Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=класичні університети<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Поляков, Н. В. (ректор Днепропетровского национального университета им. Олеся Гончара).
    Университеты и образовательные процессы на постсоветском пространстве / Н. В. Поляков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 3. - С. 3-5
УДК
ББК 74.58

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- дослідницькі університети -- исследовательские университеты -- класичні університети -- классические университеты -- Образование. Педагогика -- образовательные процессы -- Освіта. Педагогіка -- освітні процеси -- платна освіта -- платное образование -- пострадянський простір -- постсоветское пространство -- университетизация образования -- университеты -- університети -- університетизація освіти -- фундаментальність освіти -- фундаментальность образования
Анотація: Рассматривется роль университетов в обществе, функции классических университетов, проблема "университетизации" вузов на постсоветском пространстве, исследовательские университеты, особенности образовательных процессов.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Інв.2802ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Павко, А. І.
    Загальні риси й особливості підготовки педагогічних кадрів в університетах України у ХІХ - на початку ХХ ст. / А. І. Павко // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2010. - № 4. - С. 59-83. - Бібліографія : С.112-115 : 111 назв
УДК
ББК 63.3(4Укр)5
Рубрики: Історія, 19 ст.
   История, 20 ст. поч.

   Україна
    Украина

    Російська імперія

    Российская империя

Кл.слова (ненормовані):
викладачі -- викладачі вищих навчальних закладів -- вища педагогічна освіта -- вищі навчальні заклади -- высшее педагогическое образование -- высшие учебные заведения -- исторические источники -- история городов Украины -- история образования -- история университетов -- історичні джерела -- історія міст України -- історія освіти -- історія університетів -- класичні університети -- классические университеты -- навчальні заклади -- науково-педагогічні кадри -- научно-педагогические кадры -- педагогические кадры -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- преподаватели -- преподаватели высших учебных заведений -- реформи вищої освіти -- реформы высшего образования -- студенти -- студенты -- университеты -- університети -- учебные заведения
Анотація: На основі вивчення різноманітних джерел, документальних видань, тогочасних історико-педагогічних праць розкрито загальні риси й особливості підготовки педагогічних кадрів у класичних університетах України в імперську добу. Зокрема, висвітлено формування теоретичних та організаційно-практичних засад вищої педагогічної освіти на території України у XIX – на початку XX ст., узагальнено сутність і визначено хронологічні межі провідних тенденцій становлення й розвитку університетської педагогічної освіти.


Дод.точки доступу:
Черновицкий университет \о нем\; Чернівецький університет \о нем\; Харьковский университет \о нем\; Харківський університет \о нем\; Руський інститут (Studium Ruthenum) \о нем\; Новороссийский университет \о нем\; Новоросійський університет \о нем\; Київський університет св. Володимира \о нем\; Киевский университет св. Владимира \о нем\; Київський університет \о нем\; Киевский университет \о нем\; Вищі педагогічні курси \о них\; Высшие педагогические курсы \о них\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Поляков, М. В. (ректор Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара; професор).
    Університет в Україні: класичний, національний, дослідницький / М. В. Поляков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 5. - С. 151-157. - Бібліографія : С.157 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

    Европа

    Європа

    США

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта зарубіжних країн -- вища освіта України -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее образование Украины -- дослідницькі університети -- европейские университеты -- європейські університети -- исследовательские университеты -- класичні університети -- классические университеты -- национальные университеты -- національні університети -- приватна вища освіта -- система вищої освіти -- система высшего образования -- университеты США -- університети США
Анотація: Визначено основні якісні і кількісні характеристики університетської системи освіти в Україні. Вивчена динаміка перетворень системи університетської освіти в Україні та початковий етап її переходу до використання моделі дослідницького університету. Проведено порівняльний аналіз структури систем вищих навчальнихї закладів в Україні, європейських країнах та США.


Дод.точки доступу:
Дныпропетровський автор

Знайти схожі

4.


    Губерський, Леонід (ректор Київського національного університету ім. Т. Шевченка; академік НАН України; доктор філософських наук; професор; академік Національної академії педагогічних наук; заслужений працівник народної освіти України; відмінник освіти України; член Громадської гуманітарної ради при Президентові України; президент Спілки ректорів вищих навчальних закладів України; Герой України).
    Філософія і освіта: зустріч перспектив / Л. Губерський // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 6-13. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 87.25
Рубрики: Філософія
   Філософія науки

   Философия

   Філософія науки

Кл.слова (ненормовані):
філософська освіта -- класичні університети -- підручники з філософії -- розвиток університетів -- стратегії сучасної освіти -- философское образование -- классические университеты -- учебники по философии -- развитие университетов -- стратегии современного образования
Анотація: Пояснено філософські засади і стратегії сучасної освіти, а також цінність класичної університетської освіти. Подано міркування з приводу підготовки й упорядкування нового підручника з філософії "Філософія: Підручник для студентів вищих навчальних закладів" за ред. Л. В. Губерського.


Дод.точки доступу:
Губерський, Леонід \о нем\; Київський національний університет ім. Т. Г. ШевченкаФілософія: Підручник для студентів вищих навчальних закладів \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Конверський, Анатолій (член-кореспондент Національної академії наук України).
    "Модель філософа" в освітній традиції Київського університету / А. Конверський // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 14-25. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 87.25
Рубрики: Філософія
   Філософія науки

   Философия

   Философия науки

Кл.слова (ненормовані):
класичні університети -- підготовка філософських кадрів -- філософська освіта -- модель філософа -- філософські факультети -- классические университеты -- подготовка философских кадров -- философское образование -- модель философа -- философские факультеты
Анотація: Аналіз сучасної моделі філософа в освітній традиції Київського національного університету імені Тараса Шевченка.


Дод.точки доступу:
Київський національний університет ім. Т. Шевченка \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Moroz, Svitlana (здобувач навчально-наукового-виробничого центру; Національний університет цивільного захисту України; Харків).
    The institute of corporate university and its experience for development of labor potential of a classic higher education institution / S. A. Moroz, M. Moroz // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. - № 1. - P. 22-31. - Бібліогр. в кінці ст. 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.4
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна освіта -- корпоративное образование -- корпоративні університети -- корпоративные университеты -- взаємодія між навчальним закладом та виробництвом -- взаимодействие между учебным заведением и производством -- трудовий потенціал вищого навчального закладу -- трудовой потенциал высшего учебного заведения -- класичні університети -- классические университеты -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Акцентується увага на окремих історичних аспектах формування та розвитку корпоративних навчальних центрів з прийняттям до уваги особливостей їх функціонування у межах сучасної системи професійної освіти. Визначено категоріальний зміст корпоративної освіти, а також сформульовано мету функціонування корпоративного навчального закладу. Викладено авторську думку щодо змісту визначень категорій корпоративної освіти та корпоративного університету, а також результати обгрунтування значущості досвіду функціонування відповідних інститутів для розвитку трудового потенціалу класичних за формою свого утворення вищих навчальних закладів. Наведено узагальнення щодо можливості використання традиційних для корпоративних університетів механізмів розвитку власного трудового потенціалу, у межах системи управління класичними вищими навчальними закладами в частині удосконалення змісту системи професійної підготовки суб'єктів та об'єктів навчально-виховного процесу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Теорія_і_практика_управл_соц_системами_2016_1\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Moroz, Mykhaylo (студент Університету прикладних наук Савонії; Куопіо; Фінляндія)

Знайти схожі

7.


    Корсак, Юрій (кандидат філософських наук).
    Нооуніверситет - ХХІ як потенціальний лідер у майбутньому суспільстві / Ю. Корсак, К. Корсак // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 4. - С. 27-33. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1016
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
ноотехнології -- ноотехнлогии -- нооуніверситети -- нооуниверситеты -- класичні університети -- классические университеты -- моделі університетів -- модели университетов -- історія появи університетів -- история появления университетов -- рейтинги університетів -- рейтинги университетов -- ноотерміни -- ноотермины
Анотація: Проблеми в сучасній еволюції людства мають у політичній основі конфлікти і суперечності, а в економічній - відсутність футуротермінології. Нооглосарій має стати ідейною основою вищої освіти ХХІ ст.


Дод.точки доступу:
Корсак, Костянтин (доктор філософських наук; професор; ); Нооглосарій (нооенціклопедія) \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Федяєва, Валентина (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки, психології й освітнього менеджменту).
    Досягнення і підрахунки педагогічної науки в університетський освіті кінця ХХ - початку ХХІ ст. / В. Федяєва // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 5/6. - С. 32-40 : 2 табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 20 ст. кін.-21 ст. поч.

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование, 20 ст. кон.-21 ст. нач.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- педагогічна наука -- педагогическая наука -- університетська наука -- университетская наука -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- наукові дослідження -- научные исследования -- класичні університети -- классические университеты -- гуманітаризація вищої освіти -- гуманитаризация высшего образования -- аналіз захищених дисертацій -- анализ защищенных диссертаций
Анотація: Проаналізовано основні вектори розвитку сучасної вітчизняної педагогічної науки у класичних університетах. Розглянуто провідні глобальні тенденції розвитку вищої освіти, зоктема гуманітаризацію, зростання освітніх бюджетів і масовість вищої освіти. Охарактеризовано вплив провідних тенденцій на українську освітню систему. Запропоновано шляхи використання їхнього позитивного потенціалу та подолання можливих негативних наслідків. Доведено, що більшість педагогічних досліджень є не фундаментальними, а прикладними, загалом спрямовані на підготовку кадрів високого рівня.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Вища_школа_2017_5-6\5.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)