Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=интеграция науки и образования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Савчук, Володимир
(проректор з наукової роботи Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; член-кореспондент НАН України; заслужений діяч
науки
і техніки України; доктор економічних наук; професор).
Сьогодення університетської
науки
/ В. Савчук> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 1
. - С. 15-23 : табл.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта
--
университетское образование
--
університетська наука
--
университетская наука
--
дослідницькі університети
--
исследовательские университеты
--
науковий потенціал
--
научный потенциал
--
науково-дослідна робота
--
научно-исследовательская работа
--
науково-педагогічні кадри
--
научно-педагогические кадры
--
наукові розробки
--
научные разработки
--
інноваційність наукових розробок
--
инновационность научных разработок
--
наукові школи
--
научные школы
--
спеціалізовані вчені ради
--
специализированные ученые советы
--
інтеграція
науки
й освіти
--
интеграция
науки
и
образования
--
університети
--
университеты
Анотація:
Розглядається сучасний стан наукової роботи в університеті; простежуються кількісні та якісні показники науково-дослідної роботи та підготовки науково-педагогічних кадрів за останні роки, аналізуються "вузькі місця" і резерви подальшого розвитку університетської
науки
.
Перейти к внешнему ресурсу:
Сьогодення
Дод.точки доступу:
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Луговий, Володимир
(доктор педагогічних наук; академік НАПН України; перший віце-президент НАПН України).
Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і
науки
/ В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. -
№ 4
. - С. 11-21. - Література : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
академии
--
академії
--
вища освіта
--
вища освіта в зарубіжних країнах
--
вища освіта за кордоном
--
вища освіта зарубіжних країн
--
высшее образование
--
высшее образование в зарубежных странах
--
высшее образование за рубежом
--
интеграция
науки
и
образования
--
інтеграція
науки
і освіти
--
наукова діяльність
--
наукові дослідження
--
научная деятельность вузов
--
научные исследования
--
научные исследования в высшей школе
--
образование в странах ЕС
--
освіта у країнах ЄС
--
образование в Китае
--
освіта в Китаї
--
образование в США
--
освіта в США
--
университетская наука
--
університетська наука
--
университеты США
--
університети США
Анотація:
Підтверджено, що університети та академії як фундаментальні інституції освітньо-наукового простору між собою функціонально й організаційно диференційовані та, водночас, інтегровані шляхом взаємодії, мають місійні й організаційн і взаємно доповняльні відмінності. В університетах посилюється тенденція до навчання на основі досліджень, до розвитку досліджень і розробок для осучаснення вищої освіти. В академіях здійснюються дослідження і розробки та на їх базі - навчання (підготовка) фахівців. Отже, у межах самих університетів та академій відбувається інтеграція освіти і
науки
. На прикладах Європи, США, Китаю з'ясовано, що наукові академії закономірно виникають в універ ситетському середовищі, доповнюючи локально-дискретну структуру освітньо-наукового простору мережево-наскрізною. У розвинутих країнах не виявлено поглинання академій університетами. Натомість університети пишаються членством виклада чів в академіях, а останні спираються на університетський кадровий потенціал.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\2.pdf
Дод.точки доступу:
Слюсаренко, Олена Миколаївна (кандидат наук з державного управління; старший науковий співробітник; учений секретар Інституту вишої освіти НАПН України); Таланова, Жаннета (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач відділу політики та врядування у вищий освіті; консультант проекту ЄС "НТО в Україні")
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)