Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (7)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=качество высшего образования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
51
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-51
51-51
>
1.
Ямковий, В.
(завідувач відділу моніторингу якості вищої освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти; заслужений працівник освіти України).
Аспекти оцінювання релевантності системи ранжування вищих навчальних закладів / В. Ямковий> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 6
. - С. 14-38 : табл., рис., форм. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта, 2005-2007 рр.
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
ВНЗ
--
якість вищої освіти
--
рейтинги вищіх навчальних закладів
--
рейтингові моделі
--
інформаційні бази
--
статистика
--
высшие учебные заведения
--
ВУЗы
--
качество
высшего
образования
--
рейтинги высших учебных заведений
--
рейтинговые модели
--
информационные базы
Анотація:
Пропонується методика побудови ієрархії рейтингової системи за тематичними напрямами, яка дає змогу визначити рейтинг кожного ВНЗ як за загальним підсумковим рейтингом, так і його елементами (тематичними напрямами) на системному рівні.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2861ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Приходько, В.
(професор Дніпропетровської Національної металургійної академії України; доктор педагогічних наук).
Педагогічна технологія формування навчальної діяльності студентів як засіб забезпечення якості вищої освіти / В. Приходько, С. Шевченко, О. Ясєв> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 6
. - С. 39-47 : форм. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вищі навчальні заклади
--
якість вищої освіти
--
педагогічні технології
--
навчальна діяльність студентів
--
Болонський процес
--
высшее образование
--
высшие учебные заведения
--
качество
высшего
образования
--
педагогические технологии
--
учебная деятельность студентов
--
Болонский процесс
Анотація:
Йдеться про розробку педагогічної технології формування навчальної діяльності студентів, обгрунтовується підкріплена результатами педагогічного експерименту її педагогічна ефективність та можливість застосування у навчальному процесі ВНЗ. Доводиться, що така технологія сприяє свідомій мотивації студентів до навчання, самовизначенню їх навчальних цілей, плануванню і досягненню бажаних освітніх результатів
Дод.точки доступу:
Шевченко, С. (докторант Дніпропетровського регіонального інституту державного управління при Національній академії державного управління при Президентові України; кандидат педагогічних наук; доцент); Ясєв, О. (професор Дніпропетровської Національної металургійної академії України; кандидат технічних наук; доцент); Національна металургійна академія України \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2861ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Жорнова, О.
(професор кафедри педагогіки Київського національного університету ім. Тараса Шевченка; доктор педагогічних наук).
Репрезентація сенсу наукового знання: проблеми і перспективи вимірювання якості освіти / О. Жорнова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 6
. - С. 88-96. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
якість вищої освіти
--
ВНЗ
--
вищі навчальні заклади
--
наукові знання
--
высшее образование
--
качество
высшего
образования
--
ВУЗы
--
высшие учебные заведения
--
научные знания
Анотація:
У статті обгрунтовується загальний підхід до встановлення якості вищої освіти у світлі входження України до європейського освітнього наукового простору, формулюється критерій контролю такої якості - привласнений студентами сенс наукового знання.
Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2861ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Решетніченко, А.
(професор кафедри філософії та соціально-політичних дисциплін Академії митної служби України; доктор філософських наук).
Управління процесами розвитку пізнавальної діяльності як умова забезпечення якості вищої освіти / А. Решетніченко, С. Шевченко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 10
. - С. 34-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
пізнавальна діяльність
--
якість вищої освіти
--
форми пізнавальної діяльності
--
засоби пізнання
--
высшее образование
--
познавательная деятельность
--
качество
высшего
образования
--
формы познавательной деятельности
--
средства познания
Анотація:
Розглянуто онто- і гносеологічні, понятійно-категорійні та теоретико-методологічні складові управління процесами формування і розвитку системи пізнавальної діяльності як умови забезпечення якості вищої освіти.
Дод.точки доступу:
Шевченко, С. (докторант Дніпропетровського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України; кандидат педагогічних наук; доцент)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Зінковський, Ю.
(завідувач кафедри радіоконструктування Національного технічного університету України "КПІ"; дійсний член Академії педагогічних наук України; доктор технічних наук; професор; лауреат державних премій СРСР та України; заслужений діяч науки і техніки України).
Стандартизація освіти як імператив регулювання вищої школи / Ю. Зінковський> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 1
. - С. 24-30
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
стандартизація освіти
--
система освіти
--
якість вищої освіти
--
міжнародні документи
--
освітньо-кваліфікаційні характеристики
--
освітньо-професійні програми
--
высшее образование
--
качество
высшего
образования
--
международные документы
--
образовательно-квалификационные характеристики
--
образовательно-профессиональные программы
Анотація:
Стандартизація розглядається як основа для об'єктивної й назрілої категорізації вищих навчальних закладів з погляду їх конкурентоспроможності.
Дод.точки доступу:
Лісабонська конвенція \о ней\; Сорбонська декларація \о ней\; Болонська декларація \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
>
6.
Загірняк, М.
Запровадження національного індексу цитування як важливий елемент ранжування вищих навчальних закладів на шляху до якості та їх визнання у світі / М. Загірняк> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 120-129. - Бібліографія : С.129 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
бази даних
--
базы данных
--
вища освіта
--
вища освіта України
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
индекс цитирования
--
індекс цитування
--
качество
высшего
образования
--
качество
образования
--
национальный индекс цитирования
--
національний індекс цитування
--
образование Украины
--
освіта України
--
ранжирование ВУЗов
--
ранжирование университетов
--
ранжування ВНЗ
--
ранжування університетів
--
рейтинг вузів
--
рейтинг ВУЗов
--
рейтинг университетов
--
рейтинг університетів
--
якість вищої освіти
--
якість освіти
Анотація:
На основі аналізу світових методик ранжування університетів визначені основні напрями роботи українських вузів з метою їх входження до світових рейтингів, обгрунтована можливість і доцільність створення національного індексу цитування як аналітичної системи й інструменту для оцінки наукової діяльності. Національний індекс цитування може бути використаний для коректування списку "обраних" за допомогою кількісних бібліометричних методів: можна буде ідентифікувати часто цитовані журнали з виданнями з списку ВАКу, а також ухвалити включення їх до цього списку. Певною мірою сам факт індексування є показником престижу журналу.
Знайти схожі
>
7.
Зіньковський, Ю. Ф.
Досвід Болонських перетворень вітчизняної освіти / Ю. Ф. Зіньковський> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 57-61. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вища освіта
--
вища освіта України
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
европейское образовательное пространство
--
європейський освітній простір
--
качество
высшего
образования
--
качество
образования
--
образование Украины
--
освіта України
--
трициклова система навчання
--
трицикловая система обучения
--
якість вищої освіти
--
якість освіти
Анотація:
Означені головні завдання вітчизняної освіти, що виникли в зв'язку із входженням України в Болонський процес, а саме: гарантування якості освіти, прийняття трициклової системи навчання і елементів його творчої системи, визначення загальноєвропейських рівнів і термінів навчання, - і випливаючих звідси завдань і умов. Виконання Болонських угод означає, що наші випускники вишів отримають диплом європейського зразка, тобто матимуть можливість працевлаштуватися в будь-якій державі, яка підписала ці міжнародні домовленості. Україна за низкою важливих показників у галузі освіти - серед передових європейських і світових держав.
Знайти схожі
>
8.
Сафонова, В.
(кандидат економічних наук).
Вдосконалення методологічних підходів до оцінки якості вищої освіти як загальнодержавного пріоритету / В. Сафонова> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. -
№ 1
. - С. 54-59 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
якість вищої освіти
--
методологічні підходи
--
вищі навчальні заклади
--
ВНЗ
--
оцінка якості вищої освіти
--
види оцінки
--
критерії оцінки
--
высшее образование
--
качество
высшего
образования
--
методологические подходы
--
высшие учебные заведения
--
ВУЗы
--
оценка качества
высшего
образования
--
виды оценки
--
критерии оценки
Анотація:
Досліджено принципи, критерії і методи оцінки якості вищої освіти та вдосконалені методологічні підходи до підвищення якості вищої освіти. Виявлені основні тенденції оцінки якості освіти, що проявилися в останнє десятиліття. Обгрунтовано основні завдання загальнодержавної системи оцінки якості освіти.
Знайти схожі
>
9.
Демченко, Віктор
.
Якість навчально-виховного процесу як індикатор ефективності системи управління ВНЗ / В. Демченко, О. Хотомлянський> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. -
№ 2
. - С. 106-111. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.58ц
Рубрики:
Качество
высшего
образования
Якість вищої освіти
Управление вузами
Управління вищими навчальними закладами
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
якість вищої освіти
--
управління ВНЗ
--
вищі навчальні заклади
--
навчальний процес
--
высшее образование
--
качество
высшего
образования
--
управление ВУЗами
--
высшие учебные заведения
--
учебный процесс
Анотація:
У статті запропоновано модель комплексної оцінки якості навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах, яка може служити індикатором ефективності вибраних моделей управління ВНЗ.
Дод.точки доступу:
Хотомлянський, Олександр
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Лігум, Ю. С.
Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 22-27. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
европейское образовательное пространство
--
європейський освітній простір
--
интеграция
образования
--
информационно-коммуникационные технологии
--
інтеграція освіти
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
качество
высшего
образования
--
качество
образования
--
новітні технології навчання
--
новые технологии обучения
--
образование Украины
--
образовательное пространство
--
освіта України
--
освітній простір
--
педагогические технологии
--
педагогічні технології
--
сервери ВНЗ
--
серверы ВУЗов
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
якість вищої освіти
--
якість освіти
Анотація:
Розглянуто питання застосування інформаційних систем і технологій для забезпечення якості освіти. Одним з напрямів виконання поставлених задач є впровадження інформаційних систем підтримки ухвалення рішень (ІСПУР) у різних ВНЗ, що дасть змогу обмінюватися базами знань між їхніми (ВНЗ) серверами та буде забезпечувати ці виші інформацією в реальному масштабі часу. Завдяки впровадженню ІСПУР можна буде підвищити якість освіти й реалізувати систему "подвійного" чи "багатостороннього" диплома, що передбачає видачу двох чи більше дипломів двома чи більше ВНЗ за спорідненими навчальними напрямами чи спеціальностями.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-51
51-51
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)