Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=інтерактивні технології навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
14
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-14
>
1.
Редько, Валерій
(кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії
навчання
іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України).
Інтерактивні
технології
навчання
іноземної мови / В. Редько> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 8/9
. - С. 28-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика
навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні
технології
навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
навчання
іноземної мови
--
обучение иностранным языкам
--
метод проектів
--
метод проектов
--
учбові дисципліни
--
учебные дисциплины
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
інтерактивне
навчання
--
интерактивное обучение
--
іншомовне спілкування
--
иноязычное обучение
--
зміст підручників
--
содержание учебников
Анотація:
Розглядаються теоретичні засади інтерактивних технологій
навчання
іноземної мови та наводяться приклади їх використання у шкільній практиці. Наголошується , що ці техгології є однією з ефективних форм стимулювання іншомовної мовленевої діяльності учнів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Ципко, Вікторія
(старший науковий співробітник Національного транспортного університету; кандидат педагогічних наук; м. Київ).
Сучасні
технології
у викладанні суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів / В. Ципко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 12
. - С. 72-80. - Библиогр. в сносках
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
вища технічна освіта
--
высшее техническое образование
--
суспільствознавчі дисципліни
--
обществоведческие дисциплины
--
технічні університети
--
технические дисциплины
--
методика викладання суспільствознавчих дисциплін
--
методика преподавания обществоведческих дисциплин
--
моделі
навчання
--
модели обучения
--
інтерактивні
технології
навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
форми організації
навчання
--
формы организации обучения
--
лекції
--
лекции
--
семінари
--
семинары
--
гра
--
игры
--
прес-конференції
--
пресс-конференции
--
практичні заняття
--
практические занятия
--
лабораторні заняття
--
лабораторные занятия
Анотація:
Підкреслюється необхідність упровадження оновлених технологій у процес викладання суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів, враховуючи їх сучасний аксіологічний зміст.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_12\ст.6.pdf
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Криворотенко, Ольга
(вчитель Ганівського НВК Верхньодніпровського району Дніпропетровської області).
Елементи дебатних технологій на уроках літератури [Текст] / О. Криворотенко> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. -
№ 6
. - С. 22-24 . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.3
Рубрики:
Методика викладання літератури
Методика преподавания литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури
--
преподавание литературы
--
інтерактивні
технології
навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
дебатні
технології
навчання
--
дебатные технологии обучения
--
текстові дебати
--
текстовые дебаты
--
дебати на основі літературознавчого аналізу
--
дебаты на основе литературоведчесого анализа
--
проблемні дебати
--
проблемные дебаты
--
швидкісні дебати
--
скоростные дебаты
--
міні-дебати
--
мини-дебаты
--
розробки уроків
--
разработки уроков
--
еміграція
--
эмиграция
--
громадянське виховання
--
гражданское воспитание
--
патріотичне виховання
--
патриотическое воспитание
Анотація:
Короткий огляд видів дебатних технологій та застосування дебатних технологій на прикладі уроку з теми "Чи можна вважати патріотом людину, що виїхала за межі України у скрутний для неї час?", заснованого на творах української літератури та статтях українських громадських діячів.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Кадемия, Майя Юхимівна
(кандидат педагогічних наук; доцент; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського).
Використання інтерактивних технологій
навчання
/ М. Ю. Кадемія> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. -
№ 3
. - С. 125-132. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.580.25
Рубрики:
Технологии обучения
Технології
навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні
технології
навчання
--
електронне
навчання
--
змішане
навчання
--
мобільне
навчання
--
технології
навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
электронное обучение
--
смешанное обучение
--
мобильное обучение
--
технологии обучения
--
підготовка фахівців
--
модернізація освіти
--
подготовка специалистов
--
модернизация образования
Анотація:
Розглянуто сучасні
інтерактивні
технології
навчання
, що найбільш поширено використовуються у ВНЗ та сприяють реалізації модернізації освіти та підготовці конкурентоздатних майбутніх фахівців.
Утримувачі документа:
НБ УИПА
Знайти схожі
>
5.
Гуревич, Роман Семенович
(доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; директор Інституту магістратури, аспірантури, докторантури Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського).
Використання сучасних технологій
навчання
у ВНЗ / Р. С. Гуревич> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. -
№ 2
. - С. 3-10. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.580.25
Рубрики:
Вища професійна освіта
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
освітні
технології
--
підготовка фахівців
--
якість навчального процесу
--
сервіси соціальних медіа
--
образовательные технологии
--
подготовка специалистов
--
качество учебного процесса
--
сервисы социальных медиа
--
технології
навчання
--
технологии обучения
--
педагогічні
технології
--
педагогические технологии
--
проектні
технології
навчання
--
проектные технологии обучения
--
блоги
--
веб-квести
--
інтерактивні
технології
навчання
--
интерактивные технологии обучения
Анотація:
Проаналізовано застосування сучасних технологій
навчання
в інтеграції з використанням сервісів Інтернет у навчальному процесі ВНЗ та їх вплив на якість підготовки майбутнього фахівця.
Знайти схожі
>
6.
Смірнова, Ірина
(учитель географії; старший учитель).
Інтерактивні
технології
як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / І. Смірнова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 10
. - С. 56-59 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні
технології
навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
педагогічні
технології
--
педагогические технологии
--
дидактика
--
інтерактивні
методи
навчання
--
интерактивные методы обучения
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
географія
--
география
--
інтерактивні
педагогічні
технології
--
интерактивные педагогические технологии
--
навчально-пізнавальна діяльність
--
научно-познавательная деятельность
--
інтерактивні
уроки
--
интерактивные уроки
--
структура інтерактивних уроків
--
структура интерактивных уроков
Анотація:
Обгрунтовано провідну роль інтерактивних технологій в активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії. Розкрито суть поняття "
інтерактивні
технології
".
Знайти схожі
>
7.
Гуревич, Роман Семенович
(доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; директор Інституту магістратури, аспірантури, докторантури Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського).
Сучасні
інтерактивні
технології
навчання
студентів / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 99-104. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.580.25
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні
технології
навчання
--
інформаційно-комунікаційні
технології
--
інформаційно-комунікаційні мережі
--
професійна підготовка
--
интерактивные технологии обучения
--
информационно-коммуникационные технологии
--
информационно-коммуникационные сети
--
профессиональная подготовка
--
технологии обучения
--
технології
навчання
Анотація:
Розглянуто процеси впровадження інтерактивних технологій
навчання
, що базуються на використанні інформаційно-комунікаційних технологій і мереж, а також проблеми, що виникають при цьому.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Дод.точки доступу:
Кадемия, Майя Юхимівна (кандидат педагогічних наук; доцент; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського)
Знайти схожі
>
8.
Юрчишина, М. І.
(вчитель світової літератури Кудринецької ЗОШ І-ІІІ ступенів; Тернопільська область).
Моє вчительське щастя - у повноквітті учнівських душ [Текст] / М. І. Юрчишина> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2015. -
№ 4
. - С. 2-3 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.268.3
Рубрики:
Методика викладання літератури
Методика преподавания литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури
--
преподавание мировой литературы
--
критичне мислення
--
критическое мышление
--
розвиток критичного мислення в учнів
--
развитие критического мышления у учеников
--
патріотичне виховання
--
патриотическое воспитание
--
інтерактивні
технології
навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
використання соціальних мереж у навчанні
--
использование социальных сетей в обучении
Анотація:
Учитель М. Юрчишина ділиться своїм досвідом щодо виховання критичного мислення в учнів.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (15.06.2015р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
9.
Меєрович, Олександр
(учитель української словесності; вчитель-методист).
Інтерактивні
технології
на заняттях з інтегрованих предметів (українська словесність: українська мова, українська література, риторика) в 11-му гуманітарному профільному класі / О. Меєрович> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 9/10
. - С. 64-67. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Україна
Украина
Дніпропетровськ
Днепропетровск
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
українська словесність
--
украинская словесность
--
методика викладання української словесності
--
методика преподавания украинской словесности
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
інтерактивні
технології
навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
інтегровані предмети
--
интегрированные предметы
--
модульні заняття
--
модельные занятия
--
модульно-розвивальні методики
--
модульно-развивающиеся методики
--
сценарії занять
--
сценарии занятий
--
досвід шкіл
--
опыт школ
--
11 класс
Анотація:
Розглядається поняття "українська словесність", подається його авторське тлумачення, наголошується на справжній органічній інтеграції мови, літератури, риторики. Презентується сценарій модульного заняття з української словесності з теми "Стилістика складного речення (ССК та надфразові єдності)" з використанням інтерактивних технологій. Зроблено самоаналіз цього заняття.
Дод.точки доступу:
Навчально-виховне об'єднання № 136 \о ней\
Знайти схожі
>
10.
Кашуба, Євдокія
(вчитель світової літератури; вчитель-методист; смт Котельва, Полтавська область).
Про скрайбінг [Текст] / Є. Кашуба> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. -
№ 7-8
. - С. 34-36 : ил. - Бібліогр.: с. 36. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.26
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
скрайбінг
--
скрайбинг
--
інтерактивні
технології
навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
інтерактивні
технології
--
интерактивные технологии
--
комп'ютерні програми
--
компьютерные программы
--
використання комп'ютерних технологій на уроках літератури
--
использование компьютерных технологий на уроках литературы
--
візуалізація інформації
--
вихзуализация информации
Анотація:
Вчитель-практик ділиться досвідом використання скрайбінгу (анімованих відеопрезентацій з ефектом промальовування від руки) при викладані зарубіжної літератури.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_суч_шк_2016_7-8\13.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-14
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)