Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інноваційні технології навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.


    Порох, Людмила (директор авторської школи "Міленіум" (спеціалізована школа № 318 м. Києва); заслужений працівник освіти України).
    "Міленіум"-десятирічний шлях інновацій: підсумки і перспективи / Л. Порох // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 42-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
авторські експериментальні школи -- експериментальні школи -- інноваційні технології навчання -- психологічна служба школи -- медична служба школи -- система навчання -- система формування особистості учня -- авторские экспериментальные школы -- экспериметальные школы -- инновационные технологии обучения -- психологическая служба школи -- медицинская служба школы -- система обучения -- система формирования личности ученика
Анотація: Про авторську експериментальну школу "Міленіум" м. Києва, про організацію учбового процесу та процесу виховання особистості.


Дод.точки доступу:
Міленіум, авторська школа \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Володин, А. И.
    Стратегия формирования конкурентоспособного резерва кадров / А. И. Володин, Е. Н. Кулинич // Ж.-д. трансп. - 2010. - № 2. - С. 68-71 : фото.цв., рис.
УДК
Рубрики: Кадры на железнодорожном транспорте
   Кадри на залізничному транспорті

Кл.слова (ненормовані):
КАДРЫ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- КАДРОВАЯ ПОЛИТИКА -- ПОДБОР КАДРОВ -- ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- АТТЕСТАЦИЯ ПЕРСОНАЛА -- ИННОВАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ОБУЧЕНИЯ -- КАДРИ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ -- КАДРОВА ПОЛІТИКА -- ПІДБІР КАДРІВ -- ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- АТЕСТАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ -- ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ


Дод.точки доступу:
Кулинич, Е.Н.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (09.03.2010р. Інв.3145ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Романова, Лідія (кандидат педагогічних наук; доцент Бердянського державного педагогічного університету).
    Використання інноваційних технологій у формуванні професійного мовлення ліцеїстів / Лідія Романова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 11-13. - Бібліографія : С.13 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные способы обучения -- интерактивные формы работы -- інноваційні технології навчання -- інтерактивні способи навчання -- інтерактивні технології -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- професійна освіта -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- профессиональное образование -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова професійного спрямування
Анотація: Стаття присвячена впровадженню інноваційних (а саме - інтерактивних) технологій у процес формування професійного мовлення.


Знайти схожі

4.


    Нежива, Людмила (доцент кафедри української літератури Луганського національного університету).
    Евристичні прийоми синергетичного підходу при вивченні української літератури / Людмила Нежива // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
евристичне навчання -- инновационные технологии в образовании -- інноваційні технології навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное образование -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- педагогическая эвристика -- педагогічна евристика -- синергетический подход в образовании -- синергетичний підхід в освіті -- творческие методы обучения -- творчі методи навчання -- эвристическое обучение
Анотація: У статті проаналізовано синергетичний підхід до вивчення української літератури, обгрунтовано важливість втілення його евристичних можливостей. Застосування рецептивно-аксіологічних задач сприятиме реалізації компетентнісного підходу до навчання, усві домленню учнями цілісної картини світу.


Знайти схожі

5.


    Марценюк, В. П.
    Метод аналізу ієрархій для визначення ефективності інноваційних методик вивчення іноземної медичної лексики / В. П. Марценюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 96-105. - Бібліографія : С.104-105 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання іноземних мов -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- инновационные технологии в образовании -- иностранные языки -- інноваційні технології викладання -- інноваційні технології навчання -- іноземні мови -- лексика медицинская -- иностранная медицинская лексика -- іноземна медична лексика -- медицинское образование -- медична лексика -- медична освіта -- метод анализа иерархий -- метод аналізу ієрархій -- методика викладання іноземних мов -- методика викладання іноземних мов в немовному ВУЗі -- методика преподавания иностранных языков -- методика преподавания иностранных языков в неязыковом вузе -- навчання лексиці -- образование Украины -- обучение лексике -- освіта України -- преподавание иностранных языков -- приоритеты образования -- пріоритети освіти
Анотація: Розглянуті найбільш пріоритетні технології при вивченні іноземних мов в Тернопільському державному медичному університеті ім.І.Я.Горбачевського, визначена роль викладачів і студентів в якісному вивченні іноземної мови. На основі проведеного аналізу отримано такий порядок пріоритетів запроваджуваних інноваційних методик для якісного вивчення іноземної мови: принципово найважливіше впровадження щоденного тестового контролю (54,0%) та системи навчальних матеріалів на Веб-порталі університету (27,8%) ; далі йдуть семестровий тестовий іспит (16,9%) та методика "єдиного дня" (1,3%).


Дод.точки доступу:
Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я.Горбачевського \о нем\

Знайти схожі

6.


    Кириченко, В. І.
    Навчально-методичний комплект з курсу хімії вищої школи в контексті комп'ютерно-моделювальної технології його конструювання / В. І. Кириченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 29-38. - Література : С.38 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- комп'ютерне моделювання -- компьютерные технологии в образовании -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- моделирование компьютерное -- навчально-методичний комплекс -- новітні технології навчання -- освітні комп'ютерні технології -- педагогічне моделювання -- технологии обучения -- учебно-методический комплекс
Анотація: Розглянуто питання розробки інноваційних інформаційної й дидактичної систем у структурі сучасного навчально-методичного комплекту з курсу загальної хімії вищої школи.


Знайти схожі

7.


    Приходченко, К. І.
    Феноменологія проективної методики як інтерактивної технології / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 49-53. - Література : С.53 : 9 назв
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы обучения -- интерактивные технологии -- интерактивные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- інтерактивні технології -- метод проектів -- метод проектов -- педагогічне проектування -- педагогическое проектирование -- проектная технология -- проектний метод навчання -- проектное обучение -- проектный метод обучения -- технологии образования -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Мета й завдання статті - розглянути особливості педагогічного проектування, показати, як у практичній діяльності педагог утілює проективну методику.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

8.


    Щекатунова, Г. Д.
    Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього / Г. Д. Щекатунова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 40-48. - Література : С.48 : 14 назв
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
загальна середня освіта -- загальноосвітні навчальні заклади -- загальноосвітня школа -- инновационное образование -- инновационные технологии в образовании -- инновационные технологии обучения -- інноваційна освіта -- інноваційні технології навчання -- моделирование в образовании -- общее среднее образование -- общеобразовательные учебные заведения -- педагогическое моделирование -- педагогическое прогнозирование -- педагогічне моделювання -- педагогічне прогнозування -- школа будущего -- школа майбутнього
Анотація: Обгрунтовується моделювання школи майбутнього як засобу інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів в Україні.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

9.


    Зражевський , С. (фахівець редакційно-видавничого відділу ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди").
    Проблеми і перспективи безпеки життєдіяльності й охорони здоров'я дітей та молоді / С. Зражевський // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 10. - С. 33-35 : фотогр. - (Методичні матеріали)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Безпека життєдіяльності
   Безопасность жизнедеятельности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- тематика виступів -- тематика выступлений -- безпека життєдіяльності -- безопасность жизнедеятельности -- валеологія -- валеология -- тюремне ув'язнення -- тюремное заключение -- позбавлення волі -- лишение свободы -- формування смаку до життя -- формирование вкуса к жизни -- духовне здоров'я нації -- духовное здоровье нации -- охорона здоров'я -- охрана здоровья -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- передовий досвід з охорони здоров'я -- передовой опыт по охране здоровья -- шкільні музеї -- школьные музеи -- учасники конференцій -- участники конференций
Анотація: Розкрито тематику ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Безпека життєдіяльності і охорона здоров'я дітей і молоді ХХІ сторіччя: сучасний стан, проблеми та перспективи", що відбулася 12-13 вересня на базі Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Безпека життєдіяльності і охорона здоров'я дітей і молоді ХХІ сторіччя: сучасний стан, проблеми та перспективи, міжнародна науково-практична конференція \о ней\; Переяслав-Хмельницька загальноосвітня школа № 2 \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Дідук-Степ'як, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент Тернопільського національного педагогічного ун-ту ім. В. Гнатюка).
    Формування комунікативної компетенції у ході реалізації інноваційної методичної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови" в основній школі / Г. Дідук-Степ'як // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - 8. - С. 6-10. - Література : С.10 : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
инновационное обучение -- инновационные технологии обучения -- интеракции -- інноваційна освіта -- інноваційні технології викладання -- інноваційні технології навчання -- інтеракції -- коммуникативная компетентность -- коммуникативная компетенция -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна компетентність -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- технологии обучения -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розкрито концептуальні положення формування комунікативної компетенції учнів в контексті інноваційної лінгвометодичної технології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови".


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)