Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=слушание<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; ст. наук. співробітник; Інститут педагогіки АПН України).
    Розвиток умінь сприймати тексти на уроках українського читання в учнів 4-х класів шкіл з російською мовою навчання / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 40-43. - Бібліографія : С.43 : 10 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- близкородственный билингвизм -- близькоспоріднений білінгвізм -- восприятие текста в процессе чтения -- навчання читанню -- обучение чтению -- підручники української мови -- понимание текста -- розуміння тексту -- слухання -- слушание -- сприйняття тексту в процесі читання -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- урок украинского языка -- урок української мови -- учебники украинского языка -- читання -- чтение
Анотація: Розгляніту питання теорії і практики навчання слухання-розуміння тексту як виду мовленнєвої діяльності, що має багато спільного з аудіюванням і письмом. Особливості формування умінь сприймати текст в процесі читання в умовах близькоспоріднено білінгві му розглянуті на прикладі підручника "Українська мова: Художнє слово. Читання" для 4 класу шкіл з російською мовою навчання (автори О.Н. Хорошковська, Н.О. Воскресенська, А.О. Свашенко).


Знайти схожі

2.


    Дубовик, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Педагогічного інституту Київського університету ім. Б. Грінченка).
    Мовчати - уміння, слухати - мистецтво! / Світлана Дубовик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 6-9. - Бібліографія : С.9 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
культура мовлення -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- развитие речи -- речевое развитие учащихся -- розвиток мовлення учнів -- слухання -- слушание -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Стаття присвячена одній з найактуальніших проблем теорії і практики навчання української мови в школі - формуванню культури спілкування у школярів.


Знайти схожі

3.


    Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор кафедры психологии).
    Программа личностно-коммуникативного тренинга для педагогов / Г. Н. Лаптушко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 41-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.36
Рубрики: Психология деятельности
   Психологія діяльності

Кл.слова (ненормовані):
тренинги для педагогов -- тренінги для педагогів -- личностно-коммуникативный тренинг -- особистісно-комунікативний тренінг -- активное слушание -- активне слухання -- групповое принятие решений -- групове прийняття рішень -- програми тренінгів -- программы тренингов
Анотація: Представлено программу проведения личностно-коммуникативного тренинга для педагогов.


Дод.точки доступу:
Лантушко, Г. Н. (кандидат психологічних наук); Мартыненко, М. И.; Авраменко, Е. О.; Мазур, А. С.; Семенова, Р. С.; Церковный, А. А.; Чигринова, М. В.

Знайти схожі

4.


    Василець, Вікторія (музичний керівник).
    Яскраві нотки літа : тематичне музичне заняття для старших дошкільнят / В. Василець // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 34-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
старші дошкільнята -- естетичне виховання засобами музики -- эстетическое воспитание средствами музыки -- слухання музики -- музичне виховання -- ігри -- вправи -- хороводи -- старшая группа -- слушание музыки -- музыкальное воспитание -- игры -- упражнения -- хороводы -- музичні здібності дітей -- музыкальные способности детей -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- тематичні музичні заняття -- тематические музыкальные занятия
Анотація: Подано розробку тематичного музичного заняття зі слухання музики для дітей старшої музики.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_7\14.pdf

Знайти схожі

5.


    Пасько, Катерина (кандидат філософських наук; доцент кафедри психології; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка).
    Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога / К. Пасько // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - № 1. - С. 72-76. - Бібліогр. в кінці ст. 76 (6 назв). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне спілкування -- педагогическое общение -- продуктивне спілкування -- продуктивное общение -- ефективне спілкування -- эффективное общение -- професійне спілкування -- профессиональное общение -- психологічні аспекти -- психологические аспекты -- бар'єри спілкування -- барьеры общения -- активне слухання -- активное слушание -- типи слухання -- типы слушания
Анотація: Розглядається феномен ефективного спілкування та особливості його впровадження активного використання в межах професійної діяльності сучасного педагога. Висвітлено фактори, що протидіють ефективному спілкуванню вчителя. Розглядаються рівні активного слухання та можливості використання типів слухання в процесі спілкування педагога зі школярем.


Знайти схожі

6.


    Янкович, О. В. (вчитель-методист; ЗОШ № 24; м. Хмельницький).
    Використання методики "Щоденні 5" для формування ключових компетентностей на уроках літератури [Текст] / О. В. Янкович, І. Д. Ханчук // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 12. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- методи навчання -- методы обучения -- щоденні 5 -- ежедневные 5 -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- предметні компетентності -- предметные компетентности -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- залучення учнів до читаня -- привлечение учеников к чтению -- навчальні завдання -- учебные задания -- прийоми навчання -- приемы обучения -- читання для себе -- чтение для себя -- читання для когось -- чтение для кого-то -- слухання -- слушание -- робота зі словами -- работа со словами -- письмо для себе -- письмо для себя -- письмо без правил
Анотація: Приклади навчальних завдань при вивченні літератури за навчальною технологією "Щоденні 5".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Ханчук, Інна (учитель української мови і літератури; учитель-методист; ЗОШ № 24; м. Хмельницький)
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)