Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=университеты США<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Поляков, М. В.
(ректор Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара; професор).
Університет в Україні: класичний, національний, дослідницький / М. В. Поляков> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 5
. - С. 151-157. - Бібліографія : С.157 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Европа
Європа
США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта зарубіжних країн
--
вища освіта України
--
высшее образование в зарубежных странах
--
высшее образование Украины
--
дослідницькі університети
--
европейские
университеты
--
європейські університети
--
исследовательские
университеты
--
класичні університети
--
классические
университеты
--
национальные
университеты
--
національні університети
--
приватна вища освіта
--
система вищої освіти
--
система высшего образования
--
университеты
США
--
університети
США
Анотація:
Визначено основні якісні і кількісні характеристики університетської системи освіти в Україні. Вивчена динаміка перетворень системи університетської освіти в Україні та початковий етап її переходу до використання моделі дослідницького університету. Проведено порівняльний аналіз структури систем вищих навчальнихї закладів в Україні, європейських країнах та
США
.
Дод.точки доступу:
Дныпропетровський автор
Знайти схожі
>
2.
Топчий, И. В.
Синергетическое взаиможействие архитектуры и образования в университетах
США
/ И. В. Топчий> // Архитектура и стр-во России. - 2013. -
№ 9
. - С. 2-13 : фот.цв. - Библиогр. в конце ст.
УДК
72:378
Рубрики:
Архитектура
Архітектура
Образование
Освіта
США
Кл.слова (ненормовані):
архитектура
--
архітектура
--
образование
--
освіта
--
синергия
--
синергія
--
архитектурные школы
--
архітектурні школи
--
университеты
США
--
університети
США
--
кампусы
--
кампуси
--
реконструкция кампусов
--
реконструкція кампусів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Луговий, Володимир
(доктор педагогічних наук; академік НАПН України; перший віце-президент НАПН України).
Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. -
№ 4
. - С. 11-21. - Література : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
академии
--
академії
--
вища освіта
--
вища освіта в зарубіжних країнах
--
вища освіта за кордоном
--
вища освіта зарубіжних країн
--
высшее образование
--
высшее образование в зарубежных странах
--
высшее образование за рубежом
--
интеграция науки и образования
--
інтеграція науки і освіти
--
наукова діяльність
--
наукові дослідження
--
научная деятельность вузов
--
научные исследования
--
научные исследования в высшей школе
--
образование в странах ЕС
--
освіта у країнах ЄС
--
образование в Китае
--
освіта в Китаї
--
образование в
США
--
освіта в
США
--
университетская наука
--
університетська наука
--
университеты
США
--
університети
США
Анотація:
Підтверджено, що університети та академії як фундаментальні інституції освітньо-наукового простору між собою функціонально й організаційно диференційовані та, водночас, інтегровані шляхом взаємодії, мають місійні й організаційн і взаємно доповняльні відмінності. В університетах посилюється тенденція до навчання на основі досліджень, до розвитку досліджень і розробок для осучаснення вищої освіти. В академіях здійснюються дослідження і розробки та на їх базі - навчання (підготовка) фахівців. Отже, у межах самих університетів та академій відбувається інтеграція освіти і науки. На прикладах Європи,
США
, Китаю з'ясовано, що наукові академії закономірно виникають в універ ситетському середовищі, доповнюючи локально-дискретну структуру освітньо-наукового простору мережево-наскрізною. У розвинутих країнах не виявлено поглинання академій університетами. Натомість університети пишаються членством виклада чів в академіях, а останні спираються на університетський кадровий потенціал.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\2.pdf
Дод.точки доступу:
Слюсаренко, Олена Миколаївна (кандидат наук з державного управління; старший науковий співробітник; учений секретар Інституту вишої освіти НАПН України); Таланова, Жаннета (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач відділу політики та врядування у вищий освіті; консультант проекту ЄС "НТО в Україні")
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)