Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Богосвятська, Анна-Марія@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


    Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО).
    Утвердження морально-духовних орієнтирів та ідеалів людства / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 11. - С. 12-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
виховання на уроках літератури -- воспитание духовности -- воспитание духовных ценностей -- воспитательная работа -- конкурси вчителів -- конкурсы учителей -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- навчально-виховна робота
Анотація: Автор статті коментує результати конкурсу "Виховуємо духовність", який проходив у двох номінаціях: "Конспект уроку" та "Позакласний захід" на сторінках журналу "Зарубіжна література в школах України".

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_11\2.pdf

Дод.точки доступу:
Виховуємо духовність, конкурс для вчителів \про нього\

Знайти схожі

2.


    Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО).
    Заключний етап кроку зарубіжної літератури як методична проблема [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - 37-40, обкладинка с.3. - Бібліогр.: с. 3 обкладинки. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- структура уроков -- структура уроків -- уроки зарубежной литератури -- уроки зарубіжної літератури -- уроки литературы -- уроки літератури
Анотація: Автор розкриває теоретичні основи заключного етапу уроку, а саме розповідає про фізіологічні, поведінкові та подієві якості фази закриття.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\6.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

3.


    Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО).
    Організаційний та мотивацйний етапи уроку світової літератури як методична проблема [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 30-36. - Бібліогр.: с. 36. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- учебная мотивация -- навчальна мотивація -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- организация уроков -- организация учебного процесса -- організація навчального процесу -- организация учебной деятельности учащихся -- організація навчальної діяльності учнів -- організація уроків -- уроки зарубежной литератури -- уроик зарубіжної літератури -- уроки литературы -- уроки літератури
Анотація: Автор статті досліджує таку методичну проблему, як організаційний та мотиваційний етапи уроку світової літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\5.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

4.


    Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО).
    Інноваційні форми поширення професійного досвіду вчителя [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 23-29. - Бібліогр.: с. 29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
майстер-класи -- мастер-классы -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- педагогический опыт -- педагогічний досвід
Анотація: Розкрито теоретико-методичні аспекти поняття "педагогічний досвід", подано класифікацію форм педагогічного досвіду, особливу увагу надано майстер-класу як формі реалізації педагогічного досвіду.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\4.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

5.


    Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО).
    Арома-імідж уроку літератури / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 16-22. - Бібліогр.: с. 22. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
аромати -- аромат как образ -- аромат як образ -- запахи -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- названия запахов и ароматов -- назви запахів та ароматів -- уроки литературы -- уроки літератури -- ароматерапія -- ароматерапия -- запах книги -- запах фарб -- запах красок -- аромат часу -- аромат времени -- запах свята -- запах праздника -- феномен Пруста -- Пруста феномен -- художні символи -- художественные символы -- аромати в художній літературі -- ароматы в художественной литературе
Анотація: Автор статті пропонує новий оригінальний підхід до вивчення світової і вітчизняної літератури, а саме використання ароматів (ароматерапії, аромасугестії) на уроках літератури, а також вивчення образу та функції ароматів у художніх творах.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\3.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Пруст, М. (письменник ; 1871-1922) \о нем\; Гуцало, Євген (письменник ; 1937-1995) \о нем\; Родари, Д. (итальянский писатель ; 1920-1980) \о нем\; Зюскінд, Патрік (німецький письменник; сценаріст ; 1949-) \о нем\; Шекли, Р. (американский писатель ; 1928-2005) \о нем\; Вайльд, О. (письменник) \о нем\; Вороний, Марко (поет ; 1904-1937) \о нем\; Запах кропу \о произв.\; Чим пахнуть ремесла \о произв.\; Запахи, або Історія одного вбивці, роман \о произв.\; Запах думки, оповідання \о произв.\; Портрет Доріана Грея \о произв.\; Євшан-зілля, поема \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

6.


    Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО).
    Екологія сучасного уроку зарубіжної літератури [Текст] / А.-М. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 11-15. - Бібліогр.: с. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладання зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- екологія уроку -- экология урока -- екологізація навчання -- экологизация обучения -- природовідповідність -- природосоответствие -- цілісне мислення -- целостное мышление -- екологічне мислення -- экологическое мышление -- неекологічне мислення -- неэкологическое мышление -- екологічна освіта -- экологическое образование -- послідовність сприйняття інформації -- последовательность восприятия информации -- сенсомоторний етап сприйняття інформації -- сенсомоторный этап восприятия информации -- символьний етап сприйняття інформації -- символьный этап восприятия информации -- образон -- правила створення навчального образону -- правила создания учебного образона -- логічний етап сприйняття інформації -- логический этап восприятия информации -- лінгвістичний етап сприйняття інформації -- лингвистический этап восприятия информации -- моторно-кінестетичний етап сприйняття інформації -- моторно-кинэстетический этап восприятия информации -- архівування -- архивирование -- творче використання знань -- творческое использоваие знаний -- втілення -- воплощение
Анотація: Наголошується, що для найефіективнішого сприйняття навчальної інформації учнями, способи її подачі мають відповідати їх природним здібностям та психоемоційним особливостям.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

7.


    Богосвятська, Анна-Марія (кандидат філологічних наук; доцент Львівського обласного інтитуту післядипломної педагогічної освіти).
    Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 2-10. - Бібліогр.: с. 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладаня зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- педагогічний інструментарій -- педагогический инструментарий -- особистісні якості педагога -- личностные качества педагога -- образ учителя -- культура речи -- культура мови -- мовленя вчителя -- речь учителя -- мовна техніка -- речевая техника -- звучність мовлення -- звучность речи -- темп мовлення -- темп речи -- висота тону -- высота тона -- тембр -- дикція -- дикция -- виховання інтересу до читання у школярів -- воспитание интереса к чтению у школьников -- технологічна карта уроку -- технологическая карта урока -- сприйняття інформації -- восприятие информации -- обробка та збереження інформації -- обработка и сохранение информации -- передача інформації -- передача информации -- складові технологічної карти уроку -- составные технологической карты урока -- особистісно орієнтований підхід у навчанні -- личностно ориентированный подход в обучении -- компетентнісний підхід у навчанні -- компетентностный подход в обучении -- діяльнісний підхід у навчанні -- деятельностный подход в обучении -- ІКТ -- ИКТ -- інформаційно-комунікаційні техноллогії -- информационно-комуникационные технологии -- мультимедійні засоби навчання -- мультимедийные средства обучения -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- буклети -- буклеты -- буктрейлери -- буктрейлеры -- веб-квести -- веб-квесты -- відеоскрайбінг -- видеоскрайбинг -- віртуальні екскурсії -- виртуальные экскурсии -- колажі -- коллажи -- мотиватори -- мотиваторы -- плейкасти -- плейкасты -- портфоліо героїв -- портфолио героев -- слайд-презентації -- слайд-презентации -- стрічки часу -- ленты времени -- читацькі блоги -- читательские блоги -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- педагогічні методи -- педагогические методы -- педагогічні прийоми -- педагогические приемы -- групи педагогічних методів -- группы педагогических методов -- інформаційні методи навчання -- информационные методы обучения -- операційні методи навчання -- операционные методы обучения -- пошукові методи навчання -- поисковые методы обучения -- методи самостійного навчання -- методы самостоятельного обучения -- методи і прийоми актуалізації суб'єктивного досвіду учнів -- методы и приемы актуализации субъективного опыта учеников -- динамічний "пейсмейкерний" механізм -- динамический "пейсмейкерный" механизм -- мозкові хвилі -- мозговые волны -- види мозкових хвиль -- виды мозговых волн -- бета-ритми -- бета-ритмы -- альфа-ритми -- альфа-ритмы -- тета-ритми -- тета-ритмы -- дельта-ритми -- дельта-ритмы -- гама-ритми -- гамма-ритмы -- психіка людини -- психика человека
Анотація: Огляд усіх можливих інструментів, методів та прийомів педагогічного впливу, доступний учителеві на уроках та у позакласній виховній роботі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

8.


    Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО).
    "Учитель може все, якщо в нього вірити!" : ексклюзивне інтерв'ю / Анна-Марія Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 5. - С. 2-4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
Богосвятська Анна-Марія -- интервью -- інтерв'ю -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- науковці-методисти -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- ученые-методисты -- педагогічна діяльність
Анотація: В інтерв'ю мова йде про досвід роботи відомого педагога, про професійну майстерність, навчання молодих вчителів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_5\1.pdf

Знайти схожі

9.


    Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО).
    Слово - ключ до таємниці життя / Анна-Марія Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 5. - С. 5-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
майстер-класи -- мастер-классы -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- науковці-методисти -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- слово в культуре и философии -- слово в культурі та філософії -- слово в художественном тексте -- слово у художньому тексті -- ученые-методисты -- феномен слова
Анотація: Автор статті презентує майстер-клас, присвячений вивченню феномену Слова в людському житті і творчості. Досліджені такі питання, як слово і генетичний код, як берегти слово в чистоті, слово вчителя - гуманного педагога та ін.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_5\2.pdf

Знайти схожі

10.


    Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО).
    Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури / Анна-Марія Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 12-20. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- образовательные интернет-технологии -- навчальні інтернет-технології -- информационно-коммуникативные технологии обучения -- інформаційно-комунікаційні технології навчання -- информационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- культура мовлення -- культура речи -- культура речи учителя -- личность учителя -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- новітні технології навчання -- особистість учителя -- педагогический инструментарий -- педагогічний інструментарій -- технологическая карта урока -- технологічна карта уроку -- учитель зарубежной литературы -- учитель зарубіжної літератури
Анотація: Автор досліджує педагогічний інструментарій учителя зарубжної літератури - сукупність способів діяльності, професійних умінь і прийомів навчання, якими володіє педагог і які він використовує в процесі навчання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_6\4.pdf

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)