Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бондаренко, Юрій@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.


    Бондаренко, Юрій
    Феноменальна та рутинна історія у прозі Миколи Хвильового: зони кофліктів і небезпек / Юрій Бондаренко // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 74-81. - Бібліографія : С.81 : 11 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение, 20 ст. поч.

Кл.слова (ненормовані):
идеационность -- историческая динамика -- исторические конфликты -- историческое развитие -- ідеаційність -- історична динаміка -- історичний розвиток -- історичні кофлікти -- конфликт в художественном произведении -- конфлікт в художньому творі -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- проза -- революционные процессы -- революційні процеси -- рутинна історія -- рутинная история -- сенситивність -- сенситивность -- символическая автобиография -- символічна автобіографія -- структури повсякденності -- структуры повседневности -- украинская литература -- українська література -- феноменальна історія -- феноменальная история
Анотація: Висвітлено один з тематичних спектрів прозової спадщини Миколи Хвильового - конфлікт між феноменальною та рутинною дійсністю (поняття "рутинна історія" трактується так, як у французького історика Фернана Броделя). Кожне з явищ має для автора свою прир оду: феноменальне в історії народжується як наслідок пориву людства до ідеального, рутинне поглинає, нейтралізує феноменальні здобутки. Їх протистояння підтримує історичну динаміку, яка має у творчості письменника прогнозовано коловоротний характер - п остійну взаємозаміну двох типів епох.


Дод.точки доступу:
Хвильовий, Микола \о нем\; Бродель, Фернан \о нем\

Знайти схожі

2.


    Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету ім. Миголя Гоголя).
    Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі (на матеріалі новели О. Кобилянської "Valse melancholique") / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 22-25. - Література : С.25 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- сюжетно-концептуальний аналіз -- сюжетно-концептуальный анализ -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті розкрито теоретичні основи сюжетно-концептуального аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей.


Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга (1863-1942) \о ней\; Кобылянская, Ольга (1863-1942) \о ней\

Знайти схожі

3.


    Бондаренко, Юрій (професор Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя).
    Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору / Ю. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 12-15. - Література : С.15 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- конфликт в художественном произведении -- конфлікт в художньому творі -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- художественный конфликт -- художній конфлікт
Анотація: У статті накреслені основні етапи шкільного вивчення поняття "художній конфлікт" та його застосування в процесі аналізу художнього тексту.


Знайти схожі

4.


    Бондаренко, Юрій.
    Роман-хроніка Уласа Самчука "Марія": Україна між космосом та історією / Ю. Бондаренко // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 25-33. - Бібліографія : С.33 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
екзистенційні мотиви в літературі -- историзм -- історизм -- картина мира художественная -- картина світу художня -- космизм -- космізм -- мировоззренческие концепты -- мировоззренческие ориентации -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- роман-хроника -- роман-хроніка -- світоглядні концепти -- світоглядні орієнтації -- украинская литература -- українська література -- экзистенциальные мотивы в литературе
Анотація: У статті розкрито світоглядні основи роману У. Самчука "Марія". Досліджується конфлікт між космізмом та історизмом як засадничий елемент у тематизуванні дійсності письменником. Зроблено спробу виявити концептуальний погляд митця на українські реалії першої половини ХХ ст.


Дод.точки доступу:
Самчук, Улас (письменник ; 1905-1987) \о нем\; Марія, роман-хроніка \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету імені М. Гоголя).
    Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 32-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образ-персонаж -- сюжет -- украинская литература -- українська література
Анотація: Описано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів за розвитком сюжету.


Знайти схожі

6.


    Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
    Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі / Юрій Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 11-14. - Бібліографія : С.14 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- концептуально-образний аналіз -- концептуально-образный анализ -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література
Анотація: Розкриті теоретичні основи концептуально-образного аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, продемонстроване відповідне планування тематики уроків, психологічно обгрунтована діяльність школярів.


Знайти схожі

7.


    Бондаренко, Юрій (професор Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
    Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2011. - № 8. - С. 38-41. - Література : С.41 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- концептуальный анализ -- лингвоконцептуальный анализ текста -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- сюжетно-концептуальний аналіз -- украинская литература -- українська література
Анотація: Запропоновано методику вивчення художнього твору на основі комбінування елементів мовного і проблемно-тематичного аналізу.


Знайти схожі

8.


    Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
    Як осягнути "терни" і "зірки" Івана Багряного [Текст] : рецензия / Ю. Бондаренко // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства осівти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 8. - С. 63-64. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Куцевол, Ольга. "Народився він для бою..." : вивчення творчості Івана Багряного в школі / О. Куцевол. - Вінниця: ТОВ "Ландо ЛТД", 2011.
. - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4 укр)6
Рубрики: Українська література, 20 ст.
   Украинская литература, 20 ст.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- письменники України -- викладання літератури -- шкільна освіта -- навчальні посібники -- украинская литература -- писатели Украины -- преподавание литературы -- школьное образование -- учебные пособия -- рецензії на учбові посібники -- рецензии на учебные пособия

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Багряний, Іван Павлович (поет ; 1909-1963) \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (03.09.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук: професор Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя).
    Аналіз образів-персонажів на засадах психології вчинку / Ю. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 11-14. - Література : С.14 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення теоретико-літературних понять в школі -- вчинок -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образ-персонаж -- персонажи -- персонажі -- поступок -- психологические основы обучения -- психология поступка -- психологічні засади навчання -- психологія вчинку -- украинская литература -- українська література
Анотація: Сформульовано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів на основі психології вчинку. автор пропонує можливі способи опрацювання поведінки літературного героя, вивчення його духовного потен ціалу через осмислення учнями зображених дій.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ ім. О. Гончара

Знайти схожі

10.


    Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
    Статусно-рольова характеристика персонажів на уроках літератури / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 17-20. - Література : С.20 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персонажи -- статусно-ролевая характеристика персонажа -- статусно-рольова характеристика персонажа -- украинская литература -- українська література
Анотація: Здійснено спробу розширити уявлення про індивідуальну характеристику персонажа на уроках словесності.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)