Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=приватна вища освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Добрянський, Ігор (кандидат педагогічних наук; професор; ректор КІРУЕ).
    Феномен приватної вищої освіти / І. Добрянський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- приватна вища освіта -- моделі освіти -- феномен приватної освіти -- высшее образование -- частное высшее образование -- модели образования -- феномен частного образования
Анотація: Суть нової парадигми освіти полягає в тому, щоб не просто передати конкретні знання, а навчити швидко адаптуватися до якісно нових умов життєдіяльності, яких досі не було в житті минулих поколінь.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Поляков, М. В. (ректор Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара; професор).
    Університет в Україні: класичний, національний, дослідницький / М. В. Поляков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 5. - С. 151-157. - Бібліографія : С.157 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

    Европа

    Європа

    США

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта зарубіжних країн -- вища освіта України -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее образование Украины -- дослідницькі університети -- европейские университеты -- європейські університети -- исследовательские университеты -- класичні університети -- классические университеты -- национальные университеты -- національні університети -- приватна вища освіта -- система вищої освіти -- система высшего образования -- университеты США -- університети США
Анотація: Визначено основні якісні і кількісні характеристики університетської системи освіти в Україні. Вивчена динаміка перетворень системи університетської освіти в Україні та початковий етап її переходу до використання моделі дослідницького університету. Проведено порівняльний аналіз структури систем вищих навчальнихї закладів в Україні, європейських країнах та США.


Дод.точки доступу:
Дныпропетровський автор

Знайти схожі

3.


    Покатаєва, Т. О. (старший викладач Класичного приватного університету).
    Поєднання макро- та мікрорівнів у дослідженні історії приватної вищої освіти України / Т. О. Покатаєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 6. - С. 39-43. - Бібліографія: С.43 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 63.3(4Укр)
Рубрики: Історія, 20 ст. кін.-21 ст. поч.
   История, 20 ст. кін.-21 ст. поч.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- виховання -- вища школа -- вищі навчальні заклади -- воспитание -- высшая школа -- высшие учебные заведения -- историография истории Украины -- история образования -- история образования в Украине -- історіографія історії України -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- методология педагогики -- методологія педагогики -- приватна вища освіта -- приватні вузи -- университеты Украины -- університети України -- частное высшее образование -- частные вузы -- частные высшие учебные заведения
Анотація: У статті розглянуто проблеми історії приватної вищої школи на макрорівні, тобто виявлено загальні історичні умови появи недержавної освіти, здійснено періодизацію її розвитку. На мікрорівні висвітлено процес створення конкретних приватних вузів та рол ь засновників найбільших приватних вузів України.


Дод.точки доступу:
Щокін, Георгій Васильович \о нем\; Щекин, Георгий Васильевич \о нем\; Україна, університет \о нем\; Міжрегіональна академія управління персоналом \о ней\Межрегиональная академия управления персоналом \о ней\; Європейський університет \о нем\

Знайти схожі

4.


    Литвиненко, Т. А. (Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди; Харків).
    Філософсько-освітня рецепція вітчизняного культурно-історичного досвіду розвитку приватної вищої освіти / Т. А. Литвиненко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 3. - С. 29-34. - Література : С.34 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вітчизняна освіта -- вітчизняний досвід -- высшее образование -- высшее образование Украины -- громадські пожертвування -- институализация частного образования -- историко-генетический метод -- история высшего образования -- история образования -- история образования в Украине -- інституалізація приватної освіти -- історико-генетичний метод -- історія вищої освіти -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- культурно-исторический опыт -- культурно-історичний досвід -- образование в Украине -- общественная потребность -- общественные пожертвования -- освіта в Україні -- отечественное образование -- отечественный опыт -- приватна вища освіта -- приватні ініціативи -- приватна освіта -- приватні навчальні заклади -- развитие высшего образования -- развитие образования -- розвиток вищої освіти -- розвиток освіти -- суспільна потреба -- философия образования -- философско-образовательная рецепция -- філософія освіти -- філософсько-освітня рецепція -- частная инициатива -- частное высшее образование -- частное образование -- частные учебные заведения
Анотація: Визначаються та розглядаються історичні здобутки і прорахунки у процесах інституалізації приватної освіти з метою їхнього врахування в сучасних умовах, здійснення експериментальної роботи з пошуку оптимальних шляхів формування освітнього прос тору, який відповідає потребам становлення і розвитку "суспільства знань". Розробка філософсько-концептуальних засад розвитку приватної вищої освіти в умовах модернізації освітньої системи в Україні передбачає дослідження цього феномена як соціального інституту. Вона включає норми і правила, статуси і ролі освітніх практик, які певним чином організовані для забезпечення суспільної потреби у вищій освіті. В основу аналізу інституціоналізації приватної вищої освіти покладено теоретичну ідею, відпові дно до якої про інституціоналізацію можна вести мову там, де сталий характер здобувають пов'язані з певною соціальною потребою соціальні практики.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Купрій, Т. Г. (Київський університет ім. Б. Грінченка; Київ).
    Філософія студентоцентрованого навчання приватної вищої освіти в Україні / Т. Г. Купрій // Грані. - 2015. - № 4. - С. 107-111. - Бібліографія : С.110-111 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- ефективність навчання -- инновации в образовании -- інновації в освіті -- качество обучения -- конкурентоспособность на рынке труда -- конкурентоспроможність -- конкурентоспроможність на ринку праці -- образование в Украине -- освіта в Україні -- працевлаштування випускників -- працевлаштування випускників ВУЗів -- приватна вища освіта -- приватна вища школа -- приватна освіта -- студентоцентрированное образование -- студентоцентрированное обучение -- студентоцентрована освіта -- студентоцентроване навчання -- трудоустройство выпускников -- трудоустройство выпускников ВУЗов -- философия образования -- філософія освіти -- частная высшая школа -- частное высшее образование -- частное образование -- эффективность обучения -- якість навчання
Анотація: Аналізується процес студентоцентрованого навчання в приватному вищому навчальному закладі України, його нормативна, освітня, суспільна і філософська інтенція в сучасних реаліях. На основі філософського розуміння сутності освіти як студентоцен трованої квінтесенції у сучасному суспільстві, її феноменологічної ваги, автор намагається сформулювати базові засади індивідуального, особистісно орієнтованого підходу діяльності вищої приватної школи. Проблематизується престиж ВНЗ, визнання його тор говельної марки (диплома) роботодавцями; якість процесу навчання; можливості для наукових досліджень; матеріально-технічна база; наявність спеціальних (унікальних) освітніх програм. Актуалізуються хронічні проблеми постосвітньої депривації, які протяг ом багатьох років не надавали можливості випускникам вищих навчальних закладів реалізуватися на ринку праці. Визначаються ефективні складові вищої приватної школи в Україні.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\19.pdf

Знайти схожі

6.


    Луговий, Володимир (доктор педагогічних наук; академік НАПН України; перший віце-президент НАПН України).
    Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 1. - С. 51-57. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.48
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
викладачі вищих навчальних закладів -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища освіта за кордоном -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее образование за рубежом -- заработная плата преподавателей -- заробітна плата викладачів -- оплата труда в образовании -- оплата праці в освіті -- оплата труда научно-педагогических сотрудников -- оплата праці наукоо-педагогічних працівників -- преподаватели высшших учебных заведений -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательские кадры -- рейтинги ВНЗ -- рейтинги ВУЗов -- рейтинги вузов за рубежом -- рейтинги ВНЗ за кордоном -- рейтинги университетов -- рейтинги університетів -- моделі оплати праці -- модели оплаты труда -- приватна вища освіта -- частное высшее образование
Анотація: Проаналізовано оплату праці професорсько-викладацького, дослідницького й іншого персоналу у 22 високорейтингових університетах США. Виявлено позитивну, переважно сильну кореляцію між рівнем заробітної плати та рейтинговою позицією закладу для таких категорій, як професор, асоційований професор, лектор, дослідник.


Дод.точки доступу:
Таланова, Жаннета (доктор педагогічних наук; доцент; Інститут вищої освіти НАПН України; менеджер Національного Темпус-офісу в Україні)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)