Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=досвід шкіл<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.


    Петрашенко, С. М. (директор; гімназія "Академія" Святошинського району м. Київа).
    Майбутнє за спеціалістами з безпеки життєдіяльності / С. М. Петрашенко, Т. І. Таволжанова // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 11/12. - С. 37-39 : фото. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- навчальні дисципліни -- безпека життєдіяльності людини -- навколишнє середовищє -- екологічна освіта -- екологічна культура -- екологічне виховання -- екологічна свідомість -- досвід шкіл -- БЖД -- школьное образование -- учебные предметы -- безопасность жизнедеятельности -- окружающая среда -- экологическое образование -- экологическая культура -- экологическое воспитание -- экологическое сознание -- опыт школ
Анотація: Досвід формування навичок безпеки життєдіяльності школярів шляхом викладання навчального предмету "Безпека життєдіяльності".


Дод.точки доступу:
Таволжанова, Т. І. (викладач-методист; гімназія "Академія" Святошинського району м. Київа); Гімназія "Академія" Святошинського району
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Прутас, Андрій (директор спеціалізованої школи № 329 "Логос").
    Школа-новобудова: проблеми становлення : з досвіду роботи Спеціалізованої ЗОШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №329 "Логос" м. Києва / А. Прутас // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 59-60. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Київ

    Украина

    Киев

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- спеціалізовані школи -- специализированные школы -- навчальні заклади -- учебные заведения -- досвід шкіл -- опыт школ -- новостворені школи -- вновьорганизованные школы -- організація учбового процесу -- организация учебного процесса
Анотація: Про організацію учбового процесу у новоствореній школі.


Дод.точки доступу:
Спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №329 "Логос" \о ней\; Логос, спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №329 \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Тараріна, Ірина (головний спеціаліст управління освіти Краматорської міської ради).
    Моделювання процесу діяльності вчителів фізики у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період / І. Тараріна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 72-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

    Краматорск

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- последипломное образование -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- засоби навчання -- способы обучения -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- освітні технології -- образовательные технологии -- викладання учбових предметів -- преподавание учебных предметов -- викладання фізики -- преподавание физики -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Розглянуто сучасні підходи до проектування діяльності вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти та подальшої самостійної діяльності в міжкурсовий період. На підставі проведеного аналізу запропоновано до використання педагогічну технологію, яка може бути підгрунтям для розроблення психологічної системи підготовки вчителів фізики в умовах наявності освітніх альтернатив.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Максимова, Наталія (доктор психологічних наук; професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині / Н. Максимова, Л. Порох // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 64-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
стосунки у родині -- отношения в семье -- виховання дітей -- воспитание детей -- робота з батьками -- работа с родителями -- проблемні діти -- проблемные дети -- фізичні покарання -- физические наказания -- обмеження санкцій -- ограничение санкций -- психологічні служби -- психологические службы -- принципи спілкування -- принципы общения -- дитячо-батьківські стосунки -- детско-родительские отношения -- метод наслідків -- метод последствий -- передавання відповідальності -- передача ответственности -- тренінгові заняття -- тренинговые занятия -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Розкрито досвід роботи педагогічного колективу та психологічної служби гімназії "Міленіум" № 318, яка спрямована на підвищення рівня психологіно-педагогічної обізнаності батьків учнів, їх педагогічної культури з метою формування позитивних дитячо-батьківських стосунків у сім'ї.


Дод.точки доступу:
Порох, Людмила (директор гімнахії "Міленіум " № 318; заслужений працівник освіти України); Міленіум, авторська експериментальна школа
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Шрамко, Ольга (учитель початкових класів Вугледарської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2).
    Від ідей В. О. Сухомлинського до здоров'язбережувальних технологій у сучасній початковій школі / О. Шрамко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 67-70. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Висвітлено досвід роботи вчителів Вугледарської ЗОШ №2 щодо збереження і зміцнення здоров'я учнів початкової школи, формування в них позитивної мотивації до здорового способу життя.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Вугледарська ЗОШ №2 \о ней\

Знайти схожі

6.


    Лавренко, Олена (заступник директора з виховної роботи Артемівського НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 ім Артема-багатопрофільний ліцей").
    Формування соціальної активності підлітків шляхом використання виховного потенціалу педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / О. Лавренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 54-57 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність підлітків -- социальная активность подростков -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- соціальне середовище -- социальная среда -- учнівське самоврядування -- ученическое самоуправление -- педагогічне проектування -- педагогическое проектирование -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Наголошується на важливості виховання у сучасних підлітків соціальної активності. Запропоновано досвід педагогічного проектування навчально-виховного процесу в якому значну роль відведено діяльності органів учнівського самоврядування.


Дод.точки доступу:
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 ім Артема-багатопрофільний ліцей \о нем\

Знайти схожі

7.


    Трубчаніна, Олена (учитель хімії Родинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №8 м. Красноармейська).
    Упровадження ідей В. О. Сухомлинського в практику формування валеологічної компетентності шляхом реалізації оздоровчої функції шкільної хімічної освіти / О. Трубчаніна, Р. Чернишева // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 50-53. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні концепції -- педагогические концепции -- валеологічна компетентність -- валеологическая компетентность -- оздоровчі функції освіти -- оздоровительные функции образования -- учбові предмети -- учебные предметы -- хімія -- химия -- хімічна освіта -- химическое образование -- досвід шкіл -- опыт школ -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги
Анотація: Аналізується досвід роботи Родинської ЗОШ №8 щодо формування валеологічної компетентності учнів засобами хімічної освіти відповідно до педагогічної концепції В.О. Сухомлинського.


Дод.точки доступу:
Чернишева, Раїса (кандидат хімічних наук; доцент кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання Донецького ОІППО); Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Родинська ЗОШ №8 \о ней\

Знайти схожі

8.


    Омельченко, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; в.о. ректора Донбаського державного педагогічного університету).
    Здоров'язбережувальна педагогіка: сучасні тенденції та перспективи розвитку / С. Омельченко, Л. Каліберда // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я дітей -- здоров'язбережувальна педагогіка -- молодші школярі -- педагогіка здоров'я -- здоров'язбережувальні технології -- культура здоров'я -- виховання культури здоров'я -- навчально-виховний процес -- здоровий спосіб життя -- формування здорового способу життя -- досвід шкіл -- педагогічна спадщина -- видатні педагоги -- здоровье детей -- здоровьесберегательная педагогика -- младшие школьники -- педагогика здоровья -- здоровьесберегательные технологии -- культура здоровья -- воспитание культуры здоровья -- учебно-воспитательный процесс -- здоровый образ жизни -- формирование здорового способа жизни -- опыт школ -- педагогическое наследие -- выдающиеся педагоги
Анотація: Окреслено оновні тенденції розвитку здоров'язбережувальної педагогіки. Запропоновано досвід реалізації у Райгородоцькій ЗОШ І-ІІІ ступенів проектів, спрямованих на зміцнення здоров'я учнів. Зокрема розглянуто проект "Туристичний похід як здоров'язберігальна основа фізичного виховання учнів", розроблений учителем фізкультури, викладено його мету, завдання та зміст.


Дод.точки доступу:
Каліберда, Любов (директор Райгородоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів Слов'янського району); Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Туристичний похід як здоров'язберігальна основа фізичного виховання учнів, проект \о произв.\; Райгородоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів \о нем\

Знайти схожі

9.


    Мухін, Михайло (доктор педагогічних наук; професор; академік Міжнародної педагогічної академії; головний науковий співробітник інституту сім'ї і виховання РАО; лауреат премії імені В.О. Сухомлинського; Росія; м.Москва).
    Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В.О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 13-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- гуманизация образования -- гуманістичні ідеали -- гуманистические идеалы -- народна педагогіка -- народная педагогика -- педагогі-гуманісти -- педагоги-гуманисты -- навчальний процес -- учебный процесс -- виховний процес -- воспитательный процесс -- виховна робота -- воспитательная работа -- школа радості і людяності -- школа радости и человечности -- навчання і виховання -- обучение и воспитание -- школа і родина -- школа и семья -- батьківська школа -- родительская школа -- робота с батьками -- работа с родителями -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Проаналізовано педагогічні переконання великого гуманіста В.О. Сухомлинського і досвід роботи очолюваної ним Павлиської школи. Багатогранна діяльність педегога-новатора розглядається як важливий етап у розвитку гуманістичної традиції у світовій педагогіці.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.4.pdf

Дод.точки доступу:
Добрянський, Ігор (доктор педагогічних наук; професор КЛАНАУ; заслужений працівник освіти України; Україна; м.Кіровоград); Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Павлівська школа \о ней\

Знайти схожі

10.


    Лутак, Н. Г. (завідувач методичного кабінету НМЦ ЦЗ та БЖД Київської області).
    Використання інформаційно-комунікативних технологій як засіб формування навичок безпечної поведінки учнів / Н. Г. Лутак // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 1. - 15-17. . - (Сучасна освіта)
ДРНТІ
УДК
ББК 74.202.4
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
оновлення педагогічного процесу -- обновление педагогического процесса -- педагогический процесс -- педагогічний процес -- інноваційні методики -- инновационные методики -- навчально-методичні посібники -- учебно-методические пособия -- комп'ютерні презентації -- компьютерные презентации -- навички безпечної поведінки -- навыки безопасного поведения -- учні початкових класів -- ученики начальных классов -- початкова школа -- начальная школа -- досвід шкіл -- опыт школ -- учебно-воспитательная работа -- навчально-виховна робота
Анотація: Проаналізовано досвід навчально-виховної роботи Васильківської ЗОШ № 6 Київської області по реалізації інноваційних методик у використанні інформаційно-комунікативних технологій для формування навичок безпечної поведінки учнів початкових класів.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Васильківської ЗОШ № 6 \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)