Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мовленнєва діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Федяєва, Валентина (кандидат педагогічних наук; проректор Херсонського державного університету).
    Роль сім'ї у вихованні мовної особистості / В. Федяєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
виховання молодого покоління -- молода людина -- мовна особистість -- виховний процес -- становлення особистості -- особистість -- мовленнєва діяльність -- рідна мова -- сімейне виховання -- мовне виховання -- функції мови -- спілкування -- поліфункціональність мови -- цінність мови -- діяльнісна функція мови -- мовлення -- мовленннєвий розвиток дитини -- мовленнєве спілкування -- культура мовлення -- воспитание молодого поколения -- молодой человек -- становление личности -- воспитательный процесс -- личность -- языковая деятельность -- родной язык -- семейное воспитание -- языковое воспитание -- функции языка -- общение -- многофункциональность языка -- ценность языка -- деятельная функция языка -- языковое развитие ребенка -- языковое общение
Анотація: Сучасна педагогічна наука розглядає виховний процес як багаторівневий і багатоаспектний. Формування сучасної людини як особистості проходить кілька етапів-дошкільний, шкільний і професійний. На кожному з них людина розвиває й удосконалює свій інтелект, емоційну сферу, навички різних видів діяльності тощо. Визначаються й аспекти розвитку-фізичний, психічний, моральний, духовний, мовний.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Попова, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Інституту філології Бердянського державного педагогічного ун-ту).
    Психолінгвістичні засади професійного мовлення вчителя початкової школи / Ольга Попова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 29-34. - Бібліографія : С.34 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовденнєва дія -- мовленнєва діяльність -- мовлення вчителя -- навчально-педагогічна комунікація -- педагогическое общение -- педагогічне спілкування -- підготовка вчителів початкових класів -- подготовка учителей младших классов -- породження висловлювання -- порождение речи -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- психолингвистика -- психолингвистика речи -- психолінгвістика -- психолінгвістика мовлення -- речевая деятельность -- речевое действие -- речь учителя -- учебно-педагогическая коммуникация
Анотація: Автор статті досліджує особливості педагогічного спілкування та професійного мовлення вчителя початкової школи, особливу увагу надано огляду психолінгвістичних теорій мовлення.


Знайти схожі

3.


    Дроздова, Ірина (докторант Херсонського державного університету).
    Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Ірина Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 33-38. - Бібліографія : С.38 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
види читання -- виды чтения -- дидактические задания -- дидактичні завдання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мова професійного спілкування -- мовленнєва діяльність -- навчальна діяльність -- навчальна діяльність студентів -- навчання читанню -- обучение чтению -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- речевая деятельность -- украинский язык -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- учебная деятельность студентов
Анотація: Висвітлено особливості навчання студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ читанню фахових текстів. Запропоновано систему завдань, спрямовану на формування професійного мовлення студентів.


Знайти схожі

4.


    Дроздова, І. П.
    Мова і мовлення як засоби формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації / І. П. Дроздова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 91-99. - Бібліографія : С.98-99 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- индивидуальное сознание -- информационная цивилизация -- індивідуальна свідомість -- інформаційна цивілізація -- мова і мовлення -- мовленнєва діяльність -- мовленнєвий розвиток особистості -- мовна особистість -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- професійна свідомість -- професійне мовлення -- професійний дискурс -- профессиональная речь -- профессиональное сознание -- профессиональный дискурс -- речевая деятельность -- речевое развитие личности -- речь -- философия образования -- філософія освіти -- язык и речь -- языковая личность
Анотація: Визначені аспекти порівняння мови і мовлення як способів формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації третього тисячоліття. Дослідження пізнавальних можливостей мови у формуванні професійного мовлення й мислення студентів, зокрема творчого мислення й мовлення як прояву комплексу соціально-психічних і фізіологічних якостей, у саморозвитку, самореалізації й самовдосконаленні студентів, а також у формуванні професійно довершеної особистості з урахува нням становлення й розвитку україномовного професійного мовлення студентів вишів нефілологічного профілю винятково важливе, адже за допомогою рідної мови майбутні фахівці опановують загальну логіку прородного процесу спілкування, здобувають освіту й п рофесійно вдосконалюються.


Знайти схожі

5.


    Яремчук, Наталія (кандидат педагогічних наук; викладач Севастопольського інституту банківської справи; Севастополь).
    Говоріння як наукове поняття / Наталія Яремчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 10-15. - Бібліографія : С.14-15 : 33 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
говорение -- говоріння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- развитие речи -- речевая деятельность -- речевая деятельность учащихся -- речевое развитие учащихся -- розвиток мовлення учнів -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті визначено теоретичні засади продукування висловлювань, уточнено поняття "говоріння" як вид мовленнєвої діяльності, віділено навички, що необхідно вдосконалити в учнів 5-6 класів на уроках української мови.


Знайти схожі

6.


    Шляхова, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент Черкаського національного університету).
    Лінгвістичні особливості перекладу наукового тексту / В. Шляхова // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, № 2/3. - С. 66-72. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
Рубрики: Переводы научного текста
   Переклади наукового тексту

Кл.слова (ненормовані):
наукові тексти -- терміни -- адекватність -- буквалізм -- мовна формула -- еквівалентність -- лінгводидактика -- научные тексты -- термины -- переводы -- адекватность -- буквализм -- языковая формула -- эквивалентность -- мовленнєва діяльність -- языковая деятельность -- перекладна продукція -- переводная продукция -- класифікація перекладеної продукції -- классификация переводной продукции -- комунікативна рівноцінність -- коммуникативная равноценность
Анотація: З'ясовано сутність перекладу як різновиду мовленнєвої діяльності, подано інформацію про класифікацію перекладеної продукції залежно від реалізації принципу комунікативної рівноцінності першо- та друго- творів, представлено жанрові особливості наукового тексту та мовні одиниці, із ним співвідносні.


Знайти схожі

7.


    Підгурська, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського державного університету імені Івана Франка).
    Аналіз типових мовних помилок у мовленні майбутніх учителів початкових класів / В. Підгурська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 39-43. - Література : С.42-43 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
анализ ошибок -- аналіз помилок -- коммуникативная деятельность -- комунікативна діяльність -- культура мовлення -- культура речи учителя -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовленнєва діяльність -- мовленнєва культура -- мовленнєві помилки -- мовлення вчителя -- мовні помилки -- підготовка вчителів початкових класів -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка учителів початкової школи -- подготовка учителей-словесников -- речевая деятельность -- речевые ошибки -- речь учителя -- украинский язык -- українська мова -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Проаналізовано типові помилки в мовленні майбутніх вчителів початкових класів, виявлені автором під час проведення моніторингу якостей мовлення у чотирьох ВНЗ різних регіонів України

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

8.


    Дроздова, І. (професор Харківського національного автомобільно-дорожнього університету; доктор педагогічних наук).
    Проблеми навчання усного й писемного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / І. Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 42-45. - Література : С.45 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- мова професійного спілкування -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві уміння -- мовні вправи -- професійне мовлення -- професійне спілкування -- профессиональная речь -- профессиональное общение -- речевая деятельность -- украинский язык -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- язык профессионального общения
Анотація: Проаналізовано специфіку процесу породження професійної мовленнєвої діяльності фахівця нефілологічного профіля. Досліджено моделі формування усного та писемного мовлення у професійних ситуаціях, виділення навичок навчання українського професійного спілкування.


Знайти схожі

9.


    Мазуренко, В. А. (практичний психолог; аспірантка 2-го року навчання Східноєвропейського університету ім. Лесі Українки, м. Луцьк).
    Формування регулятивних компонентів поведінки дитини дошкільного віку за допомогою мовленнєвого розвитку / В. А. Мазуренко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 9-13. - (До картотеки практичного психолога). - Бібліогр. наприкінці ст., 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія розвитку
   Психология развития

   Вікова психологія

   Возрастная психология

Кл.слова (ненормовані):
мова дитини -- речь ребенка -- мовленевий розвиток дитини -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- побудова речень -- построение предложений -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- мовленевий розвиток дитини -- речевое развитие ребенка
Анотація: Розкрито сутність та характерні особливості мовленнєвого розвитку дітей, а також розглянуто особливості мови та мовлення.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

10.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
    Особливості навчання української грамоти у 2 класі в школах з польською мовою навчання / О. Хорошковська, Н. Яновицька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 30-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- методы обучения -- мовленнєва діяльність -- навчання грамоти -- обучение грамоте -- речевая деятельность -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- 2 клас -- польська мова навчання -- польский язык обучения
Анотація: Висвітлено специфіку навчання української грамоти учнів із польською мовою навчання, котрі вже оволоділи латиницею. Розкрито деякі методики формуванні різних видів мовленнєвої діяльності в процесі навчання грамоти.


Дод.точки доступу:
Яновицька, Наталія (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України)

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)