Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бондар, Л. С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Шифр: П25/2008/3/4
   Журнал

Педагогіка і психологія : вісник Академії педагогічних наук України. - К., 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2008р. № 3/4
Зміст:
Дічек, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу / Н. П. Дічек. - С.5-14
Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей / О. Л. Музика. - С.15-26
Бондар, Л. С. В. О. Сухомлинський: висока духовність і професіоналізм учителя / Л. С. Бондар. - С.27-33
Постовий, В. Г. Філософія сучасної української сім'ї / В. Г. Постовий. - С.71-77
Безкоровайна, О. В. Особистість: аспекти наукового осмислення / О. В. Безкоровайна. - С.77-87
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.01.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Бондар, Л. С.
    В. О. Сухомлинський: висока духовність і професіоналізм учителя / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Вісник Академіі педагогічних наук України. - 2008. - № 3/4. - С. 27-33
УДК
Рубрики: ОБРАЗОВАНИЕ
   Педагогіка

   Биографии

   ОСВІТА

   Педагогіка

   Біографії



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В.О. (педагог) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (30.01.2009р. Інв.2280ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Бондар, Л. С.
    Внесок М.О. Корфа у вітчизняну педагогіку (до 175-річчя з дня народження) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 5-12. - Бібліографія : С.12 : 19 назв
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
земские школы -- земські школи -- история образования -- історія освіти -- народні школи -- народные школы -- начальная школа -- организация образования -- організація освіти -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- початкова школа
Анотація: Розглядається діяльність та науково-педагогічна спадщина барона Миколи Олександровича Корфа (1834-1883) - видатного діяча народної освіти, педагога й методиста початкової школи.


Дод.точки доступу:
Корф, Микола Олександрович (педагог ; 1834-1883) \о нем\; Корф, Николай Александрович (педагог ; 1834-1883) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Бондар, Л. С.
    З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В.Щепкіна / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 142-150. - Бібліографія : С.149-150 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
история школ -- історія педагогіки -- історія шкіл -- образование Украины -- освіта України -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- сельская школа -- сільська школа -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розкрита діяльність Другої липецької школи (методи навчання, політико-виховна робота) під керівництвом Петра Васильовича Щепкіна (1865-1941) - першого українського радянського вчителя, нагородженого орденом Трудового Червоного Прапору. Школу було відк рито в 1864 р. в селі Липці (тепер Харківський район Харківської області).


Дод.точки доступу:
Щепкин, Петр Васильевич (1865-1941) \о нем\; Щепкин, Петро Васильович (1865-1941) \о нем\; Друга липецька школа \о ней\; Липецької школи ім. П.В.Щепкіна \о ней\

Знайти схожі

5.


    Бондар, Л. С.
    Питання співдружності школи і сім'ї у творчій спадщині В.О.Сухомлинсткого та О.А.Захаренка / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 79-87. - Бібліографія : С.87 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- виховання -- воспитание -- выдающиеся педагоги -- история образования -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- семейное воспитание -- семья и школа -- сімейне виховання -- сім'я і школа -- шкільне виховання -- школьное воспитание
Анотація: В статті проаналізовані основні питання співдружності школи і сім'ї в педагогічній спадщині Сухомлинського і Захаренка. Розкриті загальні підходи і внесок кожного з цих видатних педагогів в створення і вдосконалення системи шкільно-сімейного виховання . Олександр Антонович Захаренка (1937-2002) - академік АПН України, директор Сахнівської середньої школи Корсунь-Шевченківського району. З усіх свіїх директорів-сучасників Захаренко завжди виокремлював Василя Сухомлинського. Велика схожість між В.О.Сухомлинським і О.А.Захаренком спостерігається в їхньому ставленні до офіційної педагогіки, організації навчального процесу, в підходах до дитини, поглядах на розвиток її мислення. В центрі уваги Павлиської й Сахнівської середніх шкіл перебувала сім'я.


Дод.точки доступу:
Захаренко, Александр Антонович (педагог ; 1937-2002) \о нем\; Захаренко, Олександр Антонович (педагог ; 1937-2002) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Бондар, Л. С.
    Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в державній початковій школі (з кінця ХІХ ст. до 1917 р.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 121-128. - Бібліографія : С.127-128 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка--19 ст. кін.-20 ст. поч.
   Образование. Педагогика, 19 ст. кон.-20 ст. нач.

Кл.слова (ненормовані):
воскресные школы -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированный подход в обучении -- земские школы -- земські школи -- история образования -- история образования в России -- історія освіти -- історія освіти в Росії -- министерские начальные школы -- міністерські початкові школи -- навчальний процес -- начальное образование -- недільні школи -- початкова освіта -- Російська імперія -- Российская империя -- учебный процесс -- церковнопарафіяльна школа -- церковноприходская школа -- школи грамоти -- школы грамоты
Анотація: В статті розглянуто типи державних початкових шкіл різного підпорядкування - одно- і двокласних міністерських, синодальних церковнопарафіяльних шкіл і шкіл грамоти, недільних шкіл - та особливості їхніх навчальних планів як засіб диференційованого під ходу до навчального процесу.


Знайти схожі

7.


    Бондар, Л. С.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 76-84. - Література : С. 83-84 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1940-1980-і рр.
   Образование. Педагогика, 1940-1980-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированный подход в обучении -- история образования -- история педагогики -- история педагогики в СССР -- история педагогической мысли -- історія освіти -- історія педагогіки -- історія педагогіки в СРСР -- історія педагогічної думки -- навчальні плани -- навчальні предмети -- навчальні програми -- начальная школа -- начальное образование -- початкова освіта -- початкова школа -- реформы в образовании -- учебные планы -- учебные предметы -- учебные программы -- ученики -- учні -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті pp. XX ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\13.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)