Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ученики<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
49
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-49
>
1.
Панченко, В. В.
(методист вищої категорії відділу безпеки життєдіяльності інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України).
Методичні рекомендації щодо попередження нещасних випадків під час перебування в місцях купання дітей, учнівської та студентської молоді / В. В. Панченко> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. -
№ 7/8
. - С. 21-24 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
574
ББК
20.18
Рубрики:
Екологія
Екологічні основи життєдіяльності населення
Экология
Экологические основы жизнедеятельности населения
Україна
Кл.слова (ненормовані):
діти
--
учні
--
студентська молодь
--
профілактика травматизму
--
профілактика нещасних випадків
--
безпека життєдіяльності
--
поведінка в екстремальних ситуаціях
--
роз'яснювальна робота
--
безпека на воді
--
сонячне проміння
--
надання допомоги
--
рятувальні засоби
--
нещасні випадки
--
заходи безпеки
--
дети
--
ученики
--
студенческая молодежь
--
профилактика травматизма
--
профилактика несчастных случаев
--
безопасность жизнедеятельности
--
поведение в экстремальных случах
--
разъяснительная работа
--
безопасность на воде
--
солнечные лучи
--
оказание помощи
--
спасательные средства
--
несчастные случаи
Анотація:
Методичні рекомендації щодо попередження травматизму та нещасних випадків.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Дороз, Вікторія
(доцент; канд. пед. наук; Інститут філології Бердянського державного педагогічного університету).
Крос-культурне навчання української мови як дидактична система / Вікторія Дороз> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 12-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
багатонаціональні школи
--
диалог культур
--
дидактические системы
--
дидактичні системи
--
діалог культур
--
крос-культурна компетенція
--
крос-культурна лінгводидактика
--
крос-культурне навчання
--
кросс-культурная компетенция
--
кросс-культурная лингводидактика
--
кросс-культурное обучение
--
лингводидактика
--
лингвокультурная компетенция
--
лингвокультурология
--
лінгводидактика
--
лінгвокультурна компетенція
--
лінгвокультурологія
--
межкультурная коммуникация
--
межкультурная компетенция
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
міжкультурна компетенція
--
міжкультурна комунікація
--
многонациональные школы
--
поликультурное языковое образование
--
полікультурна мовна освіта
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
ученики
-полилингвы
--
учні-полілінгви
Анотація:
Висвітлюється актуальність й сутність крос-культурного навчання української мови (в умовах міжкультурного діалогу) учнів-полілінгвів в багатонаціональних школах, з'ясовуються основні аспекти крос-культурної компетенції та її компоненти.
Знайти схожі
>
3.
Мхитарян, Ольга
(аспірантка; Миколаїв).
Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
важкі діти
--
дети с низким уровнем учебных достижений
--
діти з низьким рівнем навчальних досягнень
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
качество образования
--
корекційна педагогіка
--
корекційна психологія
--
коррекционная педагогика
--
коррекционная психология
--
литературное образование
--
литературные знания
--
литературные умения
--
літературна освіта
--
літературні знання
--
літературні уміння
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические принципы
--
методичні принципи
--
отстающие
ученики
--
педагогический оптимизм
--
педагогический такт
--
педагогічний оптимізм
--
педагогічний такт
--
принципи навчання
--
принципы обучения
--
слабовстигаючі діти
--
слабоуспевающие дети
--
трудные дети
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
--
якість освіти
Анотація:
Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.
Знайти схожі
>
4.
Кушнір, Василь
(професор кафедри педагогіки Кіровоградського педагогічного університету імені Володимира Ванниченка; доктор педагогічних наук).
інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів / Василь Кушнір, Григорій Кушнір, Наталія Рожкова> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 4
. - С. 9 - 16. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74в052
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Росія
Україна
Россия
Украина
Кл.слова (ненормовані):
свобода особистості
--
унікальне створіння
--
навчальні технології
--
структурована інформація
--
інсайт
--
цілеспрямована діяльність
--
самоосвіта
--
життєвий досвід
--
розвиток творчості
--
формування творчості
--
соціальний досвід
--
навчальна задача
--
смислово-самантичний простір
--
творчі здібності учнів
--
обдаровані учні
--
математично обдаровані учні
--
свобода личности
--
уникальное создание
--
обучающие технологии
--
целенаправленная деятельность
--
самообразование
--
жизненный опыт
--
развитие творчества
--
формирование творчества
--
творческие способенности учеников
--
одаренные
ученики
--
математически одаренные
ученики
Анотація:
Про дослідження положень, особливості задачних ситуацій і задач та діалогічні стосунки між учителем та математично обдарованими учнями, між самими учнями.
Дод.точки доступу:
Кушнір, Григорій (доцент кафедри ОТПМ Кіровоградського національного технічного університету; кандидат технічних наук); Рожкова, Наталія (викладач кафедри іноземної філософії Кіровоградського національного університету імені Володимира Винниченка); Рубінштейн, С. \о нем\; Теплов, Б. \о нем\; Бахтін, М. \о нем\; Роменець, В. \о нем\; Дружинін, В. \о нем\; Крутецький, Б. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Дороз, Вікторія
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного університету).
Прецедентні феномени - базове ядро стереотипних знань учнів національних спільнот / Вікторія Дороз> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 6-11. - Бібліографія : С.11 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение
--
білінгвальне навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств
--
прецедентні висловлювання
--
прецедентні імена
--
прецедентні тексти
--
прецедентные высказывания
--
прецедентные имена
--
прецедентные тексты
--
социокультурная линия содержания образования
--
соціокультурна змістова лінія освіти
--
стереотипні знання
--
стереотипные знания
--
українська мова в школах національних меншин
--
ученики
-билингвы
--
учні-білінгви
Анотація:
Стаття присвячена мовній освіті учнів-білінгвів, соціокультурній лінії змісту філологічної освіти, а саме - належній репрезентації прецедетних феноменів мовленнєвого спілкування. Аналізуються поняття "прецедентний феномен", "прецедентне ім'я", "прецед ентний текст" тощо.
Знайти схожі
>
6.
Загороднюк, Тетяна
(аспірантка Кам'янець-Подільського національного університету).
Методика виховання почуття корисності для інших в учнів підліткового віку / Т. Загороднюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 12
. - С. 43-47 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Теорія і методика виховання
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання школярів
--
учні підліткового віку
--
почуття корисності
--
емоційні переживання
--
співпереживання
--
децентрація
--
піклування
--
турботливе становлення до людей
--
безкорисливе служіння людям
--
програми виховання
--
технологія системи виховних занять
--
моральное воспитание школьников
--
ученики
подрасткового возраста
--
чувство полезности
--
эмоциональные пережтвания
--
сопереживание
--
децентрация
--
забота
--
заботливое отношение к людям
--
бескорыстное служение людям
--
программы воспитания
--
технология системы воспитательных занятий
Анотація:
Розкривається сутність поняття "почуття корисності для іншої людини", висвітлюється зміст його структурних компонентів. Подається програма виховання почуття корисності для інших в учнів підліткового віку, описуються форми, прийоми та принципи формування цього почуття в зазначеній віковій групі.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Калініченко, Надія
(доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки і психології Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського; заслужений учитель України).
І.Г. Ткаченко про трудову підготовку учнів сільської школи : до 90-річчя від дня народження / Н. Калініченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 1/2
. - С. 50-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти
История образования
Кл.слова (ненормовані):
досвід педагогів
--
трудове навчання
--
сільські школи
--
учні сільської школи
--
видатні педагогі
--
ювілеї педагогів
--
новаторська педагогічна діяльність
--
пізнавальна продуктивна праця
--
опыт педагогов
--
трудовое обучение
--
сельские школы
--
ученики
сельских школ
--
выдающиеся педагоги
--
юбилеи педагогов
--
новаторская педагогическая деятельность
--
познавательный продуктивный труд
Анотація:
Висвітлюється новаторська діяльність педагога і вченого Івана Гуровича Ткаченка щодо розбудови сільської школи, де визначальними компонентами були пізнавальна продуктивна праця та науково-дослідницька робота учнів.
Дод.точки доступу:
Ткаченко, Іван Гурович (педагог ; 1919-1994) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Ручка, Микола
(учитель французької мови ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; президент євроклубу "Поліглот"; голова методичного об'єднання вчителів іноземних мов).
Робота з обдарованими дітьми у процесі вивчення іноземних мов / М. Ручка> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 4/5
. - С. 59-60. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти
--
здібності
--
проектна діяльність
--
іноземні мови
--
методика викладання
--
учбові предмети
--
міжкультурна комунікація
--
креативний потенціал
--
учні-поліглоти
--
турніри поліглотів
--
одаренные дети
--
способности
--
проектная деятельность
--
иностранные языки
--
методика преподавания
--
учебные предметы
--
межкультурная коммуникация
--
креативный потенциал
--
ученики
-полиглоты
--
терниры полиглотов
Анотація:
Висвітлено питання щодо роботи з обдарованими учнями-поліглотами в школах нового типу. Узагальнено досвід навчання іноземної мови і найбільш успішні форми діяльності вчителів іноземної мови в ліцеї при Донецькому національному універсітеті.
Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Білоусова, Наталія
(асистент кафедри педагогіки та педагогічної майстерності Ніжинського державного універсітету імені Миколи Гоголя).
Педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні учнів молодшого підліткового віку / Н. Білоусова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 6
. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.204
Рубрики:
Школознавство
Школоведение
Кл.слова (ненормовані):
потреба у самовдосконаленні
--
учні молодшого підліткового віку
--
педагогічні умови
--
виховна методика
--
самовдосконалення
--
виховний процес
--
ситуація успіху
--
педагогічний колектив
--
педагогічна культура батьків
--
потребность в самоусовершенствовании
--
ученики
младшего подрасткового возраста
--
педагогические условия
--
воспитательная методика
--
самоусовершенствование
--
воспитательный процесс
--
ситуация успеха
--
педагогический коллектив
--
педагогическая культура родителей
Анотація:
Розглянуто педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні в учнів молодшого підліткового віку.
Дод.точки доступу:
Бех, І.Д. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Нікольська, Н. В.
Двомовність у європейській шкільній освіті: історія та сучасність / Н. В. Нікольська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 110-121. - Бібліографія : С.121 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение
--
билингвизм
--
білінгвальне навчання
--
білінгвізм
--
двомовність
--
двуязычие
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское образование
--
європейська освіта
--
європейські освітні стандарти
--
зарубежное образование
--
зарубежный опыт образования
--
зарубіжна освіта
--
зарубіжний досвід освіти
--
история образования
--
історія освіти
--
методика викладання іноземних мов в школі
--
методика преподавания иностранных языков
--
навчання іноземної мови
--
обучение иностранным языкам
--
современное образование
--
сучасна освіта
--
ученики
-билингвы
--
учні-білінгви
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
З метою визначення методів прискорення, полегшення і підвищення ефективності навчання іноземним мовам проаналізовано європейський досвід двомовного навчання, де іноземну мову використовують як засіб опанування змістом загальнонавчальних предметів. Двомовні школи в Європі - це перспективна галузь, що активно розвивається, адже в усьому світі знання більш ніж однієї мови є нормою, а не винятком (майже дві третини населення світу двомовне й постійно користується у навчанні та спілкуванні двома та біль- ше мовами). На шляху розвитку цієї освітньої галузі є значні успіхи й перспективи, але є й проблеми, що потребують розв'язання, бо це шлях до ліпшого взаєморозуміння, вільного доступу до джерел інформації в умовах об'єднаної Європи та глобалізації світового суспільства.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-49
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)