Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=дидактичні завдання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Заблоцька, Ольга
(завідувач кафедри хімії Житомирського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / Заблоцька> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 4
. - С. 23 - 28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.580.2
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Кл.слова (ненормовані):
компетентісний підхід
--
пошуковий експеримент
--
діагностика компетенцій
--
системний аналіз
--
самонавчання
--
компетентісна орієнтація
--
творчий рівень
--
методологічні принципи
--
концептуальна модель
--
аксіологічний підхід
--
аналіз кейс-ситуацій
--
кейс-ситуації
--
дидактичні
завдання
--
ціннісні орієнтації
--
мотивація навчання
--
предметні компетенції
--
компетентостный подход
--
диагностика компетенций
--
поисковый эксперимент
--
системный анализ
--
самообучение
--
компетентностная ориентация
--
творческий уровень
--
методологические принципы
--
концептуальная модель
--
аксиологический подход
--
анализ кейс-ситуаций
--
кейс-ситуации
--
дидактические задания
--
ценностные ориентации
--
мотивация обучения
--
предметные компетенции
Анотація:
Запропонована концептуальна модель є одним їз можливих варіантів формування у студентів предметних компетенцій.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Дроздова, Ірина
(докторант Херсонського державного університету).
Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Ірина Дроздова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 5
. - С. 33-38. - Бібліографія : С.38 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
види читання
--
виды чтения
--
дидактические задания
--
дидактичні
завдання
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
мова професійного спілкування
--
мовленнєва діяльність
--
навчальна діяльність
--
навчальна діяльність студентів
--
навчання читанню
--
обучение чтению
--
професійне мовлення
--
профессиональная речь
--
речевая деятельность
--
украинский язык
--
украинский язык профессиональной направленности
--
українська мова
--
українська мова професійного спрямування
--
учебная деятельность студентов
Анотація:
Висвітлено особливості навчання студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ читанню фахових текстів. Запропоновано систему завдань, спрямовану на формування професійного мовлення студентів.
Знайти схожі
>
3.
Лепейко, Тетяна
(завідувач кафедри менеджменту і бізнесу ХНЕУ; доктор економічних наук; професор; відмінник освіти України).
Концепція педагогічного дизайну навчальних систем / Т. Лепейко, О. Пушкар> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 10
. - С. 63-77 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
навчальні системи
--
педагогічний дизайн
--
методи навчання
--
структура компетенцій
--
мультимедійні навчальні комплекси
--
стилі навчання
--
студенти
--
типи студентів
--
дидактичні
завдання
--
дидактичні
інструменти
--
высшее образование
--
учебные системы
--
педагогический дизайн
--
методы обучения
--
мультимедийные учебные комплексы
--
стили обучения
--
дидактические задания
--
дидактические инструменты
Анотація:
Обгрунтовується концепція педагогічного дизайну навчального простору на основі компетентнісного підходу та з орієнтацією на особистість студента. Запропоновано підхід до її реалізації через побудову архітектури мультимедійного навчального комплексу, який базується на інтерактивності.
Дод.точки доступу:
Пушкар, Олександр (завідувач кафедри комп'ютерних систем і технологій ХНЕУ; доктор економічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)