Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=образовательные программы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
58
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-58
>
1.
Левочко, М.
(Доцент кафедри бухгалтерського обліку Державної академії статистики, обліку та аудиту, кандидат педагогічних наук).
Наступність як філософська та педагогічна категорія у підготовці фахівців економічної галузі / М. Левочко> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. -
№ 1
. - С. 49-57 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Вища професійна освіта
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
освітні програми
--
наступність навчання
--
філософські категорії
--
категорії науки
--
форми наступності
--
вища освіта
--
економічна освіта
--
етапи наступності освіти
--
образовательные
программы
--
преемственность обучения
--
философские категории
--
формы преемственности
--
высшее образование
--
экономическое образование
--
этапы преемственности образования
Анотація:
Визначено основні умови наступності як багатомірного, багатоаспектного педагогічного явища. Наступність визначається основною умовою всебічного розвитку особистості, засобом реалізації здібностей, а також удосконалення раніше здобутих знань, умінь і навичок.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.07.2009р. Інв.2653ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Похолков, Ю.
(ректор Томського політехнічного університету; доктор технічних наук; професор).
Рейтинг вищих навчальних закладів у Росії / Ю. Похолков, О. Чучалін, Б. Агранович> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 5/6
. - С. 79-91 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Росія
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
ВНЗ
--
вища освіта
--
рейтинги ВНЗ
--
ранжування
--
інженерно-технічні ВНЗ
--
освітні програми
--
технічні університети
--
журнали
--
рейтинг журналів
--
культурна спадщина
--
высшие учебные заведения
--
ВУЗы
--
образовательные
программы
--
технические университеты
--
рейтинг журналов
--
культурное наследие
Анотація:
Розглядаються моделі рейтингів вищих навчальних закладів, які застосовуються в Російській Федерації для оцінки слабких і сильних сторін вищої освіти, відповідно до національних, індивідуальних, загальнонаціональних і державних потреб.
Дод.точки доступу:
Чучалін, О. (проректор Томського політехнічного університету; доктор технічних наук; професор); Агранович, Б. (директор інформаційно-аналітичного центру Томського політехнічного університету; доцент); Кар'єра, журнал \о произв.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Азарова, Світлана
.
Поняття "неформальна освіта" в наукових дослідженнях зарубіжних вчених / С. Азарова> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 1
. - С. 13-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.05
Рубрики:
Неперервна освіта
Азія
Африка
Азия
Африка
Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта
--
формальна освіта
--
позаформальна освіта
--
неперервна освіта
--
позашкільна освіта
--
світова криза в освіті
--
ціложиттєва освіта
--
електронне навчання
--
періоди неформальної освіти
--
дистанційна освіта
--
освітні програми
--
неформальное образование
--
внеформальное образование
--
непрерывное образование
--
мировой кризис в образовании
--
электронное обучение
--
периоды неформального образования
--
дистанционное обучение
--
образовательные
программы
Анотація:
Аналіз дефініції "неформальна освіта", про типи й ознаки неформальної освіти, періоди розвитку неформальної освіти.
Дод.точки доступу:
Десятов, Г. (вітчизняний учений) \о нем\; Деркач, Ю. (вітчизняний учений) \о нем\; Науменко, Р. (вітчизняний учений) \о нем\; Кумбе, Філіп Голл (фахівець з міжнародного розвитку) \о нем\; Хамадахе, Алі (дослідник) \о нем\; Сімкіне (британський науковець) \о нем\; Роджерс, Алан (британський науковець) \о нем\; Фундоментальна освіта. Підгрунтя для всіх людей, документ Юнеско \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Зламанюк, Людмила
(завідувач кафедри теорії та методики освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічноїосвіти; кандидат педагогічних наук; доцент).
Особливості формування особистості учня в процесі входження освіти в Болонський процес / Л. Зламанюк> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 1
. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
система освіти
--
філософські основи освіти
--
реформування освіти
--
освітні програми
--
інституційні перетворення
--
інтеграція науки
--
інтеграція педагогічної освіти
--
модернізація змісту освіти
--
система образования
--
философские основы образования
--
реформирование образования
--
образовательные
программы
--
институционные преобразования
--
интеграция науки
--
интеграция педагогического образования
--
модернизация содержания образования
--
Болонский процесс
--
личность учащегося
--
особистість учня
Анотація:
Про певні особливості формування особистості учня у процесі входження освіти в Болонський процес.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Золотарьова, Ірина
(професор кафедри інформаційних систем ХНЕУ; керівник спільної франко-української програми підготовки магістрів; кандидат економічних наук).
Імплементація європейських підходів до університетських магістерських програм у системі вищої освіти України / І. Золотарьова, Жан-Юг Шоша> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 10
. - С. 42-48
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
навчальні програми
--
міжнародне співробітництво
--
спільні дипломи
--
Болонська декларація
--
освітні програми
--
спільні програми
--
міжнародні програми
--
підготовка магістрів
--
высшее образование
--
учебные
программы
--
международное сотрудничество
--
общие дипломы
--
двойные дипломы
--
образовательные
программы
--
общие
программы
--
международные
программы
--
подготовка магистров
Анотація:
Аналізуються труднощі, з якими стикаються викладачі та керівництво університетів при організації програми подвійного диплома. Пропонуються основні принципи, деякі рішення проблем, пов'язаних із визнанням відмінностей між двома університетськими системами і досягненням взаємної довіри між командами, які відповідають за програму.
Дод.точки доступу:
Шоша, Жан-Юг (професор університету Ліон 2 ім. Люм'єра; керівник спільної франко-української програми підготовки магістрів); Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\Інформатика прийняття рішень та статистика, програма \о ней\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Романюк, Ольга
(завідувачка відділу науково-методичної роботи Публічної бібліотеки імені Лесі Українки, м. Київ).
Система підвищення фахового рівня працівників публічних бібліотек Києва / О. Романюк> // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. -
№ 1
. - С. 37-40. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
023.5
Рубрики:
Публичные библиотеки
Публічні бібліотеки
Украина
Киев
Україна
Київ
Кл.слова (ненормовані):
публичные библиотеки
--
библиотечные кадры
--
повышение квалификации
--
образовательные
программы
--
образовательные
проекты
--
методические отделы
--
управление библиотеками
--
обмен опытом
--
публічні бібліотеки
--
бібліотечні кадри
--
підвищення кваліфікації
--
освітні програми
--
освітні проекти
--
методичні відділи
--
управління бібліотеками
--
обмін досвідом
Анотація:
У статті узагалнено досвід та висвітлено проблемо на шляху безперервної бібліотечної освіти працівників публічних бібліотек м. Києва.
Дод.точки доступу:
Публічна бібліотека імені Лесі Українки \про неї\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Прес-служба МОНМС інформує
> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. -
№ 1
. - С. 3-8. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
міжнародне співробітництво
--
международное сотрудничество
--
вища освіта
--
высшее образование
--
міжвідомчі робочи групи
--
межведомственные рабочие группы
--
рамка кваліфікацій
--
рамка квалификаций
--
всесвітні форуми
--
всемирные форумы
--
брифінги
--
брифинги
--
державне замовлення
--
государственный заказ
--
бізнес-освіта
--
бизнес-образование
--
освітні програми
--
образовательные
программы
--
кругли столи
--
круглые столы
--
студентське самоврядування
--
студенческое самоуправление
--
закони
Анотація:
Інформація прес-служби МОНМС про деякі події у сфері освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
Прес служба МОНС інформує
Дод.точки доступу:
Національна рамка кваліфікацій \о произв.\; Про вищу освіту, закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Байденко, Валентин
(завідувіч кафедри системних досліджень освіти Дослідницького центру проблем якості підготовки фахівців Національного дослідницького технологічного університету "Московський інститут сталі та сплавів"; іноземний член НАНП України; доктор педагогічних наук; професор).
Еволюція бакалаврату і магістратури: 1999-2010 роки (європейський ракурс) / В. Байденко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. -
№ 1
. - С. 9-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти, 1999-2010 рр.
Образование. Педагогика
Организация образования, 1999-2010 гг.
Європа
Европа
Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат
--
магістратура
--
магистратура
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
бакалаврські програми
--
бакалаврские
программы
--
підготовка бакалаврів
--
подготовка бакалавров
--
магістерські програми
--
магистерские
программы
--
вища освіта
--
высшее образование
--
болонський процес
--
болонский процесс
--
болонські ступені
--
болонские степени
--
освітні програми
--
образовательные
программы
Анотація:
Висвітлюються етапи формування"філософії" болонських ступенів, позитивний та негативний зарубіжний досвід проектування освітніх програм у проекції студентоцентрованого результатоорієнтованого і компетентнісного підходів.
Перейти к внешнему ресурсу:
Еволюція бакалаврату
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Пономаренко, Оксана
(асистент кафедри англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей Національного університету біоресурсів та природокористування України; м. Київ).
Особливості профорієнтаційної роботи у навчальних закладах Великої Британії / О. Пономаренко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. -
№ 3
. - С. 69-77. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Організація освіти
Организация образования
Велика Британія
Кл.слова (ненормовані):
вибір професії
--
выбор профессии
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
вища освіта
--
высшее образование
--
освітні програми
--
образовательные
программы
--
система освіти
--
система образования
--
освіта за кордоном
--
образование за рубежом
--
функції профорієнтації
--
функции профориентации
--
система профорієнтації
--
система профориентации
Анотація:
Наголошується необхідність профорієнтаційної роботи на всіх етапах розвитку особистості та формування професійної спрямованостіу майбутніх спеціалістів. Автор вважає систему підготовки кваліфікованих спеціалістів головним завданням професійно-практичної освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
Особливості профорієнтаційної роботи
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Масальський, В. І.
(професор Донецького національного університету; кандидат історичних наук).
Правова і юридична освіта у сучасній Україні: про сутність термінів та правомірність їх використання / В. І. Масальський> //
Грані
: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 3
. - С. 157-162, Д. С. (Скородумов). - Бібліографія : С.161-162: 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
32
ББК
66
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта України
--
высшее образование Украины
--
образовательная политика
--
образовательные
программы
--
образовательные
процессы
--
освітні програми
--
освітні процеси
--
освітня політика
--
підготовка юриста
--
подготовка юриста
--
правова освіта
--
правова освіта населення
--
правоведы
--
правовое образование
--
правознавці
--
професія юриста
--
юридическое образование
--
юридична освіта
Анотація:
Аналізується історико-соціологічне концептуальне дослідження з актуальних і малодосліджених питань: що таке "правова освіта" і "юридична освіта", як ці терміни співвідносяться між собою. Обгрунтовано правомірність використання їх контекстів у сучасній Україні.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-58
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)