Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=темп речи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Богосвятська, Анна-Марія (кандидат філологічних наук; доцент Львівського обласного інтитуту післядипломної педагогічної освіти).
    Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 2-10. - Бібліогр.: с. 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладаня зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- педагогічний інструментарій -- педагогический инструментарий -- особистісні якості педагога -- личностные качества педагога -- образ учителя -- культура речи -- культура мови -- мовленя вчителя -- речь учителя -- мовна техніка -- речевая техника -- звучність мовлення -- звучность речи -- темп мовлення -- темп речи -- висота тону -- высота тона -- тембр -- дикція -- дикция -- виховання інтересу до читання у школярів -- воспитание интереса к чтению у школьников -- технологічна карта уроку -- технологическая карта урока -- сприйняття інформації -- восприятие информации -- обробка та збереження інформації -- обработка и сохранение информации -- передача інформації -- передача информации -- складові технологічної карти уроку -- составные технологической карты урока -- особистісно орієнтований підхід у навчанні -- личностно ориентированный подход в обучении -- компетентнісний підхід у навчанні -- компетентностный подход в обучении -- діяльнісний підхід у навчанні -- деятельностный подход в обучении -- ІКТ -- ИКТ -- інформаційно-комунікаційні техноллогії -- информационно-комуникационные технологии -- мультимедійні засоби навчання -- мультимедийные средства обучения -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- буклети -- буклеты -- буктрейлери -- буктрейлеры -- веб-квести -- веб-квесты -- відеоскрайбінг -- видеоскрайбинг -- віртуальні екскурсії -- виртуальные экскурсии -- колажі -- коллажи -- мотиватори -- мотиваторы -- плейкасти -- плейкасты -- портфоліо героїв -- портфолио героев -- слайд-презентації -- слайд-презентации -- стрічки часу -- ленты времени -- читацькі блоги -- читательские блоги -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- педагогічні методи -- педагогические методы -- педагогічні прийоми -- педагогические приемы -- групи педагогічних методів -- группы педагогических методов -- інформаційні методи навчання -- информационные методы обучения -- операційні методи навчання -- операционные методы обучения -- пошукові методи навчання -- поисковые методы обучения -- методи самостійного навчання -- методы самостоятельного обучения -- методи і прийоми актуалізації суб'єктивного досвіду учнів -- методы и приемы актуализации субъективного опыта учеников -- динамічний "пейсмейкерний" механізм -- динамический "пейсмейкерный" механизм -- мозкові хвилі -- мозговые волны -- види мозкових хвиль -- виды мозговых волн -- бета-ритми -- бета-ритмы -- альфа-ритми -- альфа-ритмы -- тета-ритми -- тета-ритмы -- дельта-ритми -- дельта-ритмы -- гама-ритми -- гамма-ритмы -- психіка людини -- психика человека
Анотація: Огляд усіх можливих інструментів, методів та прийомів педагогічного впливу, доступний учителеві на уроках та у позакласній виховній роботі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

2.


    Вербич, Н. С.
    До питання про макросегментацію діалектного тексту / Н. С. Вербич // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2017. - № 1. - С. 57-63. - Примітки посторінкові : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
диалектная речь -- диалектная фонетика -- диалектология украинского языка -- діалектна фонетика -- діалектне мовлення -- діалектологія української мови -- интонация -- інтонація -- пауза -- просодия -- просодія -- темп мовлення -- темп речи -- украинский язык -- українська мова -- членение речи -- членування мовлення
Анотація: Схарактеризовано особливості членування діалектного спонтанного мовлення. Основні інтонаційні параметри діеремистику описано на підставі слухового та інструментального аналізу. Зауважено, що встановлення межі між двома компонентами тексту ґрунтується на єдності їхніх змістових і просодичних елементів. Серед інтонаційних параметрів, які визначають межу між надфразними єдностями, обов'язковими є тривала темпоральна пауза (з перервою у фонації), кінцеве зниження частоти основного тону з реалізацією термінального тону в низькій зоні, широкий інтервал тону через паузу та уповільнення темпу вимовляння останньої синтагми. Як засвідчив аналіз, окремі параметри інтонаційної структури тексту залежать від ступеня самостійності його сегментів та способу тематичного розгортання діалектної оповіді.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)