Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якість навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.


    Клокар, Наталія (кандидат педагогічних наук; ректор Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів).
    Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону / Н. Клокар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 23-29 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-навчальне середовище -- информационно-обучающая среда -- система освіти -- система образования -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- система освіти регіону -- система образования региона -- освітній процес -- образовательный процесс -- якість навчання -- качество образования -- матеріально-технічне забезпечення -- материально-техническое обеспечение -- кадрове забезпечення -- кадровое обеспечение -- підготовка кадрів -- подготовка кадров -- організаційно-методична субмодель -- организационно-методическая субмодель -- дистанційна форма навчання -- дистанционная форма обучения
Анотація: Висвітлено теоретико-методичні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   06
   Л 89


    Тавлуй, І. П.
    Особливості застосування системного підходу до управління під час розроблення та впровадження системи управління якістю вищого навчального закладу / І. П. Тавлуй // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2011. - № 695 : Автоматика, вимірювання та керування. - С. 141-146
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- качество образования -- система управления качеством -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- вища освіта -- якість навчання -- система управління якість -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


   
    Вплив застосування "лідер-груп" на якість освіти у вищій школі / О. Величко [та ін.] // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 7/8. - С. 19-30 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- навчальний процес -- учебный процесс -- якість навчання -- качество обучения -- якість освіти -- качество образования -- елітні групи -- элитные группы -- лідер-групи -- лидер-группы -- успішність навчання -- успешность обучения -- оцінка успішності студентів -- оценка успешности студентов -- психологічний клімат -- психологический климат -- соціологічні дослідження -- социологические исследования -- студентське середовище -- студенческая среда
Анотація: Аналізується вплив застосування "лідер-груп" на успішність та якість навчання студентів при організації навчального процесу в умовах Національної металургійної академії України. Відображено також результати соціологічних досліджень ставлення викладачів до цього заходу з позиції якісних змін у студентському середовищі. Автори приходять до висновку, що впровадження у навчальний процес "лідер-груп" доцільно, але потребує відповідних змін у навчальному процесі щодо диференціації викладання навчальних дисциплін для студентських груп різних видів.

Перейти к внешнему ресурсу: Вплив застосування "лідер-груп"

Дод.точки доступу:
Величко, Олександр (ректор Національної металургійної академії України; доктор технічних наук; професор; член-кореспондент НАН України; м. Дніпропетровськ); Должанський, Анатолій (завідувач кафедри "Якість, стандартизація та сертифікація" Національної металургійної академії України; доктор технічних наук; професор); Бондаренко, Оксана (аспірант кафедри "Якість, стандартизація та сертифікація" Національної металургійної академії України); Ломов, Ілля (доцент кафедри "Якість, стандартизація та сертифікація" Національної металургійної академії України; кандидат технічних наук; доцент); Ясев, Олександр (начальник навчально-аналітичного управління Національної металургійної академії України; кандидат технічних наук; професор); Національна металургійна академія України \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Головенкін, Володимир (начальник навчально-методичного відділу Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"; кандидат технічних наук; доцент).
    Аналіз успішності засвоєння вищої математики студентами першого курсу / В. Головенкін // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 7/8. - С. 52-63 : рис.
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- учбовий процес -- учебный процесс -- учбові предмети -- учебные предметы -- вища математика -- высшая математика -- студенти першого курсу -- студениты первого курса -- тестові бали школярів -- тестовые баллы школьников -- математична підготовка школярів -- математическая подготовка школьников -- якість навчання -- качество обучения -- екзаменаційні оцінки студентів -- экзаменационные оценки студентов
Анотація: Автор аналізує успішність засвоєння вищої математики студентами першого курсу КПІ і приходить до висновку, що бали сертифікатів ЗНО не відображають реального рівня знань абітурієнтів. Пропонується доопрацювати зміст тестових завдань для ЗНО, відродити діяльність підрозділів довузівської підготовки, провідним ВНЗ дозволити встановлювати мінімальний рівень балів ЗНО з математики та фізики не менше 165-170 (за чинною системою).

Перейти к внешнему ресурсу: Аналіз успішності

Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Київський полетихнічний університет" \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


   
    Оцінка студентами застосування "лідер-груп" у вищій школі / О. Величко [та інші] // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 2. - С. 52-61 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- освітній процес -- образовательный процесс -- лідер-групи -- лидер-группы -- якість навчання -- качество обучения -- анкетування -- анкетирование
Анотація: Представлені результати анкетування студентів технічних та економічних напрямів навчання з приводу ставлення до впровадження "лідер-груп" у навчальний процес Національної металургійної академії України. Автори приходять до висновку, що застосування "лідер-груп" є доцільним, але потребує врахування специфіки вишу.


Дод.точки доступу:
Величко, Олександр (ректор Національної металургійної академії України; доктор технічних наук; професор; член-кореспондент Національної академії наук України; м. Дніпропетровськ); Должанський, Анатолій (завідувач кафедри "Якість, стандартизація та сертифікація" Національної металургійної академії України; доктор технічних наук; професор); Бондаренко, Оксана; Ломов, Ілля (доцент кафедри "Якість, стандартизація та сертифікація" Національної металургійної академії України; кандидат технічних наук; доцент); Ясев, Олександр (начальник навчально-аналітичного управління Національної металургійної академії України; кандидат технічних наук; професор); Національна металургійна академія України \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Тарутіна, Зінаїда (кандидат медичних наук; Інститут вищої освіти НАПН України).
    Новітні досягнення у вивченні людини як засіб підвищення якості вищої освіти / З. Тарутіна // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 4. - С. 45-51. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
ББК 74.58
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- інтернетизація -- інформаційні технології -- якість навчання -- закони роботи мозку -- науки про людину -- компетентність -- высшее образование -- интернетизация -- информационные технологии -- качество обучения -- законы работы мозга -- науки о человеке -- компетентность
Анотація: Указано на специфічність тих проблем, з якими стикається сучасна вища освіта в умовах інтернетизації і швидких технологічних змін.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Олійник, Леонід Віталійович (кандидат педагогічних наук; Національний університет оборони України; м. Київ).
    Активні методи навчання та їхня роль у психологічній підготовці майбутніх магістрів військово-соціального управління / Л. В. Олійник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 51-57. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.253 + 88.40
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Педагогическая психология

   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- підготовка магістрів військово-соціального управління -- психолого-педагогічна підготовка -- магістри -- якість навчання -- семінарські заняття -- практичні заняття -- активные методы обучения -- подготовка магистров военно-социального управления -- психолого-педагогическая подготовка -- магистры -- качество обучения -- семинарские занятия -- практические занятия
Анотація: Про проблему підвищення якості підготовки офіцерського складу, зокрема психолого-педагогічної підготовки майбутніх магістрів військово-соціального управління.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

8.


    Дмитриев, Валерий Юрьевич (проректор ГВУЗ "Приазовского государственного технического университета"; г. Мариуполь).
    Качество обучения в вузе в концепции образовательного маркетинга / В. Ю. Дмитриев // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 105-111. - Библиогр. в конце ст. 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.584к94
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг образовательных услуг -- качество обучения -- рынок образовательных услуг -- конкурентоспособность вуза -- маркетинговая деятельность -- маркетинг освітніх послуг -- якість навчання -- ринок освітніх послуг -- конкурентоздатність ВНЗ -- образовательные услуги -- осітні послуги
Анотація: Рассмотрены вопросы применения образовательного маркетинга в системе высшего образования. Анализируются понятия "качество образования" и "качество обучения", предлагается и обосновывается их различие в концепции маркетинга, даются общие определения.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

9.


    Купрій, Т. Г. (Київський університет ім. Б. Грінченка; Київ).
    Філософія студентоцентрованого навчання приватної вищої освіти в Україні / Т. Г. Купрій // Грані. - 2015. - № 4. - С. 107-111. - Бібліографія : С.110-111 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- ефективність навчання -- инновации в образовании -- інновації в освіті -- качество обучения -- конкурентоспособность на рынке труда -- конкурентоспроможність -- конкурентоспроможність на ринку праці -- образование в Украине -- освіта в Україні -- працевлаштування випускників -- працевлаштування випускників ВУЗів -- приватна вища освіта -- приватна вища школа -- приватна освіта -- студентоцентрированное образование -- студентоцентрированное обучение -- студентоцентрована освіта -- студентоцентроване навчання -- трудоустройство выпускников -- трудоустройство выпускников ВУЗов -- философия образования -- філософія освіти -- частная высшая школа -- частное высшее образование -- частное образование -- эффективность обучения -- якість навчання
Анотація: Аналізується процес студентоцентрованого навчання в приватному вищому навчальному закладі України, його нормативна, освітня, суспільна і філософська інтенція в сучасних реаліях. На основі філософського розуміння сутності освіти як студентоцен трованої квінтесенції у сучасному суспільстві, її феноменологічної ваги, автор намагається сформулювати базові засади індивідуального, особистісно орієнтованого підходу діяльності вищої приватної школи. Проблематизується престиж ВНЗ, визнання його тор говельної марки (диплома) роботодавцями; якість процесу навчання; можливості для наукових досліджень; матеріально-технічна база; наявність спеціальних (унікальних) освітніх програм. Актуалізуються хронічні проблеми постосвітньої депривації, які протяг ом багатьох років не надавали можливості випускникам вищих навчальних закладів реалізуватися на ринку праці. Визначаються ефективні складові вищої приватної школи в Україні.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\19.pdf

Знайти схожі

10.


    Ковальчук, Галина (доцент кафедри управління фінансово-економічною безпекою навчально-наукового Інституту менеджменту безпеки; кандидат педагогічних наук).
    Управління знаннями як компонент якості професійно орієнтированого навчання в системі соціально-економічної безпеки локального середовища [Текст] / Г. Ковальчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 4/5. - С. 20-37 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- якість навчання -- качество обучения -- моніторинг якості навчання -- мониторинг качества обучения -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- освітні кластери -- образовательные кластеры -- коворкинг-центри -- навчально-професійні коворкинг-центри -- учебно-профессиональные коворкинг-центры -- економіка знань -- экономика знаний -- управління знаннями -- управление знаниями -- механізми управління знаннями -- механизмы управления знаниями -- соціально-економічна безпека -- социально-экономическая безопасность -- локальне середовище -- локальная среда -- безперевне навчання -- безпрерывное обучение -- стратегія безперервного навчання -- стратегия безпрерывного обучения -- кластерна освіта -- кластерное образование -- локальні центри освітніх ресурсів -- локальные центры образовательных ресурсов
Анотація: Розкривається проблема неузгодженості взаємодії суб'єктів освітнього процесу в межах локального соціально-економічного середовища, що спричиняє невідповідність формальних результатів навчання та актуальних компетентнісних потреб для цілей непреривної освіти. Описується модель управління знаннями в організації неперервного навчання для локального середовища. Обгрунтована економіко-педагогічна модель координації освітніх ресурсів у локальному кластері. Розкриті механізми використання систем управління знаннями у моделюванні інтегрованих освітніх ресурсів локального середовища та інструментарій координації освітніх ресурсів у локальному кластері для реалізації різних форм неперервної освіти та професійно орієнтованої підготовки молоді.


Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)