Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=електронна реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
65.39-2
К 20
Капинус, Л. В.
(кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; м.Київ; Україна).
Сучасні тенденції розвитку електронної реклами / Л. В. Капинус> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 2
. - С. 291-295 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
искусственный интеллект
--
штучний інтелект
--
электронная реклама
--
електронна реклама
--
інформаційні технології в економіці
--
информационные технологии в рекламе
--
інтелектуальна реклама
--
интеллектувальная реклама
--
інтернет-реклама
--
интернет-реклама
--
інтернет-маркетинг
--
интернет-маркетинг
Анотація:
На основі теоретичних досліджень визначено новий підхід у розвитку реклами: "електрона реклама зі штучним інтелектом". Також розроблено модель електронної реклами, що наділена штучним інтелектом.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
2.
Філіповіч, Олена
(старший викладач з маркетингових комунікацій та маркетингу у галузі сервісу економічного факультету Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD).
Ефективність рекламних прийомів у банерній реламі / О. Філіповіч, В. Марінковіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 470-478 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
баннеры
--
банери
--
маректинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
гендерные отличия
--
гендерні відмінності
--
инфорпмационные технологии
--
інформаційні технології
--
пол
--
стать
--
потребительское восприятие
--
споживацьке сприйняття
--
пугающая реклама
--
лякаюча реклама
--
рекламная деятельность
--
рекламна діяльність
--
сексуальна реклама
--
сексуальна реклама
--
социальная реклама
--
соціальна реклама
--
электронная реклама
--
електронна реклама
--
юмористическая реклама
--
гумористична реклама
Анотація:
Розглянуто 4 види реклами: гумористична, з сексуальним підтекстом, лякаюча і соціальна. Підтверджено відмінність жіночого і чоловічого сприйняття реклами з сексуальним підтекстом і соціальної реклами і схоже сприйняття гумористичної та лякаючої реклами. Результати цього дослідження особливо корисні для менеджерів з маркетингу, оскільки вони вказують на відмінності в рекламі, пов'язані з нейтральними, сексуальними і гумористичними підтекстами.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Марінковіч, Велько (доцент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія)
Знайти схожі
>
3.
Бласкес-Ресіно, Хуан Хосе
(старший викладач кафедри маркетингу Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія).
Оцінювання ставлення споживачів до онлайн-реклами в сервісному контексті / Бласкес-Ресіно Х.Х.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 212-223 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-стратегии
--
бізнес-стратегії
--
INTERNET
--
Интернет
--
глобальная информационная сеть
--
маректинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
информационные сервисы
--
інформаційні сервіси
--
коммерческий контент
--
комерційний контент
--
онлайн-реклама
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
потребительское восприятие рекламы
--
споживче сприйняття реклами
--
рекламные форматы
--
рекламні формати
--
экономическая эффективность
--
економічна ефективність
--
электронная реклама
--
електронна реклама
Анотація:
У статті показано, що Інтернет відкриває споживачам необмежений доступ до інформації та можливість контролю контакту з рекламою. Користувачі можуть обирати види комерційного контенту, з яким вони хотіли б ознайомитися, спосіб його розміщення і одержуваний обсяг. Оцінювання ставлення користувачів до онлайн-реклами стало важливим елементом у розвитку більш прибуткових і ефективних бізнес-стратегій. Ряд досліджень показав позитивний прямий зв'язок між рекламою і ставленням до неї Інтернет-користувачів. Проаналізовано ставлення Інтернет-користувачів до 3 різних типів онлайн-реклами, а також вплив загального ставлення до реклами на ставлення до різних її видів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)