Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аналіз художнього твору<.>
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Глущенко, Лілія (учитель української мови та літератури ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у контексті сучасного змісту шкільної літературної освіти / Л. Глущенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 47-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- мотивація уроку -- комунікативні навички -- шкільна літературна освіта -- літературна освіта -- методика викладання -- учбові предмети -- література -- аналіз художнього твору -- структурні елементи уроку -- читательская компетентность -- мотивация урока -- коммуникативные навыки -- школьное литературное образование -- литературное образование -- методика преподавания -- учебные предметы -- литература -- анализ художественного произведения -- стркутурные элементы урока
Анотація: Розглянуто проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у процесі комплексного вирішення питань сучасного викладання української літератури.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Цибуковська, Мирослава.
    Художній світ оповідання "Помстився" Уласа Самчука / Мирослава Цибуковська // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 35-42. - Бібліографія : С.42 : 27 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- аналіз художнього твору -- деталь-символ -- литература Сопротивления -- література опору -- оповідання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- рассказ -- украинская литература -- українська література -- художественная деталь -- художественный мир -- художній світ -- художня деталь
Анотація: У статті розглянуто художній світ оповідання "Помстився" У. Самчука, надрукованого в нелегальному часописі міжвоєнної доби.


Дод.точки доступу:
Самчук, Улас (письменник ; 1905-1987) \о нем\; Помстився, оповідання \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Логвіненко, Наталія (кандидат педпгогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    У сміливих доля завжди прекрасна : вивчення роману І. Багряного "Тигролови" / Наталія Логвіненко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 19-22. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література
Анотація: Стаття присвячена проблемі вивчення змісту, історії написання, сюжету, персонажів роману Івана Багряного "Тигролови".


Дод.точки доступу:
Багряний, Іван Павлович (поет ; 1909-1963) \о нем\; Тигролови, роман \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Романишина, Наталка (кандидат філологічних наук; доцент; Рівне).
    Організація аналітичної роботи над недослідженим текстом репресованого автора / Наталка Романишина // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 13-18. - Бібліографія : С.18 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста -- аналіз художнього твору -- библейские мотивы в литературе -- біблійні мотиви в літературі -- біблійні персонажі -- біблійні сюжети в літературі -- вивчення творчості письменника -- возвращенная литература -- жизненный путь писателя -- життєвий шлях письменника -- изучение творчества писателя -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- повернена література -- репресовані письменники -- репрессированные писатели -- украинская литература -- українська література
Анотація: На прикладі тексту Людмили Старицької-Черняхівської "Каїн та Авель" простежено методику, форми, методи, прийоми вивчення повернутих в український літературний процес імен.


Дод.точки доступу:
Старицька-Черняхівська, Людмила (письменник ; 1869-1941) \о ней\; Старицкая-Черняховская, Людмила (писательница ; 1869-1941) \о ней\; Каїн та Авель \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Гаврилюк, Надія.
    Маси vs особистості, або Кому потрібна ієрархія? / Надія Гаврилюк // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 88-97. - Бібліографія : С. 96-97 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту -- елітарна література -- иерархия в культуре -- ієрархія в культурі -- критична рецепція -- маса і особистість -- масова література -- масса и личность -- массовая литература -- социология литературы -- соціологія літератури -- украинская литература -- украинская поэзия -- українська література -- українська поезія -- художественная рецепция -- художня рецепція -- читательская рецепция -- элитарная литература
Анотація: Розглянуто проблему співвідношення категорій "маси" і "особистість" у процесі створення й рецепції поезій. Анкетування вказує на неприйняття "масовості" та прагнення до індивідуалізації авторської поетики. Спостерігається неднозначне ставлення до будь-яких ієрархічних побудов.


Знайти схожі

6.


    Штейнбук, Фелікс.
    Тілесно-міметичний метод аналізу текстових стратегій модерністського дискурсу (на прикладі творчості Г. Косинки) / Фелікс Штейнбук // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 79-87. - Бібліографія : С. 87 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту -- модернизм в украинской литературе -- модернізм -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- телесно-миметический анализ художественного текста -- тілесно-міметичний аналіз -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті на матеріалі творчості Г. Косинки репрезентовано обгрунтування та можливості застосування тілесно-міметичного методу аналізу художніх творів. Подано оригінальну систему аргументації та висновок щодо модерністськго характеру літературної спадщини українського письменника.


Дод.точки доступу:
Косинка, Григорій (1899-1934) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Лазаренко, Ірина (аспірантка; Миколаїв).
    Розвиток методичної думки про формування учнівських умінь аналізувати худолжній твір / Ірина Лазаренко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 7-10. - Бібліографія : С. 10 : 27 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- история методики преподавания украинской литературы -- історія методики викладання літератури -- литературные умения -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь
Анотація: У статті розкриваються погляди фахівців на процес формування учнівських умінь аналізувати художній твір у різні періоди розвитку методичної думки.


Знайти схожі

8.


    Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету ім. Миголя Гоголя).
    Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі (на матеріалі новели О. Кобилянської "Valse melancholique") / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 22-25. - Література : С.25 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- сюжетно-концептуальний аналіз -- сюжетно-концептуальный анализ -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті розкрито теоретичні основи сюжетно-концептуального аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей.


Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга (1863-1942) \о ней\; Кобылянская, Ольга (1863-1942) \о ней\

Знайти схожі

9.


    Болюк, Оксана (старший вчитель спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6; Кіровоград).
    Вивчаємо оповідання В. Винниченка "Салдатики!" / О. Болюк // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 5. - С. 21-23. - Бібліографія : С.23 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: У статті подаються методичні рекомендації та конспект уроку за оповіданням В. Винниченка "Салдатики!", де досліджується проблема ролі особистості в історії, розкривається психологія формування лідера, робиться висновок про новаторство стилю письменника.


Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир (письменник; політичний діяч ; 1880-1951) \о нем\; Салдатики!, оповідання \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Уліщенко, Віолетта (кандидат педагогічних наук; доцент НПУ ім. М.П. Драгоманова).
    Емоційно-ціннісний діалог під час вивчення ліричних творів / В. Уліщенко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 15-19. - Література : С.19 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення поезії в школі -- диалог с текстом -- диалогический метод обучения -- діалог з текстом -- діалогічний метод навчання -- изучение поэзии в школе -- интерсубъектное обучение -- інтерсуб'єктне навчання -- лирика -- Литературоведение -- лірика -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті йдеться про особливості інтерсуб'єктного вивчення ліричних творів. Автор зосереджується на проблемах духовного збагачення особистості, розкриття її внутрішнього потенціалу під час сприйняття літературного твору, діалогу з його автором та персонажами.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)