Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інформаційно-навчальне середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Клокар, Наталія (кандидат педагогічних наук; ректор Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів).
    Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону / Н. Клокар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 23-29 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-навчальне середовище -- информационно-обучающая среда -- система освіти -- система образования -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- система освіти регіону -- система образования региона -- освітній процес -- образовательный процесс -- якість навчання -- качество образования -- матеріально-технічне забезпечення -- материально-техническое обеспечение -- кадрове забезпечення -- кадровое обеспечение -- підготовка кадрів -- подготовка кадров -- організаційно-методична субмодель -- организационно-методическая субмодель -- дистанційна форма навчання -- дистанционная форма обучения
Анотація: Висвітлено теоретико-методичні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Компаній, Олена (здобувач Херсонської академії неперервної освіти).
    Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі / О. Компаній // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 32-34. - Література : С.34 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
детское чтение -- информационно-образовательная среда -- информационно-обучающая среда -- інформаційно-навчальне середовище -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- младшие школьники -- молодші школярі -- навчання читанню -- обучение чтению -- украинская литература -- українська література -- читання -- читательские интересы -- читацькі інтереси -- чтение -- чтение детей и подростков -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Виявлено читацькі інтереси дітей, місце читання в проведенні вільного часу школярів, причини зниження інтересу до читання.


Знайти схожі

3.


    Матяш, Надія (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник лабораторії хімічної і біологічної освіти; Інститут педагогіки НАПН України).
    Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології / Н. Матяш // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 35-39 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- біологія -- биология -- методика викладання біології -- методика преподавания биологии -- систематизація навчальної інформації -- систематизация учебной информации -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- процес навчання -- процесс обучения -- інформаційно-навчальне середовище -- информационно-учебная среда -- засвоєння навчальної інформації -- усвоение учебной информации -- інформаційні теорії емоцій -- информационные теории эмоций -- нейробіологічні концепції -- нейробиологические концепции -- семантична теорія інформації -- семантическая теория информации -- рівні формування інформаційної основи діяльності -- уровни формирования информационной основы деятельности -- сенсорно-перцептивний рівень -- сенсорно-перцептивный уровень -- когнитивний рівень -- когнитивный уровень -- образно-оперативний рівень -- образно-оперативный уровень
Анотація: Розкрито окремі теоретичні засади систематизації інформації учнем у процесі навчання біології. Доведено, що ефективність процесу засвоєння навчальної інформації та її систематизації школярами зростає, якщо враховувати положення нейробіологічної концепції І. Кучерова, результати нейролінгвістичних досліджень О. Лурія та його послідовників, положення семантичної теорії інформації Ю. Шрейдера, інформаційної теорії емоцій Г. Драйдена, Д. Вос, К. Ровз, П. Симонова, а також інформаційної основи діяльності В. Шадрикова.


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Кучеров, І. С. (український фізіолог) \о нем\; Симонов, Павел Васильевич (физиолог ; 1926-) \о нем\; Шрейдер, Ю. М. (кандидат технических наук) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)