Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=фундаментальність освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Поляков, Н. В. (ректор Днепропетровского национального университета им. Олеся Гончара).
    Университеты и образовательные процессы на постсоветском пространстве / Н. В. Поляков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 3. - С. 3-5
УДК
ББК 74.58

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- дослідницькі університети -- исследовательские университеты -- класичні університети -- классические университеты -- Образование. Педагогика -- образовательные процессы -- Освіта. Педагогіка -- освітні процеси -- платна освіта -- платное образование -- пострадянський простір -- постсоветское пространство -- университетизация образования -- университеты -- університети -- університетизація освіти -- фундаментальність освіти -- фундаментальность образования
Анотація: Рассматривется роль университетов в обществе, функции классических университетов, проблема "университетизации" вузов на постсоветском пространстве, исследовательские университеты, особенности образовательных процессов.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Інв.2802ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший співробітник інституту педагогіки АПН України).
    Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді / Л. Липова, С. Лисиціна, В. Малишев // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 9-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- фундаментальність освіти -- компоненти освіти -- профільна природнича освіта -- природнича освіта -- профільні школи -- профільне навчання -- гуманістична орієнтація -- гуманістичне виховання -- практична спрямованість навчання -- модернизация образования -- фундаментальность образования -- компоненты образования -- профильное естественное образование -- естественное образование -- профильные школы -- гуманистическая ориентация -- практическая направленность обучения -- профессиональная адаптация молодежи -- професійна адаптація молоді
Анотація: Засвоєння провідних принципів і понять допомогає учневі впорядкувати всю понятійну структуру матеріалу природничого предмета, зрозуміти зв'язки базових загальнонаукових основ.


Дод.точки доступу:
Лисиціна, Світлана (заступник директора з НВР гімназії №290 м. Києва); Малишев, Валерій (доктор технічних наук; професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Онищук, Людмила Анатоліївна (завідувач лабораторії управління ПТО ПІТО НАНПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Фундаментальність-категорія якості освіти освіти та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук // Шлях освіти : науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 15-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
фундаментальність освіти -- зміст освіти -- якість освіти -- педагогічні категорії -- освітні парадигми -- рівні фундаментальної освіти -- дидактичні засади дисциплін -- фундаментальность образования -- цілісність фундаментальної освіти -- целостность фундаментального образования -- качество оразования -- педагогические категории -- образовательная парадигма -- уровни фундаментального образования
Анотація: У статті розглядаються загальні проблеми фундаменталізації освіти, зокрема: розкрито сутність поняття "фундаментальність" та визначено головні завдання фундаментальної осввіти; здійснено аналіз сучасних концепцій змісту освіти, які мають важливе значення при обгрунтуванні дидактичних засад цілісності циклу природно-гуманітапрних дисциплін.


Дод.точки доступу:
Дьюи, Д. (американский философ ; 1859-1952) \о нем\; Кершенштайнер, І. (засновник дидактичного прагматизму) \о нем\; Хуторський, А. \о нем\; Лернер, І. (класик радянської дидактики) \о нем\; Скаткін, М. (Класик радянської дидактики) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)