Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ученики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.


    Панченко, В. В. (методист вищої категорії відділу безпеки життєдіяльності інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України).
    Методичні рекомендації щодо попередження нещасних випадків під час перебування в місцях купання дітей, учнівської та студентської молоді / В. В. Панченко // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 21-24 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 20.18
Рубрики: Екологія
   Екологічні основи життєдіяльності населення

   Экология

   Экологические основы жизнедеятельности населения

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
діти -- учні -- студентська молодь -- профілактика травматизму -- профілактика нещасних випадків -- безпека життєдіяльності -- поведінка в екстремальних ситуаціях -- роз'яснювальна робота -- безпека на воді -- сонячне проміння -- надання допомоги -- рятувальні засоби -- нещасні випадки -- заходи безпеки -- дети -- ученики -- студенческая молодежь -- профилактика травматизма -- профилактика несчастных случаев -- безопасность жизнедеятельности -- поведение в экстремальных случах -- разъяснительная работа -- безопасность на воде -- солнечные лучи -- оказание помощи -- спасательные средства -- несчастные случаи
Анотація: Методичні рекомендації щодо попередження травматизму та нещасних випадків.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Дороз, Вікторія (доцент; канд. пед. наук; Інститут філології Бердянського державного педагогічного університету).
    Крос-культурне навчання української мови як дидактична система / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 12-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
багатонаціональні школи -- диалог культур -- дидактические системы -- дидактичні системи -- діалог культур -- крос-культурна компетенція -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- кросс-культурная компетенция -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- лингводидактика -- лингвокультурная компетенция -- лингвокультурология -- лінгводидактика -- лінгвокультурна компетенція -- лінгвокультурологія -- межкультурная коммуникация -- межкультурная компетенция -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжкультурна компетенція -- міжкультурна комунікація -- многонациональные школы -- поликультурное языковое образование -- полікультурна мовна освіта -- урок украинского языка -- урок української мови -- ученики-полилингвы -- учні-полілінгви
Анотація: Висвітлюється актуальність й сутність крос-культурного навчання української мови (в умовах міжкультурного діалогу) учнів-полілінгвів в багатонаціональних школах, з'ясовуються основні аспекти крос-культурної компетенції та її компоненти.


Знайти схожі

3.


    Мхитарян, Ольга (аспірантка; Миколаїв).
    Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
важкі діти -- дети с низким уровнем учебных достижений -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- качество образования -- корекційна педагогіка -- корекційна психологія -- коррекционная педагогика -- коррекционная психология -- литературное образование -- литературные знания -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні знання -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- отстающие ученики -- педагогический оптимизм -- педагогический такт -- педагогічний оптимізм -- педагогічний такт -- принципи навчання -- принципы обучения -- слабовстигаючі діти -- слабоуспевающие дети -- трудные дети -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- якість освіти
Анотація: Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.


Знайти схожі

4.


    Кушнір, Василь (професор кафедри педагогіки Кіровоградського педагогічного університету імені Володимира Ванниченка; доктор педагогічних наук).
    інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів / Василь Кушнір, Григорій Кушнір, Наталія Рожкова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 9 - 16. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74в052
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Росія
    Україна

    Россия

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
свобода особистості -- унікальне створіння -- навчальні технології -- структурована інформація -- інсайт -- цілеспрямована діяльність -- самоосвіта -- життєвий досвід -- розвиток творчості -- формування творчості -- соціальний досвід -- навчальна задача -- смислово-самантичний простір -- творчі здібності учнів -- обдаровані учні -- математично обдаровані учні -- свобода личности -- уникальное создание -- обучающие технологии -- целенаправленная деятельность -- самообразование -- жизненный опыт -- развитие творчества -- формирование творчества -- творческие способенности учеников -- одаренные ученики -- математически одаренные ученики
Анотація: Про дослідження положень, особливості задачних ситуацій і задач та діалогічні стосунки між учителем та математично обдарованими учнями, між самими учнями.


Дод.точки доступу:
Кушнір, Григорій (доцент кафедри ОТПМ Кіровоградського національного технічного університету; кандидат технічних наук); Рожкова, Наталія (викладач кафедри іноземної філософії Кіровоградського національного університету імені Володимира Винниченка); Рубінштейн, С. \о нем\; Теплов, Б. \о нем\; Бахтін, М. \о нем\; Роменець, В. \о нем\; Дружинін, В. \о нем\; Крутецький, Б. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Дороз, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного університету).
    Прецедентні феномени - базове ядро стереотипних знань учнів національних спільнот / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 6-11. - Бібліографія : С.11 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- прецедентні висловлювання -- прецедентні імена -- прецедентні тексти -- прецедентные высказывания -- прецедентные имена -- прецедентные тексты -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- стереотипні знання -- стереотипные знания -- українська мова в школах національних меншин -- ученики-билингвы -- учні-білінгви
Анотація: Стаття присвячена мовній освіті учнів-білінгвів, соціокультурній лінії змісту філологічної освіти, а саме - належній репрезентації прецедетних феноменів мовленнєвого спілкування. Аналізуються поняття "прецедентний феномен", "прецедентне ім'я", "прецед ентний текст" тощо.


Знайти схожі

6.


    Загороднюк, Тетяна (аспірантка Кам'янець-Подільського національного університету).
    Методика виховання почуття корисності для інших в учнів підліткового віку / Т. Загороднюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 43-47 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання школярів -- учні підліткового віку -- почуття корисності -- емоційні переживання -- співпереживання -- децентрація -- піклування -- турботливе становлення до людей -- безкорисливе служіння людям -- програми виховання -- технологія системи виховних занять -- моральное воспитание школьников -- ученики подрасткового возраста -- чувство полезности -- эмоциональные пережтвания -- сопереживание -- децентрация -- забота -- заботливое отношение к людям -- бескорыстное служение людям -- программы воспитания -- технология системы воспитательных занятий
Анотація: Розкривається сутність поняття "почуття корисності для іншої людини", висвітлюється зміст його структурних компонентів. Подається програма виховання почуття корисності для інших в учнів підліткового віку, описуються форми, прийоми та принципи формування цього почуття в зазначеній віковій групі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Калініченко, Надія (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки і психології Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського; заслужений учитель України).
    І.Г. Ткаченко про трудову підготовку учнів сільської школи : до 90-річчя від дня народження / Н. Калініченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 50-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
досвід педагогів -- трудове навчання -- сільські школи -- учні сільської школи -- видатні педагогі -- ювілеї педагогів -- новаторська педагогічна діяльність -- пізнавальна продуктивна праця -- опыт педагогов -- трудовое обучение -- сельские школы -- ученики сельских школ -- выдающиеся педагоги -- юбилеи педагогов -- новаторская педагогическая деятельность -- познавательный продуктивный труд
Анотація: Висвітлюється новаторська діяльність педагога і вченого Івана Гуровича Ткаченка щодо розбудови сільської школи, де визначальними компонентами були пізнавальна продуктивна праця та науково-дослідницька робота учнів.


Дод.точки доступу:
Ткаченко, Іван Гурович (педагог ; 1919-1994) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Ручка, Микола (учитель французької мови ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; президент євроклубу "Поліглот"; голова методичного об'єднання вчителів іноземних мов).
    Робота з обдарованими дітьми у процесі вивчення іноземних мов / М. Ручка // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 59-60. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- здібності -- проектна діяльність -- іноземні мови -- методика викладання -- учбові предмети -- міжкультурна комунікація -- креативний потенціал -- учні-поліглоти -- турніри поліглотів -- одаренные дети -- способности -- проектная деятельность -- иностранные языки -- методика преподавания -- учебные предметы -- межкультурная коммуникация -- креативный потенциал -- ученики-полиглоты -- терниры полиглотов
Анотація: Висвітлено питання щодо роботи з обдарованими учнями-поліглотами в школах нового типу. Узагальнено досвід навчання іноземної мови і найбільш успішні форми діяльності вчителів іноземної мови в ліцеї при Донецькому національному універсітеті.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Білоусова, Наталія (асистент кафедри педагогіки та педагогічної майстерності Ніжинського державного універсітету імені Миколи Гоголя).
    Педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні учнів молодшого підліткового віку / Н. Білоусова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.204
Рубрики: Школознавство
   Школоведение

Кл.слова (ненормовані):
потреба у самовдосконаленні -- учні молодшого підліткового віку -- педагогічні умови -- виховна методика -- самовдосконалення -- виховний процес -- ситуація успіху -- педагогічний колектив -- педагогічна культура батьків -- потребность в самоусовершенствовании -- ученики младшего подрасткового возраста -- педагогические условия -- воспитательная методика -- самоусовершенствование -- воспитательный процесс -- ситуация успеха -- педагогический коллектив -- педагогическая культура родителей
Анотація: Розглянуто педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні в учнів молодшого підліткового віку.


Дод.точки доступу:
Бех, І.Д. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Нікольська, Н. В.
    Двомовність у європейській шкільній освіті: історія та сучасність / Н. В. Нікольська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 110-121. - Бібліографія : С.121 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение -- билингвизм -- білінгвальне навчання -- білінгвізм -- двомовність -- двуязычие -- европейские образовательные стандарты -- европейское образование -- європейська освіта -- європейські освітні стандарти -- зарубежное образование -- зарубежный опыт образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжний досвід освіти -- история образования -- історія освіти -- методика викладання іноземних мов в школі -- методика преподавания иностранных языков -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- современное образование -- сучасна освіта -- ученики-билингвы -- учні-білінгви -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: З метою визначення методів прискорення, полегшення і підвищення ефективності навчання іноземним мовам проаналізовано європейський досвід двомовного навчання, де іноземну мову використовують як засіб опанування змістом загальнонавчальних предметів. Двомовні школи в Європі - це перспективна галузь, що активно розвивається, адже в усьому світі знання більш ніж однієї мови є нормою, а не винятком (майже дві третини населення світу двомовне й постійно користується у навчанні та спілкуванні двома та біль- ше мовами). На шляху розвитку цієї освітньої галузі є значні успіхи й перспективи, але є й проблеми, що потребують розв'язання, бо це шлях до ліпшого взаєморозуміння, вільного доступу до джерел інформації в умовах об'єднаної Європи та глобалізації світового суспільства.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)