Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=подготовка педагогических кадров<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Дивак, Володимир
(молодший науковий співробітник Інституту інформаційних технологій ізасобів навчання АПН України).
Підвищення економічної компетентності директорів шкіл як передумова ефективної діяльності сучасних ЗНЗ / В. Дивак> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 2/3
. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.204
Рубрики:
Школознавство
Школоведение
Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта
--
педагогічні працівники
--
професійна підготовка
--
директори шкіл
--
економічна компетентність
--
професійна компетентність
--
підготовка педагогічних кадрів
--
компетентність керівників освіти
--
управлінська діяльність
--
безперервне підвищення кваліфікації
--
экономическое образование
--
педагогические работники
--
профессиональная
подготовка
--
директора школ
--
экономическая компетентность
--
профессиональная компетентность
--
подготовка
педагогических
кадров
--
компетентность руководителя образования
--
управленческая деятельность
--
беспрерывное повышение квалификации
Анотація:
Стан сучасної економічної освіти в Україні зумовлений необхідністю переходу до реформування та розвитку економічних знань, орієнтованих на аналіз економічних процесів для формування сучасних економічних поглядів у керівників освіти, спрямування економічної діяльності на ефективне управління школою, інтеграцію процесів навчання і виховання як складових освіти, що створюють засади для формування сучасного світогляду фахівців економічного спрямування.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Вінарева, Людмила
(кандидат філологічних наук; доцент; декан факультету англійської мови Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов).
Тенденції розвитку особистості майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі ВНЗ лінгвістичного профілю : на прикладі Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов / Л. Вінарева, Г. Марченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 4/5
. - С. 40-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Педагогічна освіта
Педагогическое образование
Україна
Украина
Донецька область
Донецкая область
Горлівка
Горловка
Кл.слова (ненормовані):
вчителі іноземних мов
--
учителя иностранных языков
--
навчальна діяльність
--
учебная деятельность
--
новітні освітні технології
--
новые образовательные технологии
--
майбутні вчителі
--
будущие учителя
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
досвід ВУЗів
--
опыт ВУЗов
--
виховна робота
--
воспитательная работа
--
подготовка
педагогических
кадров
--
підготовка педагогічних кадрів
Анотація:
Розглядаються тенденції розвитку особистосі майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі вищого педагогічного навчального закладу лінгвістичного профілю. Охарактеризовано конкретні шляхи реалізації завдань, які ставить життя і держава перед системою професійної підготовки педегогічних кадрів.
Дод.точки доступу:
Марченко, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач кафедри педагогіки Горлівського держаного педагогічного інституту іноземних мов); Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Харченко, Т. Г.
(доцент Луганського національного університету імені Тараса Шевченка; кандидат педагогічних наук).
Нормативно-правове забезпечення індивідуального розвитку вчителя в системі підгтовки педагогічних кадрів Франції / Т. Г. Харченко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. -
№ 2
. - С. 28-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Франція
Франция
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні кадри
--
підготовка педагогічних кадрів
--
європейський досвід
--
педагогічні навчальні заклади
--
досвід європейських країн
--
системи підготовки вчителів
--
педагогические кадры
--
подготовка
педагогических
кадров
--
европейский опыт
--
педагогические учебные заведения
--
опыт европейских стран
--
системы подготовки учителей
Анотація:
Про теорію і практику підготовки педагогічних кадрів у Французькій Республіці.
Знайти схожі
>
4.
Бурова, Елла
(аспірантка кафедри педагогіки).
Проблема взаємодії педагогічної теорії та освітянської практики у роботі вчительських з'їздів / Е. Бурова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 37-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 20 ст. 50 - 60-і рр.
Образование. Педагогика
История образования, 20 ст. 50 - 60-е гг.
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна теорія
--
педагогическая теория
--
педагогічна практика
--
педагогическая практика
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
вищі педагогічні навчальні заклади
--
высшие педагогические учебные заведения
--
учительські з'їзди
--
учительские съезды
--
з'їзди учителів
--
съезды учителей
--
аналіз роботи з'їздів
--
анализ работы съездов
--
взаємодія педагогічної теорії та освітянської практики
--
взаимодействие педагогической теории образовательной практики
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
підвищення кваліфікації вчителів
--
повышение квалификации учителей
--
підготовка педагогічних кадрів
--
подготовка
педагогических
кадров
Анотація:
Розглянуті різні погляди на проблему взаємодії загальноосвітніх шкіл та вищих педагогічних закладів, які обговорювалися в ході роботи з'їздів учителів 50-80-х років ХХ ст. Виокремлено найбільш дискусійні питання, а саме: впровадження нових програм та підручників у навчально-виховний процес школи, активізація роботи викладачів ВНЗ у напрямі надання допомоги вчителям-практикам, підвищення кваліфікації учителів та ін. Проаналізовано діяльність з'їздів учителів досліджуваного періоду в контексті оптимізації взаємодії педагогічної теорії і освітянської практики.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
5.
Шовш, Катерина
(директор; коледж Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ).
Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації / К. Шовш> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. -
№ 1
. - С. 65-71. - Бібліогр. в кінці ст. 70-71 (15 назв). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 2078-1016
УДК
378
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
підготовка педагогічних кадрів
--
подготовка
педагогических
кадров
--
інформаційна культура
--
информационная культура
--
соціальні педагоги
--
социальные педагоги
--
інформаційно-комінікаційні технології
--
информационно-коммуникационные технологии
--
майбутні педагоги
--
будущие педагоги
Анотація:
Аналізуються особливості формування інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів, учителів та соціальних працівників, насамперед, важливість доступу до інформаційно стиснутого соціального досвіду поколінь. Традиції, звичаї народу, особливості його ментальності, що виявляються насамперед у побуті, є тією первинною базою й одночасно джерелом, із якого соціальний педагог черпає моделі, підходи, способи роботи з людьми різного вікового, майнового, релігійного статусу.
Знайти схожі
>
6.
Бутова, Віра
(асистент кафедри іноземних мов та методики викладання).
Роль учителя у забезпеченні якості шкільної освіти Фінляндії / В. Бутова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. -
№ 11
. - С. 101-108. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Фінляндія
Финляндия
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта
--
школьное образование
--
якість освіти
--
качество образования
--
якість шкільної освіти
--
качество школьного образования
--
роль вчителів
--
роль учителей
--
підготовка вчителів
--
подготовка
учителей
--
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
підготовка педагогіних кадрів
--
подготовка
педагогических
кадров
--
здобуття педагогічної освіти
--
получение педагогического образования
--
педагогічна освіта
--
педагогическое образование
Анотація:
Досліджена роль вчителів у забезпеченні якості освіти у фінських загальноосвітніх школах. Дослідження засвідчило високий рівень компетентності та ступеня незалежності фінських вчителів. Показано особливості підготовки вчителів в університетах Фінляндії.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)