Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=викладання іноземних мов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Шпак, І.
    Прийом драматизації у рамках комунікативної методики навчання іноземних мов [Електронний ресурс] / І. Шпак, А. Мунтян // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2013. - Вип. 33. - С. 433-436. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3868/1/Shpak_%20Muntian.pdf. - Повний текст (161,17 kB)
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Мовознавство

   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КІМ -- высшее образование -- вища освіта -- преподавание иностранных языков -- викладання іноземних мов -- коммуникативная методика преподавания -- комунікативна методика викладання -- прием драматизации -- прийом драматизації -- типы драматизации -- типи драматизації -- планирование -- планування

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (161,17 kB)

Дод.точки доступу:
Мунтян, А.; Мунтян, А. А.; Шпак, И.

Знайти схожі

2.


    Катеруша, О. (старший викладач кафедри української та іноземних мов Криворізького економічного інституту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Ділові ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів / О. Катеруша // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 12. - С. 53-60 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- іншомовне спілкування -- іноземні мови -- викладання іноземних мов -- деловые игры -- высшее образование -- иноязычное общение -- иностранные языки -- преподавание иностранных языков
Анотація: Розглядається використання ділової гри як один із засобів формування комунікативної компетенції, що дає змогу безпосередньо у процесі навчання іноземній мові готувати студентів до майбутньої трудової діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Дзюбенко, Людмила (вчитель англійської мови Петропавлівсько-Борщагівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Києво-Святошинського району Еиївської області).
    Ігри на уроках англійської мови / Л. Дзюбенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання іноземних мов -- ігрова діяльність -- комунікативний розвиток -- іноземні мови -- методика викладання -- англійська мова -- навчально-ігрове спілкування -- преподаванеи иностранных языков -- игровая деятельность -- коммуникативное развитие -- иностранные языки -- методика преподавания -- английский язык -- учебно-игровое общение
Анотація: Розглядається значення гри в навчанні англійської мови наймолодших школярів. Аналізуються умови, за яких використання навчальної гри є найефективнішим. Висвітлюється роль педагога в організації навчально-ігрового спілкування на уроках.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Марценюк, В. П.
    Метод аналізу ієрархій для визначення ефективності інноваційних методик вивчення іноземної медичної лексики / В. П. Марценюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 96-105. - Бібліографія : С.104-105 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання іноземних мов -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- инновационные технологии в образовании -- иностранные языки -- інноваційні технології викладання -- інноваційні технології навчання -- іноземні мови -- лексика медицинская -- иностранная медицинская лексика -- іноземна медична лексика -- медицинское образование -- медична лексика -- медична освіта -- метод анализа иерархий -- метод аналізу ієрархій -- методика викладання іноземних мов -- методика викладання іноземних мов в немовному ВУЗі -- методика преподавания иностранных языков -- методика преподавания иностранных языков в неязыковом вузе -- навчання лексиці -- образование Украины -- обучение лексике -- освіта України -- преподавание иностранных языков -- приоритеты образования -- пріоритети освіти
Анотація: Розглянуті найбільш пріоритетні технології при вивченні іноземних мов в Тернопільському державному медичному університеті ім.І.Я.Горбачевського, визначена роль викладачів і студентів в якісному вивченні іноземної мови. На основі проведеного аналізу отримано такий порядок пріоритетів запроваджуваних інноваційних методик для якісного вивчення іноземної мови: принципово найважливіше впровадження щоденного тестового контролю (54,0%) та системи навчальних матеріалів на Веб-порталі університету (27,8%) ; далі йдуть семестровий тестовий іспит (16,9%) та методика "єдиного дня" (1,3%).


Дод.точки доступу:
Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я.Горбачевського \о нем\

Знайти схожі

5.
   656.2
   П 78


    Ищенко, Н. А.
    Инновационные технологии преподавания иностранных языков в неязыковом вузе / Н. А. Ищенко // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : тез. 71 Междунар. науч.-практ. конф. (14.04.2011-15.04.2011) / М-во инфраструктуры Украины, Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика В. Лазаряна, Восточный научный центр транспортной академии Украины. - Днепропетровск, 2011. - С. 418
УДК
Рубрики: ЯЗЫКОЗНАНИЕ
   МОВОЗНАВСТВО

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КІМ -- преподавание иностранных языков -- викладання іноземних мов

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Тарнопольський, О. Б.
    Навчання через зміст, змістовно-мовна інтграція та іншомовне занурення у викладанні іноземних мовдля професійних цілей у немовних вишах / О. Б. Тарнопольський // Іноземні мови. - 2011. - № 3. - С. 23-27 : рис.
УДК
Рубрики: Иностранные языки
   Іноземні мови

   Образование

   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
иностранные языки -- іноземні мови -- неязыковые выши -- немовні виши -- преподавание иностранных языков -- викладання іноземних мов -- иноязычное погружение -- іншомовне занурення


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Захарова, Юлія (заступник директора навчально-наукового центру мовної підготовки Національної академії Служби безпеки України; кандидат філологічних наук; доцент; м. Київ).
    Навчання іноземним мовам в сучасних мультимедійних лінгвістичних лабораторіях: занурення в національний колорит і мультимедійний формат / Ю. Захарова, А. Джужа // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 9. - С. 81-89. - Библиогр. в конце ст. - 5 рис., 1 табл.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
навчання іноземним мовам -- обучение иностранным языкам -- викладання іноземних мов -- преподавание иностранных языков -- мультимедійний формат -- мультимедийный формат -- навчальний процес -- учебный процесс -- інтенсифікація навчального процесу -- интенсификация учебного процесса -- мультимедійні лінгвістичні лабораторії -- мультимедийные лингвистические лаборатории -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- методи навчання -- методы обучения -- інформаційні технології -- информационные технологии -- комп'ютерні програми -- компьютерные программы
Анотація: Аналізуються особливості використання новітніх інформаційних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу та підвищення якості засвоєння матеріалу під час вивчення іноземних мов у у мультимедійних лінгвістичних лабраторіях Навчально-наукового центру мовної підготовки

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.12.pdf

Дод.точки доступу:
Джужа, Андрій (інспектор-методист навчально-наукового центру мовної підготовки Національної академії Служби безпеки України; м. Київ); Національна академія служби безпеки України \о ней\Навчально-науковий центр мовної підготовки \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Абсалямова, Яна (кандидат педагогічних наук; доцент Національного авіаційного університету).
    Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Я. Абсалямова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 33-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- навчальні заклади -- учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- технічні навчальні заклади -- технические учебные заведения -- викладання іноземних мов -- преподавание иностранных языков -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- професійна самореалізація викладачів -- профессиональная самореализация преподавателей -- професійно-педагогічна активність викладачів -- профессионально-педагогическая активность преподавателей -- самоконтроль -- самооцінювання -- самооценивание
Анотація: Розкрито сутність та важливість організації процесу порфесійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу та визначено напрями подальших наукових досліджень.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.7.pdf

Знайти схожі

9.


    Підько, Л. В.
    Методична розробка як сучасний засіб навчання студентів мовних спеціальностей / Л. В. Підько // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Вища освіта

   Языкознание

   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- мовні спеціальності -- викладання іноземних мов -- студенти -- університети -- методичні розробки -- высшее образование -- языковые специальности -- преподавание иностранных языков -- студенты -- университеты -- методические рекомендации


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Ткаченко, Наталія (старший викладач кафедри іноземних мов професійного спрямування; Національний університет харчових технологій; м. Київ).
    Психологічні особливості запам'ятовування / Н. Ткаченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 12. - С. 39-46
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
запам'ятовування -- запоминание -- методы запоминания -- методи навчання -- методы обучения -- викладання іноземних мов -- преподавание иностранных языков -- іноземні мови -- иностранные языки -- заняття з англійської мови -- занятия по английскому языку -- учбові предмети -- учебные предметы -- граматичні явища -- грамматические явления
Анотація: Розглядається проблема запам'ятовування у процесі вивчення іноземних мов. Аналізуються методи запам'ятовування, запропоновані вченими-психологами. Описуються результати впровадження методів запам'ятовування на практичних заняттях з англійської мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)