Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=история педагогики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
1.


    Білоус, Надія (аспірантка; Вінниця).
    Використання історичного матеріалу на уроках української літератури. 10 - 11 класи / Надія Білоус // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 13-17. - Бібліографія : С.20 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

Кл.слова (ненормовані):
дидактические методы -- дидактичні методи -- исторические материалы на уроках литературы -- история педагогики -- історичні матеріали на уроках літератури -- історія педагогіки -- межпредметные связи -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методы обучения -- міжпредметні зв'язки -- персоналии педагогов -- персоналии писателей украинских -- персоналії педагогів -- персоналії письменників українських -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Проблема міжпредметних зв'язків в історії педагогічної думки. Методи і прийоми навчання, необхідні для залучення історичного матеріалу при вивченні української літератури, зокрема на уроках з вивчення драми Лесі Українки "Бояриня", новели В. Стефаника "Камінний хрест" та творчості П. Тичини


Дод.точки доступу:
Ушинский, Константин Дмитриевич \о нем\; Тичина, Павло \о нем\; Стефаник, Василь \о нем\; Українка, Леся \о нем\; Песталоцці, Йоган Генріх \о нем\; Бояриня \о произв.\; Камінний хрест \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Міхно, Олександр (провідний науковий співробітник Педагогічного музею АПН України; Київ).
    Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша / Олександр Міхно // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 59-60. - Бібліографія : С.60 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
история образования -- история педагогики -- история украинской орфографии -- історія освіти -- історія педагогіки -- історія українського правопису -- кулішівка -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- фонетичний правопис
Анотація: Окреслено головні віхи педагогічно-просвітницької діяльності П. Куліша, зокрема створені ним фонетичний правопис української мови ("кулішівка"), "Грамотка" - український буквар і читанка для дітей тощо.


Дод.точки доступу:
Куліш, Пантелеймон \о нем\

Знайти схожі

3.


    Сухомлинська, Ольга (академік-секретар Відділення загальної педагогіки і філософії освіти АПН України; доктор педагогічних наук; професор; академік АПН України).
    Школа як соціокультурний образ суспільства / О. Сухомлинська // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 32-35. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 16-20 стст.
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Київська Русь

Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічні знання -- христоянізація світу -- історіографічна концепція -- сімейно-общинне виховання -- прицерковне навчання -- христоцентричність віри -- міжконфесійні контакти -- братські школи -- історія педагогіки -- історія школи -- образ школы -- историко-педагогические знания -- историографическая концепция -- прицерковное обучение -- межконфессийные контакты -- братские школы -- история педагогики -- истрия школы -- семейно-общинное воспитание
Анотація: Про розвиток історико-педагогічного знання про школу від христіанізації світу до наших часів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Гриньова, Марина (завідувач кафедри педагогічної майстерності Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г.Короленка; доктор педагогічних наук; професор).
    Спадщина Макаренка і педагогічні пріоритети сучасності / М. Гриньова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 47-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
біографічні показчики -- історія педагогіки -- педагогічна спадщина -- педагоги -- биографические указатели -- история педагогики -- педагогическое наследие
Анотація: Рецензія на бібліогріфічний покажчик про спадщину А.С.Макаренко.


Дод.точки доступу:
Макаренко, А.С. \о нем\; Спадщина А.С. Макаренка і педагогічні пріоритети сучасності: 1991-2008 рр., бібліографічний покажчик \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Баранюк, Ірина (аспірантка кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка).
    Нова книжка про Василя Сухомлинського / І. Баранюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 20-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
нові книги -- монографії -- педагогічна система Сухомлинського -- педагогічна спадщина -- історія педагогіки -- новые книги -- монографии -- педагогическая система Сухомлинского -- педагогическое наследие -- история педагогики


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь (педагог) \о нем\; Риндак, Валентина \о нем\; Учитель Сухомлинський: уроки на завтра, монографія \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Гоштанар, І.
    Історія в портретах ії творців: вплив "виховального навчання" Й. Ф. Гербарта на розвиток педагогіки / І. Гоштанар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 76-80. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- історія педагогіки -- освітній рух -- творчі біографії -- педагогическая наука -- история педагогики -- творческие биографии
Анотація: Висвітлювання творчої біографії одного з найвидатніших представників німецького освітнього руху кінця ХУІІІ-першої половини ХІХ століття- філософа й психолога Йоганна Фрідріха Гербарта.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Йоганн Фрідріх \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Потапчук, Т. В.
    Ідентичність: основні підходи до визначення сутності поняття / Т. В. Потапчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 14-21. - Бібліографія : С.20-21 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
зарубежная психология -- зарубіжна психологія -- идентичность -- история педагогики -- ідентичність -- історія педагогіки -- личностная идентичность -- личность -- особистісна ідентичність -- особистість -- процессуальный интеракционизм -- процесуальний інтеракціонізм -- социальная идентичность -- соціальна ідентичність -- структура идентичности -- структура ідентичності -- структурний інтеракціонізм -- структурный интеракционизм -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: В статті проаналізовані різні підходи у вітчизняній та зарубіжній психології та педагогіці до визначення сутності і природи ідентичності, таких її типів, як особистісна та соціальна ідентичність, взаємозв'язки їх формування із взаємодіями у групі, соц іумі, виконанням соціальних ролей. У рамках різноманітних підходів склалися різні традиції в дослідженні цього феномена. Розглянуті теоретичні концепції не суперечать, а взаємодоповнюють одна одну, виділяють якості об'єкта й різні сторони ідентичності . Підкреслюється, що ідентичність через складність і багатство змісту відіграє визначальну роль у життєвому досвіді особистості.


Знайти схожі

8.


    Сяо, Су
    В.О.Сухомлинський у Китаї / Су Сяо // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- история педагогики -- історія педагогіки -- керування школою -- класний керівник -- классный руководитель -- моральне виховання -- моральное воспитание -- навчання -- образование в Китае -- обучение -- освіта в Китаї -- педагогика Китая -- педагогические идеи -- педагогический опыт -- педагогическое наследие -- педагогіка Китаю -- педагогічна спадщина -- педагогічний досвід -- педагогічні ідеї -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- руководство школой -- шкільна педагогіка -- школьная педагогика
Анотація: Для 11 млн. китайських учителів немає більш відомого іноземного педагога, ніж В.О.Сухомлинський. Починаючи з 1999 р. в Китаї було оприлюднено майже 4767 статей про творчість В.О.Сухомлинського. Активно досліджувати й упроваджувати педагогічні ідеї В.О .Сухомлинського почали у 80-ті рр. минулого століття після публікацій перекладів і масового поширення його праць. Найплідніше досліджувати праці В.О.Сухомлинського стали останнім часом. Цьому сприяло видання його творів в 5 томах "Вибрані твори" та ін ших книг. Про те, як китайські вчителі творчо впроваджують ідеї українського педагога, вони пишуть і статті, і навіть цілі книги. Велика кількість учителів почала творчо застосовувати нові методи, що грунтуються на педагогіці В.О.Сухомлинського, й діл итися цим досвідом у публікаціях.


Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

9.


    Бондарчук, О. Б.
    В.П.Науменко - вчитель, педагог, просвітній діяч / О. Б. Бондарчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 57-66. - Бібліографія : С.141 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів
Анотація: Розкрита діяльність і роль видатного українського педагога, просвітника, громадського діяча, літературознавця, етнографа, діяча "Старої Громади", редактора часопису "Киевская старина" Володимира Павловича Науменка (1852-1919) у розвитку освіти та педагогічної думки в Україні.


Дод.точки доступу:
Науменко, Володимир Павлович (1852-1919) \о нем\; Науменко, Владимир Павлович ()) \о нем\; Киевская старина, часопис \о произв.\; Киевское общество грамотности \о нем\Київське товариство грамотності \о нем\; Стара Громада \о нем\

Знайти схожі

10.


    Герасименко, Т. В.
    Елементи педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського як виховні інновації у формуванні особистості студента - майбутнього сім'янина / Т. В. Герасименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 57-66. - Бібліографія : С.66 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів -- вища освіта -- воспитание студентов -- высшее образование -- добрачные установки молодежи -- дошлюбна підготовка -- дошлюбні настанови молоді -- инновации в педагогике -- история педагогики -- история педагогики Украины -- інновації в педагогіці -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- образовательные инновации -- освітні інновації -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- підготовка до сімейного життя -- подготовка к семейной жизни -- семейное воспитание -- сімейне виховання -- формирование личности -- формирование личности студента -- формування особистості -- формування особистості студента
Анотація: В статті запропонована класифікація елементів педагогічної спадщини видатного педагога як виховних інновацій в підготовці студентської молоді до сімейного життя. Особливостями інноваційної дошлюбної підготовки з елементами педагогіки В.О.Сухомлинськог о є: людинознавча та народознавча спрямованість процесу; визначення змісту та методики інноваційної дошлюбної підготовки на засадах народної моралі, національних та загальнолюдських цінностей; формування гуманної, гармонійно розвиненої особистості м айбутнього сім'янина; становлення особистості педагога-вихователя як батька, старшого товариша і друга; конструктивна взаємодія навчального закладу та родини в процесі дошлюбної підготовки молоді.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)