Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=викладаня зарубіжної літератури<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Юлдашева, Людмила (вчитель світової літератури, української мови та літератури Тернівського екномічно-математичного ліцею).
    Генріх Бель. "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." [Текст] / Л. Юлдашева // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2014. - № 11. - С. 4-6 : ил. - Библиогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

   Німеччина
    Германия

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладаня зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- письменники Німеччини -- писатели Германии -- творчість письменників Німеччини -- произведения писателей Германии -- твори письмеників Німеччини -- творчеств пиателей германии -- тема війни -- тема войны -- навчальні запитання -- учебные вопросы -- навчальні завдання -- учебные задания -- розробки уроків -- 7 клас -- 7 класс -- разработки уроков
Анотація: Розробка уроку з вивчення оповідання Г. Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." у 7 класі.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Белль, Генріх (письменник) \о нем\; Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..., оповідання \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.01.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Прадійчук, Олена (учитель світової літератури та етики ЗОШ І-ІІІ ступенів, Волинська область).
    Чи варто бути хамелеоном? [Текст] / О. Прадійчук // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 1. - С. 16-17 : ил. - Бібліогр.: с. 17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3(4 Рос)
Рубрики: Методика викладання російської літератури
   Методика преподавания русской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання російської літератури -- преподавание русской литературы -- викладання світової літератури -- преподавание мировой литератури -- викладаня зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- письменники Росії -- писатели России -- твори письменників Росії -- произведения пистелей Росии -- розробки уроків -- разработки уроков -- 6 клас -- 6 класс -- оповідання -- рассказы
Анотація: Розробка уроку з вивчення оповідання А. Чехова "Хамелеон" у 6 класі.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Чехов, А. П. (письменник; драматург ; 1860-1904) \про нього\; Хамелеон, оповідання \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

3.


    Янкович, О. В. (вчитель-методист Хмельницької ЗОШ № 24).
    Порівняльний аналіз п'єси Ф. Шиллера "Вільгельм Телль" та поеми Т. Шевченка "Гайдамаки" [Текст] / О. В. Янкович // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 3. - С. 5-7 : ил. - Бібліогр.: с. 7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

   Україна
    Украина

    Німеччина

    Германия

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжні письменники -- зарубежные писатели -- творчість письменників України -- торчество писателей Украины -- творчість зарубіжних письменників -- творчесво зарубежных писатлей -- творчість письмеників Німеччини -- творчесто писателей Германии -- твори письменників Німеччини -- произведения писателей Германии -- розробки уроків -- разработки уроков -- викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладаня зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- порівняльний аналіз літературних творів -- сравнительный анализ литературных произведенй -- компаративний аналіз художніх творів -- компаративный анализ литературных произведений -- Коліївщина -- Колиивщина -- розробка уроків -- разработка уроков
Анотація: Розробка уроку з вивчення поеми Т. Шевченка "Гайдамаки" та п'єси Ф. Шиллера "Вільгельм Телль".

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_3\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Ханчук, Інна (учитель української мови і літератури; учитель-методист; Зош № 24; Хмельницький); Шиллер, Фрідріх (письменник ; 1759-1805) \про нього\; Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \про нього\; Вільгельм Телль, драма \о произв.\; Гайдамаки, поема \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

4.


    Богосвятська, Анна-Марія (кандидат філологічних наук; доцент Львівського обласного інтитуту післядипломної педагогічної освіти).
    Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 2-10. - Бібліогр.: с. 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладаня зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- педагогічний інструментарій -- педагогический инструментарий -- особистісні якості педагога -- личностные качества педагога -- образ учителя -- культура речи -- культура мови -- мовленя вчителя -- речь учителя -- мовна техніка -- речевая техника -- звучність мовлення -- звучность речи -- темп мовлення -- темп речи -- висота тону -- высота тона -- тембр -- дикція -- дикция -- виховання інтересу до читання у школярів -- воспитание интереса к чтению у школьников -- технологічна карта уроку -- технологическая карта урока -- сприйняття інформації -- восприятие информации -- обробка та збереження інформації -- обработка и сохранение информации -- передача інформації -- передача информации -- складові технологічної карти уроку -- составные технологической карты урока -- особистісно орієнтований підхід у навчанні -- личностно ориентированный подход в обучении -- компетентнісний підхід у навчанні -- компетентностный подход в обучении -- діяльнісний підхід у навчанні -- деятельностный подход в обучении -- ІКТ -- ИКТ -- інформаційно-комунікаційні техноллогії -- информационно-комуникационные технологии -- мультимедійні засоби навчання -- мультимедийные средства обучения -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- буклети -- буклеты -- буктрейлери -- буктрейлеры -- веб-квести -- веб-квесты -- відеоскрайбінг -- видеоскрайбинг -- віртуальні екскурсії -- виртуальные экскурсии -- колажі -- коллажи -- мотиватори -- мотиваторы -- плейкасти -- плейкасты -- портфоліо героїв -- портфолио героев -- слайд-презентації -- слайд-презентации -- стрічки часу -- ленты времени -- читацькі блоги -- читательские блоги -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- педагогічні методи -- педагогические методы -- педагогічні прийоми -- педагогические приемы -- групи педагогічних методів -- группы педагогических методов -- інформаційні методи навчання -- информационные методы обучения -- операційні методи навчання -- операционные методы обучения -- пошукові методи навчання -- поисковые методы обучения -- методи самостійного навчання -- методы самостоятельного обучения -- методи і прийоми актуалізації суб'єктивного досвіду учнів -- методы и приемы актуализации субъективного опыта учеников -- динамічний "пейсмейкерний" механізм -- динамический "пейсмейкерный" механизм -- мозкові хвилі -- мозговые волны -- види мозкових хвиль -- виды мозговых волн -- бета-ритми -- бета-ритмы -- альфа-ритми -- альфа-ритмы -- тета-ритми -- тета-ритмы -- дельта-ритми -- дельта-ритмы -- гама-ритми -- гамма-ритмы -- психіка людини -- психика человека
Анотація: Огляд усіх можливих інструментів, методів та прийомів педагогічного впливу, доступний учителеві на уроках та у позакласній виховній роботі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

5.


    Дем'яненко, Світлана (викладач-методист Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Чарльз Діккенс. "Пригоди Олівера Твіста" [Текст] / С. Дем'яненко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 11. - С. 48-53 : іл. - Продовження. Початок у №10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

   Велика Британія
    Великобритания

Кл.слова (ненормовані):
розробки уроків -- разработки уроков -- матеріали до уроків -- матеиалы к урокам -- 10 клас -- 10 класс -- викладаня зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- зарубіжні письменики -- зарубежные писатели -- творчість зарубіжних письменників -- творчество зарубежных писателей -- твори зарубіжних письменників -- произведения зарубежных писателей -- реалізм -- реализм -- буктрейлери -- буктрейлеры -- навчальні запитання -- учебные вопросы -- навчальні вправи -- учебные упражнения
Анотація: Матеріали до уроків з вивчення повісті Ч. Діккенса "Пригоди Олівера Твіста".

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_суч_шк_2016_11\8.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Діккенс, Чарлз (англійський письменник ; 1812-1870) \про нього\; Пригоди Олівера Твіста, повість \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)