Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=формирование знаний и умений<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
11
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-11
>
1.
Мхитарян, Ольга
(аспірантка; Миколаїв).
Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
важкі діти
--
дети с низким уровнем учебных достижений
--
діти з низьким рівнем навчальних досягнень
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
качество образования
--
корекційна педагогіка
--
корекційна психологія
--
коррекционная педагогика
--
коррекционная психология
--
литературное образование
--
литературные знания
--
литературные умения
--
літературна освіта
--
літературні знання
--
літературні уміння
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические принципы
--
методичні принципи
--
отстающие ученики
--
педагогический оптимизм
--
педагогический такт
--
педагогічний оптимізм
--
педагогічний такт
--
принципи навчання
--
принципы обучения
--
слабовстигаючі діти
--
слабоуспевающие дети
--
трудные дети
--
формирование
знаний
и
умений
--
формування знань і умінь
--
якість освіти
Анотація:
Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.
Знайти схожі
>
2.
Мамчур, Лідія
(докторант Херсонського державного університету).
Лінгвістичні основи формування комунікативних умінь текстотворення / Лідія Мамчур> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 2-6. - Бібліографія : С.5-6 : 18 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A81'42
ББК
81.0
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
завершеність тексту
--
завершенность текста
--
зв'язність тексту
--
когезия текста
--
когезія тексту
--
когерентність тексту
--
когерентность текста
--
коммуникативная компетенция
--
коммуникативные умения
--
комунікативна компетенція
--
комунікативні вміння
--
лингвистика текста
--
линейность текста
--
лінгвістика тексту
--
лінейність тексту
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
развитие связной речи
--
розвиток зв'язного мовлення
--
связность текста
--
текст
--
текст как коммуникативная единица
--
текст як комунікативна одиниця
--
текстові категорії
--
текстовые категории
--
текстообразование
--
текстотворення
--
формирование
знаний
и
умений
--
формування знань і умінь
--
цельность текста
--
цільність тексту
Анотація:
Мета статті - визначити й схарактеризувати основні лінгвістичні положення щодо тексту, які є важливими чинниками формування і розвитку комунікативної компетентності учнів.
Знайти схожі
>
3.
Шелехова, Галина
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Розвиток умінь створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови
--
изучение второго языка
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативные умения
--
коммуникативные упражнения
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств
--
мовленнєві вправи
--
мовні вправи
--
навчання усного мовлення
--
навчання читанню
--
обучение устной речи
--
обучение чтению
--
опис картини
--
описание картины
--
развитие речи
--
розвиток мовлення у дітей
--
сочинение - описание картины
--
твір - опис картини
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
украинский язык в школах с русским языком обучения
--
українська мова
--
українська мова в школах з російською мовою навчання
--
українська мова в школах національних меншин
--
упражнения
--
урок читання
--
урок чтения
--
формирование
знаний
и
умений
--
формування знань і умінь
--
школи національних меншин
Анотація:
Розвиток мовленнєвих умінь на уроках читання в процесі вивчення української мови як другої в школах з російською мовою навчання (створення висловлень за картиною в 4 класі).
Знайти схожі
>
4.
Яновицька, Наталія
(науковий співробітник лабораторії навчання української словесності).
Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови
--
види вправ
--
виды упражнений
--
вправи
--
граматичні навички
--
грамматические навыки
--
изучение второго языка
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативные умения
--
коммуникативные упражнения
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств
--
мовленнєві вправи
--
мовні вправи
--
навчання граматиці
--
обучение грамматике
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
упражнения
--
формирование
знаний
и
умений
--
формування знань і умінь
--
школи національних меншин
--
національні меншини
--
школы национальных меньшинств
--
национальные меньшинства
Анотація:
Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в школах національних меншин.
Знайти схожі
>
5.
Бондаренко, Неллі
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Засвоєння якостей досконалого мовлення як передумова вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 14-17. - Бібліографія : С.17 : 14 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
811.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
виразність мовлення
--
выразительность речи
--
доречність мовлення
--
досконале мовлення
--
змістовність мовлення
--
качества речи
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативные умения
--
коммуникативные характеристики правильной речи
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
культура мови
--
культура мовлення
--
культура речи
--
логичность речи
--
логічність мовлення
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєва культура
--
мовні норми
--
правильність мовлення
--
правильность речи
--
содержательность речи
--
точність мовлення
--
точность речи
--
украинский язык
--
українська мова
--
уместность речи
--
формирование
знаний
и
умений
--
формування знань і умінь
--
чистота мовлення
--
чистота речи
--
языковые нормы
--
якості мовлення
Анотація:
Мета статті - акцентувати увагу словесників на питаннях культури мовлення, з'ясувати ключові поняття цього аспекту навчання мови, охарактеризувати основні якості гарного мовлення, визначити методичні параметри роботи над розвитком відповідних умінь і навичок.
Знайти схожі
>
6.
Кожуховська, Людмила
(кандидат педагогічних наук; доцент).
Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь / Людмила Кожуховська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 39-42. - Бібліографія : С.42 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
педагогическая практика
--
педагогічна практика
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
профессиональные умения
--
самоанализ
--
самоанализ урока
--
самоаналіз
--
самоаналіз уроку
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
фахові уміння
--
формирование
знаний
и
умений
--
формування знань і умінь
Анотація:
Пропонується ряд методологічних аспектів організації та аналізу уроку під час педагогічної практики у процесі підготовки учителя української мови та літератури.
Знайти схожі
>
7.
Ігнатенко, Емілія
(старший викладач КМПУ ім. Б.Д. Грінченка; Київ).
Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворчої діяльності молодшого школяра / Емілія Ігнатенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 52-54. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
интеллектуально-творческие умения
--
інтелектуально-творчі уміння
--
коммуникативные умения
--
коммуникативные упражнения
--
комунікативні вміння
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
младшие школьники
--
мовленнєві вправи
--
молодші школярі
--
підготовка вчителів молодших класів
--
подготовка учителей младших классов
--
развитие речи
--
розвиток мовлення учнів
--
учитель младших классов
--
учитель украинского языка и литературы
--
учитель української мови і літератури
--
формирование
знаний
и
умений
--
формування знань і умінь
Анотація:
Автор статті пропонує методичні рекомендації та вправи на розвиток інтелектуально-творчих комунікативних умінь учнів.
Знайти схожі
>
8.
Мхитарян, Ольга
(аспірантка; Миколаїв).
Ефективність експериментального навчання учнів 5-6 класів з низьким рівнем успішності / Ольга Мхитарян> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 3
. - С. 8-11. - Бібліографія : С. 11 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
експериментальне навчання
--
контроль
знаний
--
контроль знань учнів
--
контроль успешности учеников
--
контроль успішності учнів
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
навчальні досягнення
--
слабоуспевающие дети
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
--
успешность обучения
--
учебные достижения
--
формирование
знаний
и
умений
--
формування знань і умінь
--
экспериментальное обучение
Анотація:
У статті висвітлено результати апробації та впровадження в навчальний процес методичної моделі формування літературних знань і вмінь в учнів 5-6 класів з низьким рівнем успішності.
Знайти схожі
>
9.
Романишина, Наталія
(кандидат філологічних наук; доцент; Рівне).
Формування теоретичних і практичних жанрових умінь розпізнавання оповідання-портрета / Наталія Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 4
. - С. 11-15. - Бібліографія : С. 15 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
литературные умения
--
літературні уміння
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
оповідання-портрет
--
персонажи
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
рассказ-портрет
--
украинская литература
--
українська література
--
формирование
знаний
и
умений
--
формування знань і умінь
--
характер в литературе
Анотація:
Автор пропонує методику теоретичного обгрунтування терміну "оповідання-портрет", обравши малу прозу В. Винниченка прикладом для визначення і застосування поняття.
Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир (письменник; політичний діяч ; 1880-1951) \о нем\
Знайти схожі
>
10.
Лазаренко, Ірина
(аспірантка; Миколаїв).
Розвиток методичної думки про формування учнівських умінь аналізувати худолжній твір / Ірина Лазаренко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 4
. - С. 7-10. - Бібліографія : С. 10 : 27 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього твору
--
аналіз художнього тексту в школі
--
история методики преподавания украинской литературы
--
історія методики викладання літератури
--
литературные умения
--
літературні уміння
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
украинская литература
--
українська література
--
формирование
знаний
и
умений
--
формування знань і умінь
Анотація:
У статті розкриваються погляди фахівців на процес формування учнівських умінь аналізувати художній твір у різні періоди розвитку методичної думки.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-11
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)