Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогические кадры<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
14
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-14
>
1.
Побірченко, Н. С.
Формування неперервної педагогічної освіти як системи з погляду історичних перетворень (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. С. Побірченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 68-78. - Бібліографія : С.78 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 19 ст., друга пол.
Образование. Педагогика, 20 ст., поч.
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
вища педагогічна освіта
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
высшее педагогическое образование
--
история образования
--
история образования в Украине
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
неперервна освіта
--
непрерывное образование
--
освітня реформа
--
педагогические
кадры
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічні кадри
--
підготовка вчителів
--
післядипломна освіта
--
подготовка учителей истории
--
последипломное образование
--
реформа образования
--
управление образованием
--
управління освітою
Анотація:
Проаналізовано процес формування неперервної педагогічної освіти в Україні другої половини 19 - початку 20 століття з точки зору історичних перетворень.Висвітлена ієрархізована система неперервної освіти педагогічних працівників означеного періоду в к онтексті різних ознак організаційної та змістової єдності, взаємозв'язку та послідовності усіх ланок освіти. Початок розвитку системи неперервної педагогічної освіти ми пов'язуємо з кінцем Петровської епохи, коли в першій половині ХVIII ст. Київська д уховна академія стала осередком підготовки вчителів для національних шкіл. У 1802 р. створено центральний орган управління освітою - Міністерство народної освіти. Широка освітня реформа в Російській імперії зачепила всі ланки освіти - вищу, середню та початкову, активізувала пошуки нових форм педагогічної освіти. Після шкільної реформи 1864 р. особливо загострилася потреба в учительськихкадрах. Значні зміни в системі неперервної педагогічної освіти відбуваються після Жовтневого перевороту. Створен ня в 1925 р. Державного науково-методологічного комітету започаткувало новий етап керівництва післядипломною освітою.
Дод.точки доступу:
Министерство народного образования \о нем\; Міністерство народної освіти \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Павко, А. І.
Загальні риси й особливості підготовки педагогічних кадрів в університетах України у ХІХ - на початку ХХ ст. / А. І. Павко> // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 59-83. - Бібліографія : С.112-115 : 111 назв
УДК
^A94(477)"18/19"
ББК
63.3(4Укр)5
Рубрики:
Історія, 19 ст.
История, 20 ст. поч.
Україна
Украина
Російська імперія
Российская империя
Кл.слова (ненормовані):
викладачі
--
викладачі вищих навчальних закладів
--
вища педагогічна освіта
--
вищі навчальні заклади
--
высшее педагогическое образование
--
высшие учебные заведения
--
исторические источники
--
история городов Украины
--
история образования
--
история университетов
--
історичні джерела
--
історія міст України
--
історія освіти
--
історія університетів
--
класичні університети
--
классические университеты
--
навчальні заклади
--
науково-педагогічні кадри
--
научно-
педагогические
кадры
--
педагогические
кадры
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічні кадри
--
преподаватели
--
преподаватели высших учебных заведений
--
реформи вищої освіти
--
реформы высшего образования
--
студенти
--
студенты
--
университеты
--
університети
--
учебные заведения
Анотація:
На основі вивчення різноманітних джерел, документальних видань, тогочасних історико-педагогічних праць розкрито загальні риси й особливості підготовки педагогічних кадрів у класичних університетах України в імперську добу. Зокрема, висвітлено формування теоретичних та організаційно-практичних засад вищої педагогічної освіти на території України у XIX – на початку XX ст., узагальнено сутність і визначено хронологічні межі провідних тенденцій становлення й розвитку університетської педагогічної освіти.
Дод.точки доступу:
Черновицкий университет \о нем\; Чернівецький університет \о нем\; Харьковский университет \о нем\; Харківський університет \о нем\; Руський інститут (Studium Ruthenum) \о нем\; Новороссийский университет \о нем\; Новоросійський університет \о нем\; Київський університет св. Володимира \о нем\; Киевский университет св. Владимира \о нем\; Київський університет \о нем\; Киевский университет \о нем\; Вищі педагогічні курси \о них\; Высшие
педагогические
курсы \о них\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Чуткий, Андрій
(кандидат історичних наук; доцент).
Зміна традиції у системі вищої освіти України в першій третині ХХ ст. крізь призму біографії однієї особи / Андрій Чуткий> // Історичний журнал. - 2010. -
№ 1-3
. - С. 263-275. - Бібліографія : С.274-275 : 50 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A94(477)"191/193"
ББК
63.3(4Укр)6
Рубрики:
Історія, 1920-і рр.; 1930-ті рр.
История, 1920-і рр.; 1930-ті рр.
Кл.слова (ненормовані):
биографический метод в истории
--
біографічний метод в історії
--
вища освіта
--
вища освіта України
--
высшее образование Украины
--
идеология
--
институты народного образования
--
история высшего образования
--
история образования в Украине
--
ідеологія
--
інститути народної освіти
--
історія вищої освіти
--
історія освіти в Україні
--
історія України
--
образование в СССР
--
образование в Украине
--
образовательная политика
--
освіта в Україні
--
освітня політика
--
педагогические
кадры
--
педагогічні кадри
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
радянська ідеологія
--
реформи в освіті
--
реформы в образовании
--
система образования
--
система освіти
--
советская идеология
--
традиции в образовании
--
традиції в освіті
--
украинская система образования
Анотація:
На прикладі біографії відомого освітнього діяча О. О. Карпека в статті реконструйовано основні напрями вищої освіти в радянській Україні протягом 20-30-х рр. ХХ ст.: починаючи з дореволюційних часів, коли ним було отримано вищу освіту і розпочато вчит ельську практику, отримання, згодом, найвищих посад в декількох вузах України, і закінчуючи 1930-ми роками - вимушеним переїздом углиб СРСР з метою уникнення репресій, та поверненням на Україну в післявоєнні роки. Автором висвітлені фундаментальні змі ни в традиціях і структурі вищої освіти в Україні в перші десятиліття радянської влади.
Дод.точки доступу:
Карпеко, Олександр Олександрович \о нем\; Київський інститут народного господарства ім. Є. Бош \о нем\Киевский институт народного хозяйства им. Е. Бош \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Постригач, Н. О.
Розвиток європейської освітньої політики в підготовці педагогічних кадрів у контексті інтеграційних процесів / Н. О. Постригач> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 4
. - С. 39-45. - Література : С.44-45 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта в зарубіжних країнах
--
вища педагогічна освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование в зарубежных странах
--
высшее педагогическое образование
--
высшее профессиональное образование
--
евроинтеграция
--
европейские образовательные стандарты
--
євроінтеграція
--
європейська освіта
--
європейський простір вищої освіти
--
європейські освітні стандарти
--
образование в Европейском Союзе
--
образовательная политика
--
освіта в Європейському Союзі
--
освіта в країнах Європейського Союзу
--
освітня політика
--
педагогические
кадры
--
педагогічні кадри
--
подготовка педагогов
--
реформирование высшего образования
--
реформування вищої освіти
Анотація:
Проаналізовано особливості реформування та структурної організації вищої педагогічної освіти в країнах ЄС, звернуто увагу на особливості професійної підготовки викладачів.
Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\
Знайти схожі
>
5.
Харченко, Т. Г.
(доцент Луганського національного університету імені Тараса Шевченка; кандидат педагогічних наук).
Нормативно-правове забезпечення індивідуального розвитку вчителя в системі підгтовки педагогічних кадрів Франції / Т. Г. Харченко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. -
№ 2
. - С. 28-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Франція
Франция
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні кадри
--
підготовка педагогічних кадрів
--
європейський досвід
--
педагогічні навчальні заклади
--
досвід європейських країн
--
системи підготовки вчителів
--
педагогические
кадры
--
подготовка педагогических кадров
--
европейский опыт
--
педагогические
учебные заведения
--
опыт европейских стран
--
системы подготовки учителей
Анотація:
Про теорію і практику підготовки педагогічних кадрів у Французькій Республіці.
Знайти схожі
>
6.
Шабанова, Юлія
(завідувач кафедри філософії Національного гірничого університету; директор Міжнародного центру інженерної педагогіки; доктор філософських наук; професор).
Інженерна педагогіка в Національному гірничому університеті: світовий виклик сучасній вищій освіті / Ю. Шабанова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 10
. - С. 117-120. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Дніпропетровськ
Днепропетровск
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
высште учебные заведения
--
ВНЗ
--
ВУЗы
--
технічні університети
--
технические университеты
--
вища освіта
--
высшее образование
--
інженерна педагогіка
--
инженерная педагогика
--
педагогічна освіта
--
педагогическое образование
--
педагогічні кадри
--
педагогические
кадры
Анотація:
Про роботу Центру інженерної педагогіки НГУ.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_10\ст.13.pdf
Дод.точки доступу:
Центр інженерної педагогіки НГУ \о нем\; Національний гірничий університет \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Лохвицька, Любов
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки і методики дошкільної освіти; заступник декана з наукової роботи факультету педагогіки і психології).
Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до процесу морального виховання дітей / Л. Лохвицька> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 11
. - С. 70-74. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a373.2
ББК
74.1
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Дошкільна педагогіка
Образование. Педагогика
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні кадри
--
педагогические
кадры
--
вихователі дошкільних навчальних закладів
--
воспитатели дошкольных учебных заведений
--
дошкільна освіта
--
дошкольное образование
--
діти дошкільного віку
--
дети дошкольного возраста
--
моральне виховання
--
моральное воспитание
--
підготовка фахівців дошкільних закладів
--
подготовка специалистов дошкольных учреждений
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
навчальні дисципліни
--
учебные дисциплины
--
навчальні плани
--
учебные планы
Анотація:
Піднімається актуальне питання вищої школи щодо забезпечення сучасної дошкільної освіти висококваліфікованими фахівцями. Проаналізовано окреслені в нормативно-правових документах завдання, пов'язані з моральним аспектом особистісного зростання дітей дошкільного віку, які мають бути реалізовані в навчально-виховному процесі. Визначено основні складові психолого-педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до здійснення процесу морального виховання дітей.
Дод.точки доступу:
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди \о нем\; Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Г.Сковороды \о нем\
Знайти схожі
>
8.
Капушуцоглу, Садуман
(доцент кафедри педагогіки Університету Абант Ізет Байзал; м.Голкой; Болу; Туреччина; PhD).
Оцінювання ефективності підвищення кваліфікації / С. Капушуцоглу, А. Дірек> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 325-336 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497(5ТУЦ)в7-2 + 74.04(5ТУЦ)в
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика образования
Економіка освіти
Турция
Туреччина
Кл.слова (ненормовані):
административные
кадры
--
адміністративні кадри
--
организация образования
--
організація освіти
--
директора
--
директори
--
начальное образование
--
початкова освіта
--
начальные школы
--
початкові школи
--
педагогические
кадры
--
педагогічні кадри
--
повышение квалификации
--
підвищення кваліфікації
--
производительность труда
--
продуктивність праці
--
учителя
--
вчителі
--
экономическая эффективность
--
економічна ефективність
--
производительность рабочей силы
--
продуктивність робочої сили
Анотація:
Показано, яким чином ефективне підвищення кваліфікації впливає на внутрішню і зовнішню продуктивність робочої сили і як цей процес робить свій внесок в економічне зростання. Відповідно до цього, використано думки вчителів, сприйняття і очікування директорів відносно підвищення кваліфікації, яке відбувається у вересні і червні щорічно, в основному на базі власних шкіл. Отримані висновки надають можливість зробити крок уперед у розвитку самих учителів і підвищити змістовність такого періоду. Анкету для збору даних під назвою "Роздуми про підвищення кваліфікації для початкової школи", розробленої Тонбулом (2006), було роздано 425 вчителям і 120 директорам. В результаті дослідження ми дійшли висновку, що буде корисно оцінити думки вчителів стосовно розробки, підготовки, звітування про теми семінарів і щодо вільніших нестандартних видів діяльності вчителів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Дірек, Айхан (завідувач відділу провінційного управління національної освіти м.Караденіз Ереглі; Зонгулдак; Туреччина)
Знайти схожі
>
9.
Шпонтак, І. М.
(методист НМЦ ЦЗ та БЖД Закарпатської області).
Психолого-педагогічні аспекти впровадження інновацій у навчально-виховному процесі / І. М. Шпонтак> // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. -
№ 4
. - С. 15-17. - (Сучасна освіта)
ДРНТІ
14.25
УДК
37.013 : 330.341.1
Рубрики:
Педагогіка
Педагогика
Інновації
Инновации
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка
--
педагогика
--
педагогічні технології
--
педагогические
технологии
--
освітні системи
--
образовательные системы
--
інновації
--
инновации
--
інноваційні освітні системи
--
инновационные образовательные системы
--
педагогічні інновації
--
педагогические
инновации
--
педагогічні кадри
--
педагогические
кадры
--
конкурентоспроможні педагоги
--
конкурентоспособные педагоги
--
інноваційна діяльність педагогів
--
инновационная деятельность педагогов
Анотація:
Розглянуто проблеми у навчально-виховному процесі навчальних закладів нового покоління, пов'язані із здатністю педагогічних кадрів до сприйняття новітніх ідей та новітніх педагогічних технологій та їх поширенням в освітній практиці.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Дегтярьова, І. О.
(Дніпропетровський національний університет імені О. Гончара).
Польський досвід державної атестації науково-педагогічних кадрів / І. О. Дегтярьова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 9
. - С. 186-193. - Література : С.192-193 : 11 назв
УДК
35.078
ББК
66.033
Рубрики:
Державне управління
Государственное управление
Польща
Польша
Кл.слова (ненормовані):
аттестация научных кадров
--
вища освіта
--
вища освіта в зарубіжних країнах
--
вища школа
--
вчені ради
--
вчені ступені
--
высшая школа
--
высшее образование
--
высшее образование в зарубежных странах
--
высшее образование за рубежом
--
госудаственная аттестация
--
державна атестація
--
доктор габілітований
--
доктор наук
--
названия учёных степеней
--
назви учених ступенів
--
наукові кадри
--
наукові ступені
--
науково-педагогічні кадри
--
научно-
педагогические
кадры
--
научные
кадры
--
научные степени
--
научные степени педагогических сотрудников
--
образование в Польше
--
освіта в Польщі
--
педагогические
кадры
--
педагогічні кадри
--
структура академических ступеней
--
структура академічних ступенів
--
ученые советы
--
учёные степени
Анотація:
Подано грунтовний аналіз правового регулювання у сфері атестації науково-педагогічних кадрів у Польщі з урахуванням найновіших законодавчих змін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-14
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)