Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=история педагогики<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
61
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-61
>
1.
Білоус, Надія
(аспірантка; Вінниця).
Використання історичного матеріалу на уроках української літератури. 10 - 11 класи / Надія Білоус> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 13-17. - Бібліографія : С.20 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
^A821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Литературоведение
Літературознавство
Кл.слова (ненормовані):
дидактические методы
--
дидактичні методи
--
исторические материалы на уроках литературы
--
история
педагогики
--
історичні матеріали на уроках літератури
--
історія педагогіки
--
межпредметные связи
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
методы обучения
--
міжпредметні зв'язки
--
персоналии педагогов
--
персоналии писателей украинских
--
персоналії педагогів
--
персоналії письменників українських
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
Проблема міжпредметних зв'язків в історії педагогічної думки. Методи і прийоми навчання, необхідні для залучення історичного матеріалу при вивченні української літератури, зокрема на уроках з вивчення драми Лесі Українки "Бояриня", новели В. Стефаника "Камінний хрест" та творчості П. Тичини
Дод.точки доступу:
Ушинский, Константин Дмитриевич \о нем\; Тичина, Павло \о нем\; Стефаник, Василь \о нем\; Українка, Леся \о нем\; Песталоцці, Йоган Генріх \о нем\; Бояриня \о произв.\; Камінний хрест \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Міхно, Олександр
(провідний науковий співробітник Педагогічного музею АПН України; Київ).
Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша / Олександр Міхно> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 59-60. - Бібліографія : С.60 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
история
образования
--
история
педагогики
--
история
украинской орфографии
--
історія освіти
--
історія педагогіки
--
історія українського правопису
--
кулішівка
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
фонетичний правопис
Анотація:
Окреслено головні віхи педагогічно-просвітницької діяльності П. Куліша, зокрема створені ним фонетичний правопис української мови ("кулішівка"), "Грамотка" - український буквар і читанка для дітей тощо.
Дод.точки доступу:
Куліш, Пантелеймон \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Сухомлинська, Ольга
(академік-секретар Відділення загальної педагогіки і філософії освіти АПН України; доктор педагогічних наук; професор; академік АПН України).
Школа як соціокультурний образ суспільства / О. Сухомлинська> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 3
. - С. 32-35. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 16-20 стст.
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Україна
Київська Русь
Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічні знання
--
христоянізація світу
--
історіографічна концепція
--
сімейно-общинне виховання
--
прицерковне навчання
--
христоцентричність віри
--
міжконфесійні контакти
--
братські школи
--
історія педагогіки
--
історія школи
--
образ школы
--
историко-педагогические знания
--
историографическая концепция
--
прицерковное обучение
--
межконфессийные контакты
--
братские школы
--
история
педагогики
--
истрия школы
--
семейно-общинное воспитание
Анотація:
Про розвиток історико-педагогічного знання про школу від христіанізації світу до наших часів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Гриньова, Марина
(завідувач кафедри педагогічної майстерності Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г.Короленка; доктор педагогічних наук; професор).
Спадщина Макаренка і педагогічні пріоритети сучасності / М. Гриньова> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 3
. - С. 47-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История
образования
Кл.слова (ненормовані):
біографічні показчики
--
історія педагогіки
--
педагогічна спадщина
--
педагоги
--
биографические указатели
--
история
педагогики
--
педагогическое наследие
Анотація:
Рецензія на бібліогріфічний покажчик про спадщину А.С.Макаренко.
Дод.точки доступу:
Макаренко, А.С. \о нем\; Спадщина А.С. Макаренка і педагогічні пріоритети сучасності: 1991-2008 рр., бібліографічний покажчик \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Баранюк, Ірина
(аспірантка кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка).
Нова книжка про Василя Сухомлинського / І. Баранюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 20-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти
История
образования
Кл.слова (ненормовані):
нові книги
--
монографії
--
педагогічна система Сухомлинського
--
педагогічна спадщина
--
історія педагогіки
--
новые книги
--
монографии
--
педагогическая система Сухомлинского
--
педагогическое наследие
--
история
педагогики
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь (педагог) \о нем\; Риндак, Валентина \о нем\; Учитель Сухомлинський: уроки на завтра, монографія \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Гоштанар, І.
Історія в портретах ії творців: вплив "виховального навчання" Й. Ф. Гербарта на розвиток педагогіки / І. Гоштанар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 76-80. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти
История
образования
Німеччина
Германия
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука
--
історія педагогіки
--
освітній рух
--
творчі біографії
--
педагогическая наука
--
история
педагогики
--
творческие биографии
Анотація:
Висвітлювання творчої біографії одного з найвидатніших представників німецького освітнього руху кінця ХУІІІ-першої половини ХІХ століття- філософа й психолога Йоганна Фрідріха Гербарта.
Дод.точки доступу:
Гербарт, Йоганн Фрідріх \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Потапчук, Т. В.
Ідентичність: основні підходи до визначення сутності поняття / Т. В. Потапчук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 14-21. - Бібліографія : С.20-21 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная психология
--
зарубіжна психологія
--
идентичность
--
история
педагогики
--
ідентичність
--
історія педагогіки
--
личностная идентичность
--
личность
--
особистісна ідентичність
--
особистість
--
процессуальный интеракционизм
--
процесуальний інтеракціонізм
--
социальная идентичность
--
соціальна ідентичність
--
структура идентичности
--
структура ідентичності
--
структурний інтеракціонізм
--
структурный интеракционизм
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
В статті проаналізовані різні підходи у вітчизняній та зарубіжній психології та педагогіці до визначення сутності і природи ідентичності, таких її типів, як особистісна та соціальна ідентичність, взаємозв'язки їх формування із взаємодіями у групі, соц іумі, виконанням соціальних ролей. У рамках різноманітних підходів склалися різні традиції в дослідженні цього феномена. Розглянуті теоретичні концепції не суперечать, а взаємодоповнюють одна одну, виділяють якості об'єкта й різні сторони ідентичності . Підкреслюється, що ідентичність через складність і багатство змісту відіграє визначальну роль у життєвому досвіді особистості.
Знайти схожі
>
8.
Сяо, Су
В.О.Сухомлинський у Китаї / Су Сяо> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Китай
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная педагогика
--
зарубіжна педагогіка
--
история
педагогики
--
історія педагогіки
--
керування школою
--
класний керівник
--
классный руководитель
--
моральне виховання
--
моральное воспитание
--
навчання
--
образование в Китае
--
обучение
--
освіта в Китаї
--
педагогика Китая
--
педагогические идеи
--
педагогический опыт
--
педагогическое наследие
--
педагогіка Китаю
--
педагогічна спадщина
--
педагогічний досвід
--
педагогічні ідеї
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
руководство школой
--
шкільна педагогіка
--
школьная педагогика
Анотація:
Для 11 млн. китайських учителів немає більш відомого іноземного педагога, ніж В.О.Сухомлинський. Починаючи з 1999 р. в Китаї було оприлюднено майже 4767 статей про творчість В.О.Сухомлинського. Активно досліджувати й упроваджувати педагогічні ідеї В.О .Сухомлинського почали у 80-ті рр. минулого століття після публікацій перекладів і масового поширення його праць. Найплідніше досліджувати праці В.О.Сухомлинського стали останнім часом. Цьому сприяло видання його творів в 5 томах "Вибрані твори" та ін ших книг. Про те, як китайські вчителі творчо впроваджують ідеї українського педагога, вони пишуть і статті, і навіть цілі книги. Велика кількість учителів почала творчо застосовувати нові методи, що грунтуються на педагогіці В.О.Сухомлинського, й діл итися цим досвідом у публікаціях.
Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
9.
Бондарчук, О. Б.
В.П.Науменко - вчитель, педагог, просвітній діяч / О. Б. Бондарчук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 57-66. - Бібліографія : С.141 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
история
педагогики
--
история
педагогики
Украины
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
Анотація:
Розкрита діяльність і роль видатного українського педагога, просвітника, громадського діяча, літературознавця, етнографа, діяча "Старої Громади", редактора часопису "Киевская старина" Володимира Павловича Науменка (1852-1919) у розвитку освіти та педагогічної думки в Україні.
Дод.точки доступу:
Науменко, Володимир Павлович (1852-1919) \о нем\; Науменко, Владимир Павлович ()) \о нем\; Киевская старина, часопис \о произв.\; Киевское общество грамотности \о нем\Київське товариство грамотності \о нем\; Стара Громада \о нем\
Знайти схожі
>
10.
Герасименко, Т. В.
Елементи педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського як виховні інновації у формуванні особистості студента - майбутнього сім'янина / Т. В. Герасименко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 57-66. - Бібліографія : С.66 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів
--
вища освіта
--
воспитание студентов
--
высшее образование
--
добрачные установки молодежи
--
дошлюбна підготовка
--
дошлюбні настанови молоді
--
инновации в педагогике
--
история
педагогики
--
история
педагогики
Украины
--
інновації в педагогіці
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
образовательные инновации
--
освітні інновації
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
підготовка до сімейного життя
--
подготовка к семейной жизни
--
семейное воспитание
--
сімейне виховання
--
формирование личности
--
формирование личности студента
--
формування особистості
--
формування особистості студента
Анотація:
В статті запропонована класифікація елементів педагогічної спадщини видатного педагога як виховних інновацій в підготовці студентської молоді до сімейного життя. Особливостями інноваційної дошлюбної підготовки з елементами педагогіки В.О.Сухомлинськог о є: людинознавча та народознавча спрямованість процесу; визначення змісту та методики інноваційної дошлюбної підготовки на засадах народної моралі, національних та загальнолюдських цінностей; формування гуманної, гармонійно розвиненої особистості м айбутнього сім'янина; становлення особистості педагога-вихователя як батька, старшого товариша і друга; конструктивна взаємодія навчального закладу та родини в процесі дошлюбної підготовки молоді.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-61
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)