Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=соціокультурне середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
19
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-19
>
1.
Финин, Г. И.
(кандидат философских наук; профессор Харьковской гуманитарно-педагогической академии).
Влияние социально-культурной среды времён "холодной войны" на куррикулум (учебный план) будущих офицеров / Г. И. Финин> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 2
. - С. 37-41. - Література : С.40-41 : 15 назв
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
будущие офицеры
--
військова освіта
--
военное образование
--
искусство
--
история образования
--
історія освіти
--
майбутні офіцери
--
мистецтво
--
навчальні плани
--
образование и общество
--
освіта і суспільство
--
социально-культурная среда
--
социокультурная среда
--
соціально-культурне середовище
--
соціокультурне середовище
--
учебные планы
--
холодна війна
--
холодная война
Анотація:
Анализируется влияние социально-культурной среды времён "холодной войны" на куррикулум военных специалистов. Приводятся уровни социокультурного влияния на военное образование. Рассматривается проблема сущности холодной войны, а также её отображение в произведениях искусства.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Шедяков, Володимир
(доктор соціологічних наук; кандидат економічних наук).
Ціннісно-смислові комплекси: з минулого в майбутнє, від культури традиційної до постмодерної / В. Шедяков> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. -
№ 8
. - С. 4-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
330.1
ББК
65.011
Рубрики:
Економіка
Загальна економічна теорія
Экономика
Общая экономическая теория
Кл.слова (ненормовані):
ціннісно-смислові комплекси
--
ценностно-смысловые комплексы
--
продуктивні сили народу
--
продуктивные силы народа
--
соціально-економічний розвиток людства
--
социально-экономическое развитие человечества
--
соціальна еволюція людства
--
социальная эволюция человечества
--
соціокультурне середовище
--
социокультурная среда
--
постмодерна транформація суспільства
--
постмодерная трансформация общества
--
суспільне життя народу
--
общественная жизнь народа
--
моральна економіка
--
моральная экономика
Анотація:
Про роль ціннісно-смислових комплексів у стратегічному виборі України майбутнього.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
3.
Слющинський, Б. В.
(доктор соціологічних наук; професор Маріупольського державного університету).
Етнокультурна модернізація в соціокультурному просторі українського Приазов'я / Б. В. Слющинський> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 7
. - С. 67-71. - Література : С.71 : 8 назв
УДК
60.53
ББК
316.28
Рубрики:
Соціологія
Социология
Приазов'я
Приазовье
Кл.слова (ненормовані):
етнічна соціологія
--
етнокультура
--
етнокультурний простір
--
культурная модернизация
--
культурна модернізація
--
региональная социология
--
регіональна соціологія
--
социокультурное пространство
--
соціокультурне середовище
--
этническая социология
--
этнокультура
--
этнокультурное пространство
--
этнокультурное сознание
--
этнокультурные процессы
Анотація:
Автор статті доводить, що соціокультурний простір Приазов'я має специфічний характер і саме тут постійно відбувається етнокультурна модернізація, яка формує новий тип сучасного приазовського етносу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Тарабасова, Л. Г.
(старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Теоретико-методологічне дослідження потенціалу розвитку дитини раннього віку / Л. Г. Тарабасова> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 3
. - С. 33-36. - Література : С.36 : 10 назв
УДК
1
ББК
87.5
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія
--
возрастная психология
--
детская психология
--
дитяча психологія
--
потенциальное развитие
--
потенційний розвиток
--
психология развития
--
психология развития ребенка
--
психологія розвитку
--
психологія розвитку дитини
--
развитие ребенка
--
ранний возраст
--
ранній вік
--
розвиток дитини
--
социокультурная среда
--
соціокультурне середовище
--
философская антропология
--
філософська антропологія
Анотація:
Досліджуються теоретико-методологічні засади розвитку дитини в ранньому віці, її потенційні можливості. Ранній вік визначається в онтології людини як найбільш значущий етап становлення основних нервово-психічних функцій. Це найвідповідальніший період у житті дитини, коли закладається фундамент майбутньої особистості, формуються основи фізичного та психічного здоров'я.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Безена, І. М.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход
--
гуманістичний підхід
--
зміст освіти
--
компетентність
--
компетентность
--
компоненти змісту освіти
--
компоненты содержания образования
--
личностный потенциал
--
личность школьника
--
мониторинг качества образования
--
моніторинг якості освіти
--
навчальний колектив
--
образовательная парадигма
--
освітня парадигма
--
особистісний потенціал
--
особистість школяра
--
парадигма образования
--
парадигма освіти
--
процес індивідуалізації
--
процесс индивидуализации
--
психологизация учебно-воспитательного процесса
--
психологізація навчально-виховного процесу
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
содержание образования
--
социокультурная среда
--
соціокультурне середовище
--
сталий розвиток
--
трансформация образования
--
трансформація змісту освіти
--
трансформація освіти
--
трансформація содержания образования
--
устойчивое развитие
--
учебный коллектив
--
философия образования
--
философско-образовательная парадигма
--
філософія освіти
--
філософсько-освітня парадигма
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розглядається філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни парадигмальних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Бабенко, Тетяна
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту).
Розвиток ціннісного компонента інформаційної культури майбутніх учителів історії / Т. Бабенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 3/4
. - С. 26-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
316.74:37
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Педагогічна соціологія
Социология
Педагогическая социология
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна культура
--
информационная культура
--
цінності інформаційної культури
--
ценности информационной культуры
--
професійна підготовка
--
профессиональная подготовка
--
умови формування цінностей
--
условия формирования ценностей
--
фактори формування цінностей
--
факторы формирования ценностей
--
інформаційна комунікація
--
информационная коммуникация
--
соціокультурне середовище
--
социокультурная среда
--
майбутні учителі історії
--
будущие учителя истории
Анотація:
Виокремлено провідні цінності, притаманні інформаційній культурі майбутніх учителів історії та показники їх сформованості; виявлено рівень формування цінностей інформаційної культури майбутніх учителів історії в умовах традиційної системи професійної освіти; обгрунтовано умови та фактори формування цінностей інформаційної культури під час їх професійної підготовки.
Знайти схожі
>
7.
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)
Сізов, В. В.
«Протестантська етика і дух капіталізму»: культурно-історичний традиціоналізм М.Вебера та аксіологія освіти / В. В. Сізов, Я. А. Славська, О. А. Алфьоров> //
Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2021. -
Вип. 3 (102)
: Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 286-305. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
37.01:316
Рубрики:
Освіта
Образование
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
культурно-історичний традиціоналізм
--
культурно-исторический традиционализм
--
аксіологія освіти
--
аксиология образования
--
соціокультурне середовище
--
социокультурная среда
--
трудова етика
--
трудовая этика
Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Славська, Я. А.; Алфьоров, О. А.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Пекарчук, В. М.
(Луганський державний університет внутрішніх справ імені Е.О. Дідоренка; Луганськ).
Стратегії відродження і розвитку культури етноменшин в офіційному політико-правовому дискурсі 1990-2000 років: зміни парадигмальної компоненти / В. М. Пекарчук> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 163-167. - Бібліографія : С.166-167 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
94(477)"199/201"
ББК
63.3(4Укр)6
Рубрики:
Історія, 1990-2000-і рр.
История, 1990-2000-е гг.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
влада
--
власть
--
государственная этнонациональная политика
--
державна етнонаціональна політика
--
духовний розвиток
--
духовное развитие
--
етнічний простір
--
етнічні меншини
--
етнонаціональна політика
--
история Украины
--
історія України
--
культура етноменшин
--
культура этноменьшинств
--
культурне відродження
--
культурное возрождение
--
межэтнические отношения
--
міжетнічні відносини
--
независимая Украина
--
незалежна Україна
--
общественно-политическая жизнь
--
официальный политико-правовой дискурс
--
офіційний політико-правовий дискурс
--
парадигмальна компонента
--
парадигмальная компонента
--
политико-правовой дискурс
--
полиэтничность украинского общества
--
поліетнічность українського суспільства
--
політико-правовий дискурс
--
развитие культуры
--
розвиток культури
--
социально-политическое участие
--
социокультурная среда
--
соціокультурне середовище
--
стратегии возрождения
--
стратегии развития
--
стратегії відродження
--
стратегії розвитку
--
суспільно-політична участь
--
суспільно-політичне життя
--
украинское государство
--
українська держава
--
українське суспільство
--
этнические меньшинства
--
этнонациональная политика
Анотація:
Розглянуто місце і роль в офіційному політико-правовому дискурсі 1990-2000-х років проблеми відродження і розвитку культури етноменшин. Важливість окресленої проблеми зумовлюється необхідністю мати чітке уявлення про механізми розв'язування н езалежною державою проблеми міжетнічних відносин. З'ясовано основні принципові її підходи до формування політико-правових підвалин етнонаціональної політики. Значна увага приділена діючій протягом 1990-2000-х років моделі державної етнонаціональної по літики. Проаналізовано відповідність політико-правових документів стратегічним цілям - визначення поліетнічного характеру українського суспільства, розбудови соціокультурного середовища, духовного розвитку етноменшин. Особлива увага приділена з'ясуван ню проблеми суспільно-політичної участі етноменшин, закріплення принципів збереження етнічного простору.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Іванюк, Ганна
(доктор педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри педагогіки і психології ).
Етнокультурні тенденції розвитку сільської школи в Україні (1984-1991 рр.) / Г. Іванюк. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 1/2
. - С. 28-32 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа, 1984-1991 рр.
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа, 1984-1991 гг.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
сільські школи
--
сельские школы
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
етнокультурні тенденції розвитку сільських шкіл
--
этнокультурные тенденции развития сельських школ
--
навчальні плани сільських шкіл
--
учебные планы сельских школ
--
методичне забезпечення сільських шкіл
--
методическое обеспечение сельских школ
--
соціокультурне середовище
--
социокультурная среда
--
реформи загальноосвітньої школи
--
реформы общеобразовательной школы
--
вивчення етнографії
--
изучение этнографии
--
навчально-пізнавальна діяльність учнів
--
учебно-познавательная деятельность учащихся
--
естетичне виховання молоді
--
эстетическое воспитание молодежи
--
трансформація сільських шкіл
--
трансформация сельских школ
--
нормативно-правові документи
--
нормативно-правовые документы
Анотація:
За результатами історико-педагогічних студій висвітлено основні етнокультурні тенденції, що спостерігалися в розвитку сільської школи України в означених хронологічних межах. З'ясовано вплив демократичних процесів на відновлення культуротвірної функції сільської школи, посилення зв'язків із соціально-культурним середовищем. Обгрунтовано особливості розвитку етнокультурних тенденцій у навчально-виховному процесі школи в сільській місцевості.
Знайти схожі
>
10.
Фіщук, В. Г.
(старший викладач Рівненського обласного інституту післядипломної освіти).
Виховання і самовиховання сільських школярів як соціально-педагогічна проблема / В. Г. Фіщук> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. -
№ 1
. - С. 34-35. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
сільська школа
--
сільські школярі
--
педагогічний процес
--
соціокультурне середовище
--
самоосвіта школярів
--
самовиховання школярів
--
навчально-виховний процес
--
специфіка навчально-виховного процесу
--
сельская школа
--
сельские школьники
--
педагогический процесс
--
социокультурная среда
--
самообразование школьников
--
самовоспитание школьников
--
учебно-воспитательный процесс
--
специфика учебно-воспитательного процесса
Анотація:
Присвячено проблемам організації виховної і самовиховної роботи в сільській школі, значенню педагогічного впливу на систему відносин у соціумі. На основі аналізу суспільного устрою та соціально-економічних реалій життя у сільській місцевості.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-19
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)