Пошуковий запит: <.>K=ценностные ориентации<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Патракова, Анжела (провідний соціолог відділу соціальних структур Інституту соціології НАН України). Соціально-класові позиції та ціннісні орієнтації / Анжела Патракова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 169-185. - Бібліографія : С.184-185. - На рус. яз.
ББК 60.52 Рубрики: Соціологія Социология Україна Росія Кл.слова (ненормовані): соціальне дослідження -- задоволеність -- класова структура -- классовая структура -- методи соціологічних досліджень -- методы социологических исследований -- порівняльна соціологія -- порівняльні дослідження -- самовосприятие -- самооценка -- самооцінка -- самосприйняття -- социальная структура общества -- социально-классовые позиции -- социальные классы -- социологические исследования -- соціальна структура суспільства -- соціальні класи -- соціально-класові позиції -- соціологічні дослідження -- сравнительная социология -- сравнительные исследования -- удовлетворенность -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації Анотація: Досліджено взаємозв'язок між позицією в класовій структурі і ціннісними орієнтаціями особистості стосовно себе і суспільства для двох країн: України й Росії. Автор статті спирається на дані Європейського соціального дослідження ( European Social Surve y, ESS) та використовує методику міжнародної дослідницької групи на чолі з М. Коном (модифікована версія класифікації Е. Райта та факторний аналіз за 45 індикаторами).
Дод.точки доступу: Европейское социальное исследование \о произв.\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
|
Лобанова, А. С. (заведующая кафедрой социологии и экономики Криворожского государственного пед. университета). Ценностные ориентации: концептуализация понятия в контексте социальных изменений / А. С. Лобанова, Н. П. Чутова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 3. - С. 89-93. - Бібліографія : С.92-93 : 26 назв
ББК 60.52
Кл.слова (ненормовані): концептуализация -- концептуалізація -- социальные изменения -- социокультурные трансформации -- социологические понятия -- Социология -- соціальні зміни -- соціокультурні трансформації -- соціологічні поняття -- Соціологія -- ценности -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності Анотація: Исследуется понятие "ценностные ориентации" в западной и отечественной социологии; выявляется содержательное наполнение этого понятия и его изменения с учетом социокультурных трансформаций.
Дод.точки доступу: Чутова, Н. П. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.08.2009р. Інв.2802ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
|
Заблоцька, Ольга (завідувач кафедри хімії Житомирського аграрного університету; кандидат педагогічних наук). Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / Заблоцька> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 23 - 28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.580.2 Рубрики: Організація освіти в Україні Организация образования в Украине Кл.слова (ненормовані): компетентісний підхід -- пошуковий експеримент -- діагностика компетенцій -- системний аналіз -- самонавчання -- компетентісна орієнтація -- творчий рівень -- методологічні принципи -- концептуальна модель -- аксіологічний підхід -- аналіз кейс-ситуацій -- кейс-ситуації -- дидактичні завдання -- ціннісні орієнтації -- мотивація навчання -- предметні компетенції -- компетентостный подход -- диагностика компетенций -- поисковый эксперимент -- системный анализ -- самообучение -- компетентностная ориентация -- творческий уровень -- методологические принципы -- концептуальная модель -- аксиологический подход -- анализ кейс-ситуаций -- кейс-ситуации -- дидактические задания -- ценностные ориентации -- мотивация обучения -- предметные компетенции Анотація: Запропонована концептуальна модель є одним їз можливих варіантів формування у студентів предметних компетенцій.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>4.
|
Чибісова, Н. Г. (доцент Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; проректор). Культурно-освітнє середовище і його роль у формуванні сучасного спеціаліста / Н. Г. Чибісова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 6. - С. 103-105. - Бібліографія : С.105 : 5 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- культурно-образовательная среда -- культурно-освітнє середовище -- образовательная среда -- освітнє середовище -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- студентство -- студенчество -- ценности молодежи -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності молоді Анотація: У статті розглядається культурно-освітнє середовище ВНЗ, його ціннісні засади та виховний вплив на студентську молодь; аналізуються цінності сучасного студентства, виявляється роль культурно-освітнього середовища ВНЗ у формуванні цінностей спеціаліста .
Знайти схожі
|
>5.
|
Антоненко, Т. Л. Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця / Т. Л. Антоненко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 26-36. - Бібліографія : С.35-36 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.5 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): акмеологический подход -- акмеологічний підхід -- аксиологический подход -- аксіологічний підхід -- вища освіта -- высшее образование -- духовність особистості -- духовность личности -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійне становлення -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональное становление -- ценности -- ценностно-смысловая сфера -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-смислова сфера -- цінності Анотація: В статті розкрито сутність ціннісно-смислової сфери майбутнього спеціаліста, розглянуті акмеологічний та аксеологічний підходи щодо досконалості людини, формування людини культури, людини-професіонала. Важливим завданням психології є розвиток специфіч но людського в людині; становлення ціннісно-смислової сфери - визначальна психічна особливість юнацького віку, в якому відбувається особистісне, професійне, соціальне й духовно-практичне самовизначення; система цінностей, яку приймає майбутній фахівец ь, формує його ціннісну свідомість; найвищим рівнем ціннісно-смислового світу особистості є ідеал як"образ-взірець, як втілення того, чим може стати особистість, стимул і регулятор її розвитку".
Знайти схожі
|
>6.
|
Чутова, Н. П. (старший преподаватель кафедры философии Криворожского технического университета). Механизм социальной интеракции молодежи и масс-медиа: ценностно-нормативный аспект / Н. П. Чутова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 65-70. - Бібліографія : С.70 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 60.54 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): засоби масової комунікації -- ЗМІ і молодь -- мас-медіа -- масс-медиа -- СМИ и молодежь -- социальная интеракция -- молодь -- социология молодежи -- социология СМИ -- соціальна інтеракція -- соціологія ЗМІ -- соціологія молоді -- средства массовой коммуникации -- ценности молодежи -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності молоді Анотація: В статье анализируется специфика взаимодействия масс-медиа и молодежи, подчеркивается доминирующая роль СМИ в формировании ценностной системы молодежи.
Знайти схожі
|
>7.
|
Новіков, Микола (учитель фізичної культури та спорту ліцею; спеціаліст вищої категорії; майстер спорту з легкої атлетики та східних єдиноборств). Турбота про здоров'я - шлях до гуманізації фізичного виховання / М. Новіков, В. Понафідін> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 74-75. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.200 Рубрики: Теорія і методика виховання Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): фізичне виховання -- цінністні орієнтири -- самореалізація -- спортивні традиції -- физическое воспитание -- ценностные ориентации -- самореализация -- спортивные традиции Анотація: Про систему заохочень до занять фізичною культурою ліцеї при Донецькому національному університеті
Дод.точки доступу: Понафідін, Віктор (учитель фізичної культури та спорту ліцею; спеціаліст першої категорії; майстер спорту з легкої атлетики); Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>8.
|
Радионова, Н. В. (профессор кафедры философии Харьковского нацыионального педагогического ун-та им. Г. Сковороды). Ценностные ориентации в культурно-образовательном пространстве Слобожанщины ХІХ века / Н. В. Радионова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 3. - С. 53-55. - Бібліографія : С.55 : 3 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 87.3(4/8) Рубрики: Філософія, 19 ст. Философия Україна Украина Кл.слова (ненормовані): история культуры -- история философии -- історія культури -- історія філософії -- межкультурное взаимодействие -- міжкультурна взаємодія -- образовательное пространство -- освітній простір -- Слобожанщина -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації Анотація: Посвящено описанию доминирующих ценностных ориентаций в культуре Слобожанщины 19 в., роли Харьковского университета в культурном поле региона и в формировании мультикультурных связей на Слобожанщине.
Дод.точки доступу: Харківський університет \о нем\; Харьковский университет \о нем\ Знайти схожі
|
>9.
|
Мешков, И. М. (соискатель кафедры философии Днепропетровского национального университета имени Олеся Гончара). Концепция формализации структуры ценностных ориентаций в работах Г. Риккерта / И. М. Мешков> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 70-72. - Бібліографія : С.72 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 87.3(0) Рубрики: Філософія Философия Кл.слова (ненормовані): буття -- бытие -- всемирная история философии -- всесвітня історія філософії -- индивидуализирующий метод -- індивідуалізуючий метод -- персоналии философов -- персоналії філософів -- структура ценностей -- структура цінностей -- формализация структуры ценностей -- формалізація структури цінностей -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації Анотація: Статья представляет собой попытку формализации структуры ценностей на основе концепции ценностной теории Г. Риккерта с целью выделения в ценности собственной структуры и фиксации ее элементов в логических категориях.
Дод.точки доступу: Риккерт, Генрих (1863-1936) \о нем\; Ріккерт, Генріх (1863-1936) \о нем\ Знайти схожі
|
>10.
|
Рогова, О. Г. (методист Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Аксіологічний аспект гуманітарної парадигми освіти / О. Г. Рогова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 56-59. - Бібліографія : С.59 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): аксиологический подход -- аксиология педагогики -- аксіологічний підхід -- аксіологія педагогіки -- гуманистическая педагогика -- гуманитарная парадигма образования -- гуманістична освіта -- гуманістична педагогіка -- гуманітарна парадигма освіти -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образовательные -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності Анотація: Аналізується важливість актуалізації аксіологічного підходу до формування змісту сучасної освіти в контексті гуманітарної парадигми, розглядається проблема цінностей і ціннісних орієнтацій у сучасній вітчизняній філософії освіти.
Знайти схожі
|
|
|