Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=сільська школа<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Бондар, Л. С.
З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В.Щепкіна / Л. С. Бондар> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 142-150. - Бібліографія : С.149-150 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
история школ
--
історія педагогіки
--
історія шкіл
--
образование Украины
--
освіта України
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
сельская
школа
--
сільська
школа
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розкрита діяльність Другої липецької школи (методи навчання, політико-виховна робота) під керівництвом Петра Васильовича Щепкіна (1865-1941) - першого українського радянського вчителя, нагородженого орденом Трудового Червоного Прапору. Школу було відк рито в 1864 р. в селі Липці (тепер Харківський район Харківської області).
Дод.точки доступу:
Щепкин, Петр Васильевич (1865-1941) \о нем\; Щепкин, Петро Васильович (1865-1941) \о нем\; Друга липецька
школа
\о ней\; Липецької школи ім. П.В.Щепкіна \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Беллецца, С. А.
Освіта в Україні під час нацистської окупації (на матеріалах Дніпропетровської області) / С. А. Беллецца> // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 78-91. - Бібліографія : С.89-91 : 91 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A94(477)"1941/1943"
ББК
63.3(4Укр)6
Рубрики:
Історія
История
Україна
Украина
Дніпропетровська область
Днепропетровская область
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
Вторая мировая война
--
Вторая мировая война и Украина
--
высшие учебные заведения
--
генеральна округа Дніпропетровськ
--
генеральный округ Днепропетровск
--
дослідницькі університети
--
дослідницькі центри
--
Друга світова війна
--
Друга Світова війна і Україна
--
етнічні німці
--
исследовательские университеты
--
исследовательские центры
--
история образования в Украине
--
історія освіти в Україні
--
Меннониты в Украине
--
менноніти в Україні
--
немцы в Украине
--
немцы на территории Екатеринослава
--
німці в Україні
--
німці на території Катеринослава
--
образование в Украине
--
образовательная политика оккупационного режима
--
оккупационная политика
--
оккупационный режим
--
оккупационный режим на Днепропетровщине
--
оккупация
--
окупаційна політика
--
окупаційний режим
--
окупаційний режим на Дніпропетровщині
--
окупація
--
освіта
--
освіта в Україні
--
освітня політика окупаційного режиму
--
професорсько-викладацький склад
--
профессорско-преподавательский состав
--
Розенберг Альфред
--
сельское население
--
сельскохозяйственные школы
--
сільська
школа
--
сільське господарство
--
сільське населення
--
сільськогосподарські школи
--
сотрудничество с оккупационным режимом
--
социальная политика оккупационного режима
--
соціальна політика окупаційного режиму
--
співпраця з окупаційним режимом
--
фольксдойче
--
шкільна програма
--
школьная программа
--
этнические немцы
Анотація:
Проаналізовано ситуацію у сфері освіти в ґенеральній окрузі Дніпропетровськ із точки зору діалектики наказів німецьких керівників та заходів, що їх уживали місцеві допоміжні адміністративні структури. Показано, як в освітній галузі втілювались основні риси національної (расової) та соціальної політики окупантів.
Дод.точки доступу:
Кох, Эрих \о нем\; Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Фіщук, В. Г.
(старший викладач Рівненського обласного інституту післядипломної освіти).
Виховання і самовиховання сільських школярів як соціально-педагогічна проблема / В. Г. Фіщук> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. -
№ 1
. - С. 34-35. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
сільська
школа
--
сільські школярі
--
педагогічний процес
--
соціокультурне середовище
--
самоосвіта школярів
--
самовиховання школярів
--
навчально-виховний процес
--
специфіка навчально-виховного процесу
--
сельская
школа
--
сельские школьники
--
педагогический процесс
--
социокультурная среда
--
самообразование школьников
--
самовоспитание школьников
--
учебно-воспитательный процесс
--
специфика учебно-воспитательного процесса
Анотація:
Присвячено проблемам організації виховної і самовиховної роботи в сільській школі, значенню педагогічного впливу на систему відносин у соціумі. На основі аналізу суспільного устрою та соціально-економічних реалій життя у сільській місцевості.
Знайти схожі
>
4.
Савостіна, Інна
(учитель біології; старший учитель Роздольненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Старобешівського району).
Впровадження ідей здоров'ятворчої філософії В. О. Сухомлинського в навчально-виховний процес сучасної сільської школи / І. Савостіна> // Рідна
школа
: щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 7
. - С. 71-73. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
сільська
школа
--
сельская
школа
--
сільський соціум
--
сельский социум
--
школи сприяння здоров'ю
--
школы содействия здоровью
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
здоров'язбережувальні технології
--
здоровьесберегающие технологии
--
гуманістична педагогіка
--
гуманистическая педагогика
Анотація:
Розглядаються засоби впровадження ідей здоров'ятворчої філософії в практику роботи сільської школи. Окреслено орієнтири розвитку сучасної освіти, спрямованої на формування здорової особистості методами гуманістичної педагогіки.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)