Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогические кадры<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Побірченко, Н. С.
    Формування неперервної педагогічної освіти як системи з погляду історичних перетворень (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. С. Побірченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 68-78. - Бібліографія : С.78 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 19 ст., друга пол.
   Образование. Педагогика, 20 ст., поч.

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- история образования -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- освітня реформа -- педагогические кадры -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- підготовка вчителів -- післядипломна освіта -- подготовка учителей истории -- последипломное образование -- реформа образования -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: Проаналізовано процес формування неперервної педагогічної освіти в Україні другої половини 19 - початку 20 століття з точки зору історичних перетворень.Висвітлена ієрархізована система неперервної освіти педагогічних працівників означеного періоду в к онтексті різних ознак організаційної та змістової єдності, взаємозв'язку та послідовності усіх ланок освіти. Початок розвитку системи неперервної педагогічної освіти ми пов'язуємо з кінцем Петровської епохи, коли в першій половині ХVIII ст. Київська д уховна академія стала осередком підготовки вчителів для національних шкіл. У 1802 р. створено центральний орган управління освітою - Міністерство народної освіти. Широка освітня реформа в Російській імперії зачепила всі ланки освіти - вищу, середню та початкову, активізувала пошуки нових форм педагогічної освіти. Після шкільної реформи 1864 р. особливо загострилася потреба в учительськихкадрах. Значні зміни в системі неперервної педагогічної освіти відбуваються після Жовтневого перевороту. Створен ня в 1925 р. Державного науково-методологічного комітету започаткувало новий етап керівництва післядипломною освітою.


Дод.точки доступу:
Министерство народного образования \о нем\; Міністерство народної освіти \о нем\

Знайти схожі

2.


    Павко, А. І.
    Загальні риси й особливості підготовки педагогічних кадрів в університетах України у ХІХ - на початку ХХ ст. / А. І. Павко // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2010. - № 4. - С. 59-83. - Бібліографія : С.112-115 : 111 назв
УДК
ББК 63.3(4Укр)5
Рубрики: Історія, 19 ст.
   История, 20 ст. поч.

   Україна
    Украина

    Російська імперія

    Российская империя

Кл.слова (ненормовані):
викладачі -- викладачі вищих навчальних закладів -- вища педагогічна освіта -- вищі навчальні заклади -- высшее педагогическое образование -- высшие учебные заведения -- исторические источники -- история городов Украины -- история образования -- история университетов -- історичні джерела -- історія міст України -- історія освіти -- історія університетів -- класичні університети -- классические университеты -- навчальні заклади -- науково-педагогічні кадри -- научно-педагогические кадры -- педагогические кадры -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- преподаватели -- преподаватели высших учебных заведений -- реформи вищої освіти -- реформы высшего образования -- студенти -- студенты -- университеты -- університети -- учебные заведения
Анотація: На основі вивчення різноманітних джерел, документальних видань, тогочасних історико-педагогічних праць розкрито загальні риси й особливості підготовки педагогічних кадрів у класичних університетах України в імперську добу. Зокрема, висвітлено формування теоретичних та організаційно-практичних засад вищої педагогічної освіти на території України у XIX – на початку XX ст., узагальнено сутність і визначено хронологічні межі провідних тенденцій становлення й розвитку університетської педагогічної освіти.


Дод.точки доступу:
Черновицкий университет \о нем\; Чернівецький університет \о нем\; Харьковский университет \о нем\; Харківський університет \о нем\; Руський інститут (Studium Ruthenum) \о нем\; Новороссийский университет \о нем\; Новоросійський університет \о нем\; Київський університет св. Володимира \о нем\; Киевский университет св. Владимира \о нем\; Київський університет \о нем\; Киевский университет \о нем\; Вищі педагогічні курси \о них\; Высшие педагогические курсы \о них\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Чуткий, Андрій (кандидат історичних наук; доцент).
    Зміна традиції у системі вищої освіти України в першій третині ХХ ст. крізь призму біографії однієї особи / Андрій Чуткий // Історичний журнал. - 2010. - № 1-3. - С. 263-275. - Бібліографія : С.274-275 : 50 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія, 1920-і рр.; 1930-ті рр.
   История, 1920-і рр.; 1930-ті рр.

Кл.слова (ненормовані):
биографический метод в истории -- біографічний метод в історії -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование Украины -- идеология -- институты народного образования -- история высшего образования -- история образования в Украине -- ідеологія -- інститути народної освіти -- історія вищої освіти -- історія освіти в Україні -- історія України -- образование в СССР -- образование в Украине -- образовательная политика -- освіта в Україні -- освітня політика -- педагогические кадры -- педагогічні кадри -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- радянська ідеологія -- реформи в освіті -- реформы в образовании -- система образования -- система освіти -- советская идеология -- традиции в образовании -- традиції в освіті -- украинская система образования
Анотація: На прикладі біографії відомого освітнього діяча О. О. Карпека в статті реконструйовано основні напрями вищої освіти в радянській Україні протягом 20-30-х рр. ХХ ст.: починаючи з дореволюційних часів, коли ним було отримано вищу освіту і розпочато вчит ельську практику, отримання, згодом, найвищих посад в декількох вузах України, і закінчуючи 1930-ми роками - вимушеним переїздом углиб СРСР з метою уникнення репресій, та поверненням на Україну в післявоєнні роки. Автором висвітлені фундаментальні змі ни в традиціях і структурі вищої освіти в Україні в перші десятиліття радянської влади.


Дод.точки доступу:
Карпеко, Олександр Олександрович \о нем\; Київський інститут народного господарства ім. Є. Бош \о нем\Киевский институт народного хозяйства им. Е. Бош \о нем\

Знайти схожі

4.


    Постригач, Н. О.
    Розвиток європейської освітньої політики в підготовці педагогічних кадрів у контексті інтеграційних процесів / Н. О. Постригач // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 39-45. - Література : С.44-45 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- евроинтеграция -- европейские образовательные стандарты -- євроінтеграція -- європейська освіта -- європейський простір вищої освіти -- європейські освітні стандарти -- образование в Европейском Союзе -- образовательная политика -- освіта в Європейському Союзі -- освіта в країнах Європейського Союзу -- освітня політика -- педагогические кадры -- педагогічні кадри -- подготовка педагогов -- реформирование высшего образования -- реформування вищої освіти
Анотація: Проаналізовано особливості реформування та структурної організації вищої педагогічної освіти в країнах ЄС, звернуто увагу на особливості професійної підготовки викладачів.


Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

5.


    Харченко, Т. Г. (доцент Луганського національного університету імені Тараса Шевченка; кандидат педагогічних наук).
    Нормативно-правове забезпечення індивідуального розвитку вчителя в системі підгтовки педагогічних кадрів Франції / Т. Г. Харченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 2. - С. 28-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Франція
    Франция

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні кадри -- підготовка педагогічних кадрів -- європейський досвід -- педагогічні навчальні заклади -- досвід європейських країн -- системи підготовки вчителів -- педагогические кадры -- подготовка педагогических кадров -- европейский опыт -- педагогические учебные заведения -- опыт европейских стран -- системы подготовки учителей
Анотація: Про теорію і практику підготовки педагогічних кадрів у Французькій Республіці.


Знайти схожі

6.


    Шабанова, Юлія (завідувач кафедри філософії Національного гірничого університету; директор Міжнародного центру інженерної педагогіки; доктор філософських наук; професор).
    Інженерна педагогіка в Національному гірничому університеті: світовий виклик сучасній вищій освіті / Ю. Шабанова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 10. - С. 117-120. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

    Дніпропетровськ

    Днепропетровск

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высште учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- технічні університети -- технические университеты -- вища освіта -- высшее образование -- інженерна педагогіка -- инженерная педагогика -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- педагогічні кадри -- педагогические кадры
Анотація: Про роботу Центру інженерної педагогіки НГУ.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_10\ст.13.pdf

Дод.точки доступу:
Центр інженерної педагогіки НГУ \о нем\; Національний гірничий університет \о нем\

Знайти схожі

7.


    Лохвицька, Любов (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки і методики дошкільної освіти; заступник декана з наукової роботи факультету педагогіки і психології).
    Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до процесу морального виховання дітей / Л. Лохвицька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 70-74. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні кадри -- педагогические кадры -- вихователі дошкільних навчальних закладів -- воспитатели дошкольных учебных заведений -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- моральне виховання -- моральное воспитание -- підготовка фахівців дошкільних закладів -- подготовка специалистов дошкольных учреждений -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- навчальні плани -- учебные планы
Анотація: Піднімається актуальне питання вищої школи щодо забезпечення сучасної дошкільної освіти висококваліфікованими фахівцями. Проаналізовано окреслені в нормативно-правових документах завдання, пов'язані з моральним аспектом особистісного зростання дітей дошкільного віку, які мають бути реалізовані в навчально-виховному процесі. Визначено основні складові психолого-педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до здійснення процесу морального виховання дітей.


Дод.точки доступу:
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди \о нем\; Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Г.Сковороды \о нем\

Знайти схожі

8.


    Капушуцоглу, Садуман (доцент кафедри педагогіки Університету Абант Ізет Байзал; м.Голкой; Болу; Туреччина; PhD).
    Оцінювання ефективності підвищення кваліфікації / С. Капушуцоглу, А. Дірек // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 325-336 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5ТУЦ)в7-2 + 74.04(5ТУЦ)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Турция
    Туреччина

Кл.слова (ненормовані):
административные кадры -- адміністративні кадри -- организация образования -- організація освіти -- директора -- директори -- начальное образование -- початкова освіта -- начальные школы -- початкові школи -- педагогические кадры -- педагогічні кадри -- повышение квалификации -- підвищення кваліфікації -- производительность труда -- продуктивність праці -- учителя -- вчителі -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- производительность рабочей силы -- продуктивність робочої сили
Анотація: Показано, яким чином ефективне підвищення кваліфікації впливає на внутрішню і зовнішню продуктивність робочої сили і як цей процес робить свій внесок в економічне зростання. Відповідно до цього, використано думки вчителів, сприйняття і очікування директорів відносно підвищення кваліфікації, яке відбувається у вересні і червні щорічно, в основному на базі власних шкіл. Отримані висновки надають можливість зробити крок уперед у розвитку самих учителів і підвищити змістовність такого періоду. Анкету для збору даних під назвою "Роздуми про підвищення кваліфікації для початкової школи", розробленої Тонбулом (2006), було роздано 425 вчителям і 120 директорам. В результаті дослідження ми дійшли висновку, що буде корисно оцінити думки вчителів стосовно розробки, підготовки, звітування про теми семінарів і щодо вільніших нестандартних видів діяльності вчителів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Дірек, Айхан (завідувач відділу провінційного управління національної освіти м.Караденіз Ереглі; Зонгулдак; Туреччина)

Знайти схожі

9.


    Шпонтак, І. М. (методист НМЦ ЦЗ та БЖД Закарпатської області).
    Психолого-педагогічні аспекти впровадження інновацій у навчально-виховному процесі / І. М. Шпонтак // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - (Сучасна освіта)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Педагогіка
   Педагогика

   Інновації

   Инновации

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- педагогика -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- освітні системи -- образовательные системы -- інновації -- инновации -- інноваційні освітні системи -- инновационные образовательные системы -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- педагогічні кадри -- педагогические кадры -- конкурентоспроможні педагоги -- конкурентоспособные педагоги -- інноваційна діяльність педагогів -- инновационная деятельность педагогов
Анотація: Розглянуто проблеми у навчально-виховному процесі навчальних закладів нового покоління, пов'язані із здатністю педагогічних кадрів до сприйняття новітніх ідей та новітніх педагогічних технологій та їх поширенням в освітній практиці.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Дегтярьова, І. О. (Дніпропетровський національний університет імені О. Гончара).
    Польський досвід державної атестації науково-педагогічних кадрів / І. О. Дегтярьова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 9. - С. 186-193. - Література : С.192-193 : 11 назв
УДК
ББК 66.033
Рубрики: Державне управління
   Государственное управление

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
аттестация научных кадров -- вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища школа -- вчені ради -- вчені ступені -- высшая школа -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее образование за рубежом -- госудаственная аттестация -- державна атестація -- доктор габілітований -- доктор наук -- названия учёных степеней -- назви учених ступенів -- наукові кадри -- наукові ступені -- науково-педагогічні кадри -- научно-педагогические кадры -- научные кадры -- научные степени -- научные степени педагогических сотрудников -- образование в Польше -- освіта в Польщі -- педагогические кадры -- педагогічні кадри -- структура академических ступеней -- структура академічних ступенів -- ученые советы -- учёные степени
Анотація: Подано грунтовний аналіз правового регулювання у сфері атестації науково-педагогічних кадрів у Польщі з урахуванням найновіших законодавчих змін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)