Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=фундаментальність освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Поляков, Н. В.
(ректор Днепропетровского национального университета им. Олеся Гончара).
Университеты и образовательные процессы на постсоветском пространстве / Н. В. Поляков> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. -
№ 3
. - С. 3-5
УДК
^A378
ББК
74.58
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вища освіта
--
высшее образование
--
дослідницькі університети
--
исследовательские университеты
--
класичні університети
--
классические университеты
--
Образование. Педагогика
--
образовательные процессы
--
Освіта. Педагогіка
--
освітні процеси
--
платна освіта
--
платное образование
--
пострадянський простір
--
постсоветское пространство
--
университетизация образования
--
университеты
--
університети
--
університетизація
освіти
--
фундаментальність
освіти
--
фундаментальность образования
Анотація:
Рассматривется роль университетов в обществе, функции классических университетов, проблема "университетизации" вузов на постсоветском пространстве, исследовательские университеты, особенности образовательных процессов.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Інв.2802ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Липова, Людмила
(кандидат педагогічних наук; старший співробітник інституту педагогіки АПН України).
Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді / Л. Липова, С. Лисиціна, В. Малишев> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 9-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
модернізація
освіти
--
фундаментальність
освіти
--
компоненти
освіти
--
профільна природнича освіта
--
природнича освіта
--
профільні школи
--
профільне навчання
--
гуманістична орієнтація
--
гуманістичне виховання
--
практична спрямованість навчання
--
модернизация образования
--
фундаментальность образования
--
компоненты образования
--
профильное естественное образование
--
естественное образование
--
профильные школы
--
гуманистическая ориентация
--
практическая направленность обучения
--
профессиональная адаптация молодежи
--
професійна адаптація молоді
Анотація:
Засвоєння провідних принципів і понять допомогає учневі впорядкувати всю понятійну структуру матеріалу природничого предмета, зрозуміти зв'язки базових загальнонаукових основ.
Дод.точки доступу:
Лисиціна, Світлана (заступник директора з НВР гімназії №290 м. Києва); Малишев, Валерій (доктор технічних наук; професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Онищук, Людмила Анатоліївна
(завідувач лабораторії управління ПТО ПІТО НАНПН України; доктор педагогічних наук; професор).
Фундаментальність
-категорія якості
освіти
освіти
та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук> // Шлях
освіти
: науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 2
. - С. 15-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.04
Рубрики:
Організація
освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
фундаментальність
освіти
--
зміст
освіти
--
якість
освіти
--
педагогічні категорії
--
освітні парадигми
--
рівні фундаментальної
освіти
--
дидактичні засади дисциплін
--
фундаментальность образования
--
цілісність фундаментальної
освіти
--
целостность фундаментального образования
--
качество оразования
--
педагогические категории
--
образовательная парадигма
--
уровни фундаментального образования
Анотація:
У статті розглядаються загальні проблеми фундаменталізації
освіти
, зокрема: розкрито сутність поняття "
фундаментальність
" та визначено головні завдання фундаментальної осввіти; здійснено аналіз сучасних концепцій змісту
освіти
, які мають важливе значення при обгрунтуванні дидактичних засад цілісності циклу природно-гуманітапрних дисциплін.
Дод.точки доступу:
Дьюи, Д. (американский философ ; 1859-1952) \о нем\; Кершенштайнер, І. (засновник дидактичного прагматизму) \о нем\; Хуторський, А. \о нем\; Лернер, І. (класик радянської дидактики) \о нем\; Скаткін, М. (Класик радянської дидактики) \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)