Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=компетентісний підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Заблоцька, Ольга (завідувач кафедри хімії Житомирського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
    Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / Заблоцька // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 23 - 28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.580.2
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

Кл.слова (ненормовані):
компетентісний підхід -- пошуковий експеримент -- діагностика компетенцій -- системний аналіз -- самонавчання -- компетентісна орієнтація -- творчий рівень -- методологічні принципи -- концептуальна модель -- аксіологічний підхід -- аналіз кейс-ситуацій -- кейс-ситуації -- дидактичні завдання -- ціннісні орієнтації -- мотивація навчання -- предметні компетенції -- компетентостный подход -- диагностика компетенций -- поисковый эксперимент -- системный анализ -- самообучение -- компетентностная ориентация -- творческий уровень -- методологические принципы -- концептуальная модель -- аксиологический подход -- анализ кейс-ситуаций -- кейс-ситуации -- дидактические задания -- ценностные ориентации -- мотивация обучения -- предметные компетенции
Анотація: Запропонована концептуальна модель є одним їз можливих варіантів формування у студентів предметних компетенцій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Цветкова, А. Л.
    Электронная библиотека на основе информационной среды образовательного учреждения / А. Л. Цветкова // Науч.-техн. б-ки. - 2010. - № 5. - С. 67-75 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: БИБЛИОТЕКИ ВУЗОВ
   БІБЛІОТЕКИ ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
БИБЛИОТЕКИ ВУЗОВ -- электронные библиотеки -- информатизация -- компетентностный подход -- БІБЛІОТЕКИ ВНЗ -- електронні бібліотеки -- інформатизація -- КОМПЕТЕНТІСНИЙ ПІДХІД


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

3.


    Тархан, Л. (завідувач кафедри технології і конструювання швейних виробів Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор педагогічних наук; доцент).
    Компетентнісний підхід як інновація в навчанні майбутніх інженерів-педагогів / Л. Тархан // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 3/4. - С. 82-88. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- професійна освіта -- компетентісний підхід -- інженерно-педагогічна освіта -- высшее образование -- профессиональное образование -- компетентностный подход -- инженерно-педагогическое образование
Анотація: Розглядається проблема запровадження компетентнісного підходу у вищій інженерно-педагогічній школі. Розкриваються інноваційні складові навчальних програм та курсів у постановці завдань компетентнісного підходу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Таранік-Ткачук, Катерина (в. о. наальника відділу експериментальної педагогіки та управління освітою департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Методичні рекомендації щодо вивчення української мови у 2013-2014 навчальному році [Текст] / К. В. Таранік-Ткачук // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - № 7-8. - С. 2-12 : табл. . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- методичні рекомендації -- методические рекомендаци -- мовленнєва змістова лінія навчання -- речевая содержательная линия обучения -- мовна змістова лінія навчання -- языковая содержательная линия обучения -- компетентісний підхід -- компетентностный подход -- підручники -- учебники -- аудіювання -- аудирование -- говоріння -- говорение -- критерії оцінювання навчальної діяльності учнів -- критерии оценивания учебной деятельности учеников -- діалогічне мовлення -- диалогическая речь -- монологічне мовлення -- монологическая речь -- письмо -- перекази -- изложения -- твори -- сочинения -- читання -- чтение
Анотація: Методичні рекомендації щодо викладання української мови у 5-11 класах.


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т. (старший науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України; кандидат педагогічних наук)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (01.09.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Труніна, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; доцент кафедри економітки Східно-Українського національного університету ім. В.Даля; м.Краматорськ).
    Розробка конкурентної сртратегії суб'єкта підприємницької діяльності на основі компетентісного підходу [Текст] / Ірина Михайлівна Труніна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 206-213 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.9(0)09г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Национальная экономика

   Національна економіка

   Частное предпринимательство

   Приватне підприємництво

Кл.слова (ненормовані):
компетентностный подход -- компетентісний підхід -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- рыночное функционирование -- ринкове функціонування -- системные матрицы -- системні матриці -- стратегические альтернативы -- стратегічні альтернативи -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- управленческие влияния -- управлінські впливи
Анотація: Визначено сутність конкурентної стратегії суб'єкта підприємницької діяльності (СПІД) та загальні підходи до її розробки, що дало змогу встановити основні етапи формування конкурентної стратегії СПД. Наведено приклад реалізації конкурентної стратегії суб'єкта підприємницької діяльності як сукупності управлінських впливів на ключові сфери компетенції. Побудовано матрицю стратегічних альтернатив забезпечення конкурентоспроможності суб'єкта підприємницької діяльності з використанням компетентнісного підходу. Доведено, що універсальної підприємницької конкурентної стратегії не існує. Продемонстровано основні альтернативи конкурентної стратегії у підприємництві.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

6.


    Карпенко, Тетяна Вікторівна (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедрою менеджменту та економіки філіалу Далекосхідного федерального університету; м.Новошахтинськ; Росія).
    Перспективи використання компетентісного підходу до розвитку підприємництва у сфері оцінювання кваліфікації [Текст] / Т. В. Карпенко, М. М. Скорєв, Д. В. Залозная // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 298-305 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.9(2РОС)09г-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Частное предпринимательство

   Приватне підприємництво

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
компетентностный подход -- компетентісний підхід -- управление персоналом -- управління персоналом -- оргнизационная методология -- організаційна методологія -- отличительные особенности -- відмінні особливості -- оценка квалификации -- оцінювання кваліфікації -- оценочные подходы -- оціночні підходи -- предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- системные преимущества -- системні переваги -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність
Анотація: Порівняно стандартний і компетентнісний підходи до оцінювання кваліфікації, виявлено особливості і переваги компетентнісного підходу до підприємництва у сфері оцінювання кваліфікації, наведено результати порівняльного аналізу ефективності стандартного і компетентнісного підходів до оцінювання кваліфікації, а також SWOT-аналіз перспектив використання компетентнісного підходу для розвитку підприємництва у сфері оцінювання кваліфікації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Скорєв, Михайло Михайлович (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою економіки, обліку та аналізу Ростовського державного транспортного університету; м.Ростов-на-Дону; Росія); Залозная, Діана Вікторівна (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедрою менеджменту та економіки філіалу Далекосхідного федерального університету; м.Новошахтинськ; Росія)

Знайти схожі

7.


    Рогозинська-Мітрут, Іоанна (Dr Hab; професор факультету економіки університету Іоанна Зластовуста; м. Горзов Великопольські; Польща).
    Емпіричний вимір раціональних елементів управлінських компетентностей [Текст] / Рогозинська-Мітрут І., Г. Дроздовські // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 237-242 : табл. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.012.1в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
кадры -- кадри -- компетентностный подход -- компетентісний підхід -- менеджеры -- менеджери -- качество персонала -- якість персоналу -- организационные навыки -- організаційні навички -- профессиональные знания -- професійні знання -- самооценивание -- самооцінювання -- упраленческие компетентности -- управлінські компетентності -- факторная структура знаний -- факторна структра знань
Анотація: Проаналізовано елементи, що формують раціональний вимір управлінських компетентностей, що спираються на знання, навички та розуміння. Визначено факторну структуру знань та навичок менеджерів. Детально описано емпіричний рівень самооцінювання раціональних компетентностей. Це дозволило виміряти ступінь рішучості менеджерів в умовах необхідності адаптувати свій потенціал компетентностей до ситуації, що змінюється.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Дроздовські , Гжегож (Dr.; факультет економіки університету Іоанна Зластовуста; м. Горзов Великопольські; Польща)

Знайти схожі

8.


    Раков, С. (доктор педагогічних наук; доцент; головний науковий співробітник відділу освітньої аналітики вищої школи Інституту освітньої аналітики Міністерства освіти і науки України).
    Впровадження тесту загальної навчальної правничої компетентності як спосіб підвищення ефективності та справедливості відбору вступників на магістерські програми за спеціальністю 081 "Право" / С. Раков, В. Терещенко // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 120-129. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)в7
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- вступительные тесты -- вступні тести -- вступитаельные экзамены -- вступні випробування -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- компетентостный подход -- компетентісний підхід -- магистратура -- магістратура -- образовательная реформа -- освітня реформа -- общая обучающая правоведческая компетентность -- загальна навчальна правнича компетентність -- правовое образование -- правнича освіта -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- системы отбора -- системи відбору -- тестирование -- тестування -- юридические квалификационные уровни -- юридичні кваліфікаційні рівні -- юридические профессии -- юридичні професії
Анотація: Обґрунтовано доцільність впровадження у систему відбору вступників на навчання у магістратурі за спеціальністю 081 «Право» тесту загальних навчальних правничих компетентностей (ТЗНПК) як способу підвищення ефективності і справедливості відповідного відбору. Аргументовано, що можливість впровадження цього тесту мотивована орієнтацією сучасної освіти на формування особистісних і фахових компетентностей та потребою запровадження багатофакторного підходу при відборі вступників на магістерські правничі програми. Схарактеризовано сутність загальної навчальної компетентності як методологічної основи ТЗНПК. Висловлено пропозицію щодо доповнення системи відбору на бакалаврські правничі програми тестом загальної навчальної компетентності (ТЗНК), що сприятиме гармонізації систем відбору на різні рівні вищої правничої освіти й слугуватиме орієнтиром щодо підвищення компетентнісної складової в цій галузі.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Терещенко, В. (кандидат філологічних наук; доцент; провідний спеціаліст відділу дослідження та аналітики Українського центру оцінювання якості освіти); О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\Про вищу освіту, Закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Антонова, Олена Михайлівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку та фундаментальної економіки Національної академії управління; м.Київ).
    Методи і моделі оцінювання якості освітньої діяльності як складової економіки [Текст] / О. М. Антонова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 57-72 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.053в + 65.497в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология экономического анализа

   Методологія економічного аналізу

   Экономика образования

   Економіка освіти

Кл.слова (ненормовані):
аналитические методы -- аналітичні методи -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшее профессионапльное образование -- вища професійна освіта -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- государственная аккредитация -- державна акредитація -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- компетентостный подход -- компетентісний підхід -- компетентність випускника ВНЗ -- компетентность выпускника вуза -- вимоги ринку праці -- требования рынка труда -- качество образования -- якість освіти -- качество образовательной деятельности -- якість освітньої діяльності -- тлумачення термінів -- толкование терминов -- аккредитация образовательных программ -- акредитація освітніх програм -- качество персонала -- якість персоналу -- модели оценки качества образования -- моделі оцінки якості освіти -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- сертификация специалистов образования -- сертифікація спеціалістів освіти -- терминология -- термінологія -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність -- экономическая безопасность сферы высшего образования -- економічна безпека сфери вищої освіти -- міжнародні стандарти системи якості освіти -- международные стандарты системы качества образования
Анотація: Розглянуто методи та моделі оцінювання якості освітньої діяльності як складової економіки, які дозволяють враховувати взаємний вплив напрямів діяльності ВНЗ, а також їх вплив на результат навчання студентів для забезпечення економічної безпеки. Визначено поняття «якість освіти». Розглянуто зарубіжний досвід акредитації освітніх програм і сертифікацію спеціалістів. Проаналізовано державні моделі оцінювання якості освіти та низку інших моделей. Визначено найбільш ефективним підходом до оцінки якості освітньої діяльності – компетентнісний підхід.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\8.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)