Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=професійна компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
91
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Кліменко, В.
(професор кафедри металевих та дерев'яних конструкцій Київського національного університету будівництва і архітектури).
Професіоналізація і психологія викладача вищої школи / В. Кліменко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 10
. - С. 106-112. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Економіка
Вища
професійна
освіта
Экономика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
професійна
компетентність
--
викладачі
--
практична психологія
--
здібності викладачів
--
высшее образование
--
профессиональная компетентность
--
преподаватели
--
практическая психология
--
умения преподавателей
Анотація:
З позиції прикладної психології праці і власного міркування щодо професіоналізації та психології викладача вищої школи протягом його фахової діяльності.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Дивак, Володимир
(молодший науковий співробітник Інституту інформаційних технологій ізасобів навчання АПН України).
Підвищення економічної компетентності директорів шкіл як передумова ефективної діяльності сучасних ЗНЗ / В. Дивак> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 2/3
. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.204
Рубрики:
Школознавство
Школоведение
Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта
--
педагогічні працівники
--
професійна
підготовка
--
директори шкіл
--
економічна
компетентність
--
професійна
компетентність
--
підготовка педагогічних кадрів
--
компетентність
керівників освіти
--
управлінська діяльність
--
безперервне підвищення кваліфікації
--
экономическое образование
--
педагогические работники
--
профессиональная подготовка
--
директора школ
--
экономическая компетентность
--
профессиональная компетентность
--
подготовка педагогических кадров
--
компетентность руководителя образования
--
управленческая деятельность
--
беспрерывное повышение квалификации
Анотація:
Стан сучасної економічної освіти в Україні зумовлений необхідністю переходу до реформування та розвитку економічних знань, орієнтованих на аналіз економічних процесів для формування сучасних економічних поглядів у керівників освіти, спрямування економічної діяльності на ефективне управління школою, інтеграцію процесів навчання і виховання як складових освіти, що створюють засади для формування сучасного світогляду фахівців економічного спрямування.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Березюк, О.
(доцент кафедри судноводіння і безпеки судноплавства Севастопольського національного технічного університету).
Розвивальний аспект формування професійної компетентності майбутніх судноводіїв / О. Березюк, В. Кара, В. Савченко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 1
. - С. 53-58. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища
професійна
освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
технічна освіта
--
іноземні мови
--
професійна
компетентність
--
судноводії
--
высшее образование
--
техническое образование
--
иностранные языки
--
профессиональная компетентность
--
судноводители
Анотація:
Розглядається проблема розвитку особистості майбутнього судноводія у процесі навчання англійської мови професійного спілкування. Аналізуються теоретичні та практичні аспекти проблеми, зокрема способи стимулювання студента до активної пізнавальної діяльності. Визначаються умови, необхідні для підвищення ефективності профільно-орієнтованого вивчення іноземної мови.
Дод.точки доступу:
Кара, В. (асистент кафедри судноводіння і безпеки судноплавства Севастопольського національного технічного університету); Савченко, В. (старший викладач кафедри судноводіння і безпеки судноплавства Севастопольського національного технічного університету)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Боровік, Ольга
(здобувач Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України).
Учитель фізики у вимірі педагогічної майстерності та педагогічної техніки / О. Боровік> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 11
. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.204
Рубрики:
Школознавство
Школоведение
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність
--
педагогічна техніка
--
професійна
компетентність
--
професійна
підготовка вчителя
--
професійне виховання вчителя
--
професійне становлення вчителя
--
майстер-клас
--
неперервна
професійна
освіта
--
вчитель фізики
--
педагогическое мастерство
--
педагогическая техника
--
профессиональная компетентность
--
профессиональная подготовка учителя
--
профессиональное воспитание учителя
--
профессиональное становление учителя
--
мастер-класс
--
непрерывное профессиональное образование
--
учитель физики
Анотація:
Висвітлюється проблема розвитку і саморозвитку професійної компетентності вчителя фізики у вимірі його педагогічної майстерності та педагогічної техніки; розглядається майстер-клас як форма освітнього середовища, що створює передумови та відкриває механізми становлення професійних компетентностей до рівня педагогічної майстерності.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Буринська, Н. М.
Дослідження ефективності використання історичного надбання вітчизняної методики хімії в методичній підготовці студентів - майбутніх учителів хімії / Н. М. Буринська> // Педагогіка і психологія. - 2010. -
№ 1
. - С. 65-74. - Бібліографія : С.73-74 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
вища
професійна
освіта
--
вчитель хімії
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
высшее профессиональное образование
--
история методики преподавания химии
--
історія методики викладання хімії
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
методика навчання хімії
--
методика обучения химии
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
підготовка вчителів
--
подготовка учителей
--
професійна
компетентність
--
професійна
освіта
--
професійна
підготовка
--
профессиональная компетентность
--
профессиональная подготовка
--
профессиональное образование
--
учитель химии
Анотація:
Досліджено вплив використання історичного надбання вітчизняної методики навчання хімії на успішність навчання студентів - майбутніх учителів хімії. Запропонована експериментальна методика засвоєння учнями курсу "Методика навчання хімії". Наведені данн і формуючого експерименту стосовно ефективності запропонованої методики.
Знайти схожі
>
6.
Буряк, В.
(ректор Криворізького державного педагогічного університету; доктор педагогічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України).
Викладач університету: вимоги до особистісних і професійних рис / В. Буряк> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 3/4
. - С. 11-35. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища
професійна
освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
ВНЗ
--
вища освіта
--
викладачі університету
--
вимоги до викладача
--
кадри ВНЗ
--
культура викладачів
--
моральні якості
--
педагогічні вимоги
--
професійна
компетентність
--
высшие учебные заведения
--
ВУЗы
--
высшее образование
--
преподаватели университета
--
требования к преподавателям
--
кадры ВУЗов
--
культура преподавателей
--
моральные качества
--
педагогические требования
--
профессиональная компетентность
Анотація:
Розглядаються педагогічні вимоги до викладача вищого навчального закладу з урахуванням специфіки та характеру університетських занять, дотримання яких буде сприяти ефективності навчання студентів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Швалб, Ю.
(завідувач кафедри соціальної роботи Київського національного університету імені Тараса Шевченка; доктор психологічних наук; професор).
Система професійної підготовки соціальних працівників: концептуальні підстави розробки / Ю. Швалб> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 5/6
. - С. 55-67 : табл.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища
професійна
освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
соціальні працівники
--
підготовка соціальних працівників
--
професійна
підготовка
--
соціальна робота
--
моделі соціальної роботи
--
форми соціальної роботи
--
професійна
компетентність
--
высшее образование
--
социальные работники
--
подготовка социальных работников
--
профессиональная подготовка
--
социальная работа
--
модели социальной работы
--
формы социальной работы
--
профессиональная компетентность
Анотація:
Описуються теоретико-методологічні підстави й досвід побудови системи професійної підготовки соціальних працівників у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка.
Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Стецюк, Кіра
(доцент кафедри історії та українознавства Луганського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
Художньо-естетичний розвиток особисості як детермінанта підвищення професійної компетентності фахівців / К. Стецюк> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 80-85. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища
професійна
освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
розвиток особистості
--
художньо-естетичний розвиток
--
професійна
компетентність
--
вищі навчальні заклади
--
мистецтво
--
вплив мистецтва
--
высшее образование
--
развитие личности
--
художественно-эстетическое развитие
--
профессиональная компетентность
--
высшие учебные заведения
--
искусство
--
влияние искусства
Анотація:
Розкривається сутність творчого та культурогенного потенціалу у структурі компетенції сучасного фахівця; аналізуються чинники впливу мистецтва на підвищення ефективності професійної компетенції; пропонуються заходи з реалізації поставлених перед освітою завдань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Лосєва, Н. М.
Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти / Н. М. Лосєва> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 64-73. - Бібліографія : С.72-73 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.9:370
ББК
88.40
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход
--
акмеология
--
акмеологічний підхід
--
акмеологія
--
керівники освіти
--
компетентність
керівників освіти
--
компетентность руководителя образования
--
личностно-профессиональная зрелость
--
личностно-профессиональная компетентность
--
особистісно-
професійна
зрілість
--
особистісно-
професійна
компетентність
--
педагогическая акмеология
--
педагогическая деятельность
--
педагогическая психология
--
педагогічна акмеологія
--
педагогічна діяльність
--
педагогічна психологія
--
професійна
діяльність
--
професійна
компетентність
--
профессиональная деятельность
--
профессиональная компетентность
--
психология профессий
--
психология руководителя
--
психология управления
--
психологія керівника
--
психологія професій
--
психологія управління
--
руководители образования
--
управление образованием
--
управленческая деятельность
--
управління освітою
--
управлінська діяльність
Анотація:
Розглядаються питання цілісного дослідження особистості професійного керівника навчального закладу з психолого-акмеологічних позицій, показані можливості застосування акмеологічного підходу в цілях особистісно-професійного розвитку керівника. За умов стійкого позитивного ставлення керівника освіти до своєї професійної діяльності його особистісне зростання неодмінно супроводжується і професійним зростанням. Гуманізація освіти, використання акме-технологій, підтримка особистісно-професійного розвитку освітянина неодмінні і в процесі його підготовки, і під час підвищення кваліфікації, і протягом усього професійного життя.
Знайти схожі
>
10.
Добровська, Л. М.
Інтегративний метод формування базових складових технологічної компетентності майбутніх інженерів / Л. М. Добровська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 42-50. - Бібліографія : С.50 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища інженерна освіта
--
вища
професійна
освіта
--
высшее инженерное образование
--
высшее профессиональное образование
--
инженерное образование
--
инженеры
--
интегративный метод
--
інженери
--
інженерна освіта
--
інтегративний метод
--
компетентнісне навчання
--
компетентність
--
компетентностное образование
--
компетентность
--
професійна
компетентність
--
професійна
освіта
--
профессиональная компетентность
--
профессиональное образование
--
система "MatLab"
--
технологическая компетентность
--
технологічна
компетентність
--
MatLab система
Анотація:
Проаналізована сутність професійної інформаційно-комп'ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю, що дозволяє виявити специфічні особливості даної діяльності, пов'язані з її багатофункціональністю в межах таких базових функціональних складових, як організаційно-управлінська, проектно-конструкторська, технологічна, інформаційна і мовна. Використання системи "MatLab" у навчальному процесі сприяє зростанню ефективності навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців під час вивчення дисциплін, пов'язаних із математичним моделюванням, проектуванням і розробленням сучасних інформаційних технологій.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)