Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дитиноцентризм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Сухомлинська, Ольга (академік-секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти АПН України; доктор педагогічних наук; професор; академік АПН України).
    Педагогічний дискурс ХІХ ст. - диференціація й інтеграція ідей / О. Сухомлинська // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 31 - 41. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74в06
Рубрики: Організація освіти в Україні, 16 ст.
   Организация образования в Украине, 19 ст.

   Україна
    Росія

    Європа

Кл.слова (ненормовані):
полемічна література -- освітня парадигма -- педагогічна наука -- освітньо-культурний простір -- педагогічний і просвітницький рух -- парадигма вільного розвитку дитини -- гуманітарна освіта -- фізичне виховання -- дитиноцентризм -- матеріалістична освіта -- православна педагогика -- народництво -- полемическая литература -- образовательные парадигмы -- педагогическая наука -- образовательно-культурный простор -- педагогическое и просветительское движение -- парадигма свободного развития ребенка -- гумманитарное образование -- физическое воспитание -- материалистическое образование
Анотація: Розглянуто стан освіти, педагогіки попередніх століть, видзначені самостійність двох народів- українців і росіян, двох систем освіти, двох напрямів, що пізніше, у кінці ХУІІІ ст., об'єднались і утворили одне ціле.


Дод.точки доступу:
Пирогов, М.І. \о нем\; Ушинський, К.Д. \о нем\; Лигафт, П.Ф. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Рапіна, Лідія (головний редактор "Педагогічної газети").
    Педагогічні читання на Черкащині:: В.О.Сухомлинський і О.А.Захаренко / Л. Рапіна // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 47-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.03(4Укр)
Рубрики: Освіта. Педагогика, 20ст.
   Образование. Педагогика

   Україна
    Черкаська область

Кл.слова (ненормовані):
учителі-новатори -- альтернативна школа -- гуманістичний педагогічний світогляд -- концепція розвитку школи -- експериментальна пошукова робота -- стогнаційні процеси у суспільстві й освіті -- всебічно розвинена особистість -- педагогіка конкретної мети -- нетрадиційна концепція -- вектор розвитку -- внутрішній світ дитини -- духовне добро -- всеукраїнські педагогічні читання -- авторські школи -- рух добротворення -- дитиноцентризм -- учителя-новаторы -- гуманистичное педагогичное мировоззрение -- концепция развития школы -- экспериментальная поисковая работа -- стогнационные процессы в обществе и в мире -- всесторонне развитая личность -- педагогика конкретной цели -- нетрадиционная концепция -- вектор развития -- внутренний мир ребенка -- духовное богатство -- движение доброделания
Анотація: Осмислити неоціненні здобутки Сухомлинського і Захаренка в педагогічній науці - таке завдання поставили перед собою науковці Національної акдемії педагогічних наук України, перебуваючи на гостинній землі Черкащини.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Захаренко, О.А. (директор Сахнівської школи) \о нем\; Савченко, О. (дійсний член НАПН України; голова Української асоціації імені В.О.Сухомлинського) \о нем\; Сухомлинська, О. (академік-секретар відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України) \о ней\; Кузьмінський, А. (ректор Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького; доктр педагогічних наук) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Марченко, Наталія.
    Принципи гуманізації і гуманітаризації освіти у наукових пошуках А. Г. Погрібного та їх розвиток у працях українських учених / Н. Марченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 106-111. - Бібліогр.: 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.03д + 74.04в2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки

   Образование. Педагогика

   История педагогики

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- воспитание -- розвиток особистості -- развитие личности -- антропоцентризм -- гуманізація освіти -- гуманизация образования -- гуманітаризація освіти -- гуманитаризация образования -- дитиноцентризм -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- нормативно-правові документи -- державні національні програми -- государственные национальные программы -- педагогічна теорія -- педагогическая теория
Анотація: На основі аналізу сутності понять "гуманізація та гуманітаризація освіти", їх генези та розвитку розкривається внесок А. Г. Погрібного у теоретичне осмислення та практичну реалізацію зазначених принципів в українській системі освіти. Детально проаналізовано Державну національну програму "Освіта" ("Україна ХХІ століття"), що є першим нормативно-правовим документом, у якому зазначено шляхи реформування названої галузі відповідно до принципів демократизації, гуманізації та гуманітаризації освіти, та інші загальнонаціональні нормативні документи.


Дод.точки доступу:
Погрібний, Анатолій Григорович (український літературознавець; письменник; критик і публіцист; політичний, культурний і громадський діяч ; 1942-2007) \про нього\; Гончаренко, Семен Устимович (академік НАПН України; головний спеціаліст Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України ; 1928-2013) \про нього\; Мальований, Юрій Іванович (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; член-кореспондент НАПН України ; 1939-) \про нього\; Кремень, Василь Григорович (український вчений; державний, політичний та громадський діяч, президент НАПН України (з 1997) ; 1947-) \про нього\; Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; дійсний член (академік) НАПН України; ректор НПУ ім. М. П. Драгоманова ; 1949-) \про нього\; Освіта, державна національна програма \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Проскура, Олена (кандидат психологічних наук).
    Життя, віддане дітям: Януш Корчак / О. Проскура // Дошкільне виховання. - 2015. - № 10. - С. 6-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.03-8
Рубрики: Персоналії діячів освіти
   Персоналии деятелей образования

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- біографії педагогів -- дитиноцентризм -- усвідомлене батьківство -- оцінювання розвитку -- морально-етичні бесіди -- Голокост -- выдающиеся педагоги -- детоцентризм -- осознанное родительство -- оценивание развития -- морально-этические беседы -- Холокост -- педагогічні видання -- педагогические произведения
Анотація: В статті висвітлюється життєвий та творчий шлях Януша Корчака, який до останку віддав своє життя дітям.


Дод.точки доступу:
Корчак, Януш (Гольшмідт Генрік ; польський педагог; письменник; лікар; суспільний діяч ; 1878-1942) \про нього\; Вільчинська, Стефанія (педагог ; 1886-1942) \про неї\; Як любити дитину, книга \о произв.\; Дитина в сім'ї, книга \о произв.\Будинок сиріт \про нього\; Наш дім \про нього\

Знайти схожі

5.


    Жадленко, Ірина (аспірант; Класичний приватний університет; м. Запоріжжя).
    Дошкільне дитинство крізь призму педагогічних концепцій / І. Жадленко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. - № 2. - С. 118-124. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Дошкольная педагогика
   Дошкільна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- дошкольное образование -- педагогічні концепції -- педагогические концепции -- дитиноцентризм -- детоцентризм
Анотація: Розглянуто дошкільне дитинство як унікальний та особливий період у становлення й розвитку дитини. Проаналізовано сутність дитиноцентричних ідей, що є визначальними для більшості виховних напрямів та наукових течій сьогодення.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Теорія_і_практика_управл_соц_системами_2016_2\10.pdf
Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

6.


    Лохвицька, Любов (кандидат педагогічних наук).
    Дошкільна освіта Фінляндії: погляд зсередини [Текст] / Л. Лохвицька // Дошкільне виховання. - 2017. - № 6. - С. 13-15 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

   Фінляндія
    Финляндия

    Гуйттінен, місто

    Гуйттинен, город

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка у світі -- фінська дошкільна освіта -- якість освіти -- дитиноцентризм -- фінські дитячі садки -- типи дитячих садків -- запис до дитячих садків -- електронна реєстрація -- співпраця з батьками -- індивідуальні програми виховання -- сімейні дитсадки -- принцип ергономічності -- педагогика в мире -- финское дошкольное образование -- качество образования -- детоцентризм -- финские детские садики -- типы детских садиков -- запись в детские садики -- электронная регистрация -- сотрудничество с родителями -- индивидуальные программы воспитания -- семейные детские садики -- принцип эргономичности -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные учреждения
Анотація: Автор статті розповідає про організацію дошкільної освіти у Фінляндії, розглянуто типи садків, організація запису до садків.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Монтессорі, Марія ( італійський лікар; педагог; перша італійка, що стала доктором медицини; прославилася розробкою педагогічної методики ; 1870-1952) \о ней\; Штайнер, Рудольф (австрійський вчений; філософ-містик; доктор філософії; письменник; езотерик; соціальний реформатор; архітектор; засновник антропософії ; 1861-1925) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Кремень, Василь (доктор філософських наук; академік НАН і НАПН України; президент).
    Утвердження особистості людини, суспільне єднання й патріотизм - ціннісні орієнтири сучасного глобалізованого світу / В. Кремень ; спілкувалася Анжеліна Пугач // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 5/6. - С. 3-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
интервью -- освітні реформи -- образовательные реформы -- філософія освіти -- философия образования -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- дитиноцентризм -- інформаційні технології -- информационные технологии
Анотація: Мова в інтерв'ю йде про освітню реформу, про концепцію Нової української школи, про змістовні і процесуальні складові освітньої діяльності, переосмисленні ії ціннісного контексту.


Дод.точки доступу:
Пугач , Анжеліна (головний редактор); Пугач , Анжеліна

Знайти схожі

8.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; дійсний член НАПН України; головний науковий співробітник).
    Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
ціннісний потенціал -- ценностный потенциал -- модернізація освіти -- модернизация образования -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- літературна спадщина -- литературное наследие -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- шкільна освіта -- школьное образование -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- методологія педагогічної діяльності -- методология педагогической деятельности -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- дитиноцентризм -- тема людини -- тема человека
Анотація: Розкрито ціннісний потенціал літературної спадщини Василя Сухомлинського. Обґрунтовано, що духовним осердям творів В. О. Сухомлинського є утвердження у почуттях, свідомості, вчинках дітей позачасових цінностей, які єднають педагогіку з філософією. Стверджується, що в умовах модернізації освіти варто переосмислювати твори педагогів-класиків, до яких належить Василь Сухомлинський.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Дроздовський, Дмитро (кандидат філологічних наук; докторант; Інститут літератури імені Т. Шевченка; головний редактор журналу "Всесвіт"; член комітету з Національної премії Т. Шевченка).
    Читацькоцентрична чи текстоцентрична парадигма вивчення літератури в школі [Текст] / Д. Дроздовський // Всесвітня література в школах України : щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 10-13 : портр. - Библиогр.: с. 10, 11, 13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- текстоцентричне вивчення літератури -- текстоцентрическое изучение литературы -- читацькоцентричне вивчення літератури -- читателецентрическое изучение литературы -- модернізм -- модернизм -- постмодернізм -- постмодернизм -- метамодернізм -- метамодернизм -- нова українська школа -- новая украинская школа -- дитиноцентризм -- ребенкоцентризм
Анотація: Розглядаючи проблему вибору між читацькоцентричним та текстоцентричним підходами до викладання літератури, автор зазначає, що варто використовувати паралельно обидва методи, роблячи акцент почергово на тому чи іншому, залежно від завдань, які ставлять перед собою учитель та учень.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (05.03.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Дзьомба, Н.
    Права дитини та обов’язки журналіста: юридичне підґрунтя моральних норм журналістики про дітей / Н. Дзьомба // Вісник / Львів. політехн. - Львів, 2019. - Вип. 3. Журналістські науки. - С. 110-121. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Преса
   Пресса

   Соціологія

   Социология

Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- журналистика -- моральні норми журналістики -- моральные нормы журналистики -- журналістська етика -- журналистская этика -- права дитини -- права ребенка -- дитиноцентризм -- культура дитинства -- культура детства


Дод.точки доступу:
Чухрай, Н. І. \ред.\; Львівська політехніка(Львів)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)