Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=аналіз художнього твору<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
91
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Глущенко, Лілія
(учитель української мови та літератури ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
Проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у контексті сучасного змісту шкільної літературної освіти / Л. Глущенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 4/5
. - С. 47-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність
--
мотивація уроку
--
комунікативні навички
--
шкільна літературна освіта
--
літературна освіта
--
методика викладання
--
учбові предмети
--
література
--
аналіз
художнього
твору
--
структурні елементи уроку
--
читательская компетентность
--
мотивация урока
--
коммуникативные навыки
--
школьное литературное образование
--
литературное образование
--
методика преподавания
--
учебные предметы
--
литература
--
анализ художественного произведения
--
стркутурные элементы урока
Анотація:
Розглянуто проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у процесі комплексного вирішення питань сучасного викладання української літератури.
Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Цибуковська, Мирослава
.
Художній світ оповідання "Помстився" Уласа Самчука / Мирослава Цибуковська> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. -
№ 6
. - С. 35-42. - Бібліографія : С.42 : 27 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"19"
ББК
83.3(4Укр)6
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения
--
аналіз
художнього
твору
--
деталь-символ
--
литература Сопротивления
--
література опору
--
оповідання
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
рассказ
--
украинская литература
--
українська література
--
художественная деталь
--
художественный мир
--
художній світ
--
художня деталь
Анотація:
У статті розглянуто художній світ оповідання "Помстився" У. Самчука, надрукованого в нелегальному часописі міжвоєнної доби.
Дод.точки доступу:
Самчук, Улас (письменник ; 1905-1987) \о нем\; Помстився, оповідання \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Логвіненко, Наталія
(кандидат педпгогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
У сміливих доля завжди прекрасна : вивчення роману І. Багряного "Тигролови" / Наталія Логвіненко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 6
. - С. 19-22. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"19"
ББК
83.3(4Укр)6
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения
--
аналіз
художнього
твору
--
аналіз
художнього
тексту в школі
--
вивчення творчості письменника
--
изучение творчества писателя
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Стаття присвячена проблемі вивчення змісту, історії написання, сюжету, персонажів роману Івана Багряного "Тигролови".
Дод.точки доступу:
Багряний, Іван Павлович (поет ; 1909-1963) \о нем\; Тигролови, роман \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Романишина, Наталка
(кандидат філологічних наук; доцент; Рівне).
Організація аналітичної роботи над недослідженим текстом репресованого автора / Наталка Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 6
. - С. 13-18. - Бібліографія : С.18 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"19"
ББК
83.3(4Укр)6
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста
--
аналіз
художнього
твору
--
библейские мотивы в литературе
--
біблійні мотиви в літературі
--
біблійні персонажі
--
біблійні сюжети в літературі
--
вивчення творчості письменника
--
возвращенная литература
--
жизненный путь писателя
--
життєвий шлях письменника
--
изучение творчества писателя
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
повернена література
--
репресовані письменники
--
репрессированные писатели
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
На прикладі тексту Людмили Старицької-Черняхівської "Каїн та Авель" простежено методику, форми, методи, прийоми вивчення повернутих в український літературний процес імен.
Дод.точки доступу:
Старицька-Черняхівська, Людмила (письменник ; 1869-1941) \о ней\; Старицкая-Черняховская, Людмила (писательница ; 1869-1941) \о ней\; Каїн та Авель \о произв.\
Знайти схожі
>
5.
Гаврилюк, Надія
.
Маси vs особистості, або Кому потрібна ієрархія? / Надія Гаврилюк> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. -
№ 3
. - С. 88-97. - Бібліографія : С. 96-97 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
82
ББК
83
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения
--
анализ художественного текста
--
аналіз
художнього
твору
--
аналіз
художнього
тексту
--
елітарна література
--
иерархия в культуре
--
ієрархія в культурі
--
критична рецепція
--
маса і особистість
--
масова література
--
масса и личность
--
массовая литература
--
социология литературы
--
соціологія літератури
--
украинская литература
--
украинская поэзия
--
українська література
--
українська поезія
--
художественная рецепция
--
художня рецепція
--
читательская рецепция
--
элитарная литература
Анотація:
Розглянуто проблему співвідношення категорій "маси" і "особистість" у процесі створення й рецепції поезій. Анкетування вказує на неприйняття "масовості" та прагнення до індивідуалізації авторської поетики. Спостерігається неднозначне ставлення до будь-яких ієрархічних побудов.
Знайти схожі
>
6.
Штейнбук, Фелікс
.
Тілесно-міметичний метод
аналіз
у текстових стратегій модерністського дискурсу (на прикладі творчості Г. Косинки) / Фелікс Штейнбук> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. -
№ 3
. - С. 79-87. - Бібліографія : С. 87 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"19"
ББК
83.3(4Укр)6
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения
--
анализ художественного текста
--
аналіз
художнього
твору
--
аналіз
художнього
тексту
--
модернизм в украинской литературе
--
модернізм
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
телесно-миметический анализ художественного текста
--
тілесно-міметичний
аналіз
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
У статті на матеріалі творчості Г. Косинки репрезентовано обгрунтування та можливості застосування тілесно-міметичного методу
аналіз
у художніх творів. Подано оригінальну систему аргументації та висновок щодо модерністськго характеру літературної спадщини українського письменника.
Дод.точки доступу:
Косинка, Григорій (1899-1934) \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Лазаренко, Ірина
(аспірантка; Миколаїв).
Розвиток методичної думки про формування учнівських умінь
аналіз
увати худолжній твір / Ірина Лазаренко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 4
. - С. 7-10. - Бібліографія : С. 10 : 27 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе
--
аналіз
художнього
твору
--
аналіз
художнього
тексту в школі
--
история методики преподавания украинской литературы
--
історія методики викладання літератури
--
литературные умения
--
літературні уміння
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
украинская литература
--
українська література
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
Анотація:
У статті розкриваються погляди фахівців на процес формування учнівських умінь
аналіз
увати художній твір у різні періоди розвитку методичної думки.
Знайти схожі
>
8.
Бондаренко, Юрій
(доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету ім. Миголя Гоголя).
Сюжетно-концептуальний шлях
аналіз
у літературного
твору
в школі (на матеріалі новели О. Кобилянської "Valse melancholique") / Ю. Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 2
. - С. 22-25. - Література : С.25 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"191"
ББК
83.3(4Укр)5
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения
--
анализ художественного текста в школе
--
аналіз
художнього
твору
--
аналіз
художнього
тексту в школі
--
методика вивчення і викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
сюжетно-концептуальний
аналіз
--
сюжетно-концептуальный анализ
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
У статті розкрито теоретичні основи сюжетно-концептуального
аналіз
у літературного
твору
, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей.
Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга (1863-1942) \о ней\; Кобылянская, Ольга (1863-1942) \о ней\
Знайти схожі
>
9.
Болюк, Оксана
(старший вчитель спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6; Кіровоград).
Вивчаємо оповідання В. Винниченка "Салдатики!" / О. Болюк> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 5
. - С. 21-23. - Бібліографія : С.23 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"191"
ББК
83.3(4Укр)5
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения
--
анализ художественного текста в школе
--
аналіз
художнього
твору
--
аналіз
художнього
тексту в школі
--
вивчення творчості письменника
--
изучение творчества писателя
--
методика викладання української літератури у ВНЗ
--
методика преподавания украинской литературы
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
У статті подаються методичні рекомендації та конспект уроку за оповіданням В. Винниченка "Салдатики!", де досліджується проблема ролі особистості в історії, розкривається психологія формування лідера, робиться висновок про новаторство стилю письменника.
Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир (письменник; політичний діяч ; 1880-1951) \о нем\; Салдатики!, оповідання \о произв.\
Знайти схожі
>
10.
Уліщенко, Віолетта
(кандидат педагогічних наук; доцент НПУ ім. М.П. Драгоманова).
Емоційно-ціннісний діалог під час вивчення ліричних творів / В. Уліщенко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 15-19. - Література : С.19 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения
--
анализ художественного текста
--
анализ художественного текста в школе
--
аналіз
художнього
твору
--
аналіз
художнього
тексту в школі
--
вивчення поезії в школі
--
диалог с текстом
--
диалогический метод обучения
--
діалог з текстом
--
діалогічний метод навчання
--
изучение поэзии в школе
--
интерсубъектное обучение
--
інтерсуб'єктне навчання
--
лирика
--
Литературоведение
--
лірика
--
методика вивчення і викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
У статті йдеться про особливості інтерсуб'єктного вивчення ліричних творів. Автор зосереджується на проблемах духовного збагачення особистості, розкриття її внутрішнього потенціалу під час сприйняття літературного
твору
, діалогу з його автором та персонажами.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)