Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=роздрібна торгівля<.>
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-52 
1.


    Абід, Мухаммад (MS/Mphil; доцент Університету GIFT; м.Гужранвала; Пакистан).
    Поведінка споживачів відносно підробних товарів [Текст] : емпіричне дослідження / М. Абід, М. А. Реман // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 89-99 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(5ПАК)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівли

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
бренды-оригиналы -- бренди-оригінали -- менеджмент -- поддельные товары -- підробні товари -- постколониализм -- постколоніалізм -- потребительские мотивации -- спорживчі мотивації -- престиж товара -- противодействие фальсификатам -- протидія фальсифікатам -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- рынок подделок -- ринок підробок -- стратегические планирование -- стратегічне планування -- фактор знаменитости -- факторный анализ -- факторний аналіз -- эстетические характеристики товара -- естетичні характеристики товару
Анотація: Вивчено ставлення споживачів до підробних товарів і в даному контексті описано взаємозв'язок між наміром придбати і реальною споживацькою поведінкою. Дані зібрано шляхом анкетування 511 респондентів, які знали різницю між оригіна,гом та підробкою і при цьому мали досвід придбання підробного товару. Результати аналізу показали, що естетичні характеристики товару та відносне сприйняття товару суспільством значно впливають на таку покупку. Висновки даного дослідження можуть допомогти менеджерам, що працюють на брепди-оригінали та залучені до стратегічного планування боротьби з виробниками підробок, продавцями та покупцями.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Реман, Мосін Абдур (спеціаліст-аналітик Дослідницького відділення Університету GIFT; м.Гужранвала; Пакистан)

Знайти схожі

2.


    Азарян, Олена Михайлівна (проректор з наукової роботи; завідувач кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Інституціоналізація концепту розвитку торгівлі в сучасному конвенціональному середовищі / О. М. Азарян, Н. Ю. Возіянова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 8-14 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.012.1 + 65.42г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы экономической теории

   Основи економічної теорії

   Микроэкономика

   Мікроекономіка

   Теория торговли

   Теорія торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- виртуализация экономики -- віртуалізація економіки -- гламурна економіка -- гламурная экономика -- glam-капитализм -- glam-капіталізм -- гламурный капитализм -- гламурний капіталізм -- инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- институциализация торговли -- інститутуалізація торгівлі -- конвенции торовли -- конвенції торгівлі -- конвенциональные среды -- конвенційні середовища -- концептуальные основы -- концептуальні засади -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- торговое предпринимательство -- торговельне підприємництво -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- тренды -- тренди -- фреймы -- фрейми -- экономические механизмы -- економічні механізми
Анотація: Викладено інституціональні основи розвитку торговельного підприємства, виділено тенденції розвитку, визначено концепт glam-капіталізму (гламурного капіталізму) як інноваційної основи розвитку торгівлі, що базується на брендах і трендах, які визначають конвенціональні дії учасників ринку через облік віртуалізації й гламуру сучасних товарів і послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Возіянова, Наталя Юріївна (докторант Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; кандидат економічних наук; доцент); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

3.


    Апопій, Віктор Володимирович (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри комерційної діяльності та підприємництва).
    Стратегічні пріоритети розвитку торгівлі в сільській місцевості [Текст] / В. В. Апопій, Г. В. Апопій // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2017. - № 2. - С. 89-97. - Бібліогр.: с. 96. - табл., рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
торгівля в сільській місцевості -- сільські території -- роздрібна торгівля -- оптова торгівля -- торговельна інфраструктура -- ресурсний потенціал -- стратегічні пріоритети -- концептуальна модель торгівлі -- торговля в сельской местности -- сельские территории -- розничная торговля -- оптовая торговля -- торговая инфраструктура -- ресурсный потенциал -- стратегические приоритеты -- концептуальная модель торговли
Анотація: Проаналізовано стан і тенденції функціонування торгівлі в сільській місцевості, виявлено суттєві деформації, суперечливості в її діяльності, а також невідповідність завданням сучасної політики активізації розвитку сільських територій. Обґрунтовано стратегічні пріоритети розвитку сільської торгівлі під впливом домінуючих чинників та умов, розкрито зміст і спрямованість перспективного розвитку торгівлі на селі. Запропоновано концептуальну структурну моделі сільської торгівлі на засадах диверсифікації торговельної діяльності, кооперування, горизонтальної та вертикальної інтеграції.


Дод.точки доступу:
Апопій, Геннадій Вікторович (кандидат економічних наук; викладач)

Знайти схожі

4.


    Бровченко, Володимир.
    Технологічні інновації для роздрібних мереж / В. Бровченко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 54-56. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка придприємства в цілому

   Экономика

   Экономика предприятия в целом

Кл.слова (ненормовані):
інновації -- ринки -- каса самообслуговування -- кишеньковий комп’ютер -- банкомати -- програми лояльності -- інтернет-технології -- инновации -- рынки -- касса самообслуживания -- карманный компьютер -- банкоматы -- программы лояльности -- интернет-технологии -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- торгові мережі -- торговые сети
Анотація: Розглянуті особливості технологічних інновацій для роздрібних мереж.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Бутко, Микола (доктор економічних наук; Чернігівський державний технологічний університет).
    Методичний інструментарій комплексної оцінки розвитку торгівлі в регіональному економічному просторі / М. Бутко, В. Мащенко, О. Михайленко // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 9. - С. 18-22 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі, 1990-2009 рр.

   Экономика

   Экономика торговли, 1990-2009 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка торгівлі -- галузі економіки -- регіональна економіка -- конкурентоспроможність регіонів -- оцінки розвитку -- комплексні оцінки розвитку -- роздрібна торгівля -- статистика торгівлі -- экономика торговли -- отрасли экономики -- региональная экономика -- конкурентоспособность регионов -- оценки развития -- комплексные оценки развития -- розничная торговля -- статистика торговли
Анотація: Представлено результати ранжування регіонів України за базовими параметрами конкурентоспроможності. Розраховано рівень забезпеченості населення торговою площею в магазинах в розрізі регіонів України. Визначено етапи проведення комплексної оцінки розвитку роздрібної торгівлі.


Дод.точки доступу:
Мащенко, Віктор (кандидат економічних наук; Чернігівський державний технологічний університет); Михайленко, Олена (кандидат економічних наук; Полтавський університет економіки і торгівлі)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Васильєв, Станіслав (кандидат юридичних наук; доцент кафедри менеджменту і адміністрування Національного фармацевтичного університету України).
    Нормативно-правове регулювання роздрібної торгівлі лікарськими засобами [Текст] / С. Васильєв // Підприємництво, господарство і право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2018. - № 1. - С. 41-44. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.404.2(4УКР)в
Рубрики: Право
   Хозяйственное право

   Господарське право

   Методология торгового права

   Методологія торговельного права

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
лекарственные средства -- лікарські засоби -- лицензионные условия -- ліцензійні умови -- национальное профильное законодательство -- національне профільне законодавство -- нормативно-правовое регулирование -- нормативно-правове регулювання -- отраслевые товарные рынки -- галузеві товарні ринки -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- торговая деятельность -- торговельна діяльність
Анотація: Розглянуто правове регулювання роздрібної торгівлі лікарськими засобами. На підставі вивчення нормативно-правових актів визначено специфіку роздрібної реалізації лікарських засобів в Україні. Вивчено вимоги до торгівельних приміщень, обладнання, кваліфікації працівників, умов зберігання лікарських засобів та права споживачів.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
О лекарственных средствах, Закон Украины \о произв.\; Про лікарські засоби, Закон України \о произв.\; О защите прав потребителей, Закон Ураины 1991 г. \о произв.\; Про захист прав споживачів, Закон Ураїни 1991 р. \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Вербова, Оксана Степанівна (доцент кафедри економічної теорії Львівської комерційної академії; кандидат економічних наук; доцент; м. Львів; Україна).
    Нівеляційний вплив сталінського режиму на західноукраїнське господарське середовище у 1939-1941 роках / О. С. Вербова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 8-17. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.050(2УКР)г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   История управления экономикой, 1939-1941 гг.

   Історія управління економікою, 1939-1941 рр.

   СССР
    СРСР

    Украина

    Україна

Кл.слова (ненормовані):
западноукраинская кооперация -- західноукраїнська кооперація -- кооперативные централи -- кооперативні централи -- купечество -- купецтво -- национализация частной торговли -- націоналізація приватної торгівлі -- огосударствление хозяйственных институтов -- одержавлення господарських інституцій -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- сталинские репрессии -- сталінські репресії -- сталинский тоталитаризм -- сталінський тоталітаризм -- хозяйственная деятельность -- господарська діяльність
Анотація: Досліджено процес радянізації національної кооперації та роздрібної торгівлі в Західній Україні. Розкрито репресії сталінського режиму щодо західноукраїнських купців і кооперативних діячів. Визначено особлиовсті й ступінь нівеляції західноукраїнського господарського середовища в умовах сталінського тоталітаризму.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Народная Торговля, кооперативное торговое объединение \о нем\; Центрсоюз, кооперативное торговое объединение \о нем\

Знайти схожі

8.
   65.422(4УКР)-5
   В 53


    Височин, І. В. (доктор економічних наук; доцент; Київський національний торговельно-економічний університет).
    Оцінка ресурсного забезпечення товарообороту підприємств роздрібної торгівлі України / І. В. Височин // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2012. - № 4. - С. 132-137 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
основные средства -- основні засоби -- предприятия розничной торговли -- підприємства роздрібдної торгівлі -- товарные запасы -- товарні запаси -- торговые площади -- торгові площі -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- товарооборот підприємств -- товарооборот предприятий
Анотація: Виявлено ступень залежності товарообороту підприємств роздрібної торговлі України від забезпеченості товарними запасами та трудовими ресурсами. Проаналізовано сучасний стан ресурсного забезпечення товарообороту підприємств роздрібної торговлі України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Власова, Наталія Олексіївна (завідувач кафедри економіки підприємств харчування та торгівлі Харківського державного університету харчування та торгівлі; м.Харків; Україна; кандидат економічних наук; професор).
    Механізми та ефекти процесів концентрації у роздрібній торгівлі / Н. О. Власова, О. С. Ковінько // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 82-90 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422г-4
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория розничной торговли

   Теорія роздрібної торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
розничная торговля -- роздрібна торгівля -- экономическая концентрация -- економічна концентрація -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- інтеграція -- интеграция -- экономическая интеграция -- економічна інтеграція -- інтегровані об'єднання -- интегрированные объединения -- контракты -- контракти -- организационные механизмы -- організаційні механізми -- отраслевая интеграция -- галузева інтеграція -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- торговые сети -- торговельні мережі -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Системно представлено економічні механізми формування ефективності при різних напрямах концентрації як форми організації виробництва. Виділено особливості їх реалізації на сучасному етапі розвитку роздрібної торгівлі та визначено основні ефекти й можливі втрати, що дає змогу обґрунтовано підійти до визначення оптимальних розмірів окремих підприємств та їх об'єднань у галузі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ковінько, Ольга Сергіївна (аспірант Харківського державного університету харчування та торгівлі; м.Харків; Україна); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

10.
   65.422-5
   В 58


    Власова, Наталія Олексіївна (завідувач кафедри економіки підприємств харчування та торгівлі Харківського державного університету харчування та торгівлі; м.Харків; Україна; кандидат економічних наук; професор).
    Чинники формування оборотних активів підприємств роздрібної торгівлі / Н. О. Власова, М. В. Чорна, О. В. Михайлова // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 156-163 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.422-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
внешняя среда -- зовнішнє середовище -- внутренняя среда -- внутрішнє середовище -- оборотные активы -- оборотні активи -- предприятия розничной торговли -- підприємства роздрібної торгівлі -- факторы формирования -- чинники формування -- розничная торговля -- роздрібна торгівля
Анотація: Досліджено зовнішні та внутрішні чинники формування оборотних активів підприємств роздрібної торгівлі. Представлено авторське бачення концептуальної схеми впливу чинників на формування оборотних активів таких підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чорна, Наталія Олексіївна (профеор кафедри економіки підприємств харчування та торгівлі Харківського державного університету харчування та торгівлі; м.Харків; Україна; доктор економічних наук; доцент); Михайлова, Олена Валентинівна (старший викладач кафедри економіки підприємств харчування та торгівлі Харківського державного університету харчування та торгівлі; м.Харків; Україна)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-52 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)