационные базы
Анотація: Пропонується методика побудови ієрархії рейтингової системи за тематичними напрямами, яка дає змогу визначити рейтинг кожного ВНЗ як за загальним підсумковим рейтингом, так і його елементами (тематичними напрямами) на системному рівні.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2861ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Приходько, В. (професор Дніпропетровської Національної металургійної академії України; доктор педагогічних наук).
    Педагогічна технологія формування навчальної діяльності студентів як засіб забезпечення якості вищої освіти / В. Приходько, С. Шевченко, О. Ясєв // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 6. - С. 39-47 : форм. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- якість вищої освіти -- педагогічні технології -- навчальна діяльність студентів -- Болонський процес -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- качество высшего образования -- педагогические технологии -- учебная деятельность студентов -- Болонский процесс
Анотація: Йдеться про розробку педагогічної технології формування навчальної діяльності студентів, обгрунтовується підкріплена результатами педагогічного експерименту її педагогічна ефективність та можливість застосування у навчальному процесі ВНЗ. Доводиться, що така технологія сприяє свідомій мотивації студентів до навчання, самовизначенню їх навчальних цілей, плануванню і досягненню бажаних освітніх результатів


Дод.точки доступу:
Шевченко, С. (докторант Дніпропетровського регіонального інституту державного управління при Національній академії державного управління при Президентові України; кандидат педагогічних наук; доцент); Ясєв, О. (професор Дніпропетровської Національної металургійної академії України; кандидат технічних наук; доцент); Національна металургійна академія України \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2861ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Жорнова, О. (професор кафедри педагогіки Київського національного університету ім. Тараса Шевченка; доктор педагогічних наук).
    Репрезентація сенсу наукового знання: проблеми і перспективи вимірювання якості освіти / О. Жорнова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 6. - С. 88-96. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість вищої освіти -- ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- наукові знання -- высшее образование -- качество высшего образования -- ВУЗы -- высшие учебные заведения -- научные знания
Анотація: У статті обгрунтовується загальний підхід до встановлення якості вищої освіти у світлі входження України до європейського освітнього наукового простору, формулюється критерій контролю такої якості - привласнений студентами сенс наукового знання.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2861ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Решетніченко, А. (професор кафедри філософії та соціально-політичних дисциплін Академії митної служби України; доктор філософських наук).
    Управління процесами розвитку пізнавальної діяльності як умова забезпечення якості вищої освіти / А. Решетніченко, С. Шевченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 10. - С. 34-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- пізнавальна діяльність -- якість вищої освіти -- форми пізнавальної діяльності -- засоби пізнання -- высшее образование -- познавательная деятельность -- качество высшего образования -- формы познавательной деятельности -- средства познания
Анотація: Розглянуто онто- і гносеологічні, понятійно-категорійні та теоретико-методологічні складові управління процесами формування і розвитку системи пізнавальної діяльності як умови забезпечення якості вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Шевченко, С. (докторант Дніпропетровського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України; кандидат педагогічних наук; доцент)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Зінковський, Ю. (завідувач кафедри радіоконструктування Національного технічного університету України "КПІ"; дійсний член Академії педагогічних наук України; доктор технічних наук; професор; лауреат державних премій СРСР та України; заслужений діяч науки і техніки України).
    Стандартизація освіти як імператив регулювання вищої школи / Ю. Зінковський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 1. - С. 24-30
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- стандартизація освіти -- система освіти -- якість вищої освіти -- міжнародні документи -- освітньо-кваліфікаційні характеристики -- освітньо-професійні програми -- высшее образование -- качество высшего образования -- международные документы -- образовательно-квалификационные характеристики -- образовательно-профессиональные программы
Анотація: Стандартизація розглядається як основа для об'єктивної й назрілої категорізації вищих навчальних закладів з погляду їх конкурентоспроможності.


Дод.точки доступу:
Лісабонська конвенція \о ней\; Сорбонська декларація \о ней\; Болонська декларація \о ней\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Загірняк, М.
    Запровадження національного індексу цитування як важливий елемент ранжування вищих навчальних закладів на шляху до якості та їх визнання у світі / М. Загірняк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 120-129. - Бібліографія : С.129 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
бази даних -- базы данных -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- индекс цитирования -- індекс цитування -- качество высшего образования -- качество образования -- национальный индекс цитирования -- національний індекс цитування -- образование Украины -- освіта України -- ранжирование ВУЗов -- ранжирование университетов -- ранжування ВНЗ -- ранжування університетів -- рейтинг вузів -- рейтинг ВУЗов -- рейтинг университетов -- рейтинг університетів -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: На основі аналізу світових методик ранжування університетів визначені основні напрями роботи українських вузів з метою їх входження до світових рейтингів, обгрунтована можливість і доцільність створення національного індексу цитування як аналітичної системи й інструменту для оцінки наукової діяльності. Національний індекс цитування може бути використаний для коректування списку "обраних" за допомогою кількісних бібліометричних методів: можна буде ідентифікувати часто цитовані журнали з виданнями з списку ВАКу, а також ухвалити включення їх до цього списку. Певною мірою сам факт індексування є показником престижу журналу.


Знайти схожі

7.


    Зіньковський, Ю. Ф.
    Досвід Болонських перетворень вітчизняної освіти / Ю. Ф. Зіньковський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 57-61. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- качество высшего образования -- качество образования -- образование Украины -- освіта України -- трициклова система навчання -- трицикловая система обучения -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Означені головні завдання вітчизняної освіти, що виникли в зв'язку із входженням України в Болонський процес, а саме: гарантування якості освіти, прийняття трициклової системи навчання і елементів його творчої системи, визначення загальноєвропейських рівнів і термінів навчання, - і випливаючих звідси завдань і умов. Виконання Болонських угод означає, що наші випускники вишів отримають диплом європейського зразка, тобто матимуть можливість працевлаштуватися в будь-якій державі, яка підписала ці міжнародні домовленості. Україна за низкою важливих показників у галузі освіти - серед передових європейських і світових держав.


Знайти схожі

8.


    Сафонова, В. (кандидат економічних наук).
    Вдосконалення методологічних підходів до оцінки якості вищої освіти як загальнодержавного пріоритету / В. Сафонова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 54-59 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість вищої освіти -- методологічні підходи -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- оцінка якості вищої освіти -- види оцінки -- критерії оцінки -- высшее образование -- качество высшего образования -- методологические подходы -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- оценка качества высшего образования -- виды оценки -- критерии оценки
Анотація: Досліджено принципи, критерії і методи оцінки якості вищої освіти та вдосконалені методологічні підходи до підвищення якості вищої освіти. Виявлені основні тенденції оцінки якості освіти, що проявилися в останнє десятиліття. Обгрунтовано основні завдання загальнодержавної системи оцінки якості освіти.


Знайти схожі

9.


    Демченко, Віктор.
    Якість навчально-виховного процесу як індикатор ефективності системи управління ВНЗ / В. Демченко, О. Хотомлянський // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 2. - С. 106-111. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58ц
Рубрики: Качество высшего образования
   Якість вищої освіти

   Управление вузами

   Управління вищими навчальними закладами

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість вищої освіти -- управління ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- навчальний процес -- высшее образование -- качество высшего образования -- управление ВУЗами -- высшие учебные заведения -- учебный процесс
Анотація: У статті запропоновано модель комплексної оцінки якості навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах, яка може служити індикатором ефективності вибраних моделей управління ВНЗ.


Дод.точки доступу:
Хотомлянський, Олександр
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Лігум, Ю. С.
    Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 22-27. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- интеграция образования -- информационно-коммуникационные технологии -- інтеграція освіти -- інформаційно-комунікаційні технології -- качество высшего образования -- качество образования -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- образование Украины -- образовательное пространство -- освіта України -- освітній простір -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- сервери ВНЗ -- серверы ВУЗов -- технологии обучения -- технології навчання -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Розглянуто питання застосування інформаційних систем і технологій для забезпечення якості освіти. Одним з напрямів виконання поставлених задач є впровадження інформаційних систем підтримки ухвалення рішень (ІСПУР) у різних ВНЗ, що дасть змогу обмінюватися базами знань між їхніми (ВНЗ) серверами та буде забезпечувати ці виші інформацією в реальному масштабі часу. Завдяки впровадженню ІСПУР можна буде підвищити якість освіти й реалізувати систему "подвійного" чи "багатостороннього" диплома, що передбачає видачу двох чи більше дипломів двома чи більше ВНЗ за спорідненими навчальними напрямами чи спеціальностями.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)