Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчання лексиці<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.


    Розвозчик, М.
    Подорож у країну Лексику / М. Розвозчик // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 42-43. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
внеклассная работа по украинскому языку -- лексика украинская -- лексика українська -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання лексиці -- обучение лексике -- позакласна робота з української мови -- украинский язык -- українська мова


Знайти схожі

2.


    Кузнецова, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри української мови).
    Вивчення лексем-побутивізмів із символічним компонентом на позначення назв одягу : на матеріалі спецкурсу з української мови / Галина Кузнецова, Олеся Кірдей // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 33-39. - Бібліографія : С.39 : 27 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
бытовая лексика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання лексиці -- названия одежды -- назви одягу -- обучение лексике -- побутова лексика -- символический компонент семантики -- символічний компонент семантики -- спецкурси -- спецкурсы -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Доводиться значущість вивчення побутових лексем із символічним компонентом на позначення назв одягу в системі становлення культуромовної особистості.


Дод.точки доступу:
Кірдей, Олеся

Знайти схожі

3.


    Новосьолова, Валентина (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки НАПН України).
    Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з лексики і фразеології : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 56-61. - Бібліографія : С.61 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание -- зовнішнє незалежне тестування -- контрольні роботи -- контрольные работы -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання лексиці -- навчання фразеології -- обучение лексике -- обучение фразеологии -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- тести з української мови -- тестові завдання -- тестовые задания -- тесты по украинскому языку
Анотація: У статті подано завдання в тестовій формі для проведення тематичних контрольних робіт і підготовки до зовнішнього незалежного оцінювння з теми "Узагальнення і систематизація найважливших відомостей з лексикології і фразеології".


Знайти схожі

4.


    Марценюк, В. П.
    Метод аналізу ієрархій для визначення ефективності інноваційних методик вивчення іноземної медичної лексики / В. П. Марценюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 96-105. - Бібліографія : С.104-105 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання іноземних мов -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- инновационные технологии в образовании -- иностранные языки -- інноваційні технології викладання -- інноваційні технології навчання -- іноземні мови -- лексика медицинская -- иностранная медицинская лексика -- іноземна медична лексика -- медицинское образование -- медична лексика -- медична освіта -- метод анализа иерархий -- метод аналізу ієрархій -- методика викладання іноземних мов -- методика викладання іноземних мов в немовному ВУЗі -- методика преподавания иностранных языков -- методика преподавания иностранных языков в неязыковом вузе -- навчання лексиці -- образование Украины -- обучение лексике -- освіта України -- преподавание иностранных языков -- приоритеты образования -- пріоритети освіти
Анотація: Розглянуті найбільш пріоритетні технології при вивченні іноземних мов в Тернопільському державному медичному університеті ім.І.Я.Горбачевського, визначена роль викладачів і студентів в якісному вивченні іноземної мови. На основі проведеного аналізу отримано такий порядок пріоритетів запроваджуваних інноваційних методик для якісного вивчення іноземної мови: принципово найважливіше впровадження щоденного тестового контролю (54,0%) та системи навчальних матеріалів на Веб-порталі університету (27,8%) ; далі йдуть семестровий тестовий іспит (16,9%) та методика "єдиного дня" (1,3%).


Дод.точки доступу:
Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я.Горбачевського \о нем\

Знайти схожі

5.


    Стефурак, Роксолана (кандидат філологічних наук; доцент Прикарпатського національного університету ім. Василя Стефаника).
    Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі / Р. Стефурак // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 9-14. - Бібліографія : С.14 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання лексиці -- навчання фразеології -- обучение лексике -- обучение фразеологии -- тести з української мови -- тестові завдання -- тестовые задания -- тесты по украинскому языку -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Проаналізовано дидактичні принципи тестування, обгрунтовано доцільність використання різнотипних навчальних тестових завдань із лексикологіїта фразеології української мови в школі.


Знайти схожі

6.


    Стефурак, Роксолана (кандидат філологічних наук; доцент Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника).
    Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології у загальноосвітній школі / Р. Стефурак // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 1. - С. 45-48. - Література : С.48 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання лексиці -- навчання фразеології -- обучение лексике -- обучение фразеологии -- тести з української мови -- тестові завдання -- тестовые задания -- тесты по украинскому языку -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Описано дидактичні принципи тестування, обгрунтовано доцільність використання різнотипних навчальних тестових завдань із лексикології та фразеології української мови в школі.


Знайти схожі

7.


    Новосьолова, Валентина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Методи, прийоми й засоби навчання в процесі формування лексичної компетентності учнів 5-7 класів / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 3. - С. 19-23. - Література : С.23 : 21 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна діяльність -- комунікативна компетентність -- комунікативна компетенція -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические приемы -- методы обучения -- навчання лексиці -- обучение лексике -- приемы обучения -- прийоми навчання -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті розглядається й обгрунтовується ефективність традиційних та інноваційних методів, прийомів і засобів навчання в роботі над формуванням лексичної компетентності учнів 5-7 класів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2014_3\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

8.


    Бойко, Людмила (учитель української мови і літератури; Кіровоградська область).
    Походження слів: власне українські та запозичені слова (Українська мова. 6 клас) / Л. Бойко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 4. - С. 40-41. - Бібліографія : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
заимствования в украинском языке -- запозичення в укрїнської мові -- исконная лексика -- украинская лексика -- українська лексика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання лексиці -- обучение лексике -- питома лексика -- походження слів -- происхождение слов -- украинский язык -- українська мова -- уроки української мови -- уроки украинского языка
Анотація: Автор пропонує розробку уроку української мови з вивчення походження слів.


Знайти схожі

9.


    Остапченко, Олена (старший викладач кафедри української мови ).
    100 знайомих чужинців: запозичена лексика в українській мові через призму навчальної гри [Текст] / Олена Остапченко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 5. - С. 30-36. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
гра як метод навачння -- заимствования в украинском языке -- запозичення в українській мові -- игра как метод обучения -- украинская лексика -- українська лексика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання лексиці -- обучение лексике -- украинский язык -- українська мова -- урок-гра -- урок-игра
Анотація: Автор пропонує матеріали з вивчення запозичень в лексиці української мови. Пропонований матеріал можна використати для організації гри-змагання, конкурсу, вікторини тощо на уроках української мови.


Знайти схожі

10.


    Логвиненко, Наталія (учитель-методист; учитель вищої категорії).
    Лексикологічні перегони [Текст] / Наталія Логвиненко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 7/8. - С. 63-68. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
внеклассные мероприятия -- лексика украинского языка -- лексика української мови -- українська лексика -- украинская лексика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання лексиці -- обучение лексике -- позакласні заходи -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Пропонуються матеріали для заходу "Лексикологічні перегони", який допоможе систематизувати знання учнів на уроках української мови з тем "Лексика" та "Фразеологія".


Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)