Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Бондар, Л. С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
>
Шифр: П25/2008/3/4
Журнал
Педагогіка і психологія
: вісник Академії педагогічних наук України. - К., 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2008р. № 3/4
Зміст:
Дічек, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу
/ Н. П. Дічек. - С.5-14
Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей
/ О. Л. Музика. - С.15-26
Бондар
, Л. С. В. О. Сухомлинський: висока духовність і професіоналізм учителя
/ Л. С.
Бондар
. - С.27-33
Постовий, В. Г. Філософія сучасної української сім'ї
/ В. Г. Постовий. - С.71-77
Безкоровайна, О. В. Особистість: аспекти наукового осмислення
/ О. В. Безкоровайна. - С.77-87
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.01.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
Перейти до описів статей
>
2.
Бондар
, Л. С.
В. О. Сухомлинський: висока духовність і професіоналізм учителя / Л. С.
Бондар
> // Педагогіка і психологія : Вісник Академіі педагогічних наук України. - 2008. -
№ 3/4
. - С. 27-33
УДК
37
Рубрики:
ОБРАЗОВАНИЕ
Педагогіка
Биографии
ОСВІТА
Педагогіка
Біографії
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В.О. (педагог) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (30.01.2009р. Інв.2280ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Бондар
, Л. С.
Внесок М.О. Корфа у вітчизняну педагогіку (до 175-річчя з дня народження) / Л. С.
Бондар
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 5-12. - Бібліографія : С.12 : 19 назв
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
земские школы
--
земські школи
--
история образования
--
історія освіти
--
народні школи
--
народные школы
--
начальная школа
--
организация образования
--
організація освіти
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
початкова школа
Анотація:
Розглядається діяльність та науково-педагогічна спадщина барона Миколи Олександровича Корфа (1834-1883) - видатного діяча народної освіти, педагога й методиста початкової школи.
Дод.точки доступу:
Корф, Микола Олександрович (педагог ; 1834-1883) \о нем\; Корф, Николай Александрович (педагог ; 1834-1883) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Бондар
, Л. С.
З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В.Щепкіна / Л. С.
Бондар
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 142-150. - Бібліографія : С.149-150 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
история школ
--
історія педагогіки
--
історія шкіл
--
образование Украины
--
освіта України
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
сельская школа
--
сільська школа
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розкрита діяльність Другої липецької школи (методи навчання, політико-виховна робота) під керівництвом Петра Васильовича Щепкіна (1865-1941) - першого українського радянського вчителя, нагородженого орденом Трудового Червоного Прапору. Школу було відк рито в 1864 р. в селі Липці (тепер Харківський район Харківської області).
Дод.точки доступу:
Щепкин, Петр Васильевич (1865-1941) \о нем\; Щепкин, Петро Васильович (1865-1941) \о нем\; Друга липецька школа \о ней\; Липецької школи ім. П.В.Щепкіна \о ней\
Знайти схожі
>
5.
Бондар
, Л. С.
Питання співдружності школи і сім'ї у творчій спадщині В.О.Сухомлинсткого та О.А.Захаренка / Л. С.
Бондар
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 79-87. - Бібліографія : С.87 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
виховання
--
воспитание
--
выдающиеся педагоги
--
история образования
--
история образования в Украине
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
семейное воспитание
--
семья и школа
--
сімейне виховання
--
сім'я і школа
--
шкільне виховання
--
школьное воспитание
Анотація:
В статті проаналізовані основні питання співдружності школи і сім'ї в педагогічній спадщині Сухомлинського і Захаренка. Розкриті загальні підходи і внесок кожного з цих видатних педагогів в створення і вдосконалення системи шкільно-сімейного виховання . Олександр Антонович Захаренка (1937-2002) - академік АПН України, директор Сахнівської середньої школи Корсунь-Шевченківського району. З усіх свіїх директорів-сучасників Захаренко завжди виокремлював Василя Сухомлинського. Велика схожість між В.О.Сухомлинським і О.А.Захаренком спостерігається в їхньому ставленні до офіційної педагогіки, організації навчального процесу, в підходах до дитини, поглядах на розвиток її мислення. В центрі уваги Павлиської й Сахнівської середніх шкіл перебувала сім'я.
Дод.точки доступу:
Захаренко, Александр Антонович (педагог ; 1937-2002) \о нем\; Захаренко, Олександр Антонович (педагог ; 1937-2002) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
6.
Бондар
, Л. С.
Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в державній початковій школі (з кінця ХІХ ст. до 1917 р.) / Л. С.
Бондар
> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 121-128. - Бібліографія : С.127-128 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка--19 ст. кін.-20 ст. поч.
Образование. Педагогика, 19 ст. кон.-20 ст. нач.
Кл.слова (ненормовані):
воскресные школы
--
диференційований підхід у навчанні
--
дифференцированный подход в обучении
--
земские школы
--
земські школи
--
история образования
--
история образования в России
--
історія освіти
--
історія освіти в Росії
--
министерские начальные школы
--
міністерські початкові школи
--
навчальний процес
--
начальное образование
--
недільні школи
--
початкова освіта
--
Російська імперія
--
Российская империя
--
учебный процесс
--
церковнопарафіяльна школа
--
церковноприходская школа
--
школи грамоти
--
школы грамоты
Анотація:
В статті розглянуто типи державних початкових шкіл різного підпорядкування - одно- і двокласних міністерських, синодальних церковнопарафіяльних шкіл і шкіл грамоти, недільних шкіл - та особливості їхніх навчальних планів як засіб диференційованого під ходу до навчального процесу.
Знайти схожі
>
7.
Бондар
, Л. С.
Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С.
Бондар
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 3
. - С. 76-84. - Література : С. 83-84 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 1940-1980-і рр.
Образование. Педагогика, 1940-1980-е гг.
Кл.слова (ненормовані):
державна освітня політика
--
государственная образовательная политика
--
диференційований підхід у навчанні
--
дифференцированный подход в обучении
--
история образования
--
история педагогики
--
история педагогики в СССР
--
история педагогической мысли
--
історія освіти
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки в СРСР
--
історія педагогічної думки
--
навчальні плани
--
навчальні предмети
--
навчальні програми
--
начальная школа
--
начальное образование
--
початкова освіта
--
початкова школа
--
реформы в образовании
--
учебные планы
--
учебные предметы
--
учебные программы
--
ученики
--
учні
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті pp. XX ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\13.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)