Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=університети США<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Поляков, М. В. (ректор Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара; професор).
    Університет в Україні: класичний, національний, дослідницький / М. В. Поляков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 5. - С. 151-157. - Бібліографія : С.157 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

    Европа

    Європа

    США

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта зарубіжних країн -- вища освіта України -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее образование Украины -- дослідницькі університети -- европейские университеты -- європейські університети -- исследовательские университеты -- класичні університети -- классические университеты -- национальные университеты -- національні університети -- приватна вища освіта -- система вищої освіти -- система высшего образования -- университеты США -- університети США
Анотація: Визначено основні якісні і кількісні характеристики університетської системи освіти в Україні. Вивчена динаміка перетворень системи університетської освіти в Україні та початковий етап її переходу до використання моделі дослідницького університету. Проведено порівняльний аналіз структури систем вищих навчальнихї закладів в Україні, європейських країнах та США.


Дод.точки доступу:
Дныпропетровський автор

Знайти схожі

2.


    Топчий, И. В.
    Синергетическое взаиможействие архитектуры и образования в университетах США / И. В. Топчий // Архитектура и стр-во России. - 2013. - № 9. - С. 2-13 : фот.цв. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Архитектура
   Архітектура

   Образование

   Освіта

   США
Кл.слова (ненормовані):
архитектура -- архітектура -- образование -- освіта -- синергия -- синергія -- архитектурные школы -- архітектурні школи -- университеты США -- університети США -- кампусы -- кампуси -- реконструкция кампусов -- реконструкція кампусів


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Луговий, Володимир (доктор педагогічних наук; академік НАПН України; перший віце-президент НАПН України).
    Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 11-21. - Література : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
академии -- академії -- вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища освіта за кордоном -- вища освіта зарубіжних країн -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее образование за рубежом -- интеграция науки и образования -- інтеграція науки і освіти -- наукова діяльність -- наукові дослідження -- научная деятельность вузов -- научные исследования -- научные исследования в высшей школе -- образование в странах ЕС -- освіта у країнах ЄС -- образование в Китае -- освіта в Китаї -- образование в США -- освіта в США -- университетская наука -- університетська наука -- университеты США -- університети США
Анотація: Підтверджено, що університети та академії як фундаментальні інституції освітньо-наукового простору між собою функціонально й організаційно диференційовані та, водночас, інтегровані шляхом взаємодії, мають місійні й організаційн і взаємно доповняльні відмінності. В університетах посилюється тенденція до навчання на основі досліджень, до розвитку досліджень і розробок для осучаснення вищої освіти. В академіях здійснюються дослідження і розробки та на їх базі - навчання (підготовка) фахівців. Отже, у межах самих університетів та академій відбувається інтеграція освіти і науки. На прикладах Європи, США, Китаю з'ясовано, що наукові академії закономірно виникають в універ ситетському середовищі, доповнюючи локально-дискретну структуру освітньо-наукового простору мережево-наскрізною. У розвинутих країнах не виявлено поглинання академій університетами. Натомість університети пишаються членством виклада чів в академіях, а останні спираються на університетський кадровий потенціал.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\2.pdf

Дод.точки доступу:
Слюсаренко, Олена Миколаївна (кандидат наук з державного управління; старший науковий співробітник; учений секретар Інституту вишої освіти НАПН України); Таланова, Жаннета (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач відділу політики та врядування у вищий освіті; консультант проекту ЄС "НТО в Україні")

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)