Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мультимедийные средства обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
   62
   В 53


    П'яст, Н. Й.
    Використання мультимедійних засобів навчання на заняттях української мови професійного спілкування / Н. Й. П'яст, О. А. Цимбал // Вісник Вінницького політехнічного інституту : науковий журнал. - 2008. - № 4. - С. 135-140
УДК
Рубрики: Высшее образование
   ВИЩА ОСВІТА

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- мультимедийные средства обучения -- методы обучения -- деловое общение -- украинский язык -- визитная карточка -- ВИЩА ОСВІТА -- мультимедійні засоби навчання -- методи навчання -- ділове спілкування -- українська мова


Дод.точки доступу:
Цимбал, О.А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Волинський, В. П.
    Визначення змістових ознак поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання" / В. П. Волинський // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 97-106. - Література : С.106 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- средства обучения -- электронные средства обучения
Анотація: На основі аналізу інформаційних і техніко-комунікативних можливостей аудіовізуальних електронних засобів у подачі навчального матеріалу та організації діяльності учнів визначено перелік змістових ознак, які потрібно враховувати у формулюванні поняття " аудіовізуальні електронні засоби навчання".


Знайти схожі

3.


    Назаренко, Людмила (старший викладач МОІППО; вчитель СЗШ № 45 м. Миколаїва).
    Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою / Л. Назаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 4. - С. 13-15. - Література : С.15 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- литературная сказка -- літературна казка -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- мультфильм -- мультфільм -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- проектний метод навчання -- проектный метод обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: Автором вказано причини першорядності літературної компетентності, запропоновано можливі шляхи її формування засобами інформаційно-комунікаційних технологій, подано приклад проекту, розробленого старшокласниками, зі створення мультфільму для учнів 5 класу.


Знайти схожі

4.


    Буднік, Анжела (кандидат педагогічних наук; викладач Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського).
    Методика використання мультимедійних засобів навчання під час вивчення кінодраматургії у вищій школі / А. Буднік, І. Хижняк // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 10. - С. 21-26. - Література : С.26 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- кінодраматургія -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мультимедийные методы обучения -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- украинская драматургия -- украинская кинодраматурия -- украинская литература -- українська драматургія -- українська література
Анотація: Описано доцільність використання мультимедійних технологій. Особливу увагу приділено класифікації мультимедійних матеріалів та особливостям їх використання.


Дод.точки доступу:
Хижняк, Ірина

Знайти схожі

5.


    Лікевич, Людмила (учитель української мови і літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів № 28 м. Житомира).
    Комплексне застосування технічних засобів навчання на уроках української літератури / Л. Лікевич // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 40-43. - Література : С.43 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- наглядность обучения -- наочність навчання -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: Розглядаються особливості застосування технічних засобів навчання на уроках української літератури, запропоновано методику використання мультимедійних графічних зображень як ефективного прийому запам'ятовування та відтворення навчального матеріалу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

6.


    Дригула, Марія (учитель-методист української мови та літератури; Хмельницька середня школа І-ІІІ ступенів № 18).
    Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології (О.П.Довженко, "Україна в огні") / М. Дригула // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 39-42. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
11 клас -- 11 класс -- вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Пропонується розробка уроку формування знань, умінь і навичок, проведеного у формі роздуму з використанням мультимедійної технології в 11 класі.


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (письменник; кінорежисер ; 1894 - 1956) \о нем\; Україна в огні, кіноповість \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Гуржій, А. М.
    Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 24-31. - Література : С. 31 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства -- аудіовізуальні електронні засоби -- аудіовізуальні засоби навчання -- засоби навчання -- методи навчання -- методы обучения -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- наглядные пособия -- наочність навчання -- способы обучения -- учебные наглядные пособия
Анотація: Описано технологію дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності як автономних мультимедійних засобів навчання. Подано рекомендації їх змістового наповнення й структуризації.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\5.pdf

Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П.

Знайти схожі

8.


    Гуржій, А. М.
    Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 58-64. - Література : С. 64 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства -- аудіовізуальні електронні засоби -- аудіовізуальні засоби навчання -- дидактические методы -- дидактичні методи -- динамические аудиовизуальные электронные средства -- динамічні аудіовізуальні електронні засоби -- методи навчання -- методы обучения -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання
Анотація: Визначено дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів як автономних засобів навчання та вимоги до них. Подано рекомендації з їхнього змістового наповнення.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\8.pdf

Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П.

Знайти схожі

9.


    Коробейнікова, Т. І.
    Мультимедійні вправи для навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови [Електронний ресурс] / Т. І. Коробейнікова // Педагогічний процес: теорія і практика. - К., 2012. - Вип. 3. - С. 122-134. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/bitstream/123456789/1897/1/%2b7preprint_Korob.pdf. - Повний текст (208,99 kB)
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КФП -- вища освіта -- высшее образование -- діалог -- диалог -- діалогічне мовлення -- диалогическая речь -- діалогічна єдність -- диалогическое единство -- мультимедійні засоби навчання -- мультимедийные средства обучения -- репліка -- реплика -- самостійна робота -- самостоятельная работа

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (208,99 kB)

Дод.точки доступу:
Коробейникова Т. И.

Знайти схожі

10.


    Проценко, Людмила (заступник директора з навчально-виховної роботи).
    Інформатизація освітнього закладу: розбудова дидактичного модуля / Л. Проценко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 29-33 : рис.-2. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
модель інформатизації освітнього простору -- модель информатизации образовательного процесса -- дидактичний модуль -- дидактическая модель -- мультимедійні технології -- мультимедийные технологии -- мультимедійні засоби навчання -- мультимедийные средства обучения -- інформатизація навчального процесу -- информатизацияучебного процесса -- освітній процес -- образовательный процесс -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- гімназії -- гимназии -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- профілізація навчання -- профилизация обучения
Анотація: Розглядаються особливості впровадження мультимедійних засобів навчання та інформаційно-комп'ютерних технологій у дидактичну систему навчального закладу. Обгрунтовується, що конкретність та визначеність інформаційно-логічних моделей і алгоритмів, а також послідовність і диференциація процесів комп'ютеризації дозволяють учням і вчителям гімназії опановувати нове програмне забезпечення та специфічні мультимедійні педагогічні технології для вивчення предметів з основних та додаткових курсів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Надія, гімназія №1 \о ней\

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)