Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціокультурне середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.


    Финин, Г. И. (кандидат философских наук; профессор Харьковской гуманитарно-педагогической академии).
    Влияние социально-культурной среды времён "холодной войны" на куррикулум (учебный план) будущих офицеров / Г. И. Финин // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 37-41. - Література : С.40-41 : 15 назв
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
будущие офицеры -- військова освіта -- военное образование -- искусство -- история образования -- історія освіти -- майбутні офіцери -- мистецтво -- навчальні плани -- образование и общество -- освіта і суспільство -- социально-культурная среда -- социокультурная среда -- соціально-культурне середовище -- соціокультурне середовище -- учебные планы -- холодна війна -- холодная война
Анотація: Анализируется влияние социально-культурной среды времён "холодной войны" на куррикулум военных специалистов. Приводятся уровни социокультурного влияния на военное образование. Рассматривается проблема сущности холодной войны, а также её отображение в произведениях искусства.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Шедяков, Володимир (доктор соціологічних наук; кандидат економічних наук).
    Ціннісно-смислові комплекси: з минулого в майбутнє, від культури традиційної до постмодерної / В. Шедяков // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 8. - С. 4-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.011
Рубрики: Економіка
   Загальна економічна теорія

   Экономика

   Общая экономическая теория

Кл.слова (ненормовані):
ціннісно-смислові комплекси -- ценностно-смысловые комплексы -- продуктивні сили народу -- продуктивные силы народа -- соціально-економічний розвиток людства -- социально-экономическое развитие человечества -- соціальна еволюція людства -- социальная эволюция человечества -- соціокультурне середовище -- социокультурная среда -- постмодерна транформація суспільства -- постмодерная трансформация общества -- суспільне життя народу -- общественная жизнь народа -- моральна економіка -- моральная экономика
Анотація: Про роль ціннісно-смислових комплексів у стратегічному виборі України майбутнього.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

3.


    Слющинський, Б. В. (доктор соціологічних наук; професор Маріупольського державного університету).
    Етнокультурна модернізація в соціокультурному просторі українського Приазов'я / Б. В. Слющинський // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 7. - С. 67-71. - Література : С.71 : 8 назв
УДК
ББК 316.28
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Приазов'я
    Приазовье

Кл.слова (ненормовані):
етнічна соціологія -- етнокультура -- етнокультурний простір -- культурная модернизация -- культурна модернізація -- региональная социология -- регіональна соціологія -- социокультурное пространство -- соціокультурне середовище -- этническая социология -- этнокультура -- этнокультурное пространство -- этнокультурное сознание -- этнокультурные процессы
Анотація: Автор статті доводить, що соціокультурний простір Приазов'я має специфічний характер і саме тут постійно відбувається етнокультурна модернізація, яка формує новий тип сучасного приазовського етносу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Тарабасова, Л. Г. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Теоретико-методологічне дослідження потенціалу розвитку дитини раннього віку / Л. Г. Тарабасова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 3. - С. 33-36. - Література : С.36 : 10 назв
УДК
ББК 87.5
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- возрастная психология -- детская психология -- дитяча психологія -- потенциальное развитие -- потенційний розвиток -- психология развития -- психология развития ребенка -- психологія розвитку -- психологія розвитку дитини -- развитие ребенка -- ранний возраст -- ранній вік -- розвиток дитини -- социокультурная среда -- соціокультурне середовище -- философская антропология -- філософська антропологія
Анотація: Досліджуються теоретико-методологічні засади розвитку дитини в ранньому віці, її потенційні можливості. Ранній вік визначається в онтології людини як найбільш значущий етап становлення основних нервово-психічних функцій. Це найвідповідальніший період у житті дитини, коли закладається фундамент майбутньої особистості, формуються основи фізичного та психічного здоров'я.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход -- гуманістичний підхід -- зміст освіти -- компетентність -- компетентность -- компоненти змісту освіти -- компоненты содержания образования -- личностный потенциал -- личность школьника -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальний колектив -- образовательная парадигма -- освітня парадигма -- особистісний потенціал -- особистість школяра -- парадигма образования -- парадигма освіти -- процес індивідуалізації -- процесс индивидуализации -- психологизация учебно-воспитательного процесса -- психологізація навчально-виховного процесу -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- социокультурная среда -- соціокультурне середовище -- сталий розвиток -- трансформация образования -- трансформація змісту освіти -- трансформація освіти -- трансформація содержания образования -- устойчивое развитие -- учебный коллектив -- философия образования -- философско-образовательная парадигма -- філософія освіти -- філософсько-освітня парадигма -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглядається філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни парадигмальних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Бабенко, Тетяна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту).
    Розвиток ціннісного компонента інформаційної культури майбутніх учителів історії / Т. Бабенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 3/4. - С. 26-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Педагогічна соціологія

   Социология

   Педагогическая социология

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна культура -- информационная культура -- цінності інформаційної культури -- ценности информационной культуры -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- умови формування цінностей -- условия формирования ценностей -- фактори формування цінностей -- факторы формирования ценностей -- інформаційна комунікація -- информационная коммуникация -- соціокультурне середовище -- социокультурная среда -- майбутні учителі історії -- будущие учителя истории
Анотація: Виокремлено провідні цінності, притаманні інформаційній культурі майбутніх учителів історії та показники їх сформованості; виявлено рівень формування цінностей інформаційної культури майбутніх учителів історії в умовах традиційної системи професійної освіти; обгрунтовано умови та фактори формування цінностей інформаційної культури під час їх професійної підготовки.


Знайти схожі

7.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Сізов, В. В.
    «Протестантська етика і дух капіталізму»: культурно-історичний традиціоналізм М.Вебера та аксіологія освіти / В. В. Сізов, Я. А. Славська, О. А. Алфьоров // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2021. - Вип. 3 (102): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 286-305. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Соціологія

   Социология

Кл.слова (ненормовані):
культурно-історичний традиціоналізм -- культурно-исторический традиционализм -- аксіологія освіти -- аксиология образования -- соціокультурне середовище -- социокультурная среда -- трудова етика -- трудовая этика


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Славська, Я. А.; Алфьоров, О. А.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Пекарчук, В. М. (Луганський державний університет внутрішніх справ імені Е.О. Дідоренка; Луганськ).
    Стратегії відродження і розвитку культури етноменшин в офіційному політико-правовому дискурсі 1990-2000 років: зміни парадигмальної компоненти / В. М. Пекарчук // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 163-167. - Бібліографія : С.166-167 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія, 1990-2000-і рр.
   История, 1990-2000-е гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
влада -- власть -- государственная этнонациональная политика -- державна етнонаціональна політика -- духовний розвиток -- духовное развитие -- етнічний простір -- етнічні меншини -- етнонаціональна політика -- история Украины -- історія України -- культура етноменшин -- культура этноменьшинств -- культурне відродження -- культурное возрождение -- межэтнические отношения -- міжетнічні відносини -- независимая Украина -- незалежна Україна -- общественно-политическая жизнь -- официальный политико-правовой дискурс -- офіційний політико-правовий дискурс -- парадигмальна компонента -- парадигмальная компонента -- политико-правовой дискурс -- полиэтничность украинского общества -- поліетнічность українського суспільства -- політико-правовий дискурс -- развитие культуры -- розвиток культури -- социально-политическое участие -- социокультурная среда -- соціокультурне середовище -- стратегии возрождения -- стратегии развития -- стратегії відродження -- стратегії розвитку -- суспільно-політична участь -- суспільно-політичне життя -- украинское государство -- українська держава -- українське суспільство -- этнические меньшинства -- этнонациональная политика
Анотація: Розглянуто місце і роль в офіційному політико-правовому дискурсі 1990-2000-х років проблеми відродження і розвитку культури етноменшин. Важливість окресленої проблеми зумовлюється необхідністю мати чітке уявлення про механізми розв'язування н езалежною державою проблеми міжетнічних відносин. З'ясовано основні принципові її підходи до формування політико-правових підвалин етнонаціональної політики. Значна увага приділена діючій протягом 1990-2000-х років моделі державної етнонаціональної по літики. Проаналізовано відповідність політико-правових документів стратегічним цілям - визначення поліетнічного характеру українського суспільства, розбудови соціокультурного середовища, духовного розвитку етноменшин. Особлива увага приділена з'ясуван ню проблеми суспільно-політичної участі етноменшин, закріплення принципів збереження етнічного простору.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Іванюк, Ганна (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри педагогіки і психології ).
    Етнокультурні тенденції розвитку сільської школи в Україні (1984-1991 рр.) / Г. Іванюк. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 28-32 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа, 1984-1991 рр.

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа, 1984-1991 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сільські школи -- сельские школы -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- етнокультурні тенденції розвитку сільських шкіл -- этнокультурные тенденции развития сельських школ -- навчальні плани сільських шкіл -- учебные планы сельских школ -- методичне забезпечення сільських шкіл -- методическое обеспечение сельских школ -- соціокультурне середовище -- социокультурная среда -- реформи загальноосвітньої школи -- реформы общеобразовательной школы -- вивчення етнографії -- изучение этнографии -- навчально-пізнавальна діяльність учнів -- учебно-познавательная деятельность учащихся -- естетичне виховання молоді -- эстетическое воспитание молодежи -- трансформація сільських шкіл -- трансформация сельских школ -- нормативно-правові документи -- нормативно-правовые документы
Анотація: За результатами історико-педагогічних студій висвітлено основні етнокультурні тенденції, що спостерігалися в розвитку сільської школи України в означених хронологічних межах. З'ясовано вплив демократичних процесів на відновлення культуротвірної функції сільської школи, посилення зв'язків із соціально-культурним середовищем. Обгрунтовано особливості розвитку етнокультурних тенденцій у навчально-виховному процесі школи в сільській місцевості.


Знайти схожі

10.


    Фіщук, В. Г. (старший викладач Рівненського обласного інституту післядипломної освіти).
    Виховання і самовиховання сільських школярів як соціально-педагогічна проблема / В. Г. Фіщук // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 1. - С. 34-35. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
сільська школа -- сільські школярі -- педагогічний процес -- соціокультурне середовище -- самоосвіта школярів -- самовиховання школярів -- навчально-виховний процес -- специфіка навчально-виховного процесу -- сельская школа -- сельские школьники -- педагогический процесс -- социокультурная среда -- самообразование школьников -- самовоспитание школьников -- учебно-воспитательный процесс -- специфика учебно-воспитательного процесса
Анотація: Присвячено проблемам організації виховної і самовиховної роботи в сільській школі, значенню педагогічного впливу на систему відносин у соціумі. На основі аналізу суспільного устрою та соціально-економічних реалій життя у сільській місцевості.


Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)