Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Жорнова, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Жорнова, О. (Доцент кафедриполітології та права Запорізького національного технічного університету, доктор педагогічних наук).
    Новочасні атрибути виробництва та особливості професійної підготовки студентів технічних унірерситетів / О. Жорнова // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 1. - С. 67-75
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- технічні університети -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- конкурентоспроможність фахівців -- профессиональная подготовка -- технические университеты -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- конкурентоспособность специалистов
Анотація: Проаналізовано новочасні атрибути виробництва, через опис сучасних тенденцій у сфері підготовки кадрів узагальнено проблеми професійної освіти, а також відповідно до них виділено особливості професійної підготовки студентів технічних університетів.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.07.2009р. Інв.2653ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.
Шифр: П26/2008/57
   Журнал

Проблеми освіти . - Виходить кожного кварталу
2008р. N 57
Зміст:
Цехмістрова, Г. С. Болонський процес і перепідготовка викладачів вищих навчальних закладів / Г. С. Цехмістрова. - С.11-16
Фоменко, Н. А. Стандартизація вищої освіти як теоретико-методична проблема / Н. А. Фоменко. - С.16-25
Артюшина, М. В. Проблеми підготовки педагогічних працівників вищої школи України до запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / М. В. Артюшина. - С.26-31
Судакова, І. Є. Дистанційна освіта у світі та в Україні: історія розвитку та сьогодення / І. Є. Судакова. - С.32-36
Жорнова, О. І. Суб'єктивне формування студентів: до визначення мети та завдань педагогічного дослідження / О. І. Жорнова. - С.51-56
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (13.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Жорнова, О. І.
    Суб'єктивне формування студентів: до визначення мети та завдань педагогічного дослідження / О. І. Жорнова // Проблеми освіти. - 2008. - N 57. - С. 51-56
УДК
Рубрики: Высшее образование
   ВИЩА ОСВІТА

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- СТУДЕНТЫ -- ВИЩА ОСВІТА

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (01.09.2009р. Інв.2849ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Жорнова, О. (професор кафедри педагогіки Київського національного університету ім. Тараса Шевченка; доктор педагогічних наук).
    Репрезентація сенсу наукового знання: проблеми і перспективи вимірювання якості освіти / О. Жорнова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 6. - С. 88-96. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість вищої освіти -- ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- наукові знання -- высшее образование -- качество высшего образования -- ВУЗы -- высшие учебные заведения -- научные знания
Анотація: У статті обгрунтовується загальний підхід до встановлення якості вищої освіти у світлі входження України до європейського освітнього наукового простору, формулюється критерій контролю такої якості - привласнений студентами сенс наукового знання.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2861ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Жорнова, О. І. (доктор педагогічних наук; доцент; провідний науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України).
    Соціально-психологічні ефекти вищої освіти в загальній поліфонії благополуччя українців / О. І. Жорнова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 49-53. - (Психологічні проблеми вищої освіти). - Бібліогр. наприкінці ст., 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Социальная психология
   Соціальна психологія

   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
сучасна вища освіта -- современное высшее образование -- здоровье -- здоров'я -- благополучие -- благополуччя -- семантический компонент "здоровья" -- семантичний компонент "здоров'я"
Анотація: Аргументом щодо наявності семантичного компоненту «здоров’я» в концепті «сучасна вища освіта», висунутим у статті, постає сутнісне поле реформування всієї вищої освіти в Україні як вбудована інституціональна норма, а не додаткова вимога щодо викладачів і навчальних програм.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\8.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

6.


    Жорнова, О. І. (доктор педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
    Благополуччя студента: осягти чи ігнорувати? / О. І. Жорнова, О. І. Жорнова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 2-6 : табл., а-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

   Загальна психологія

   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я студентів -- здоровье студентов -- благополуччя студентів -- благополучия студентов -- фактори благополуччя студентів -- факторы благополучия студентов -- семантичний диференціал -- семантический диференциал -- педагогічний вплив -- педагогическое влияние -- зростання благополуччя -- рост благополучия
Анотація: Висвітлюється уявлення викладачів ВНЗ про зрушення у благополуччі студентів. З'ясовано, що інституціональний досвід осмислення наслідків педагогічного впливу на благополуччя студента є поверхневим і менш виразним за індивідуальну практику викладачів характеризувати зміни щодо благополуччя студентів за їхнім зовнішнім виглядом.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_4\1.pdf

Дод.точки доступу:
Жорнова, О. І. (доктор педагогічних наук; професор факультету психології)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)