Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=нові освітні технології<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Кузь, В. Г.
Нова освітня парадигма -
нові
освітні
технології
/ В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 28-35. - Бібліографія : С.35 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
инновационная деятельность
--
информационное общество
--
информационно-коммуникационные технологии
--
інноваційна діяльність
--
інформаційне суспільство
--
інформаційно-комунікаційні
технології
--
наука и образование
--
наука і освіта
--
нові
освітні
технології
--
нові
тні
технології
навчання
--
новые образовательные технологии
--
новые технологии обучения
--
образование Украины
--
образовательная парадигма
--
освіта України
--
освітня парадигма
--
педагогические технологии
--
педагогічні
технології
--
технологии обучения
--
технології
навчання
Анотація:
Сучасна освітня концепція спирається на такі
нові
ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на ос
нові
нові
тніх інформаційно-комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності.
Знайти схожі
>
2.
Скоморовська, Наталія
(викладач Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Використання
технології
критичного мислення на уроках української літератури / Н. Скоморовська> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. -
№ 4
. - С. 28-31. - Література : С.31 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.1
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
критическое мышление
--
критичне мислення
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
нові
освітні
технології
--
нові
тні
технології
навчання
--
новые технологии обучения
--
образовательные технологии
--
освітні
технології
--
педагогические технологии
--
педагогічні
технології
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
Йдеться про необхідність використання
технології
критичного мислення на уроках української літератури, подано коротку історію її впровадження в школах України.
Знайти схожі
>
3.
Куций, Андрій Миколайович
(здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
Феномен кооперативного навчання як засада ефективної соціальної комунікації / А. М. Куций> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 12
. - С. 67-71. - Література : С.70 : 12 назв
УДК
1:316
ББК
60.0
Рубрики:
Соціальна філософія
Социальная философия
Кл.слова (ненормовані):
кооперативне навчання
--
кооперативно-групове навчання
--
кооперативно-групповое обучение
--
кооперативное образование
--
кооперация
--
кооперація
--
нові
освітні
технології
--
новые образовательные технологии
--
образовательные теории
--
освітні
технології
--
социальная коммуникация
--
соціальна комунікація
Анотація:
Досліджено феномен кооперативного навчання як засади ефективної соціальної комунікації. Кооперативне навчання є не тільки способом організації навчального процесу, а й формою життєдіяльності людини, яка відчуває необхідність у саморозвитку. Доведено, що кооперативне навчання формує усталені моделі комунікації, що сприяють поширенню зв'язікв та поліпшенню умов співжиття у суспільстві.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Ніколенко, О. М.
(доктор філологічних наук; професор; завідувач кафедри літератури; Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка).
Сучасні європейські
технології
освіти: Storytelling / О. М. Ніколенко> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. -
№ 4
. - С. 2-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
искусство сторителлинга
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
нові
освітні
технології
--
новые образовательные технологии
--
образовательные технологии
--
освітні
технології
--
рассказывание историй
--
розповідь
--
сторителлинг
--
сторітеллінг
Анотація:
Йдеться про таку освітню технологію, як сторітеллінг. Подано історію мистецтва розповіді від давніх часів до сьогодення, окреслено можливості використання сторітеллінгу у практиці викладання зарубіжної літератури.
Знайти схожі
>
5.
Богосвятська, Анна-Марія
(кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО).
Бережіть секунди! (Творчі щоденники вчителя) / А.-М. Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. -
№ 4
. - С. 6-13. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
дневники учителей
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
нові
освітні
технології
--
новые образовательные технологии
--
образовательные технологии
--
освітні
технології
--
самоменеджмент
--
тайм-менеджмент
--
щоденники вчителів
Анотація:
Автор статті розповідає про таку форму самоорганізація праці вчителя, як щоденник та види і форми щоденників, які допомагають планувати й організовувати роботу і навіть життя в цілому. Подано відомості про методики тайм-менеджменту та само-менеджменту .
Знайти схожі
>
6.
Шевченко, Оксана
(вчитель Кременчуцького НВК № 30).
Спочатку було Слово. І Слово було у Бога. І Слово було Бог... / О. Шевченко> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. -
№ 4
. - С. 14-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
з'їзди педагогів
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
нові
освітні
технології
--
новые образовательные технологии
--
образовательные технологии
--
освітні
технології
--
съезды учителей
--
творческие группы учителей
--
творчі групи вчителів
Анотація:
Автор розповідає про відкрите засідання Міжрегіональної творчої групи "Ключ до Слова", яке зібрало вчителів зарубіжної та української літератури у м. Кременчуг (квітень 2018 р.).
Дод.точки доступу:
Міжрегіональна творча група "Ключ до Слова" \о ней\; Ключ до слова, міжрегіональна творча група \о ней\
Знайти схожі
>
7.
Горобченко, Ірина
(методист КМНМЦ).
Світ дитинства і становлення особистості у творі Мадлен Л'Енгл "Складка часу" (методичні матеріали для літературного геокешингу за твором) / І. Горобченко> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. -
№ 4
. - С. 18-21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
американская литература
--
американська література
--
вивчення творчості письменників
--
дети и детство в литературе
--
діти і дитинство в літературі
--
изучение творчества писателей
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
нові
освітні
технології
--
новые образовательные технологии
--
геокешинг
Анотація:
Йдеться про таку освітню технологію, як геокешинг на уроках зарубіжної літератури (під час вивчення твору американської письменниці Мадлен Л'Енгл "Складка часу").
Дод.точки доступу:
Л'Энгл, Мадлен (писатель) \о нем\; Складка часу \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)